Der er jo ingen der siger vi ikke skal sælge Thelander nu - men det kræver jo en kanon signing af en ny spiller, som jo selvfølgelig er planlagt. Men det skal jo også ses i lyset af ALT det andet. Så det er summen, og ikke detaljen.Stegosaurus skrev: ↑31. jan 2022, 20:19Spot on! Vi har langt fra et hold, som kan slå 3-4 mellemhold fra Østeuropa og Balkan ud i kval'en til de europæiske turneringer. Vi er afhængig af spillersalg - dermed ikke sagt, at vi nødvendigvis SKAL sælge Thelander. Det må buddet fra FCK afgøre.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 20:16Men der er absolut ingen garantier for Europa ved at beholde Thelander. Får vi 5-8 mio. et halvt år inden kontraktudløb ville det være tåbeligt ikke at tage imod. Især når vi budgetterer med store salg som vi endnu ikke har realiseret.Jakobsen skrev: ↑31. jan 2022, 20:14Han vil være en større tosse, hvis ikke han forfølger chancen for top 4/europa for første gang i flere år og viser, at der er noget realitet i klubbens udtalte ambitioner. Fem millioner er ikke mange penge og det kan være meget mere værd, at vi får en god forårssæson og chancen for at spille i Europa.kjeldgaard12 skrev: ↑31. jan 2022, 20:09Der er en grund til at man ikke skal være handelsmand hvis man handler med følelserne og ikke hovedet.
Man er en tosse hvis man siger nej til penge for Thelander. Manden vil ikke være i AaB mere og vi kan ikke rykke ned. tag dog pengene !!
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Nu melder en BT-journalist at Inge ikke ville snakke med ham fordi der er gang i noget. Dog siger han at han hører, at Thelander ikke er på vej til FCK og bl.a. pga. kæresten.
Ind og ud sker der lige pludselig noget, har Inge sagt. Det er ikke Thelander der er bud på lige nu.
Ind og ud sker der lige pludselig noget, har Inge sagt. Det er ikke Thelander der er bud på lige nu.
En anden unavngiven spiller er måske på vej væk ifølge BT.
Men alligevel er der alligevel noget på vej ind og ud. Spændende
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Konen. Jeg kender hende fra vores folkeskoletid. Synes også det lyder helt vildt, hvis de skulle rykke familien til København.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Hvem kører ud med blomster og chokolade til hans kæreste kone?Prica22 skrev: ↑31. jan 2022, 20:26Nu melder en BT-journalist at Inge ikke ville snakke med ham fordi der er gang i noget. Dog siger han at han hører, at Thelander ikke er på vej til FCK og bl.a. pga. kæresten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
raekkeettre
- Allstar

Shit det er spændende. Havde sat en film på men nu har jeg efterhånden opgivet den. Kan ikke fokusere på andet end det her!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Jeg skal nok melde mig, hvis han bliver!Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 20:27Hvem kører ud med blomster og chokolade til hans kæreste kone?Prica22 skrev: ↑31. jan 2022, 20:26Nu melder en BT-journalist at Inge ikke ville snakke med ham fordi der er gang i noget. Dog siger han at han hører, at Thelander ikke er på vej til FCK og bl.a. pga. kæresten.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Bliver sku skuffet hvis intet ind. 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Ellers kan Martin P vel altid lokkes til at levere hos konerne i truppen?
Hader København!
McMark skrev: ↑31. jan 2022, 20:31Jeg skal nok melde mig, hvis han bliver!Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 20:27Hvem kører ud med blomster og chokolade til hans kæreste kone?Prica22 skrev: ↑31. jan 2022, 20:26Nu melder en BT-journalist at Inge ikke ville snakke med ham fordi der er gang i noget. Dog siger han at han hører, at Thelander ikke er på vej til FCK og bl.a. pga. kæresten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Wauv.... nu lukkede jeg lige op for BT, hvor de lige har nævnt Nicolai Thomasen som en ægte dansk 10'er.
Er der overhovedet nogen der tager dem alvorligt?
Er der overhovedet nogen der tager dem alvorligt?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Til deres forsvar har de padlet siden kl 16.00. Der bliver vrøvlet en del.
------------------------------------------------
-
R Rosenberg
- Allstar

Er hans mor og far Flemming Povlsen og Morten Bruun?Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Faktisk lid skørt, at han "får lov" til at lave det, som han gør.. Mistanken vil jo altid være der, om han er blevet fodret af mor eller far med oplysninger..
Spørgsmålet er om det er en done deal med en aftale med Thelander, men at der ikke er afklaret, om det så skal være nu eller først sommer..
Ædruelighedens stemme
Det skal jeg da lige love for.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
IAO kunne have hentet messi og du havde brokket dig over Neymar ikke også komMephisto2 skrev: ↑31. jan 2022, 20:10IAO er i min bog et blålys. Og et salg af Thelander vil gøre fadæsen komplet.RicoBR02 skrev: ↑31. jan 2022, 20:03Jeg er sjældent enig med dig, men for fanden hvor kan jeg slet ikke kapere hvis thelander smutter og slet ikke til FCK.. Det bliver en alvorlig ridse i lakken for min kærlighed til Inge! Kan slet ikke være i mig selv..raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:01Hvis der er nogle der ikke viste, at jeg ikke er den store Inge fan, så kan jeg fortælle, at hvis vi lukker vinduet nu med et salg af Thelander, så er Inge pt. den dårligste sportsdirektør vi nogle sinde har haft - 20 spillere, den KLARST tyndeste trup i ligaen og vi noglesinde har haft, ingen træner!! og Rinne væk til somme, vores forsvarsdirigent væk, 3. ældste trup i truppen - jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal forholde mig til det her! ØL! masser af øl!!!![]()
Ingen træner her få uger før turneringen starter. Det er dumpekarakter i sig selv.
Lad os nu lige se om 14 dage hvor vi står inden vi brænder heksen på bålet
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
raekkeettre
- Allstar

-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
De var kult på et tidspunkt, men dette vindue har de været både ekstremt pinlige i optræden og haft utrolig dårlig viden om spillere.
- FlæskeFrank