Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Vel og mærke for dine og mine penge.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
PonySlaystation
- Superliga

Jeg er bestemt heller ikke fan af Cirkusrevyen, så du skal ikke undskylde. Men det BT har gang i der er uden sammenligning med noget jeg før har set. Men i mangel af bedre info ser jeg det. Er der bedre alternativer?9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 22:23Ja undskyld.Ej men det er da for sindssygt det der. Jeg husker BT transfer som værende ret godt. Det er godt nok gået ned af bakke.
![]()
Nej det tror jeg desværre ikke.PonySlaystation skrev: ↑31. jan 2022, 22:26Jeg er bestemt heller ikke fan af Cirkusrevyen, så du skal ikke undskylde. Men det BT har gang i der er uden sammenligning med noget jeg før har set. Men i mangel af bedre info ser jeg det. Er der bedre alternativer?9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 22:23Ja undskyld.Ej men det er da for sindssygt det der. Jeg husker BT transfer som værende ret godt. Det er godt nok gået ned af bakke.
![]()
![]()
Hvem er med på at starte en YouTube/twitch kanal Alla "the kickoff" I England. Lavet af fans for fans. Ingen journalister... Konceptet er langt bedre en det bras vi er vidne til på BT. Jeg er klar... Here we go.... Vi kan sku gøre det bedre end BT.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Michel er skiftet til EB, ved ikke om der er noget på bedring der. Mandagsbold udgiver ikke PT, andre podcasts er imo ikke nær så gode til superligadækning. Så ikke jeg kender til.PonySlaystation skrev: ↑31. jan 2022, 22:26Jeg er bestemt heller ikke fan af Cirkusrevyen, så du skal ikke undskylde. Men det BT har gang i der er uden sammenligning med noget jeg før har set. Men i mangel af bedre info ser jeg det. Er der bedre alternativer?9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 22:23Ja undskyld.Ej men det er da for sindssygt det der. Jeg husker BT transfer som værende ret godt. Det er godt nok gået ned af bakke.
![]()
![]()
Ja ta du lige 6 timers live tv i træk. Det er jeg sikker på vil gå strålende
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

AaB er blevet stærkt uinteressant siden 2014. Desuden er økonomien stagneret.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 22:12Nej - eller måske kender jeg ikke nok til ham, til at vide hvor stort det her. MEN jeg husker nogle vilde transfers i sin tid - synes også Hiljemark var syg fed, selvom han jo blev hurtig skadet - altså på det niveau. Kan der ikke komme nogle vilde ting til os længere?R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 22:09Altså, sådan hånden på hjertet, er det virkelig den slags spillere, du forventer, at AaB kan lege med om?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 22:06får Lucas ikke 3 millioner i løn - synes jeg at kunne huske. Han får da ikke 15 millioner i løn...emenike skrev: ↑31. jan 2022, 22:04Du er vild du. Han koster nok 5x Lucas i løn.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 22:00FUCK - Max Meyer er nu på plads i FCM! Gad sgu godt det var os - han ville passe perfekt ind...
Og ja, Lynge hev af og til noget stort op. Men ellers er Hiljemark jo det eneste store navn de seneste mange, mange år, hvis man ser bort fra AaB-drenge, der vender hjem.
Så altså, at du sidder og venter på den slags transfers siger jo bare meget om, at din planet er en lidt anden end os andre.
Ædruelighedens stemme
Ahhh... Tænker mere at man ser kampe sammen i weekenden og snakker dansk fodbold og fodbold generelt... Selve transferdagen skulle foregå i de sidste timer... Man behøver sku ikke 6 timer live...
Men håber ikke der sker noget til sidst i vinduet... Der har været nok gang i den i vores klub det sidste år+. Det er godt med lidt ro på alle fronter.. tænker det må være derfor vi er helt roligt på Inges kontor.. men lad os se..
Det ville sgu kunne noget. Uden de sædvanlige Brøndby/FCK vinkler for seertallenes skyld.SGLoco skrev: ↑31. jan 2022, 22:37Ahhh... Tænker mere at man ser kampe sammen i weekenden og snakker dansk fodbold og fodbold generelt... Selve transferdagen skulle foregå i de sidste timer... Man behøver sku ikke 6 timer live...
Men håber ikke der sker noget til sidst i vinduet... Der har været nok gang i den i vores klub det sidste år+. Det er godt med lidt ro på alle fronter.. tænker det må være derfor vi er helt roligt på Inges kontor.. men lad os se..
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Vi er relativt ligegyldige bortset fra os....so be it.SGLoco skrev: ↑31. jan 2022, 22:37Ahhh... Tænker mere at man ser kampe sammen i weekenden og snakker dansk fodbold og fodbold generelt... Selve transferdagen skulle foregå i de sidste timer... Man behøver sku ikke 6 timer live...
Du bliver ikke interviewet af BT ift FCK transfersnak.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ham Farzak (?) tror stadig på Thelander til FCK. Til dem der måtte være interesseret.
@Prica22 virker også temmelig sikker på Twitter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
PonySlaystation
- Superliga

Sidder med en dum følelse af at Inge har et ekstremt snævert budget, pga. manglende salg.
Især interviewet med Rishøj synes jeg var skuffende og perspektivløst.
Er årsagen til at han ikke er mere interesseret i at hente Lars Friis,, at vi ikke har penge til at betale løn til ham i foråret?
Er årsagen til at han ikke er mere interesseret i at hente Lars Friis,, at vi ikke har penge til at betale løn til ham i foråret?
Hvad sagde han?Kempes skrev: ↑31. jan 2022, 22:48Sidder med en dum følelse af at Inge har et ekstremt snævert budget, pga. manglende salg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Arh, tænker ikke der er stor forskel på den løn Cifuentes skulle have haft kontra lønnen til Friis. Jeg tror der sker noget, når vi kommer på den anden side af det her transfervindueKempes skrev: ↑31. jan 2022, 22:48Sidder med en dum følelse af at Inge har et ekstremt snævert budget, pga. manglende salg.
De håndører en træner skal have i forhold til en spiller er jo lige gyldigt. Folk i boderne tjener jo nærmest mere end træneren. Det her handler ikke om økonomi. Det handler om hvem der har de største nosser, og har mest is i maven, intet andet.Kempes skrev: ↑31. jan 2022, 22:48Sidder med en dum følelse af at Inge har et ekstremt snævert budget, pga. manglende salg.
Jeg tror, du kan være helt sikker på, at Inge er meget interesseret i at få Lars Friis til klubben hurtigst muligt.Kempes skrev: ↑31. jan 2022, 22:48Sidder med en dum følelse af at Inge har et ekstremt snævert budget, pga. manglende salg.
Hvorfor skal den absolut trækkes helt til allersidst. Vi kommer jo alt for sent i seng!