Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... aign=sport
Ny træner og sportdirektør?
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Re: Ny træner og sportdirektør?
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
Hvorfor det bliver en succes:
1. Fagligt meget kompetent.
2. Stærk leder.
3. Det bedste fra begge forgængere (her tænkes på gylden middelvej mellem presspil og possession).
4. Klar og tydelig tale.
5. Kan vinde og udvikle på samme tid.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
2. Hvordan tackles modgang?
3. Usikkerhed om tiltrædelsesdato.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Nordjyden HY
- 1. div

- Kontakt:
Tak!Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
3. Det bedste fra begge forgængere (her tænkes på gylden middelvej mellem presspil og possession).
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
Det er nogle interessante punkter. Ikke nogle bemærkelsesværdige usikkerhedsmomenter umiddelbart. På succeskriterierne er det nogle stærke kompetencer, LF ser ud til at besidde. Det bliver i høj grad spændende at se, hvilken udvikling og retning han vil tage AaB. Jeg er meget dog meget optimistisk omkring Lars Friis, og jeg har en stærk tro på, at det nok skal blive godt!
Erik Hamrén, 17-09-2022:
Ulemperne først -Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
på gennemrejse - der er vel ikke mange klubber i Danmark der vil sætte os i en Viborg situation. Det er klart hvis fck, bif som tilbyder større løn og budget samt selvfølgelig barndomsklubben fcm kommer så siger han nok ja. Men ellers….GF deres projekt er vel ikke mere spændende end vores men lønnen er måske bedre.
Modgang - får han ikke
Tiltrædelse - er et spørgsmål Inge penge og bliver det så til sommer så venter vi bare.
Fordele
Ja tak til det hele.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det er useriøst. Som jeg også nævnte på twitter, så står der ikke noget som helst om hurtige briller i den artikel.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Enig. Mht. den med gennemrejsen, altså, drømmen er da en kapacitet a'la Lars Friis, som skriver evighedskontrakt og ikke ønsker andet end at jobbe for AaB - men den person findes jo ikke. Og der ville nok omvendt være en halvmat stemning omkring en træner, man ikke kunne sige meget andet om end "ja, han kommer nok ikke videre"...Maglau skrev: ↑25. jan 2022, 16:35Ulemperne først -Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
på gennemrejse - der er vel ikke mange klubber i Danmark der vil sætte os i en Viborg situation. Det er klart hvis fck, bif som tilbyder større løn og budget samt selvfølgelig barndomsklubben fcm kommer så siger han nok ja. Men ellers….GF deres projekt er vel ikke mere spændende end vores men lønnen er måske bedre.
Modgang - får han ikke
Tiltrædelse - er et spørgsmål Inge penge og bliver det så til sommer så venter vi bare.
Fordele
Ja tak til det hele.
Kuhn-hurtige, eller bare almindeligt? Måske er det den usikkerhed, som har fået Nordjyske til at undgå minefeltet...Pastorius skrev: ↑25. jan 2022, 16:42Det er useriøst. Som jeg også nævnte på twitter, så står der ikke noget som helst om hurtige briller i den artikel.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
-
R Rosenberg
- Allstar

Kuhns nuværende brillestil er overhovedet ikke hurtig. Den er bare mærkelig.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:47Kuhn-hurtige, eller bare almindeligt? Måske er det den usikkerhed, som har fået Nordjyske til at undgå minefeltet...Pastorius skrev: ↑25. jan 2022, 16:42Det er useriøst. Som jeg også nævnte på twitter, så står der ikke noget som helst om hurtige briller i den artikel.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
Ædruelighedens stemme
Se bare - et minefelt!R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2022, 17:06Kuhns nuværende brillestil er overhovedet ikke hurtig. Den er bare mærkelig.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:47Kuhn-hurtige, eller bare almindeligt? Måske er det den usikkerhed, som har fået Nordjyske til at undgå minefeltet...Pastorius skrev: ↑25. jan 2022, 16:42Det er useriøst. Som jeg også nævnte på twitter, så står der ikke noget som helst om hurtige briller i den artikel.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:02Nordjyske med en opsummering af plusser og usikkerhedsmomenter ved signingen af Friis. Jeg er ikke mindre begejstret efter at have læst den.
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
Den slags skal en kritisk presse kunne håndtere. Det kan jo ikke være mikrofonholderi det hele.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 17:09Se bare - et minefelt!R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2022, 17:06Kuhns nuværende brillestil er overhovedet ikke hurtig. Den er bare mærkelig.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:47Kuhn-hurtige, eller bare almindeligt? Måske er det den usikkerhed, som har fået Nordjyske til at undgå minefeltet...Pastorius skrev: ↑25. jan 2022, 16:42Det er useriøst. Som jeg også nævnte på twitter, så står der ikke noget som helst om hurtige briller i den artikel.Funky skrev: ↑25. jan 2022, 16:16Ja, selvfølgelig. I overskriftsform:Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 16:12
Jeg har ikke Nordjyske abonnement. Vil du kort opsummere de punkter, der bliver nævnt i artiklen?
2. Stærk leder.
4. Klar og tydelig tale.
Usikkerhedsmomenter:
1. På gennemrejse?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
[Rosengren]
- Drenge

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -det-samme
Det håber jeg sgu er en and.
Men han skal vel sige dét når han bliver spurgt
Han kan selvfølgelig ikke sige andet.[Rosengren] skrev: ↑25. jan 2022, 18:59https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -det-samme
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Sådan har jeg det også. Hans pointsnit er kun marginalt over Lars Søndergaards og en smule over Jacob Friis'. Og spillet har ikke været til flere point, tværtimod.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2022, 09:46Han er jo blot en parentes i AaB-historien. Videre og glemt.Frygah skrev: ↑25. jan 2022, 09:09Synes nu ikke forløbet har været særlig classy. Det med at han åbenbart også gerne ville til Malmö FF, synes jeg i den grad skyder familie-argumentet i smadder, hvorfor jeg stadig undrer mig over at han vil væk efter 1 års tid. Og hvis det så også har været ham og Hammerby der har lækket historien for at presse AaB, så mener jeg ikke et instagram-opslag gør meget fra eller til.
Han bliver først og fremmest husket for, at han ikke magtede mere end et år, før han ville videre. Ærgerligt, for han virker sympatisk og som en type, man rigtig gerne ville se triumfere med sit hold. Han var bare aldrig i nærheden.
Nu er det så spændende med den nye Friis. Jeg afventer spil og resultater, før jeg beslutter mig om fornuften i det. Men mon ikke Inge har sikret sig en kontrakt uden bagudgang for træneren om et år? Han skal i hvert fald samme vej, hvis farcen gentager sig.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Nå
Det bliver satme spændende med Friis.
Personligt havde jeg TT og Friis på samme hylde.
Men tror Friis kan skabe noget stemning!!
En levende træner på sidelinien med farver
STORT JA TAK
Interviews uden normal leverpostej som normalt
Men istedet interviews med faglighed og kant!!
STORT JA TAK
Bliver satme spændende
Det bliver satme spændende med Friis.
Personligt havde jeg TT og Friis på samme hylde.
Men tror Friis kan skabe noget stemning!!
En levende træner på sidelinien med farver
STORT JA TAK
Interviews uden normal leverpostej som normalt
Men istedet interviews med faglighed og kant!!
STORT JA TAK
Bliver satme spændende
- Nordjyden HY
- 1. div

- Kontakt:
Det er et spørgsmål om penge. Men det er selvfølgelig mest optimalt for begge parter, at Friis skifter hurtigst muligt[Rosengren] skrev: ↑25. jan 2022, 18:59https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -det-samme
Erik Hamrén, 17-09-2022:
De meget forståelige skuffede Viborg meldinger i medier osv gør det nok ik nemmere for Friis og være træner i Viborg til sommer.Nordjyden HY skrev: ↑25. jan 2022, 19:23Det er et spørgsmål om penge. Men det er selvfølgelig mest optimalt for begge parter, at Friis skifter hurtigst muligt[Rosengren] skrev: ↑25. jan 2022, 18:59https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -det-samme
Der burde findes en løsning inden så længe
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Nogen der kan fortælle om der står noget interessant i denne artikel?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Bongo12345
- Junior

- Geografisk sted: Nibe
Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
"Det springende punkt i Superligaens trænerkabale blev dog, at Randers-træneren IKKE har en opsigelsesklausul i sin kontrakt i Kronjylland. Derfor havde Søren Pedersen og co. i Randers alle kort på hånden i forhandlingen med AaB.
Det endte også med, at AaB ikke ville strække sig tilstrækkeligt økonomisk"
Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
"Det springende punkt i Superligaens trænerkabale blev dog, at Randers-træneren IKKE har en opsigelsesklausul i sin kontrakt i Kronjylland. Derfor havde Søren Pedersen og co. i Randers alle kort på hånden i forhandlingen med AaB.
Det var Prica22 der kom med informationen om
opsigelsesvarslet. Kan være han kan uddybe hvor troværdigt han mener det var? Eller om det kunne være Lars Friis info han har fået leveret som om det var Thomasberg.
------------------------------------------------
Nu er han jo ikke ene om at have hørt det. Det jeg hørte var AaB havde givet TT sidste uge til at lægge pres på Randers for at få lov til og skifte og at Randers først melder om en pris, for der efter at hæve dem til det dobbelt da AaB og TT blev enige.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:48Det ændrer jo rimelig meget hele debatten omkring Thomasberg.Bongo12345 skrev: ↑25. jan 2022, 20:40Det nyt punkt: Thomas Thomasberg har ingen opsigelsevarsel.Forza skrev: ↑25. jan 2022, 20:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... is/9097769
Citat fra Ekstra Bladet
Det var Prica22 der kom med informationen om
opsigelsesvarslet. Kan være han kan uddybe hvor troværdigt han mener det var? Eller om det kunne være Lars Friis info han har fået leveret som om det var Thomasberg.
Jeg fik det fortalt som om han havde en opsigelse eller klausul af en art.. Oh well
Selv fortrak jeg TT med Lars Friis som nummer 2. Mest pga TT har mere erfaring. Men jeg er spændt på at se om hvilke aftryk han så sætter AaB. AGF har jo sejlet siden han smuttede