Enig, hvorfor skulle Brøndby sælge til os. De er trods alt uanset, hvor kawe og selvovervurderede de er som klub på niveau med os. Frederiksen har fået meget ud af en trup jeg egentlig synes er ringer end vores og de har tilmed lidt flere penge end os.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
RAUS RAUS SSE!
Det kunne jo være at han havde en klausul... nok ikke, det er kun os der er så dumme.
Under alle omstændigheder tør jeg godt sige at Niels Frederiksen ikke er et emne, for hvorfor i alverden skulle han tage skridtet ned til AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis Niels F vil væk fra Brømbøh (uanset om det er til os eller andetsteds), så er det i virkeligheden nok vigtigere end om der er en klausul. Uden at underkende, at klausulen selvfølgelig også har en eller anden betydning.Hanga skrev: ↑14. jan 2022, 14:16Det kunne jo være at han havde en klausul... nok ikke, det er kun os der er så dumme.
Under alle omstændigheder tør jeg godt sige at Niels Frederiksen ikke er et emne, for hvorfor i alverden skulle han tage skridtet ned til AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
altså jeg tror da også ca. 0% på at han blir ny AaB træner. Men det er jo ikke utopi at tro at man har henvendt sig hvis han har en profil der er spot on, har en kontrakt der udløber om godt 1 år, og at man derfor stikker fingeren i jorden hos agent, klub mv.
altså det er jo ikke sådan at bare fordi han træner bif, så er han på en eller anden uopnåelig hylde. For så har vi da ringe tanker om os selv.
men er ret sikker på at han er på plads næste uge vores nye træner. og hvis det er en dansk træner er min klare favorit Lars Friis.
dernæst TT.
at viborg har sagt at friis også er træner i februar skal de jo sige. tror han er højt på AaBs hylde.
jeg er satme spændt.
der kommer også til at ske en del på spiller siden. uden tvivl.
altså det er jo ikke sådan at bare fordi han træner bif, så er han på en eller anden uopnåelig hylde. For så har vi da ringe tanker om os selv.
men er ret sikker på at han er på plads næste uge vores nye træner. og hvis det er en dansk træner er min klare favorit Lars Friis.
dernæst TT.
at viborg har sagt at friis også er træner i februar skal de jo sige. tror han er højt på AaBs hylde.
jeg er satme spændt.
Hvorfor Lars Friis fremfor TT?baresi skrev: ↑14. jan 2022, 14:55altså jeg tror da også ca. 0% på at han blir ny AaB træner. Men det er jo ikke utopi at tro at man har henvendt sig hvis han har en profil der er spot on, har en kontrakt der udløber om godt 1 år, og at man derfor stikker fingeren i jorden hos agent, klub mv.
dernæst TT.
jeg er satme spændt.
TT er mere erfaren og er bare vokset som træner og han er en træner der får meget ud af hans materiale. Friis har reelt et kalenderår som cheftræner, hvor han har overtaget noget der sprudlede. Jeg bryder mig derudover virkelig ikke om hans fremtoning - han udsender Riddersholmsk dårlige vibes.
Derudover ser jeg kortere vej fra vores nuværende spillestil til det TT står for end, hvad Lars Friis for. Lars Friis er jo nærmest en Zorninger light og omend det kan være sjovt at se så har den spillestil sine begrænsninger.
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg er uenig. Thomasberg kører den klassiske flade 4-4-2, om man vil eller ej, er det AaBs naturlige form. Lars Friis spiller mere angrebspositivt og moderne system.Jakobsen skrev: ↑14. jan 2022, 15:13Hvorfor Lars Friis fremfor TT?baresi skrev: ↑14. jan 2022, 14:55altså jeg tror da også ca. 0% på at han blir ny AaB træner. Men det er jo ikke utopi at tro at man har henvendt sig hvis han har en profil der er spot on, har en kontrakt der udløber om godt 1 år, og at man derfor stikker fingeren i jorden hos agent, klub mv.
dernæst TT.
jeg er satme spændt.
TT er mere erfaren og er bare vokset som træner og han er en træner der får meget ud af hans materiale. Friis har reelt et kalenderår som cheftræner, hvor han har overtaget noget der sprudlede. Jeg bryder mig derudover virkelig ikke om hans fremtoning - han udsender Riddersholmsk dårlige vibes.
Derudover ser jeg kortere vej fra vores nuværende spillestil til det TT står for end, hvad Lars Friis for. Lars Friis er jo nærmest en Zorninger light og omend det kan være sjovt at se så har den spillestil sine begrænsninger.
-
Aabupdates
- Miniput

- Favoritspiller: Lucas Andersen!!!!
Men det er ikke blevet mindre interessant siden sidstFIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 13:06Hold nu op. Det er blevet diskuteret til hudløshed herinde tidligere.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 11:38Hvorfor henter vi ik bare Thomsen hjem? Den mand var vanvittig i 13/14/15. Om end bare som reserve til en tynd midtbane…![]()
Det er da lige præcis, hvad det er, siden han blev vejet for let til et midterhold i Norge.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 17:19Men det er ikke blevet mindre interessant siden sidstFIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 13:06Hold nu op. Det er blevet diskuteret til hudløshed herinde tidligere.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 11:38Hvorfor henter vi ik bare Thomsen hjem? Den mand var vanvittig i 13/14/15. Om end bare som reserve til en tynd midtbane…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det har faktisk aldrig været mindre interessant end det er nu.. nkada er faktisk mere interessant end thomsen..Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 17:19Men det er ikke blevet mindre interessant siden sidstFIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 13:06Hold nu op. Det er blevet diskuteret til hudløshed herinde tidligere.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 11:38Hvorfor henter vi ik bare Thomsen hjem? Den mand var vanvittig i 13/14/15. Om end bare som reserve til en tynd midtbane…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, det er.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 17:19Men det er ikke blevet mindre interessant siden sidstFIDEL skrev: ↑14. jan 2022, 13:06Hold nu op. Det er blevet diskuteret til hudløshed herinde tidligere.Aabupdates skrev: ↑14. jan 2022, 11:38Hvorfor henter vi ik bare Thomsen hjem? Den mand var vanvittig i 13/14/15. Om end bare som reserve til en tynd midtbane…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lars Friis og Christian Sørensen kommer ikke til AaB.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/saad ... 21205c14f0
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Fedt!!!Prica22 skrev: ↑14. jan 2022, 20:15Lars Friis og Christian Sørensen kommer ikke til AaB.
Meget!raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 20:29Fedt!!!Prica22 skrev: ↑14. jan 2022, 20:15Lars Friis og Christian Sørensen kommer ikke til AaB.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvordan ved Nordjyske det? Hvad ved de helt præcist?
Jeg kan ikke læse artiklen.
Jeg kan ikke læse artiklen.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Der står bare at Viborg ikke har planer om at skille sig af med nogen, og de siger at både Lars Friis og Sørensen bliver hos dem. Så det er jo sådan, indtil det ikke er sådan længere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Enig - for lidt perspektiv i at købe Chr. Sørensen ifht. hvad Viborg nok vil forlange og “Lille Riddersholm” er ikke min kop te.Prica22 skrev:Meget!raekkeettre skrev: ↑14. jan 2022, 20:29Fedt!!!Prica22 skrev: ↑14. jan 2022, 20:15Lars Friis og Christian Sørensen kommer ikke til AaB.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Ærgerligt med Friis var min nr 1 - men ok det ikke bliver Christian Sørensen, der må være noget bedre og langtids holdbart.Prica22 skrev: ↑14. jan 2022, 20:15Lars Friis og Christian Sørensen kommer ikke til AaB.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Nu er vi ovre i de vilde spekulationer. Giv den gas!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Fucking ja!
Baresi, Prica22 - who dis?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.