Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 12:49

doukas skrev:
20. jan 2022, 12:33
Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan Søren P's forhandlingstaktik kommer til at skade Randers FC på den længere bane, og har ærlig talt det lidt stramt med den der retorik om, at forløbet fra Randers FC's side har været "uprofessionelt". Det har været præcis den tilgang, som har været nødvendig i den givne situation. Det viser det foreløbige resultat i hvert fald.
Det er da uprofessionelt at sige alt muligt til pressen, hvis man er enige om at man forhandler i fortrolighed. Ellers tænker jeg altså at både Thomasberg, Søren P, og Randers generelt er voldsomt trætte af det her forløb. Hvis nogen mener det er et problem for spillerne at have en træner der ikke var første prioritet, hvordan tænker I så spillerne ville have det med en træner de positivt *ved* gerne ville træne et andet hold? Det har været helt offenligt pga Thomasberg og Søren P. Endda et hold som man på korte sigt har dårligere sportslige perspektiver end deres egen.

Alt sammen kræver selvfølgelig vi får løst trænerproblemet fornuftigt, men gør vi det så tænker vi er tilbage i den gode gamle med at det er resultaterne der tæller.

Klarer AaB sig godt (fx point mod FCM i næste kamp), så har alle glemt det her cirkus. Kommer Randers ind i en mindre krise i foråret, så kommer situationen omkring Thomasberg til at forfølge dem i laaaang tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 12:51

doukas skrev:
Funky skrev:
20. jan 2022, 12:21
doukas skrev:
20. jan 2022, 12:18
Funky skrev:
20. jan 2022, 12:06
Pastorius skrev:
20. jan 2022, 11:35
bøllemis skrev:
20. jan 2022, 11:21
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... a-blokken/

Forvirringen er enorm efterhånden 😂
Det er bare et rip-off fra Nordjyskeartiklen.
De divergerende udmeldinger fra de to sportsdirektører betyder, at de begge står med et potentielt forklaringsproblem i forhold til deres bestyrelser.
Kan ikke forestille mig andet, end Randers FC's bestyrelsen er stærkt tilfredse med Søren P., som selvsagt har haft alle trumferne på hånden. Han har spillet det her fuldstændig perfekt i min bog, med mindre det viser sig, at at har sagt nej til penge for at holde på en medarbejder, som ikke ønsker at være der alligevel.
Perfekt, hvordan? Jeg ser ikke, at den måde at føre offentlige forhandlinger på stiller Randers stærkere i fremtiden. What goes around comes around. Men fair nok, Randers har flere gange markeret en grundlæggende alternativ tænkning omkring professionel adfærd. Det er måske et spørgsmål om smag og behag.
Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan Søren P's forhandlingstaktik kommer til at skade Randers FC på den længere bane, og har ærlig talt det lidt stramt med den der retorik om, at forløbet fra Randers FC's side har været "uprofessionelt". Det har været præcis den tilgang, som har været nødvendig i den givne situation. Det viser det foreløbige resultat i hvert fald.
Okay, så lad mig prøve:

- at køre et offentligt spil om forhandlinger, som normalt holdes i et lukket rum, er usædvanligt. Jeg går ud fra, at du må medgive, at billedet nu er, at det er Randers / Søren P, som fra day one har lækket forhandlingerne om TT til pressen, og at det er unormal adfærd fra en professionel fodboldklub. Ligeledes er brovtende udmeldinger om, at AaB "har haft deres chance" usædvanlige, og indikerer, at der er noget ego på spil for nogen i Randers. Det risikerer at kuldsejle forhandlingerne, og det er ikke respektfuldt, hvis man har en forhandlingsmodpart, som ikke ønsker, de skal køre offentligt.
- Bliver man kendt for at køre forhandlinger på den måde, så kan det medføre 2 ting: Dels at man på et tidspunkt får med samme kniv som man har anvendt mod andre, dels at andre vil være mindre villige til at sætte sig ind i et forhandlingsrum med en. Forhandlinger bygger også på tillid og respekt, og er der ikke tillid og respekt, så kan det blive sværere at nå de resultater, man helst vil nå i en given forhandling.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 12:58

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 12:41
Funky skrev:
De divergerende udmeldinger fra de to sportsdirektører betyder, at de begge står med et potentielt forklaringsproblem i forhold til deres bestyrelser.

Inge skal potentielt forklare sin bestyrelse, at han har misforstået signalerne fra Randers om, at det var "take it or leave it", siden han fortsat har TT "på blokken". Altså, at en ønsket handel er faldet på sportsdirektørens begrænsede forhandlingsevner.

Søren P skal potentielt forklare sin bestyrelse, at han agter at sige nej til AaB hvis de vender tilbage med et bedre bud, bare fordi "de har haft deres chance". Altså, at Randers nu siger nej til de penge, de vil have, bare fordi...

Ingen af scenarierne får de to sportsdirektører til at fremstå specielt professionelle eller kapable. Søren P's åbenmundethed i pressen er usædvanlig, og stiller ham i min bog ikke i et bedre lys, og så er spørgsmålet, om det ene eller andet scenarie er det mest troværdige, eller om man egentlig skal tro mindre på det, der bliver sagt, eller om der er flere variabler i spil.

Inge kan jo komme "af krogen" hvis han faktisk har ageret på et klart mandat fra bestyrelsen om, hvad en ny træner må koste. Det er vel langt fra utænkeligt, at hvis Randers har presset prisen højere op end Inge først havde mandat til, så er han gået tilbage til bestyrelsen, som så har kunnet forholde sig til situationen.

Søren P har jeg svært ved at se kan holde til bare at afvise de penge, man kræver, hvis AaB faktisk vender tilbage og matcher kravet. Ergo er jeg tæt på at kalde "bullshit" på Søren P's udmelding - hans eneste forsvar er, hvis han faktisk mener (og har opbakning til at mene) at man nu er nået en deadline i fht. Randers' egen træningsopstart, hvor TT under ingen omstændigheder skal nogle steder overhovedet.

Jeg er dog mest tilbøjelig til at mene, at Søren P bare har valgt at spille højt spil ved at føre offentlige, agressive forhandlinger. Det kan han selvfølgelig på én måde tillade sig at gøre, for Randers har objektivt set mindre på spil end AaB - de klarer sig sikkert nok uden pengene, de har en træner, og hvis de tror på, han kan holde sig motiveret, så har de ikke den store grund til at være imødekommende - så kan man endda måske dyrke lidt selvforståelse ved offentligt at vise, at man kan smække døren i hovedet på den store klub fra nord. Det er sådan lidt bøvet og kawt, det smager af mindreværdskompleks, og det risikerer også at vende tilbage og bide dem i røven i senere forhandlinger. Men det er jo suverænt deres eget valg.
Det er alt sammen meget spændende, men jeg tror trygt du kan regne med at (dele af) bestyrelserne allerede har været med inde over. Både hos os og i Randers.
Jamen det tror jeg bestemt også. Derfor er al snakken om Inges fejl lidt misvisende. Jeg synes da i højere grad, de skulle overveje i Randers at tage en snak med sig selv om, hvor vidt deres umiddelbare glæde over at beholde TT lige skal tempereres lidt med nogle overvejelser over, hvad omkostningerne ved det her forløb på lidt længere sigt kunne være.
Kan man bebrejde Inge/AaB noget, så er det måske, at man ikke øjeblikkeligt cuttede snakken med Randers, da det stod klart, at de spillede et spil i medierne. Men dertil har man nok alligevel været for interesseret i TT - og registreret en interesse tilbage fra ham. Så man har valgt at stå model til Randers' show. Det kan jo være en helt kølig vurdering, at det var en risiko, der var værd at løbe.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jan 2022, 12:59

Funky skrev:
20. jan 2022, 12:51
Okay, så lad mig prøve:

- at køre et offentligt spil om forhandlinger, som normalt holdes i et lukket rum, er usædvanligt. Jeg går ud fra, at du må medgive, at billedet nu er, at det er Randers / Søren P, som fra day one har lækket forhandlingerne om TT til pressen, og at det er unormal adfærd fra en professionel fodboldklub. Ligeledes er brovtende udmeldinger om, at AaB "har haft deres chance" usædvanlige, og indikerer, at der er noget ego på spil for nogen i Randers. Det risikerer at kuldsejle forhandlingerne, og det er ikke respektfuldt, hvis man har en forhandlingsmodpart, som ikke ønsker, de skal køre offentligt.
- Bliver man kendt for at køre forhandlinger på den måde, så kan det medføre 2 ting: Dels at man på et tidspunkt får med samme kniv som man har anvendt mod andre, dels at andre vil være mindre villige til at sætte sig ind i et forhandlingsrum med en. Forhandlinger bygger også på tillid og respekt, og er der ikke tillid og respekt, så kan det blive sværere at nå de resultater, man helst vil nå i en given forhandling.
Hvis AaB har fået at vide, at de skal betale en bestemt overgangssum og så AaB indleder forhandlinger med Thomasberg og pludselig vender tilbage til Randers og siger, at de kun vil give det halve, så er forløbet vel OK? For det er måske sammenlignelig med Hammarby og Cifuentes.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 13:00

Både Hamrén og Kuhn er ledige derude. Begge med kærlighed til AaB, begge med succes i AaB, begge med stor international erfaring.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 13:02

FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 12:59
Funky skrev:
Okay, så lad mig prøve:

Hvis AaB har fået at vide, at de skal betale en bestemt overgangssum og så AaB indleder forhandlinger med Thomasberg og pludselig vender tilbage til Randers og siger, at de kun vil give det halve, så er forløbet vel OK? For det er måske sammenlignelig med Hammarby og Cifuentes.
Det er jo ikke op til mig at bestemme for Randers, om et forløb er "ok" - det må de selv rode med. Jeg skriver bare, at de også hænger på den adfærd, de bliver kendt for.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 20. jan 2022, 13:10

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 12:49
doukas skrev:
Det er da uprofessionelt at sige alt muligt til pressen, hvis man er enige om at man forhandler i fortrolighed. Ellers tænker jeg altså at både Thomasberg, Søren P, og Randers generelt er voldsomt trætte af det her forløb. Hvis nogen mener det er et problem for spillerne at have en træner der ikke var første prioritet, hvordan tænker I så spillerne ville have det med en træner de positivt *ved* gerne ville træne et andet hold? Det har været helt offenligt pga Thomasberg og Søren P. Endda et hold som man på korte sigt har dårligere sportslige perspektiver end deres egen.

Alt sammen kræver selvfølgelig vi får løst trænerproblemet fornuftigt, men gør vi det så tænker vi er tilbage i den gode gamle med at det er resultaterne der tæller.

Klarer AaB sig godt (fx point mod FCM i næste kamp), så har alle glemt det her cirkus. Kommer Randers ind i en mindre krise i foråret, så kommer situationen omkring Thomasberg til at forfølge dem i laaaang tid.
Min præmis bygger på, at Randers FC ikke på noget tidspunkt har været indstillet på at slippe TT til AaB (nærmest uanset prisen). Hvis man kigger i historikken, så har Randers FC kun i meget få tilfælde solgt spillere til andre klubber i Superligaen. AaB har forsøgt at fiske i Randers FC's dam flere gange uden held. Derfor tror jeg den her "forhandling" i pressen har været en lang skrinmanøvre fra deres side, og som i sidste ende får Inge til at se mindre heldig ud.

I forhold til Randers FC spillertrup og tilliden til TT, så kan jeg ikke forestille mig, at det skulle skabe noget postyr. Det er name of the game for alle i den branche, at man afsøger de muligheder der opstår. Derudover fremstår TT ikke ligefrem ærgerlig over, at han ikke kom til AaB i den her omgang.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 13:14

doukas skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:

Min præmis bygger på, at Randers FC ikke på noget tidspunkt har været indstillet på at slippe TT til AaB (nærmest uanset prisen). Hvis man kigger i historikken, så har Randers FC kun i meget få tilfælde solgt spillere til andre klubber i Superligaen. AaB har forsøgt at fiske i Randers FC's dam flere gange uden held. Derfor tror jeg den her "forhandling" i pressen har været en lang skrinmanøvre fra deres side, og som i sidste ende får Inge til at se mindre heldig ud.

I forhold til Randers FC spillertrup og tilliden til TT, så kan jeg ikke forestille mig, at det skulle skabe noget postyr. Det er name of the game for alle i den branche, at man afsøger de muligheder der opstår. Derudover fremstår TT ikke ligefrem ærgerlig over, at han ikke kom til AaB i den her omgang.
Jeg tror heller ikke det giver de store problemer internt, bortset fra hvis de klarer sig dårligere end forventet. Så er pressen der med det samme og snakker om manglende fokus etc. Så Thomasberg kan hurtig gå fra at have en rigtig lang snor til at hænge med røven i vandskorpen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

NicoBasso
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Phillip Ochs

Indlæg af NicoBasso » 20. jan 2022, 13:14

R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 13:00
Både Hamrén og Kuhn er ledige derude. Begge med kærlighed til AaB, begge med succes i AaB, begge med stor international erfaring.
Bare tanken om det gør en helt vild! Ville ikke være første gang kritikken om Inge begynder, hvorefter han hiver sådan et op af ærmet

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 20. jan 2022, 13:19

Funky skrev:
doukas skrev:
Funky skrev:
20. jan 2022, 12:21
doukas skrev:
20. jan 2022, 12:18
Funky skrev:
Pastorius skrev:
20. jan 2022, 11:35

Det er bare et rip-off fra Nordjyskeartiklen.
Kan ikke forestille mig andet, end Randers FC's bestyrelsen er stærkt tilfredse med Søren P., som selvsagt har haft alle trumferne på hånden. Han har spillet det her fuldstændig perfekt i min bog, med mindre det viser sig, at at har sagt nej til penge for at holde på en medarbejder, som ikke ønsker at være der alligevel.
Perfekt, hvordan? Jeg ser ikke, at den måde at føre offentlige forhandlinger på stiller Randers stærkere i fremtiden. What goes around comes around. Men fair nok, Randers har flere gange markeret en grundlæggende alternativ tænkning omkring professionel adfærd. Det er måske et spørgsmål om smag og behag.
Okay, så lad mig prøve:

Jeg køber ikke præmissen om, at det spil Randers FC har kørt i pressen har været uprofessionelt. Som jeg skriver i et andet indlæg, så tror jeg ikke Randers FC har været indstillet på at slippe TT til os, men at det selvfølgelig har handlet for Søren P om at få det til at se ud som om, at de ikke ville stå i vejen for en højt skattet nøglemedarbejder.

Som jeg også skriver andre steder, så har Randers FC altid været helt utroligt besværlige at forhandle med for danske klubber,, når det kom til nøglepersonel, så det tror jeg ikke det her forløb ændre det store på, men det kan da godt være, at de får sværere ved at leje spillere hos os nu, men det tror jeg ikke de ligger søvnløs over.

Og lige for at runde den af, selvfølgelig er der noget ego på spil for Randers FC, og det kan vi i Aalborg mene er super bøvet, men som baglandskommunikation, så slubrer de det i sig dernede.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 20. jan 2022, 13:20

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 13:14
doukas skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:

Jeg tror heller ikke det giver de store problemer internt, bortset fra hvis de klarer sig dårligere end forventet. Så er pressen der med det samme og snakker om manglende fokus etc. Så Thomasberg kan hurtig gå fra at have en rigtig lang snor til at hænge med røven i vandskorpen.
Det er jeg 100 % enig i. Det er for mig at se den største risiko ved det her for Søren P. Det kan hurtigt udvikle sig til en negativ spiral, hvis de kommer halvskidt fra land i foråret.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 20. jan 2022, 13:23

Hanga skrev:
20. jan 2022, 12:40
Ift. situationen med Thomasberg og Cifuentes så får du det til at lyde som om, at Marti var utilfreds her. Det var han mig bekendt ikke, tværtimod trivedes han og var også ved at finde fodfæste for alvor. Der skete blot det, at der kom en mulighed som han synes var endnu bedre, især da det samtidig passede godt med familielivet.

Det er alt sammen ren spekulation, men jeg tror ikke Cifuentes havde sat sig sur over i en krog hvis ikke han var kommet afsted. Jeg tror han havde fortsat sit arbejde i AaB med samme dedikation og professionalisme som hidtil, i forståelse over at vi ikke kunne lade ham gå på nuværende tidspunkt. Da han blev ansat var tvillingerne kommet til verden, ergo var det ikke en ukendt faktor da han skrev under med os. Han kom fra en bundklub i Norge og tog et stort karrieremæssigt skridt opad. Jeg fastholder at jeg ikke forstår, hvorfor vi skulle gå med til denne klausul. Og ja, hvis det var et ufravigeligt krav, synes jeg vi skulle have kigget andre steder hen, fremfor at skrive med en træner der er så bekymret for om han kan komme herfra igen.
Jeg mener ikke, at han mistrivedes. Men når jeg læser Inges udtalelser omkring "to små børn, der er syge" og Cifuentes' "Jeg er ikke sikker på, at det er alle, der kan sætte sig ind i, hvordan det er at være cheftræner for en klub som AaB, have tvillinger på halvandet år, bo i udlandet under Covid-19", så tænker jeg, at han ikke har været tæt på at finde fodfæste udover fagligt. Thomasberg er slet, slet ikke i samme situation.

Derudover - jeg mangler også stadig at se Inge fører sine tanker ud i livet - men jeg har bare stadig masser af tålmodighed og tiltro til, at det nok skal ske. De fleste store profiler og lønninger på holdet er stadig bundet op på gamle signinger. Men det er da klart, at han skal ramme rigtigt med træneren nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 13:29

doukas skrev:
20. jan 2022, 13:19

Jeg køber ikke præmissen om, at det spil Randers FC har kørt i pressen har været uprofessionelt. Som jeg skriver i et andet indlæg, så tror jeg ikke Randers FC har været indstillet på at slippe TT til os, men at det selvfølgelig har handlet for Søren P om at få det til at se ud som om, at de ikke ville stå i vejen for en højt skattet nøglemedarbejder.

Som jeg også skriver andre steder, så har Randers FC altid været helt utroligt besværlige at forhandle med for danske klubber,, når det kom til nøglepersonel, så det tror jeg ikke det her forløb ændre det store på, men det kan da godt være, at de får sværere ved at leje spillere hos os nu, men det tror jeg ikke de ligger søvnløs over.

Og lige for at runde den af, selvfølgelig er der noget ego på spil for Randers FC, og det kan vi i Aalborg mene er super bøvet, men som baglandskommunikation, så slubrer de det i sig dernede.
Jeg vil så mene, at når Randers' adfærd er så ulig andre, professionelle klubbers adfærd, og i strid med gængs viden om, hvad et professionelt forhandlingsrum forudsætter, jo, så har de optrådt uprofessionelt. Altså, hvis folk i stigende grad må tænke, at man ikke kan have en fortrolig samtale med Søren P om noget uden at der lander en sms hos Ekstrabladet 10 sekunder senere, så har Randers altså fået et præg af ikke at være en professionel virksomhed.

Men du har helt ret i, at Randers i forvejen må være kendte for at være lidt til en side, og som jeg også skriver, så kunne AaB selvfølgelig have valgt helt at droppe forhandlingerne, da det stod klart, at Randers ville lege julelege i medierne. Åbenbart har man alligevel prioriteret det at forfølge chancen for at hyre TT højere end at undgå at risikere at stå i den nuværende situation.

Og ja, jeg er da stensikker på, Søren P's bralren luner godt i Randers. Igen, ikke specielt professionelt, nærmere lidt sølle.

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Broendum » 20. jan 2022, 13:32

Selvfølgelig er det træls, at den nye træner ikke er på plads - det skal nu nok komme.

Men prøv at tænke på hvordan Randers' fans har det. De har en træner, som nu i to omgange har hoppet og sprunget og haft travlt med at fortælle om hvor gerne han vil til Aalborg. Så enten beholder de en demotiveret træner eller også ryger han nordpå, og så står de endnu værre end vi gjorde tæt på opstarten.

Randers står værre end os!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 20. jan 2022, 13:41

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Scroll videre, hvis der er noget du ikke tror på. Hvis du er træt af, at dine drømme og forventninger bliver knust, så velkommen til livet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 13:46

Brodernumsi skrev:
20. jan 2022, 13:41
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Scroll videre, hvis der er noget du ikke tror på. Hvis du er træt af, at dine drømme og forventninger bliver knust, så velkommen til livet.
Debatsiden - home of broken hearts and illusions.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 20. jan 2022, 13:47

Broendum skrev:
20. jan 2022, 13:32
Selvfølgelig er det træls, at den nye træner ikke er på plads - det skal nu nok komme.

Men prøv at tænke på hvordan Randers' fans har det. De har en træner, som nu i to omgange har hoppet og sprunget og haft travlt med at fortælle om hvor gerne han vil til Aalborg. Så enten beholder de en demotiveret træner eller også ryger han nordpå, og så står de endnu værre end vi gjorde tæt på opstarten.

Randers står værre end os!
Rend Os FC er fucked

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 20. jan 2022, 14:03

Nu er det blevet til mudderkastning mellem Inge og Søren Pedersen.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ne-agenter
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 20. jan 2022, 14:06

Hanga skrev:
20. jan 2022, 14:03

virker for mig som om Søren Pedersen har følt sig presset... Hvis man har overskud hvorfor så bruge energi på pressen nu?

jeg tror han glemmer det var ham selv der gik i pressen og snakkede om der var snak imellem AaB og Randers...

AaB-Jones
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB-Jones » 20. jan 2022, 14:07

Hanga skrev:
20. jan 2022, 14:03

Søren P lyder noget presset og maler sig op i et hjørne med denne udmelding... Især fordi han har givet flere interviews de seneste dage, hvor han selv bekræfter forhandlingerne med AaB. Det var ham og ikke agenter eller Inge, der gav den information.

Låst