Selvfølgelig er det da ond vilje, hvis ens handling udelukkende bunder i at ville sabotere. Det er jo ikke fordi Jesper Fredberg ikke kan undvære Lars Friis' evner. Tværtimod kommer Friis formentlig til at have minimal daglig kontakt med førsteholdet, og formentlig ingen daglig kontakt med spillerne jvf. Fredbergs egen frygt for at Lars Friis kunne finde på at prikke VFF spillere på skulderen, og høre om de kunne tænke sig at komme med til Aalborg.Patmand skrev: ↑6. feb 2022, 10:44
Vil I ikke nok stoppe med jeres "han er på et personligt hævntogt" og nu "ond vilje"?
Jesper Fredberg og VFF overholder de love og regler der er gældende for det danske arbejdsmarked!
Det syntes jeg personligt er sympatisk.
Buzz Killington gætter på at Inge Andre Olsen bryder reglerne ved at opretholde en arbejdsrelateret dialog med Lars Friis.
Det syntes jeg til gengæld er usympatisk.
AaB er det eneste Superliga hold der står uden træner. Det syntes jeg er voldsomt usmart. Der er kun én person der kan igangsætte den proces der hurtigst muligt bringer Lars Friis til AaB - det er Inge Andre Olsen.
Inge Andre Olsen har ikke været i kontakt med Viborg siden begyndelsen af januar, det har han selv bekræftiget.
Der er ingen der påstår, at Jesper Fredberg gør noget ulovligt, eller noget han ikke må. Men derfor kan hensigten bag sagtens være ufin.