Jeg forventer ikke, at AaB bliver kroniske mesterskabsaspiranter de næste mange år. Det er faktisk slet ikke, hvad mit indlæg handler om.Freddie skrev: ↑16. jan 2022, 15:01Hvis det kun er titler, der tæller, vil det være meget lettere at finde et andet fodboldselskab at holde med. AaB har fire gange trodset naturlovene inden for fodboldøkonomi. Det sker sandsynligvis aldrig mere, men jeg håber det, selvfølgelig.R Rosenberg skrev: ↑16. jan 2022, 14:22Og det er og har længe været min største anke mod AaB. At man har og alle dage har haft en elendig bestyrelse bestående af amatører og lokale erhvervsfolk, som ikke har en skid styr på specifikt at drive og vækste en fodboldklub.Pastorius skrev: ↑16. jan 2022, 13:26Det værste er at det ser ud til at de har opgivet at gøre andet ved det, end at håbe på at virksomheden selv, kan generere det nødvendige overskud til at financiere en satsning. De har ikke selv skudt flere penge ind, de har ikke fundet (og er holdt op med at lede) efter eksterne investorere, og de har ikke kunnet skabe mærkbart større indtægter i den almindelige drift.
Så kan det godt være, at man er gode til at producere eltavler, men man er jo fuldstændig uden visioner, ambitioner og evne til at tænke ud af boksen, når det kommer til AaB.
Dertil kommer, at man jo heller ikke just er typerne, der brander firmaet på nogen måde. Det er bare tørt og tør drift.
Der skal dog et par hundrede millioner på bordet om året for at AaB kan regnes som en af mesterskabsfavoritterne, men det ændrer naturligvis ikke på, at vi med rødstribede hjerter håber på at det sker igen.
For øvrigt består bestyrelse af ejerne. Du har selv lov til at smide de penge, der skal til, hvis du altså har nogen, så vi endelig kan få en anden at hakke på.
Det handler om, at vi har den mest fodslæbende og visionsløse bestyrelse, som drifter - og så ikke en skid mere. At der absolut ikke sker noget, og at det har været en kronisk tilstand i årevis.
Det kunne være fedt, hvis man havde nogle folk i den bestyrelse, som havde noget reelt i forhold til at drive og vækste en fodboldklub. Det er jeg ikke sikker på, at folk der beskæftiger sig med eltavler, hesteudstyr, revision og gambling har.
Og jeg tænker faktisk, at dukkede jeg op med 300 mio kr, så ville Fristrup og Co næppe engang sælge.