Ja, lad os håbe, at det er sådan tingene hænger sammen. Uanset hvad, så arbejder Inge under et massivt tidspres - vi skal simpelthen til at få en ny træner plads. Og det skal IKKE være Jacob Friis… det er på ingen måde optimalt, både ift eventuelle transfers men ikke mindst overfor truppen, at man endnu ikke ved hvem der har tøjlerne til den første kamp mod FCMPastorius skrev: ↑20. jan 2022, 08:27Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.
Det kan da lige så vel være at vi gik efter den billige løsning men nu er nødt til at hoste op for at få den gode
Uanset, så er Randers sgu nok ikke undermotiveret næste gang vi møder dem.
Ny træner og sportdirektør?
Re: Nyt træner og sportdirektør?
Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
AaB og Inge har dummet sig big time ift. Randers. Var enige med thomasberg, og han var klar 1. prioritet, og ville vist helt vildt gerne AaB projektet, men AaB ville ikke indfri de muligheder Randers satte op. Forhandlingerne strandende ml. AaB og Randers (inge og søren)
AaB vil ikke betale, end of story.
jeg hører også at der ikke er andre der er forhandlinger med lige nu - og det er næsten det værste hvis det er rigtigt.
puha det virker tungt, og nærmer sig en skandale hvis det er korrekt. JEg kan ikke tro man ikke er igang med andre. Det nægter jeg at tro, ellers har man virkelig dummet sig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det er vel ligegyldigt. Hvis han koster mere end han er værd, skal vi vel ikke have ham?Prica22 skrev: ↑20. jan 2022, 08:30Jaja, men det her er jo ikke bare en forhandling som med en spiller. Glæder mig til at se, hvad der sker. Kæmpe bombe for mig.Pastorius skrev: ↑20. jan 2022, 08:27Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.
Det kan da lige så vel være at vi gik efter den billige løsning men nu er nødt til at hoste op for at få den gode
Inges landsmand i GF, knækkede da FCM skruede bissen på i seneste transvindue. Resultatet er at han aldrig kommer til at lave en ordentlig handel i DK, medmindre han har alle trumferne på hånden. Lige omvendt hos os. Der kan ikke være meget tvivl i miljøet om at Inge ikke kan presse, udover hvad han mener er rimeligt uanset, hvor stort behov han har for en ny træner.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Sikkert. Når først han er på plads tænker jeg ikke det betyder alverden. Uanset hvad nummer, så er det ham der bestemmer hvem der spiller i weekenden. Det er i virkeligheden nok værre hvis det er den anden vej rundt, og AaB kun er trænerens andenprioritet, men det var hvad det kunne blive til.Prica22 skrev: ↑20. jan 2022, 08:33Jeg er ikke gammel nok til at huske ansættelsen af Pehrsson eller Hamrén, men Cifuentes var ikke lige så åbenlys 2'er som den næste der lander i AaB.Lyngehoevdingen skrev: ↑20. jan 2022, 08:29Ligesom Hamrén og Cifuentes var.
Og Magnus Pehrsson, bevares.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Helt enig.Pastorius skrev: ↑20. jan 2022, 08:39Det er vel ligegyldigt. Hvis han koster mere end han er værd, skal vi vel ikke have ham?Prica22 skrev: ↑20. jan 2022, 08:30Jaja, men det her er jo ikke bare en forhandling som med en spiller. Glæder mig til at se, hvad der sker. Kæmpe bombe for mig.Pastorius skrev: ↑20. jan 2022, 08:27Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.
Inges landsmand i GF, knækkede da FCM skruede bissen på i seneste transvindue. Resultatet er at han aldrig kommer til at lave en ordentlig handel i DK, medmindre han har alle trumferne på hånden. Lige omvendt hos os. Der kan ikke være meget tvivl i miljøet om at Inge ikke kan presse, udover hvad han mener er rimeligt uanset, hvor stort behov han har for en ny træner.
Hvad med Hilje og Wurtz til sommer og en permanent løsning der?
Der kan jo ligge mange ting i sådan en forhandling. Måske har Randers krævet et ublu beløb for at slippe ham nu kontra at beholde ham sæsonen ud. Når manden ikke har en klausul har Randers jo magten.
Jeg tror i hvert fald ikke Inge slipper forhandlingerne uden kort i baghånden. Slet ikke, når man har fået 1,8(ish) for Cifuentes.
Måske er Thomasberg førsteprioritet, men det betyder jo ikke, at han er det med længder.
Jeg tror i hvert fald ikke Inge slipper forhandlingerne uden kort i baghånden. Slet ikke, når man har fået 1,8(ish) for Cifuentes.
Måske er Thomasberg førsteprioritet, men det betyder jo ikke, at han er det med længder.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
jeg tænkte bare, at det lød på min kontakt til at ud af de 4 der var emner, gik man kun i forhandling med TT, og gik ene og alene efter ham, fordi han er manden AaB vil have, og han vil til AaB, det er der ingen tvivl om. men når man så noget sent i forløbet finder ud af at man åbentbart slet ikke kan blive enige klubberne imellem, så antyder jeg bare at det virker dumt. man må fra Inges side have kendt til forhold som frikøbsklausul, prisleje mm. Det virker helt slukket. Ekstra bladet skrev imorges at lanceringen af TT var lige op over og noget med at man var inde i de sidste timer eller noget. Og så pludselig.....DØD.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
AaB og Inge har dummet sig big time ift. Randers. Var enige med thomasberg, og han var klar 1. prioritet, og ville vist helt vildt gerne AaB projektet, men AaB ville ikke indfri de muligheder Randers satte op. Forhandlingerne strandende ml. AaB og Randers (inge og søren)
jeg hører også at der ikke er andre der er forhandlinger med lige nu - og det er næsten det værste hvis det er rigtigt.
puha det virker tungt, og nærmer sig en skandale hvis det er korrekt. JEg kan ikke tro man ikke er igang med andre. Det nægter jeg at tro, ellers har man virkelig dummet sig.
det er sgu ikke godt uagtet hvad.
Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Nu er der jo ingen af os der aner hvilke muligheder Randers har sat op. Måske de ikke ville slippe ham før til sommer og det vil Inge ikke være med til, fordi vi mangler en træner nu og her.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Hvis det er sandt, så er det ja - en kæmpe bommert af AaB. Det er rigtig godt, at Inge kæmper for hver en krone der skal ind/ud af AaB’s kasse, men det kan vise sig at være nogle meget dyrtkøbte penge, han har “sparet” os for, ved ikke at ville punge ud for TT. Specielt hvis TT var den klare 1. prioritet. Det kan koste os top-6 og det vil være markant dyrere hvis det sker end at vi skulle slippe 1-2 millioner ekstra for TTbaresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Enig.Frygah skrev: ↑20. jan 2022, 08:44Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Men jeg tænker ikke at Inge afviser at betale hvis det er peanuts der adskiller dem. Især ikke hvis man ikke har alternativer i spil.
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.
I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu! Det kan ramle helt sammen, og den tid Inge skulle bruge på at købe og sælge spillere, bruger han nu på at drøne rundt for at finde en træner - Hvis ikke Inge skal være Mr. Varmluft for evigt, så skal han til at træde i karakter nu! Lige nu!Frygah skrev: ↑20. jan 2022, 08:44Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
- KongGulerod
- Landshold

Jeg er godt nok træt af, at Thomasberg ikke bliver en realitet i AaB. Når det så er sagt, så må jeg give de andre debattører ret. Det kan aldrig være AaB, der alene har fejlet Big-time, fordi en handel ikke går hjem. Randers har spillet (for) højt spil i forhandlingerne, og Inge var ikke villig til at bide på.
Jeg frygter dog lidt, at det bliver et meget kedeligt forår som AaB fan…
Jeg frygter dog lidt, at det bliver et meget kedeligt forår som AaB fan…
baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Det er virkelig skidt!!!
Virkelig virkelig skidt!!
Det
Lyder som et selvmål af største karat!! AV AV INGE
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?raekkeettre skrev: ↑20. jan 2022, 08:49Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!Frygah skrev: ↑20. jan 2022, 08:44Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Du glemmer vi har tabt en træningskamp.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:52Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?raekkeettre skrev: ↑20. jan 2022, 08:49Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!Frygah skrev: ↑20. jan 2022, 08:44Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er klart at hvis der lander en spændende træner, så har alle ro i maven.
Lige nu virker det krampagtigt og det virker til nødløsninger.
Noget er gået helt skævt, TT og AaB var enige om alt, men det kan jo koste dyrt hvis ikke man vil betale den sidste evt. 1 mio på den lange bane. Vi har brug for et holdbart projekt nu, og det ville TT være.
Ejj jeg er spændt på de næste dage nu, og hvis der går lang tid så har vi jo ikke nogen back up plan.
Tvivlen må komme Inge til gode. Lige nu er det ikke bestået.
Lige nu virker det krampagtigt og det virker til nødløsninger.
Noget er gået helt skævt, TT og AaB var enige om alt, men det kan jo koste dyrt hvis ikke man vil betale den sidste evt. 1 mio på den lange bane. Vi har brug for et holdbart projekt nu, og det ville TT være.
Ejj jeg er spændt på de næste dage nu, og hvis der går lang tid så har vi jo ikke nogen back up plan.
Tvivlen må komme Inge til gode. Lige nu er det ikke bestået.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:52Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?raekkeettre skrev: ↑20. jan 2022, 08:49Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!Frygah skrev: ↑20. jan 2022, 08:44Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.Forza skrev: ↑20. jan 2022, 08:38Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.baresi skrev: ↑20. jan 2022, 08:35jeg har lige modtaget den her:
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.Funky skrev: ↑20. jan 2022, 08:49Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.