De fortæller også at Inge er fast inventar til Hobros kampe. AaB spillede vist også en træningskamp imod dem i sommers hvor han imponerede. Så han er i hvert fald grundigt scoutet. Jeg tvivler ikke på at potentialet er til stede. Nu er det op til os og ham selv at forløse det.Buzz Killington skrev: ↑30. jan 2022, 10:46Men det understøtter da også pointen om at vi ikke ved noget om ham? Det er jo ikke sikkert han bare havde smadret kasser ind hvis han havde været frisk. Vi aner intet om ham udover hans tynde cv. I ripodsten er hans manglede afslutningsævner også noget der bliver nævnt... Og ja ja, vi hader ripodsten, men det rent faktisk har set ham spille der kommenterer.gravballe skrev: ↑30. jan 2022, 10:41Høgh har været skadet i en stor del af tiden i Hobro.. Undersøg nu tingene lidtReyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Er nok mest skuffet over, at vi ikke evner at sælge vores bedste spillere, som jo er strategien. Hvis ikke Fossum kan sælges på det seneste halve år, får vi aldrig den pris for ham, som vi drømmer om.
Det samme med Rinne.
Til dels det samme med Thelander. Her håber jeg dog, at begge kan overtales til en kontraktforlængelse.
Fornuftigt med lidt lejeaftaler til dem i periferien. Kasper Høgh ved jeg intet om. Skuffede i Randers. Ikke et imponerende målsnit i Hobro. Men lad os håbe han overrasker.
Nu hedder tråden jo transferønsker. Jeg håber på en central midtbanespiller. 6'er eller 8'er. Vi skal gardere os mod, at Højholt, Ferreira og Fossum kan være fortid til sommer. Prip er god derinde synes jeg. Men ikke mange andre på spring.
Mit bedste forslag er Chukwuani fra FCN, der snart har kontraktudløb. Giv ham et halvt år med indhop, så tager han over til sommer.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Men ja. Man kan vist lige så godt affinde sig med, at der ikke sker mere i vinduet, og at drømmen om medaljer/europa kan parkeres endnu en sæson.
Men ja. Man kan vist lige så godt affinde sig med, at der ikke sker mere i vinduet, og at drømmen om medaljer/europa kan parkeres endnu en sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men hvad er det for pris, vi håbede på med Fossum?Reyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Er nok mest skuffet over, at vi ikke evner at sælge vores bedste spillere, som jo er strategien. Hvis ikke Fossum kan sælges på det seneste halve år, får vi aldrig den pris for ham, som vi drømmer om.
Det samme med Rinne.
Til dels det samme med Thelander. Her håber jeg dog, at begge kan overtales til en kontraktforlængelse.
Fornuftigt med lidt lejeaftaler til dem i periferien. Kasper Høgh ved jeg intet om. Skuffede i Randers. Ikke et imponerende målsnit i Hobro. Men lad os håbe han overrasker.
Nu hedder tråden jo transferønsker. Jeg håber på en central midtbanespiller. 6'er eller 8'er. Vi skal gardere os mod, at Højholt, Ferreira og Fossum kan være fortid til sommer. Prip er god derinde synes jeg. Men ikke mange andre på spring.
Mit bedste forslag er Chukwuani fra FCN, der snart har kontraktudløb. Giv ham et halvt år med indhop, så tager han over til sommer.
Og hvad faen skal AaB gøre, hvis der ikke er bud på ham?
Ædruelighedens stemme
Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Det er da ofte der at der sker allermest.
Og du vurderer lige at vores placering lige nu simpelthen bliver dårligere inden vi er startet op igen, okaaay da
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Erik Bo ???!!!jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Søren glad???!!!FlæskeFrank skrev: ↑30. jan 2022, 11:15Erik Bo ???!!!jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, jeg vurderer at vi ender dårligere i foråret end tilfældet var i efteråret. Vi har pt. ingen træner, og det er jo ikke fordi spillet har været så stjernegodt i efteråret at man føler maskinen bare kører videre - Cifuentes eller ej.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 11:07Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Og du vurderer lige at vores placering lige nu simpelthen bliver dårligere inden vi er startet op igen, okaaay da
Dertil er det jo Inge selv der bliver ved med at sige der næppe kommer noget ind, at han er tilfreds med truppen, og hvis der sker noget, så er det formentlig en udlejning af Hannesbo.
Det giver da også fin mening, at Inge ikke laver kæmpetransfers uden Lars Friis er inde over. Så længe Friis er i Viborg, så er de diskussioner formentlig også ret svære at tage.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Andres OperBuzz Killington skrev: ↑30. jan 2022, 11:36Søren glad???!!!FlæskeFrank skrev: ↑30. jan 2022, 11:15Erik Bo ???!!!jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
RufusTheDog
Håber da han er en ny Erik Bo - hvornår har vi sidst haft en angriber, der scorer 24 mål på en sæson?FlæskeFrank skrev: ↑30. jan 2022, 11:15Erik Bo ???!!!jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvad Inge håber på ved jeg ikke. Men han har udtalt, at der har været for lave bud. Det eneste AaB ikke skal gøre er at sidde på hænderne og vente. Når man vil sælge en spiller kræver det en stor portion proaktivitet. Også fra klubbens side. Om AaB har udvist det, ved jeg ikke. Men resultatet er indtil videre i hvert fald et manglende salg.R Rosenberg skrev: ↑30. jan 2022, 11:05Men hvad er det for pris, vi håbede på med Fossum?Reyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Det samme med Rinne.
Samme med Rinne.
Jeg er slet ik uenig i at marginalerne bliver ik ved at tippe til vores fordel plus det har været røvkedeligt i mange kampe.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 11:47Ja, jeg vurderer at vi ender dårligere i foråret end tilfældet var i efteråret. Vi har pt. ingen træner, og det er jo ikke fordi spillet har været så stjernegodt i efteråret at man føler maskinen bare kører videre - Cifuentes eller ej.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 11:07Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Dertil er det jo Inge selv der bliver ved med at sige der næppe kommer noget ind, at han er tilfreds med truppen, og hvis der sker noget, så er det formentlig en udlejning af Hannesbo.
Det giver da også fin mening, at Inge ikke laver kæmpetransfers uden Lars Friis er inde over. Så længe Friis er i Viborg, så er de diskussioner formentlig også ret svære at tage.
Men ved jo også bare fra nu og til i morgen midnat kan der ske rigtig rigtig mange ting.
Placerings og spille mæssigt bliver meget afgørende omkring og få styr på træner situationen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo, men som jeg har skrevet tidligere, så er en spiller som Fossum bare ikke ret meget værd. Eller ret interessant for større klubber.Reyad skrev: ↑30. jan 2022, 12:43Hvad Inge håber på ved jeg ikke. Men han har udtalt, at der har været for lave bud. Det eneste AaB ikke skal gøre er at sidde på hænderne og vente. Når man vil sælge en spiller kræver det en stor portion proaktivitet. Også fra klubbens side. Om AaB har udvist det, ved jeg ikke. Men resultatet er indtil videre i hvert fald et manglende salg.R Rosenberg skrev: ↑30. jan 2022, 11:05Men hvad er det for pris, vi håbede på med Fossum?Reyad skrev: ↑30. jan 2022, 10:33Svært ikke at blive en smule utålmodig, når svingdøren er i gang hos andre klubber.
Det samme med Rinne.
Samme med Rinne.
Og så har AaB måske vurderet, at han er vigtigere for klubben end den smule, han er værd.
Og keepere i Rinnes alder er der altså heller ikke meget mønt i.
Ædruelighedens stemme
Du har helt ret. Og jeg har trods alt også fulgt AaB og fodbold i så mange år, at jeg ved at det pludselig kan gå uhyggeligt stærkt begge vejen. Så det er selvfølgelig langt fra utænkeligt, at vi om 48 timer har fået både en midtbanespiller og en forsvarer ind. Jeg håber da også, at Inge gør mine ord til skamme og får lukket nogle af de huller truppen stadigvæk har.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 12:47Jeg er slet ik uenig i at marginalerne bliver ik ved at tippe til vores fordel plus det har været røvkedeligt i mange kampe.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 11:47Ja, jeg vurderer at vi ender dårligere i foråret end tilfældet var i efteråret. Vi har pt. ingen træner, og det er jo ikke fordi spillet har været så stjernegodt i efteråret at man føler maskinen bare kører videre - Cifuentes eller ej.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 11:07Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Men ved jo også bare fra nu og til i morgen midnat kan der ske rigtig rigtig mange ting.
Placerings og spille mæssigt bliver meget afgørende omkring og få styr på træner situationen.
Man kan ikke blive ved med at købe hvert vindue uden at sælge.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 12:59Du har helt ret. Og jeg har trods alt også fulgt AaB og fodbold i så mange år, at jeg ved at det pludselig kan gå uhyggeligt stærkt begge vejen. Så det er selvfølgelig langt fra utænkeligt, at vi om 48 timer har fået både en midtbanespiller og en forsvarer ind. Jeg håber da også, at Inge gør mine ord til skamme og får lukket nogle af de huller truppen stadigvæk har.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 12:47Jeg er slet ik uenig i at marginalerne bliver ik ved at tippe til vores fordel plus det har været røvkedeligt i mange kampe.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 11:47Ja, jeg vurderer at vi ender dårligere i foråret end tilfældet var i efteråret. Vi har pt. ingen træner, og det er jo ikke fordi spillet har været så stjernegodt i efteråret at man føler maskinen bare kører videre - Cifuentes eller ej.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 11:07Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Mit største ønske er et ordentligt salg.
Udmeldingerne fra Inge går da også på, at der forventes nogle stille sidste dage af transfervinduet. Så gætter da på, man bliver skuffet, hvis nogen alligevel forventer andet.Forza skrev: ↑30. jan 2022, 13:15Man kan ikke blive ved med at købe hvert vindue uden at sælge.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 12:59Du har helt ret. Og jeg har trods alt også fulgt AaB og fodbold i så mange år, at jeg ved at det pludselig kan gå uhyggeligt stærkt begge vejen. Så det er selvfølgelig langt fra utænkeligt, at vi om 48 timer har fået både en midtbanespiller og en forsvarer ind. Jeg håber da også, at Inge gør mine ord til skamme og får lukket nogle af de huller truppen stadigvæk har.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 12:47Jeg er slet ik uenig i at marginalerne bliver ik ved at tippe til vores fordel plus det har været røvkedeligt i mange kampe.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 11:47Ja, jeg vurderer at vi ender dårligere i foråret end tilfældet var i efteråret. Vi har pt. ingen træner, og det er jo ikke fordi spillet har været så stjernegodt i efteråret at man føler maskinen bare kører videre - Cifuentes eller ej.Mr Gold skrev: ↑30. jan 2022, 11:07Og det konkluderer du lige med halvanden døgn tilbage af vinduet.jonas386 skrev: ↑30. jan 2022, 10:52Af de minutter og highlights jeg har set fra træningskampene slår Kasper Høgh mig som en fodboldspiller helt uden boldøje. For mange situationer hvor han rammer bolden dårligt eller ender med at sparke ud i luften.
Mit største ønske er et ordentligt salg.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB ... 0dfd756115
Trajkovski på vej videre, nok bedst for alle parter. Måske det kunne åbne op for en enkel offensiv tilgang før deadline?
Trajkovski på vej videre, nok bedst for alle parter. Måske det kunne åbne op for en enkel offensiv tilgang før deadline?
Skulle vi nu ikke lige...? Målmænd peaker som regel netop mellem slut-tyverne og start-trediverne. Jeg vil mene, at Rinne har en glimrende alder for en OK transfersum.R Rosenberg skrev: ↑30. jan 2022, 12:48Og keepere i Rinnes alder er der altså heller ikke meget mønt i.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Glimrende. I forhold til hvad han burde kunne, så har han været en kæmpe skuffelse, og endnu en til listen over lejeaftaler der ikke gjorde os en pind bedre. Hvis pengene skal geninvesteres så håber jeg at det bliver til midtbanen, hvilket også var der, pengene skulle have været brugt i første omgang. Enten det eller en ny venstre wingback eller noget fart til offensiven.emenike skrev: ↑30. jan 2022, 13:37https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB ... 0dfd756115
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fornuftigt. Han har desværre ikke været god nok.emenike skrev: ↑30. jan 2022, 13:37https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB ... 0dfd756115
Nej. Det er jo helt kort og præcist korrekt.Forza skrev: ↑30. jan 2022, 13:50Fornuftigt. Han har desværre ikke været god nok.emenike skrev: ↑30. jan 2022, 13:37https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB ... 0dfd756115
At han så BURDE være rigeligt god nok til den danske liga, det er en anden snak, som også afføder spørgsmål om AaB’s evne til at forvalte de muligheder, der burde ligge i at få en gut med et sådant cv ind. Logikken i, at Trajkovski ville spille som død og helvede for at fastholde en landsholdsplads har i hvert fald vist sig ikke at være bæredygtig. Men det er i sidste ende nok svært at generalisere ud fra dette eksempel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."