Inkl. Ekstra Bladet…
Ny træner og sportdirektør?
Re: Nyt træner og sportdirektør?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
[Rosengren]
- Drenge

Og Claus Jensen fra Nordjyske som for 20 min siden skrev på Twitter at “linjen er varm” mellem AaB og Thomasberg, har slettet hans tweet igen.
Puha så håber jeg godt nok ikke at han reelt var vores førsteprioritet...
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Can
- 2. div

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Ja det var hurtigt den var død igen…
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9090220
Av av av..Can skrev: ↑20. jan 2022, 07:51Ja det var hurtigt den var død igen…
Tror aldrig vi ville have nået så langt i processen hvis han ikke var det. Meldingerne var at aftalen nærmest var done, så må have været lige på målstregen at en af parterne trak sig.
Forhåbentlig har Inge spillet på flere heste så vi ikke står og skal tage en panik/kortsigtet løsning indtil sommer. Frygter dog at det peger den retning nu.
-
SteelHead
- Drenge

- Favoritspiller: Andreas Johansson
- Geografisk sted: København
For fanden da…!
Vi ved jo ikke hvad Rend’os har forlangt, men det er åbenlyst at TT gerne ville til AaB (dog formentlig også sandt at han ikke er ked af at blive hvor han er). Men det her synes jeg ikke ser så godt ud for Inge, men nu må vi se hvad de melder ud i dag, det kan jo være at Inge har spillet på to heste og holdt Randers hen.
Inge virker i flere sammenhænge til at være benhård forhandlingsmæssigt - måske også FOR hård i dette tilfælde - men det må vi se når de melder noget ud.
Vi ved jo ikke hvad Rend’os har forlangt, men det er åbenlyst at TT gerne ville til AaB (dog formentlig også sandt at han ikke er ked af at blive hvor han er). Men det her synes jeg ikke ser så godt ud for Inge, men nu må vi se hvad de melder ud i dag, det kan jo være at Inge har spillet på to heste og holdt Randers hen.
Inge virker i flere sammenhænge til at være benhård forhandlingsmæssigt - måske også FOR hård i dette tilfælde - men det må vi se når de melder noget ud.
Altså, det er meget forvirrende det her. To forskellige medier, kommer på samme tidspunkt med to modstridende nyheder…
Kan det tolkes så langt, at AaB og TT er enige om kontrakt, men AaB og Randers kan ikke blive enige! AaB melder snart ud at Thomasberg overtager tøjlerne fra sommer og så finder man en midlertidig træner indtil da?
Kan slet ikke finde hoved og hale i det…
Kan det tolkes så langt, at AaB og TT er enige om kontrakt, men AaB og Randers kan ikke blive enige! AaB melder snart ud at Thomasberg overtager tøjlerne fra sommer og så finder man en midlertidig træner indtil da?
Det kommer fandme som en overraskelse for mig. Og tydeligvis også Nordjyske og Ekstrabladet…
Hentyder du til mig?
Klaus Egelund skriver følgende på Twitter:
“Meldingerne var ret positive, da jeg skrev i aftes, men dog med enkelte forbehold. Det er så endt med at de få knaster blev for meget.“
“Meldingerne var ret positive, da jeg skrev i aftes, men dog med enkelte forbehold. Det er så endt med at de få knaster blev for meget.“
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Virkelig underligt!!
Meeeeen det kan ik have været så tæt på som mange har skrevet og kun manglet få detaljer, det er virkelig mærkeligt.
Ku håbe TT siger op, men det tror jeg absolut ik på.
Læser man på Randers hjemmeside så lyder tingene noget anderledes end fra medie verdenen
Randers skriver på deres egen hjemmeside at Thomasberg bliver, med udtalelser fra ham selv. Han ryger ingen steder hverken nu eller til sommer.FlemmingG skrev: ↑20. jan 2022, 07:57Altså, det er meget forvirrende det her. To forskellige medier, kommer på samme tidspunkt med to modstridende nyheder…
Men enig i at det virker meget forvirrende og voldsomt at “done deal” historier nåede at blive breaket, mens Randers blot fem minutter efter kommer med deres pressemeddelelse. Der må være sket et eller andet til allersidst i forløbet.
Her kunne man altså godt bruge et lokalmedier der ikke bare lever af at citere de andre medier omkring AaB. Lad os få nogle svar om hvad planen er. Har man arbejdet med flere muligheder?
Well, jeg har fået lidt samme melding som Klaus Egelund. At (stort set) alt pegede på at han var på plads.Mr Gold skrev: ↑20. jan 2022, 08:02Virkelig underligt!!
Meeeeen det kan ik have været så tæt på som mange har skrevet og kun manglet få detaljer, det er virkelig mærkeligt.
Læser man på Randers hjemmeside så lyder tingene noget anderledes end fra medie verdenen
Det virker i hvert fald helt godnat, at hvis Thomasberg var vores første prioritet, at man ikke har kunne nå til enighed med Randers. Selvfølgelig, hvis deres krav for at slippe TT er 10 mio, så er det klart den er død.. men går ud fra, at man har kendt til deres krav fra starten af
Vi må i hvert fald gå ud fra at TT var vores første prioritet, dvs vi ender med ikke at få den træner vi gerne ville have. Vi skal så “nøjes” med anden el tredievalget? Det er dælme skidt arbejde
Vi må i hvert fald gå ud fra at TT var vores første prioritet, dvs vi ender med ikke at få den træner vi gerne ville have. Vi skal så “nøjes” med anden el tredievalget? Det er dælme skidt arbejde
Nå, mon det så alligevel ender med Jacob Friis?

Sådan fungerer det jo ofte. Hvordan er det skidt arbejde uden at du aner noget om detaljerne?FlemmingG skrev: ↑20. jan 2022, 08:06Det virker i hvert fald helt godnat, at hvis Thomasberg var vores første prioritet, at man ikke har kunne nå til enighed med Randers. Selvfølgelig, hvis deres krav for at slippe TT er 10 mio, så er det klart den er død.. men går ud fra, at man har kendt til deres krav fra starten af
Et krav er jo ikke ensbetydende med at man kan eller vil give dem det. Man indgår i en forhandling og ser om man kan finde hinanden.
Nå for helvede. Inge må finde den krøllede liste frem. Heldigvis fandt jeg den da jeg var ude at gå i år.
- Viborgs Friis. Spændende, men uerfaren.
- Jacob Neestrup. Bygget Viborg flot, men flygtede tilbage til København for en degradering til assistent?
- Rasmus Bertelsen. Troldmandens lærling. Hvad kan han selv?
- Rasmus Würtz. Giver et halvt år til at se ham an og se hvem der falder af andre steder.
- Viborgs Friis. Spændende, men uerfaren.
- Jacob Neestrup. Bygget Viborg flot, men flygtede tilbage til København for en degradering til assistent?
- Rasmus Bertelsen. Troldmandens lærling. Hvad kan han selv?
- Rasmus Würtz. Giver et halvt år til at se ham an og se hvem der falder af andre steder.
Mon Randers udnytter situationen og bare vil have for meget.Prica22 skrev: ↑20. jan 2022, 08:06Well, jeg har fået lidt samme melding som Klaus Egelund. At (stort set) alt pegede på at han var på plads.Mr Gold skrev: ↑20. jan 2022, 08:02Virkelig underligt!!
Men hvis det er det beløb på ca 2-2,5 mill. Og man har fået små 2 for Cifuentes så forstår jeg absolut ik hvis det er der den vælter.
Fordi det kan komne til at koste langt mere ik og købe ham fri!!