Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg synes, det ville være ønskværdigt, hvis vi skal hente endnu en angriber, at man ikke henter endnu en falleret søn hjem, der hverken kunne bryde igennem i FCK eller 2. BuLi.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Den Albanske centrale midtbanespiller Kristi Qose er begyndt at følge AaB på Instagram.
Han følger bl.a. også Brøndby.
https://www.transfermarkt.com/kristi-qo ... ler/267497
Edit: kan se det er påpeget længere tilbage i tråden
Han følger bl.a. også Brøndby.
https://www.transfermarkt.com/kristi-qo ... ler/267497
Edit: kan se det er påpeget længere tilbage i tråden
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Der må jeg så skuffe dig, i og med vi er rygtet til at hente en angriber fra bunden af 1.div, der blev skibbet videre fra Randers der så mere lys i Brock Madsen!R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 22:58Jeg synes, det ville være ønskværdigt, hvis vi skal hente endnu en angriber, at man ikke henter endnu en falleret søn hjem, der hverken kunne bryde igennem i FCK eller 2. BuLi.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Well, Kasper Høgh er en lavere hylde, men vil så også være på udlån i denne sæson. Jeg håber Kaufmann finder hjem en dag, men han er nok for dyr.R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 22:58Jeg synes, det ville være ønskværdigt, hvis vi skal hente endnu en angriber, at man ikke henter endnu en falleret søn hjem, der hverken kunne bryde igennem i FCK eller 2. BuLi.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det er simpelthen så unuanceret og ren bodega snak. Gang på gang ser vi folk herinde der slagter nye spillere på baggrund af tidligere klubber. Hvis man køber ham for at leje ham ud er det fordi man ser et potentiale og ikke køber ham som 1. angriber nu.Sønderhof skrev: ↑11. jan 2022, 00:07Der må jeg så skuffe dig, i og med vi er rygtet til at hente en angriber fra bunden af 1.div, der blev skibbet videre fra Randers der så mere lys i Brock Madsen!R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 22:58Jeg synes, det ville være ønskværdigt, hvis vi skal hente endnu en angriber, at man ikke henter endnu en falleret søn hjem, der hverken kunne bryde igennem i FCK eller 2. BuLi.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Patrick Olsen hentede man i 2. Div., Thelander i 1. Div (den første gang), AJ Jacobsen i 1. Div. Alle gangene var du vel også klar til at skyde dem dem ned så?
Nogle spillere er early bloomers, mens nogle slår til sent efter at have taget omveje. Jeg stoler i hvert fald mere på IAO og vores scouting og datasystemer end jeg stoler på din vurdering ud fra et kig på spillerens transfermarkt side.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kaufmann er både dyr i transfer og i løn, og har præsteret på voksen niveau endnu, udover en kort periode i AaB. Han blev solgt på talentet og på nogle gode stats.
Jeg kan slet ikke se at han er attraktiv eller realistisk for os nu.
Jeg kan slet ikke se at han er attraktiv eller realistisk for os nu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Enig. Kaufmann er først interessant den dag FCK giver op og ophæver kontrakten. Det kunne sagtens være til sommer, da hverken træneren eller sportsdirektøren der hentede ham er der længere. Hvis det sker så bliver forventningerne til løn og kontraktlængde nulstillet.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Der har tidligere i tråden, været snak om Lars Kramer. Ifølge Tipsbladet jagter Brøndby og Randers ham. Hvis Brøndby er blandt bejlerne, så bliver det nok svært at lokke ham til Aalborg
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Tja, de kan nok kaste mere i lønposen, hvis de vil, men tager han Randers eller AaB kan han blive boende. Aalborg er super forbundet til Holland med fly, så i den forstand er det tæt på hjem, men det er Kastrup naturligvis.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Men omvendt virker det til at CV er ret nærig med pengene.
I øvrigt så valgte Prica jo os over Brøndby, så det er ikke udelukket.
Men lad os nu se. Kan være han kun er aktuel for os hvis Thelander smutter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Tror en god del af CVs job går ud på at sidde tungt på pengekassen. Klubejer og fans er vandt til overforbrug, men klubben skal køres nogenlunde ordenligt efterhånden. Derfor kan man ikke bare købe hvad som helst og overbyde hvem som helst.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 09:36Men omvendt virker det til at CV er ret nærig med pengene.
I øvrigt så valgte Prica jo os over Brøndby, så det er ikke udelukket.
Men lad os nu se. Kan være han kun er aktuel for os hvis Thelander smutter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg gruer godt nok for hvad Inge får fisket frem, hvis vi må sige farvel til både Rinne og Thelander. Jeg har meget bange anelser om, at det bliver endnu en omgang discount, og at vi kommer til at betale dyrt, dyrt, dyrt i næste sæson. Det kunne lige ligne, at Friis også kommer tilbage, bare som man som fan skal helt ned og smage håbløsheden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Indlæg: 986
- Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Nå, jeg må hellere melde mig som en af de (få), der gerne ser Friis tilbage. Spillet var mere offensivt og mere lovende end det defensive noget vi ser under Cifuentes. Vi har fået et par ekstremt heldige sejre (tydeligst VAR-sejren i Farum), der gør at vi i denne sæson pt ligger på den rigtige side af top seks - spillet har ikke været til noget som helst. Skal man forsvare det, må det være med udgangspunt i at det er fine resultater trods en række dårlige/halvsløje tilgange.jonas386 skrev: ↑11. jan 2022, 10:31Jeg gruer godt nok for hvad Inge får fisket frem, hvis vi må sige farvel til både Rinne og Thelander. Jeg har meget bange anelser om, at det bliver endnu en omgang discount, og at vi kommer til at betale dyrt, dyrt, dyrt i næste sæson. Det kunne lige ligne, at Friis også kommer tilbage, bare som man som fan skal helt ned og smage håbløsheden.
You pay for this?
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Du må da gerne håbe på at vi får Friis tilbage.Fromthecradle skrev: ↑11. jan 2022, 10:44Nå, jeg må hellere melde mig som en af de (få), der gerne ser Friis tilbage. Spillet var mere offensivt og mere lovende end det defensive noget vi ser under Cifuentes. Vi har fået et par ekstremt heldige sejre (tydeligst VAR-sejren i Farum), der gør at vi i denne sæson pt ligger på den rigtige side af top seks - spillet har ikke været til noget som helst. Skal man forsvare det, må det være med udgangspunt i at det er fine resultater trods en række dårlige/halvsløje tilgange.jonas386 skrev: ↑11. jan 2022, 10:31Jeg gruer godt nok for hvad Inge får fisket frem, hvis vi må sige farvel til både Rinne og Thelander. Jeg har meget bange anelser om, at det bliver endnu en omgang discount, og at vi kommer til at betale dyrt, dyrt, dyrt i næste sæson. Det kunne lige ligne, at Friis også kommer tilbage, bare som man som fan skal helt ned og smage håbløsheden.
Jeg er da også enig i, at vi har haft marginalerne med os, og at det er nærmest sygt, at vi som det åbenbart eneste hold i kongeriget slet ikke kan spille med fire i bagkæden.
Jeg synes at Friis gjorde det decideret ringe sidst han var her, og jeg håber aldrig vi skal se ham som cheftræner for AaB igen. Alene blamagen imod GF' hvor vi efter kampen åbenbart ikke vidste, at der kun manglede et mål for at komme i top-6, gør at han aldrig skal stå i spidsen for et hold jeg holder med igen.
Jakob Friis er givet vist en både flink og sympatisk fyr. Men nogen dygtig seniortræner synes jeg absolut ikke han er. Jeg vil langt hellere se både Lars Friis og Thomas Thomasberg, men frygter virkelig at vi skal have Friis tilbage igen, fordi tingene ikke lige går som forventet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Surprise of 2022!Fromthecradle skrev: ↑11. jan 2022, 10:44Nå, jeg må hellere melde mig som en af de (få), der gerne ser Friis tilbage.jonas386 skrev: ↑11. jan 2022, 10:31Jeg gruer godt nok for hvad Inge får fisket frem, hvis vi må sige farvel til både Rinne og Thelander. Jeg har meget bange anelser om, at det bliver endnu en omgang discount, og at vi kommer til at betale dyrt, dyrt, dyrt i næste sæson. Det kunne lige ligne, at Friis også kommer tilbage, bare som man som fan skal helt ned og smage håbløsheden.
Ædruelighedens stemme
-
michael_nagg
- 2. div

- Indlæg: 182
- Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
- Favoritspiller: risgård
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg har en kollega der er glødende FCK fan. Vi sad lige og snakkede lidt bold. Han fortalte mig at FCK jagtede 3 spillere. De 3 spillere var skov Olsen, Albin Ekdal og thelander. Og han var rimelig sikker på de landede thelander.
Han har ingen kilder, andet end den løse snak der foregår i FCK kredsene.
Han har ingen kilder, andet end den løse snak der foregår i FCK kredsene.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg hører også ting fra nogle FCK’ere der HAR kilder. Dog ikke nogle rygter jeg vil “stå for”.michael_nagg skrev: ↑11. jan 2022, 12:46Jeg har en kollega der er glødende FCK fan. Vi sad lige og snakkede lidt bold. Han fortalte mig at FCK jagtede 3 spillere. De 3 spillere var skov Olsen, Albin Ekdal og thelander. Og han var rimelig sikker på de landede thelander.
Han har ingen kilder, andet end den løse snak der foregår i FCK kredsene.
Én siger at den er 50/50, en anden siger at hvis han ikke tager til X-land, kommer han til FCK.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det er vel typisk FCK selvforståelse, fordi de selv er overbeviste om de er Guds gave til fodbolden. Jeg tænker at Thelander har god mulighed for at finde mere relevante muligheder.michael_nagg skrev:Jeg har en kollega der er glødende FCK fan. Vi sad lige og snakkede lidt bold. Han fortalte mig at FCK jagtede 3 spillere. De 3 spillere var skov Olsen, Albin Ekdal og thelander. Og han var rimelig sikker på de landede thelander.
Han har ingen kilder, andet end den løse snak der foregår i FCK kredsene.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Fair nok. Jeg må indrømme, at jeg er en smule skepisk ift. Inges scouting/dataprogram. Dataprogrammet fandt Nkada, og Inge hentede vel Samuelsen på baggrund af han kendte til ham. Inges succerate minder en del om Gaardes, så der er altmulig grund til at være skeptisk. Jeg er med på, at forudsætningerne er svære, men Søren P. formår, at sammensætte en væsentlig mere homogen og slagkraftig trup for færre midler.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 00:32Det er simpelthen så unuanceret og ren bodega snak. Gang på gang ser vi folk herinde der slagter nye spillere på baggrund af tidligere klubber. Hvis man køber ham for at leje ham ud er det fordi man ser et potentiale og ikke køber ham som 1. angriber nu.Sønderhof skrev: ↑11. jan 2022, 00:07Der må jeg så skuffe dig, i og med vi er rygtet til at hente en angriber fra bunden af 1.div, der blev skibbet videre fra Randers der så mere lys i Brock Madsen!R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 22:58Jeg synes, det ville være ønskværdigt, hvis vi skal hente endnu en angriber, at man ikke henter endnu en falleret søn hjem, der hverken kunne bryde igennem i FCK eller 2. BuLi.
Og så outstanding var han altså heller ikke i AaB.
Jeg håber, ambitionerne er højere end det.
Patrick Olsen hentede man i 2. Div., Thelander i 1. Div (den første gang), AJ Jacobsen i 1. Div. Alle gangene var du vel også klar til at skyde dem dem ned så?
Nogle spillere er early bloomers, mens nogle slår til sent efter at have taget omveje. Jeg stoler i hvert fald mere på IAO og vores scouting og datasystemer end jeg stoler på din vurdering ud fra et kig på spillerens transfermarkt side.
Ang Høgh, så har jeg set ham spille, og ja, han har spændende spidskometencer, men han har på ingen måde brændt igennem i 1.div. Klitten har scoret 5 mål som kant. Høgh 4 som 9'er.
Man kan så sige, at Høghs situation i Randers nærmest er 1/1 med Grønning i AaB. Det tog Grønning en større omveje før han viste sine evner, måske Høgh kan lave den proces hurtigere. I så fald håber jeg det bliver i AaB og ikke i Randers.
Generelt er jeg en af de helt store fortalere for, at vi henter spiller der kommer fra ligaere der minder Superligaen, også gerne divisionerne. En kæmpe fodboldbegavelse som Flores fandt aldrig sit fodfæste, mens PO fra dag et var en forstærkning. Så beklager, at jeg ikke passer ind i det narrativ du forsøger at fremstille
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Med mere eller mindre valide rygter om salg af eventuel Fossum, Højholt, Rinne, Thelander og Cifuentes, så vil det godt være mærkeligt at stå 1. februar og intet er hændt.
- FlæskeFrank
