Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kan det være prica der skal med den flyver til Østrig
Hvorfor skulle Prica flyve baglæns???
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Umiddelbart ikke. Det ligner, at det lander omkring Hannover.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Medmindre Tirol betaler, ser jeg ingen grund til at det skulle foregå med privatfly. Afgangen var ikke at finde under Aalborg Lufthavn, så det virker "spontant"/uofficiel i mine øjne.
Yes. Det lander lige om lidt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Du kan godt have en pointe med Randers ved nærmere eftersyn. De plejer sateme også at være skarpe, og det er jo en af de klubber, vi ligger og konkurrerer med pt. Til gengæld har de så mistet en vigtig figur i Marxen. Viborg, tja - altså problemet er, at jeg simpelthen ikke kender noget til de spillere, der er kommet ind.Gaarde6 skrev: ↑31. jan 2022, 13:21Enig i det sidste.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
For AaBs vedkommende kommer der ikke til at ske noget interessant med det nuværende setup. Der må og skal flere penge til. For min skyld kunne man godt køre dette forår igennem med en smal trup, der står jo alligevel ikke meget på spil. Man kunne som sagerne er overveje at supplere med Wilchek, der godt nok kunne pynte på vores bovlamme offensiv.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.![]()
Her er det helt samlede overblik, og jeg er på ingen måde rystet. Ganske vist mange tilgange, men heraf er en stor del enten er ligegyldige eller erstatninger for tab. Hvilke klubber skulle være kommet markant styrket ud af dette vindue? Og FCK er jeg i grunden lidt ligeglade med; jeg kan ikke lige gennemskue, om han franskmanden skulle være en fuldgod erstatning for Jonas Wind f.eks.
Men jeg kan overhovedet ikke se, at klubber som Brøndby, OB og AGF skulle have rykket sig?
Tilgengæld synes jeg Randers og Viborg ser stærkere ud (på papiret)
Alt i alt synes jeg, at vi rent styrkemæssigt - med forbehold for resten af dagen - ligger nogenlunde der, hvor vi gjorde ved efterårets afslutnings, måske med undtagelse af Randers ja.
Jeg har det fint med oprydning i truppen, om end den ganske rigtigt er for smal i det lange løb. Omvendt kan jeg slet ikke se værdien af at hente alle de udenlandske lottokuponer, så hellere tage chancen med en smallere trup i et forår, hvor der immervæk ikke er alverden på spil. Leje af Wilczek eller Nikolaj Jørgensen kunne jeg derimod tilslutte mig; vi er godt nok ringe kørende offensivt, om end jeg rimeligvis ikke kender det fjerneste til ham Hobrospilleren og derfor ikke kan udtale mig om hans kvaliteter.
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Der kan være mange bud. Mit det var bare et af dem. Men lad os da se om vi kan se hvor den lander.
Skulle Trajkovski ikke også sydpå til en ørkenstat. Måske har de booket en flyver til ham, så han kan komme til lægetjek et eller andet sted i syd europa
Klart klart.michael_nagg skrev: ↑31. jan 2022, 13:34Der kan være mange bud. Mit det var bare et af dem. Men lad os da se om vi kan se hvor den lander.
Skulle Trajkovski ikke også sydpå til en ørkenstat. Måske har de booket en flyver til ham, så han kan komme til lægetjek et eller andet sted i syd europa
Trajkovski er i Qatar på deres træningslejr
Er Inge nede og handle i Hannover? Er en af vores spillere i Hannover for at forhandle? Og ville en handel mellem AaB og Hannover overhovedet indvolvere et privatfly? Følg med i morgen.
HVIS det har noget med AaB at gøre, giver det jo mening her i 11. time.
En spiller ud skal ned og til lægetjek osv. Og en spiller ind skal man måske forhandle med og tage med hjem til tjek.
De har aktiveret en ukendt tilbagekøbsklusul på Fossum og debatside.dk brænder sammen i vrede
Eller måske skal Ochsen fra Hoffenheim tilbage
Inge skal mødes med Rishøj kl. 17, så han har i hvert fald travlt med at komme hjem igen så
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis vi leger med tanken, så render der en 24-årig tidligere tysk u-21 landsholdsback rundt i Hannover ved navn Phillip Ochs. Jeg kender ham ikke, men hvis vi er ude efter en venstre back kunne han måske være interessant.