Problemet er jo også, at de selv sidder og keder sig det meste af tiden. Og så de der latterlige skillers. Det er alt for gøglet. Men man vil jo gerne have de 20 sekunder med, der kommer en gang hver halve time..FlæskeFrank skrev: ↑31. jan 2022, 20:38De var kult på et tidspunkt, men dette vindue har de været både ekstremt pinlige i optræden og haft utrolig dårlig viden om spillere.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja, jeg er nok blevet for gammel, og har siddet til for mange vinduer uden der er sket en skid.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 20:40Problemet er jo også, at de selv sidder og keder sig det meste af tiden. Og så de der latterlige skillers. Det er alt for gøglet. Men man vil jo gerne have de 20 sekunder med, der kommer en gang hver halve time..FlæskeFrank skrev: ↑31. jan 2022, 20:38De var kult på et tidspunkt, men dette vindue har de været både ekstremt pinlige i optræden og haft utrolig dårlig viden om spillere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hjemvendt fra hornevwj med numsen i behold på trods af den mørke tur gennem skoven...
Masser af lys I BB huset men skræmmende mørkt på kontorerne. Ingen dyre biler ingen storsvedende Inge der snakker i telefon..
Masser af lys I BB huset men skræmmende mørkt på kontorerne. Ingen dyre biler ingen storsvedende Inge der snakker i telefon..
-
DenGamleMand
- 1. div

Den får 6/6. Well done.alithebeast skrev: ↑31. jan 2022, 20:33Ellers kan Martin P vel altid lokkes til at levere hos konerne i truppen?
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Faktisk lid skørt, at han "får lov" til at lave det, som han gør.. Mistanken vil jo altid være der, om han er blevet fodret af mor eller far med oplysninger..
Spørgsmålet er om det er en done deal med en aftale med Thelander, men at der ikke er afklaret, om det så skal være nu eller først sommer..Det er fandme grotesk det her! Jeg venter en KANON signing her til sidst af Inge...
Ædruelighedens stemme
Inge sidder nok i Nørrenutten og handler færdig fra hjemmekontoret.
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Men har han fax?emenike skrev:Inge sidder nok i Nørrenutten og handler færdig fra hjemmekontoret.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
At alt tydede på at vi skulle sælge Thelander i de sidste timer - hvor alt information var at der ikke var rygter om en afløser, og at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pickR Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 20:56Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Faktisk lid skørt, at han "får lov" til at lave det, som han gør.. Mistanken vil jo altid være der, om han er blevet fodret af mor eller far med oplysninger..
Spørgsmålet er om det er en done deal med en aftale med Thelander, men at der ikke er afklaret, om det så skal være nu eller først sommer..Det er fandme grotesk det her! Jeg venter en KANON signing her til sidst af Inge...
Men nu tyder jo alt på efterfølgende at T ikke bliver solgt, så nu er groteskhed skalaen nede fra 10 til 8, så lad os se hvad der sker de sidste 3 timer - jeg håber det bedste og krydser alt hvad jeg har....Kom så forhelvede INGE!!!
Behøves ikke.. han underskriver bare med Nem-IDDonSilicone skrev: ↑31. jan 2022, 20:58Men har han fax?emenike skrev:Inge sidder nok i Nørrenutten og handler færdig fra hjemmekontoret.
Måske kunne man sende ham ud til dem, hvor vi gerne vil have dem skibbet videre.DenGamleMand skrev: ↑31. jan 2022, 20:55Den får 6/6. Well done.alithebeast skrev: ↑31. jan 2022, 20:33Ellers kan Martin P vel altid lokkes til at levere hos konerne i truppen?
MC- Priovic - etc. Det kunne jo være mens de var til træning.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Nogle gange er det sundt at slå koldt vand i blodet og ta'et tolle. Som jeg også skrev i mit tidligere indlæg. Lad os gøre status omkring midnat i stedet for.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58At alt tydede på at vi skulle sælge Thelander i de sidste timer - hvor alt information var at der ikke var rygter om en afløser, og at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pickR Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 20:56Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Men nu tyder jo alt på efterfølgende at T ikke bliver solgt, så nu er groteskhed skalaen nede fra 10 til 8, så lad os se hvad der sker de sidste 3 timer - jeg håber det bedste og krydser alt hvad jeg har....Kom så forhelvede INGE!!!![]()
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Han er forhåbentlig ikke skiftet til MitID....FlemmingG skrev: ↑31. jan 2022, 21:00Behøves ikke.. han underskriver bare med Nem-IDDonSilicone skrev: ↑31. jan 2022, 20:58Men har han fax?emenike skrev:Inge sidder nok i Nørrenutten og handler færdig fra hjemmekontoret.
https://www.facebook.com/brodersen/post ... 0660613071
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
raekkeettre
- Allstar

dealMcMark skrev: ↑31. jan 2022, 21:00Nogle gange er det sundt at slå koldt vand i blodet og ta'et tolle. Som jeg også skrev i mit tidligere indlæg. Lad os gøre status omkring midnat i stedet for.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58At alt tydede på at vi skulle sælge Thelander i de sidste timer - hvor alt information var at der ikke var rygter om en afløser, og at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pickR Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 20:56Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Men nu tyder jo alt på efterfølgende at T ikke bliver solgt, så nu er groteskhed skalaen nede fra 10 til 8, så lad os se hvad der sker de sidste 3 timer - jeg håber det bedste og krydser alt hvad jeg har....Kom så forhelvede INGE!!!![]()
Selvfølgelig har Inge en fax! Han er en verdensmandDonSilicone skrev: ↑31. jan 2022, 20:58Men har han fax?emenike skrev:Inge sidder nok i Nørrenutten og handler færdig fra hjemmekontoret.
-
R Rosenberg
- Allstar

Du går pludselig meget op i din nye kæphest, det numeriske.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58At alt tydede på at vi skulle sælge Thelander i de sidste timer - hvor alt information var at der ikke var rygter om en afløser, og at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pickR Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 20:56Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Thelander er højst sandsynligt gone til sommer. Uden en reje. Kunne man få 8-10 mio nu, er det en no-brainer.
Ædruelighedens stemme
Får vi et par skader i defensive, skal de to ind og spille, så vent lige med at aktivere P.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 21:00Måske kunne man sende ham ud til dem, hvor vi gerne vil have dem skibbet videre.DenGamleMand skrev: ↑31. jan 2022, 20:55Den får 6/6. Well done.alithebeast skrev: ↑31. jan 2022, 20:33Ellers kan Martin P vel altid lokkes til at levere hos konerne i truppen?
MC- Priovic - etc. Det kunne jo være mens de var til træning.
Og så rykker vi 3 talenter op i truppen og henter Lars Friis om uge. Så er vi ude over det.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pick![]()
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
raekkeettre
- Allstar

Er alt fakta blevet en kæphest - du efterlyste data, nu har du data, og så er det også en problem. Jeg vil mene 20-25 millioner er bedre og mere en no-brainer! - de 8-10 har jeg aldrig hørt blevet omtalt nogle steder, nu når du snakker om fakta? Nu påpeger du jo igen en parates, det er ikke at Thelander bliver solgt for alt over 5 milloner, hvis bare vi har en kanon afløser på plads som kunne være med til at trække vores klub fremad og med en længere fremtidsudsigt end Thelander lige nu. Så derfor skriver jeg - "Jeg forventer en kanon signing lige nu" - men da det er noget tid siden, eller måske aldrig sket fra Inge - brugte jeg ordet "grotesk" - jeg er ked af hvis det støder nogle.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 21:03Du går pludselig meget op i din nye kæphest, det numeriske.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58At alt tydede på at vi skulle sælge Thelander i de sidste timer - hvor alt information var at der ikke var rygter om en afløser, og at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pickR Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 20:56Hvorfor er det grotesk?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 19:53BT siger også den er done nu....Dalbjerg skrev: ↑31. jan 2022, 19:48Han vel ikke helt ukendt med den mor og far..
Thelander er højst sandsynligt gone til sommer. Uden en reje. Kunne man få 8-10 mio nu, er det en no-brainer.
-
raekkeettre
- Allstar

Haha - fuck mand, ja så er alt godtKunji skrev: ↑31. jan 2022, 21:08Og så rykker vi 3 talenter op i truppen og henter Lars Friis om uge. Så er vi ude over det.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 20:58at vi kom ned på 20 mand i truppen, og vi ikke har nogle træner, og vi har den 3. ældste trup i ligaen - take a pick![]()
Nyt om trænersituationen i AaB på BT om lidt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.