Der er pisse mørkt igennem skoven for tiden, og med mit drengede udseende er jeg jo enhver voldtægtsforbrydere drøm..R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2022, 21:26Jo jo, men du er jo holdt op med at komme på Hornevej om natten.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Bare tag en Brøndby trøje på der ud, ingen voldtægtsforbryder kunne finde på at antage sådan en, selv de er jo bange for kønssygdomeRicoBR02 skrev: ↑29. jan 2022, 13:25Der er pisse mørkt igennem skoven for tiden, og med mit drengede udseende er jeg jo enhver voldtægtsforbrydere drøm..R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2022, 21:26Jo jo, men du er jo holdt op med at komme på Hornevej om natten.
-
R Rosenberg
- Allstar

Du har ret. Der ville opstå en pludselig sværm af pæderaster i det østlige Aalborg.RicoBR02 skrev: ↑29. jan 2022, 13:25Der er pisse mørkt igennem skoven for tiden, og med mit drengede udseende er jeg jo enhver voldtægtsforbrydere drøm..R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2022, 21:26Jo jo, men du er jo holdt op med at komme på Hornevej om natten.
Ædruelighedens stemme
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Det har godt nok været et stille transfervindue indtil videre. Hvis ikke AaB havde haft hele miseren med trænerkarrusellen til at fange mediernes interesse, ville man næste kunne have glemt, at klubben eksisterede.
Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Brøndby henter store summer på salg i dette vindue. Senest ved Maxsø der udlejes. Jeg kunne godt frygte de går helhjertet efter Thelander.
Brøndby henter store summer på salg i dette vindue. Senest ved Maxsø der udlejes. Jeg kunne godt frygte de går helhjertet efter Thelander.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Nuvel, han kommer fra den nordlige vestegn, men konen er fra Aalborg.
Desuden er der sportsligt ikke noget i det for ham - kun økonomi.
Ædruelighedens stemme
Brøndby ligger jo fint til i ligaen, han er fra Sjælland og de kan sandsynligvis tilbyde en stor kontrakt på en fri transfer.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg tror nu nok at de fleste spillere finder Brøndby IF meget interessant da det alt andet lige er en større klub end AaB. Klubbens størrelse, potentiale, tilskuere mv. er bare større end hvad AaB kan præstere og vi har jo lige mistet træneren til en klub som han bl.a. så et større potentiale i.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Der har før været snak om at Brøndby IF var interesseret i Thelander men om det stadigvæk er tilfældet ved jeg ikke.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Men det er stadig Brøndby.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jan 2022, 15:22Jeg tror nu nok at de fleste spillere finder Brøndby IF meget interessant da det alt andet lige er en større klub end AaB. Klubbens størrelse, potentiale, tilskuere mv. er bare større end hvad AaB kan præstere og vi har jo lige mistet træneren til en klub som han bl.a. så et større potentiale i.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Der har før været snak om at Brøndby IF var interesseret i Thelander men om det stadigvæk er tilfældet ved jeg ikke.
Hvis McD gav 50k om måneden for at flippe burgere, ville du stadig stinke af friture, og skulle fortælle venner og familie, at du arbejder på McD.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Tror dit syn på Brøndby adskiller sig fra de fleste spilleres - desværre.Brodernumsi skrev: ↑29. jan 2022, 16:34Men det er stadig Brøndby.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jan 2022, 15:22Jeg tror nu nok at de fleste spillere finder Brøndby IF meget interessant da det alt andet lige er en større klub end AaB. Klubbens størrelse, potentiale, tilskuere mv. er bare større end hvad AaB kan præstere og vi har jo lige mistet træneren til en klub som han bl.a. så et større potentiale i.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Hvis McD gav 50k om måneden for at flippe burgere, ville du stadig stinke af friture, og skulle fortælle venner og familie, at du arbejder på McD.
Jeg nægter at tro på Thelander mener et skifte til en anden dansk klub, når han siger han gerne vil have et eventyr mere inden han stopper.Forza skrev:Tror dit syn på Brøndby adskiller sig fra de fleste spilleres - desværre.Brodernumsi skrev: ↑29. jan 2022, 16:34Men det er stadig Brøndby.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jan 2022, 15:22Jeg tror nu nok at de fleste spillere finder Brøndby IF meget interessant da det alt andet lige er en større klub end AaB. Klubbens størrelse, potentiale, tilskuere mv. er bare større end hvad AaB kan præstere og vi har jo lige mistet træneren til en klub som han bl.a. så et større potentiale i.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg tror heller ikke det er drømmedestinationen for ham. Men dukker der ikke en fed klub i udlandet op, så er BIF en stor udfordrer for os - hvis de er interesseret.Pastorius skrev: ↑29. jan 2022, 18:04Jeg nægter at tro på Thelander mener et skifte til en anden dansk klub, når han siger han gerne vil have et eventyr mere inden han stopper.Forza skrev:Tror dit syn på Brøndby adskiller sig fra de fleste spilleres - desværre.Brodernumsi skrev: ↑29. jan 2022, 16:34Men det er stadig Brøndby.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jan 2022, 15:22Jeg tror nu nok at de fleste spillere finder Brøndby IF meget interessant da det alt andet lige er en større klub end AaB. Klubbens størrelse, potentiale, tilskuere mv. er bare større end hvad AaB kan præstere og vi har jo lige mistet træneren til en klub som han bl.a. så et større potentiale i.R Rosenberg skrev: ↑29. jan 2022, 15:12Men er BIF overhovedet interessant for Thelander?Forza skrev: ↑29. jan 2022, 14:58Jeg ærger mig virkelig over at vi tilsyneladende ikke kan sælge. Vi budgetterer med store salg og afviste bevidst tilbud i sommers fordi buddene ikke var store nok, velvidende at det blev vigtigt at få solgt i de kommende transfervinduer.
Jeg synes ikke de lader til at være en klub der bare åbner pengekassen, og det skal der til for at lokke Thelander. Jeg tror slet ikke på det er en mulighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Jeg ved godt der kan ske meget på de sidste dage,timer og minutter.
Men kan man håbe på at Theos forfremmelse og AH's tur til Nordsjælland betyder en forlængelse af Rinne. Det er vel en stor risiko at sende vores 2 målmand afsted, hvis nu Rinne skulle ryge den sidste dag.
Men kan man håbe på at Theos forfremmelse og AH's tur til Nordsjælland betyder en forlængelse af Rinne. Det er vel en stor risiko at sende vores 2 målmand afsted, hvis nu Rinne skulle ryge den sidste dag.
-
PonySlaystation
- Superliga

Nu skal man jo aldrig sige aldrig, men det må simpelthen være afklaret at Rinne ikke bliver solgt.michael_nagg skrev: ↑29. jan 2022, 18:56Jeg ved godt der kan ske meget på de sidste dage,timer og minutter.
ja, det virker helt usandsynligt.PonySlaystation skrev: ↑29. jan 2022, 19:05Nu skal man jo aldrig sige aldrig, men det må simpelthen være afklaret at Rinne ikke bliver solgt.michael_nagg skrev: ↑29. jan 2022, 18:56Jeg ved godt der kan ske meget på de sidste dage,timer og minutter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det ligner du har ret. Bordeaux er i hvert fald tæt på Phil Jones påstås det. Ærgerligt for os andre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Er nok mest skuffet over, at vi ikke evner at sælge vores bedste spillere, som jo er strategien. Hvis ikke Fossum kan sælges på det seneste halve år, får vi aldrig den pris for ham, som vi drømmer om.
Det samme med Rinne.
Til dels det samme med Thelander. Her håber jeg dog, at begge kan overtales til en kontraktforlængelse.
Fornuftigt med lidt lejeaftaler til dem i periferien. Kasper Høgh ved jeg intet om. Skuffede i Randers. Ikke et imponerende målsnit i Hobro. Men lad os håbe han overrasker.
Nu hedder tråden jo transferønsker. Jeg håber på en central midtbanespiller. 6'er eller 8'er. Vi skal gardere os mod, at Højholt, Ferreira og Fossum kan være fortid til sommer. Prip er god derinde synes jeg. Men ikke mange andre på spring.
Mit bedste forslag er Chukwuani fra FCN, der snart har kontraktudløb. Giv ham et halvt år med indhop, så tager han over til sommer.
Er nok mest skuffet over, at vi ikke evner at sælge vores bedste spillere, som jo er strategien. Hvis ikke Fossum kan sælges på det seneste halve år, får vi aldrig den pris for ham, som vi drømmer om.
Det samme med Rinne.
Til dels det samme med Thelander. Her håber jeg dog, at begge kan overtales til en kontraktforlængelse.
Fornuftigt med lidt lejeaftaler til dem i periferien. Kasper Høgh ved jeg intet om. Skuffede i Randers. Ikke et imponerende målsnit i Hobro. Men lad os håbe han overrasker.
Nu hedder tråden jo transferønsker. Jeg håber på en central midtbanespiller. 6'er eller 8'er. Vi skal gardere os mod, at Højholt, Ferreira og Fossum kan være fortid til sommer. Prip er god derinde synes jeg. Men ikke mange andre på spring.
Mit bedste forslag er Chukwuani fra FCN, der snart har kontraktudløb. Giv ham et halvt år med indhop, så tager han over til sommer.
Høgh har været skadet i en stor del af tiden i Hobro.. Undersøg nu tingene lidtReyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Det samme med Rinne.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Men det understøtter da også pointen om at vi ikke ved noget om ham? Det er jo ikke sikkert han bare havde smadret kasser ind hvis han havde været frisk. Vi aner intet om ham udover hans tynde voksen-cv. I ripodsten er hans manglede afslutningsævner også noget der bliver nævnt... Og ja ja, vi hader ripodsten, men det rent faktisk har set ham spille der kommenterer.gravballe skrev: ↑30. jan 2022, 10:41Høgh har været skadet i en stor del af tiden i Hobro.. Undersøg nu tingene lidtReyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Det samme med Rinne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus