Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
Derudover melder de, at Keamer kan komme til AaB, hvis Thelander ryger til FCK. Men det lyder som en mavefornemmelse.
Derudover melder de, at Keamer kan komme til AaB, hvis Thelander ryger til FCK. Men det lyder som en mavefornemmelse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ja og alt muligt andet fedt;-) men de kan sgu ikke navnene på startelleveren i AaB.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 21:49Præcis - det er rene Tjøwenhavnerkilder de har fat i.mich1596 skrev: ↑31. jan 2022, 21:47Som jeg skrev tidligere virker de ikke til at have styr på AaB gøren og laden, når man høre derse podcasts hvor de snakker AaB i periferien, står det klart at vi ikke er hverken 1-2-3 eller 4 prioritet.
Deres insider viden om AaB kan ligge på et meget lille sted.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Har hørt at Inge har et godt forhold med Røde Stjernes akademichef. Mon ikke vi kan få et supertalent mere derfra til forsvaret.raekkeettre skrev:Hvis vi sælger Thelander for 1 million EURO her til slut - er der nogle ældre, "proven", anføre'agtig centerforsvar derude som Inge har på blokken?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Det vil ikke komme 100% bag på mig, hvis den her tråd er kilden
Hvem er keamer?jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
Og skulle den glippe med Lars Friis, så arbejder man på Jakob Friis som interim træner indtil sommer.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Lars Kramer*degn skrev: ↑31. jan 2022, 21:53Hvem er keamer?jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
Sælger vi Thelander nu, så er det vel vores bedste markspiller, vi mister, og holdets ubestridte leder. Så kan man binde alle de anførerbind om arme og ben på Lucas Andersen, man vil, han kommer aldrig til at udfylde en lederrolle på samme måde, som Thelander kan.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
HA
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Det mener jeg nu også er realistisk/før august..............hvem er Keamer?degn skrev: ↑31. jan 2022, 21:53Hvem er keamer?jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er sgu da heller ingen nyhed. Desuden tror jeg ikke, at man arbejder en skid på den. Den er da klappet af allerede som en plan B. Det sidder Inge da ikke og arbejder på deadline day. Jacob Friis er klubmand og vil sikkert gerne gøre klubben den tjeneste, hvis dbu giver ham lov.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 21:54Og skulle den glippe med Lars Friis, så arbejder man på Jakob Friis som interim træner indtil sommer.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
Ædruelighedens stemme
Alternativt er han væk til sommer. Gratis.
I know. Men indtil da vil han være enormt vigtig for os.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Men kan han slippe hans landsholdstjans for sådan lige? Og så står han igen uden arbejde til sommer, eller kan han køre landshold og AaB samtidig?R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 21:56Det er sgu da heller ingen nyhed. Desuden tror jeg ikke, at man arbejder en skid på den. Den er da klappet af allerede som en plan B. Det sidder Inge da ikke og arbejder på deadline day. Jacob Friis er klubmand og vil sikkert gerne gøre klubben den tjeneste, hvis dbu giver ham lov.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 21:54Og skulle den glippe med Lars Friis, så arbejder man på Jakob Friis som interim træner indtil sommer.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Nope, du har ret, det er et dillema men kan nu alidevel godt lide Inges stamina.
Det kan godt lade sig gøre med dobbelttjans - hvis DBU siger OK.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 21:58Men kan han slippe hans landsholdstjans for sådan lige? Og så står han igen uden arbejde til sommer, eller kan han køre landshold og AaB samtidig?R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 21:56Det er sgu da heller ingen nyhed. Desuden tror jeg ikke, at man arbejder en skid på den. Den er da klappet af allerede som en plan B. Det sidder Inge da ikke og arbejder på deadline day. Jacob Friis er klubmand og vil sikkert gerne gøre klubben den tjeneste, hvis dbu giver ham lov.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 21:54Og skulle den glippe med Lars Friis, så arbejder man på Jakob Friis som interim træner indtil sommer.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
-
raekkeettre
- Allstar

FUCK - Max Meyer er nu på plads i FCM! Gad sgu godt det var os - han ville passe perfekt ind...
Hvis det er din målestok så forstår jeg godt du er så kritisk overfor Inge.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 22:00FUCK - Max Meyer er nu på plads i FCM! Gad sgu godt det var os - han ville passe perfekt ind...
-
raekkeettre
- Allstar

Okay - jamen så ligger den da lige til højrefødden - ud over de har samme navn, lyder det også til de tænker fodbold på samme måde "Rock'n Roll" og super press!Forza skrev: ↑31. jan 2022, 22:00Det kan godt lade sig gøre med dobbelttjans - hvis DBU siger OK.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 21:58Men kan han slippe hans landsholdstjans for sådan lige? Og så står han igen uden arbejde til sommer, eller kan han køre landshold og AaB samtidig?R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 21:56Det er sgu da heller ingen nyhed. Desuden tror jeg ikke, at man arbejder en skid på den. Den er da klappet af allerede som en plan B. Det sidder Inge da ikke og arbejder på deadline day. Jacob Friis er klubmand og vil sikkert gerne gøre klubben den tjeneste, hvis dbu giver ham lov.Forza skrev: ↑31. jan 2022, 21:54Og skulle den glippe med Lars Friis, så arbejder man på Jakob Friis som interim træner indtil sommer.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 21:51Nu får de endelig snakket om trænersituationen. De mener, at Friis kan komme efter transfervinduets lukning, så han ikke kan plukke VFF spillere.
Jeg synes, at Thelander har været verdensklasse i mange kampe i efteråret. Han har dog de sidste mange, mange kampe virket absurd ringe - i mine øjne. Så at kunne få nogle penge for ham nu, i stedet for ingenting til sommer, ville jo være helt perfekt