Der er lidt forskellige meldinger om prisen, måske alt efter hvilken side af bordet, man har kilder. Jeg har også hørt, at de 30 millioner er meget højt sat.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Synes ihvertfald det nemt ku tyde på at noget er i gærde!!
Tror Inge får voldsomt travlt i dette vindue!!
Synes det lugter lidt
Klart prisen på trænere vil aldrig blive tilnærmelsesvis det samme som for spillere, da man naturligvis ikke kan stille sig på bagben hvis træneren gerne vil videre. Det duer ligesom ikke at have en træner der ikke er der 100% dedikeret. Meeen gratis synes jeg nu ikke han skal gå.Prica22 skrev: ↑5. jan 2022, 15:25Tvivler på, vi kan få en "pæn betaling" for en træner. Trænere koster næsten intet på markedet, så jeg er helt enig i, at man hellere burde forsøge at sælge Højholt.Hanga skrev: ↑5. jan 2022, 15:22Her er udtalelserne på bold.dk (eller et uddrag heraf i hvert fald)R Rosenberg skrev: ↑5. jan 2022, 14:09Fodboldfolk, der udsteder garantier, gør også livet meget besværligt for dem selv.Forza skrev: ↑5. jan 2022, 13:50Nu har jeg ikke læst artiklen, men de skriver i hvert fald at Marti ikke kan garantere han er træner i foråret. Det er vel egentligt forståeligt nok. Når ens navn cirkulerer i flere klubber, så er det vel utopi at udstede garantier nogle vegne.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 0b4c301843Nu kan man meget nemt overtolke sådanne udtalelser, men umiddelbart synes jeg det lyder som om at der er mere end bare løs interesse.
Skal han væk nu, skal der en pæn betaling på bordet. Vi har trods alt brugt et år på at bygge op med ham, og selvom det ikke er alt jeg er begejstret for, så må man give ham at han lader til at have rykket ved vores mentalitet især. Det vil dog nok påvirke prisen i negativ retning, at han kun fik kontrakt til sommer 2023.
Jeg håber at han bliver, og at det i stedet lykkedes at lave et flot salg af Højholt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg synes det lyder mere positivt end ventet. Jeg havde faktisk regnet med at løbet var helt kørt og valget var mellem at sælge dem nu, eller lade dem gå gratis.Dennis Nielsen skrev: ↑5. jan 2022, 13:39https://www.bt.dk/transfervinduet/AaB-k ... d-profiler
Det lyder ikke helt så positivt. Bliver nogle vigtige måneder-
...men det sandsynlige er at vi i hvert fald beholder én af dem henover foråret, og at begge så mangler næste sæson. Det er der ikke noget nyt i.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han siger ikke andet end at det kan gå hurtigt i fodbold, så han kan aldrig love noget. Han siger også at han ikke har talt med nogen klubber. IAO siger at de ikke forhandler konkret med nogen klub, men at der er interesse.Forza skrev: ↑5. jan 2022, 13:50Nu har jeg ikke læst artiklen, men de skriver i hvert fald at Marti ikke kan garantere han er træner i foråret. Det er vel egentligt forståeligt nok. Når ens navn cirkulerer i flere klubber, så er det vel utopi at udstede garantier nogle vegne.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 0b4c301843
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
I hørte det her først: Marti til Malmø, hiljemark tager over som cheftræner, wurtz og Enevoldsen som assistenter.
Spøg til side. Jeg håber godt nok ikke vi skal til at på trænerjagt igen, det vil for mig være næsten at starte forfra igen og så går endnu et par år uden at vi rykker os.
Nogen bud på hvem der kan tage over?
Thomasberg og Lars Friis er dygtige trænere imo.
Spøg til side. Jeg håber godt nok ikke vi skal til at på trænerjagt igen, det vil for mig være næsten at starte forfra igen og så går endnu et par år uden at vi rykker os.
Det er altid træls at skifte træner, men Cifuentes er her maks kontrakten ud hvis det går som vi håber, og hvis det ikek går som vi håber, så kan det jo være det samme, så på et eller andet tidspunkt skal det jo ske. Jeg er langt mere tryg ved ansættelsesprocessen af en evt. efterfølger med Inge ved roret end jeg tidligere har været. Det er ikke noget naturlov at det går dårligt, eller at man skal starte forfra, bare fordi man får en ny træner.bedstefar skrev: ↑5. jan 2022, 15:59I hørte det her først: Marti til Malmø, hiljemark tager over som cheftræner, wurtz og Enevoldsen som assistenter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er en artikel fra november som Dennis har smidt op herinde. Der er intet nyt i forhold til spillerne.Pastorius skrev: ↑5. jan 2022, 15:54Jeg synes det lyder mere positivt end ventet. Jeg havde faktisk regnet med at løbet var helt kørt og valget var mellem at sælge dem nu, eller lade dem gå gratis.Dennis Nielsen skrev: ↑5. jan 2022, 13:39https://www.bt.dk/transfervinduet/AaB-k ... d-profiler
Det lyder ikke helt så positivt. Bliver nogle vigtige måneder-
...men det sandsynlige er at vi i hvert fald beholder én af dem henover foråret, og at begge så mangler næste sæson. Det er der ikke noget nyt i.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
[Rosengren]
- Drenge

Der var jo faktisk også rygter herinde at det lignede et skifte til os[Rosengren] skrev: ↑5. jan 2022, 16:20https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... il-videre/
Han bør hentes. Hvis ikke nu, så til sommer.
Jeg har en kollega der holder med Viborg. Han siger, at der allerede - i Viborg-kredse - er snak om Kramer og AaB, men jeg er i tvivl om det bygger på andet end at det virker oplagt nu hvor Thelander har udløb.Mr Gold skrev: ↑5. jan 2022, 16:26Der var jo faktisk også rygter herinde at det lignede et skifte til os[Rosengren] skrev: ↑5. jan 2022, 16:20https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... il-videre/
Han bør hentes. Hvis ikke nu, så til sommer.meeeen lad os nu se. Men ville fandme være en god signing!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Til sommer er vel oplagt. Transferfri og på samme tidspunkt som Thelander sandsynligvis smutter.[Rosengren] skrev: ↑5. jan 2022, 16:20https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... il-videre/
-
R Rosenberg
- Allstar

Kan vi få plads til Silberbauer også? Jeg tror, der er en maje stor træner gemt i Hilje.bedstefar skrev: ↑5. jan 2022, 15:59I hørte det her først: Marti til Malmø, hiljemark tager over som cheftræner, wurtz og Enevoldsen som assistenter.
I øvrigt er jeg enig med @Pastorius. Inge er ikke præget af den gamle indavlsmentalitet, så det bliver ikke blot et automatvalg af fx Friis, hvis Cifuentes får løbepas.
Og vil Malmö have ham, er det naturligvis en no-brainer for ham - en af de to største klubber i Skandinavien i disse år. Og nej, den anden er ikke fcm...
Ædruelighedens stemme
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kære Julegranen, ind imellem skal du lære at tælle til 10, inden du i din berettiget iver guddommeliggør Cifuentes. Husk at jeg også er meget for ham. Meeen Thelanders bedste sæson??, der var vist lige et mesterskabsår med to kasser og pokalfighter i finalen der.Julgranen skrev:Vel heller ingen tilfældighed at begge har haft deres bedste AaB-sæson under den nuværende træner.Stegosaurus skrev: ↑5. jan 2022, 13:44Næ, men der er vel ingen, som havde en forventning om, at de to ville forlænge.
Rinne bliver den sværeste at erstatte, men begge spillere er jo sindssygt dygtige. Dog utopi at vi skulle holde på dem - at Rinne har været her godt 5 år er i virkeligheden utroligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
En genial pokalfinale er jo ikke en vurdering af en hel sæson. Jeg synes også Thelanders sæson har været hans bedste i AaB trøjen. Han er langt mere rutineret og er ofte blandt de bedste på banen for os.9520AaB skrev: ↑5. jan 2022, 16:52Kære Julegranen, ind imellem skal du lære at tælle til 10, inden du i din berettiget iver guddommeliggør Cifuentes. Husk at jeg også er meget for ham. Meeen Thelanders bedste sæson??, der var vist lige et mesterskabsår med to kasser og pokalfighter i finalen der.Julgranen skrev:Vel heller ingen tilfældighed at begge har haft deres bedste AaB-sæson under den nuværende træner.Stegosaurus skrev: ↑5. jan 2022, 13:44Næ, men der er vel ingen, som havde en forventning om, at de to ville forlænge.
Rinne bliver den sværeste at erstatte, men begge spillere er jo sindssygt dygtige. Dog utopi at vi skulle holde på dem - at Rinne har været her godt 5 år er i virkeligheden utroligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rasmus Thelander har været fuldstændig outstanding i centerforsvaret, og også lignet det han er - en mere moden og velovervejet spiller, der både på og udenfor banen tager kæmpe ansvar. Både i hovedspil, timing og indstilling synes jeg han ser bedre ud end på noget andet tidspunkt i AaB-trøjen.
Han var aldrig i nærheden af at være holdets vigtigste spiller i mesterskabssæsonen - det mener jeg så absolut han har været det seneste år.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Med afgangen af Grønning er det vel heller ikke sandsynligt, at de vil sælge Kramer her til vinter. De vil nok gerne være sikre på overlevelse i ligaen. Og to markante folk væk kan tingene blive lidt for spændende.Forza skrev: ↑5. jan 2022, 16:37Til sommer er vel oplagt. Transferfri og på samme tidspunkt som Thelander sandsynligvis smutter.[Rosengren] skrev: ↑5. jan 2022, 16:20https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... il-videre/
Og så meget giver vi, OB eller Randers vel heller ikke.
- FlæskeFrank
Både og. Det er jo en anden plads, og sidste chance for at indkassere lidt. Jeg ved ikke hvor godt de er dækket ind i forsvaret, men jeg tror nu godt et køb kunne være muligt hvis vi ønskede det.FlæskeFrank skrev: ↑5. jan 2022, 17:34Med afgangen af Grønning er det vel heller ikke sandsynligt, at de vil sælge Kramer her til vinter. De vil nok gerne være sikre på overlevelse i ligaen. Og to markante folk væk kan tingene blive lidt for spændende.Forza skrev: ↑5. jan 2022, 16:37Til sommer er vel oplagt. Transferfri og på samme tidspunkt som Thelander sandsynligvis smutter.[Rosengren] skrev: ↑5. jan 2022, 16:20https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... il-videre/
Og så meget giver vi, OB eller Randers vel heller ikke.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Spørgsmålet er så om løbet er kørt for AaB. Det er nok også andre klubber som har fået øjnene op for at Kramer er en dygtig spiller.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022