Der har længe været en fankoordinator, som har gjort det fremragende. At der har været en rotation er vel næppe noget der behøves at blive postet i den her tråd.Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Enig i at der snart er behov for en lidt positiv historie om AaB.......
Ny træner og sportdirektør?
-
RufusTheDog
Re: Ny træner og sportdirektør?
Men du tror det udelukkende er Inge der afgør om Friis kommer til AaB nu? Selvfølgelig kan Inge bare smide 5m så skal de nok slippe ham, men så brokker du dig jo ogsåFEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
-
R Rosenberg
- Allstar

Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Men jeg spørger lige igen: er vi 100% sikre på, at det kun er Inges gamble det her?
Har Inge uindskrænket magt i AaB, trods det at han ikke engang er i direktionen?
Eller er direktion og bestyrelse helt retarderede, så de ikke fatter, hvor meget han gambler?
Eller har han sweet talket dem i søvn?
Eller kunne det tænkes, at Inges chefer samlet mener det samme som ham, siden han ikke er røget ud endnu?
Ædruelighedens stemme
Bliv os fra livet med dine drønkedelige, fakta-baserede spørgsmål.R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Men jeg spørger lige igen: er vi 100% sikre på, at det kun er Inges gamble det her?
Har Inge uindskrænket magt i AaB, trods det at han ikke engang er i direktionen?
Eller er direktion og bestyrelse helt retarderede, så de ikke fatter, hvor meget han gambler?
Eller kunne det tænkes, at Inges chefer samlet mener det samme som ham, siden han ikke er røget ud endnu?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Got it!Funky skrev: ↑8. feb 2022, 18:53Bliv os fra livet med dine drønkedelige, fakta-baserede spørgsmål.R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Altså, jeg er med på, at meget kunne være bedre i AaB. Jeg har fx i mange år ønsket mig en mere fodboldforretningsfaglig og visionær bestyrelse frem for revisorer, producenter af eltavler, etc.
Men altså, jeg er næsten ved at få lige så røde knopper af dem, der tror, at Inge bare sidder ene mand (som ikke er i direktionen) og forhaler og forkludrer det hele, uden at nogen voksne i så fald skulle gribe ind, som jeg er af antivaxers (både børneprogram og covid19).
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Jeg har set så mange lamper blinke i et års tid nu, og Inge gør sgu alt for at holde dem tændt. Jeg har sagt til mig selv han får et par vinduer mere at vise hvad han kan, men det var dælme da med den tro at han kunne vælge en god træner til nu og her. Hvis den også glipper....uha da.
Så går jeg udfra at, selv en bestyrelse der er blotlagt for strategiske kompetencer, vil have ham til at stå skoleret og aflæg forklaring...
Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Jeg har set så mange lamper blinke i et års tid nu, og Inge gør sgu alt for at holde dem tændt. Jeg har sagt til mig selv han får et par vinduer mere at vise hvad han kan, men det var dælme da med den tro at han kunne vælge en god træner til nu og her. Hvis den også glipper....uha da.
Så går jeg udfra at, selv en bestyrelse der er blotlagt for strategiske kompetencer, vil have ham til at stå skoleret og aflæg forklaring...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det er noget ævl at det ikke kan diskuteres hvis ansvar cheftræneren hører under - det kam det i den grad.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Jeg tvivler meget stærkt på at Inge kan beslutte noget som helst vedr træner uden godkendelse af i hvert fald Bælum men sikkert også bestyrelsen.
Ansvaret for at få forhandlet en tiltrædelse af Friis via en kompensation hænger 100% på hvad bestyrelsen udstyrer Inge med.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ved du at prisen er 5 millioner?gravballe skrev: ↑8. feb 2022, 18:19Men du tror det udelukkende er Inge der afgør om Friis kommer til AaB nu? Selvfølgelig kan Inge bare smide 5m så skal de nok slippe ham, men så brokker du dig jo ogsåFEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Jesper Fredberg har offentligt inviteret AaB til at henvende sig, men da Fredberg og Inge senest blev interviewet sagde de begge, at AaB ikke har henvendt sig siden Friis sagde op.
Jeg ved ikke hvorfor du og andre har så travlt med at brokke jer over, at en stor gruppe fans er målløse over, at Inge end ikke har indledt en dialog med Viborg.
Men hvad tror du det er for overvejelser man gør sig i AaB?Funky skrev: ↑8. feb 2022, 19:16Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Inge overvejer da, om han skal prøve at ringe til Viborg. Skal - skal ikke? Skal - skal ikke? Der er jo for og imod. Noget taler for, mens andet taler imod. Måske det overvejes at arrangere et strategiseminar med overnatning i foråret, hvor sagen kan drøftes? Men hvilket hotel skal der vælges til sådan et seminar? Hvor er maden bedst? Og hvad skal vægtningen være af fagligt og socialt indhold? Der er skam meget, der skal overvejes. Heldigvis har vi jo god tid.Patmand skrev: ↑8. feb 2022, 20:03Men hvad tror du det er for overvejelser man gør sig i AaB?Funky skrev: ↑8. feb 2022, 19:16Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00
Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?
Tæl bare efter..
Nå… sådan forholder det sig måske ikke. Men det er ubegribeligt, at der endnu ikke er kommet en afklaring på trænersituationen i AaB. Havde det været Gaarde, der havde haft ansvaret, så var han blevet lynchet på nuværende tidspunkt for denne konkrete situation. Godt for Inge, at han har så meget goodwill og forståelse blandt en stor del af AaBs fans (bedømt på debatten herinde).
-
R Rosenberg
- Allstar

Der er da absolut heller ingen, der diskuterer det. Endnu et fint eksempel på fordrejning af debatten fra din side.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Det, der anføres, er, at Inge næppe ville sidde længe med fingeren inde eller arbejde aktivt på at få AaB til at smuldre eller forhale tingene, hvis klubbens ledelse (direktion og bestyrelse) mente, at det var helt galt.
Hvis en mellemleder noget sted gennem så lang tid smadrer alt, forhaler, hænger i bremsen, ødelægger og hvad der ellers postuleres herinde, så peger ansvaret entydigt et sted: På den øverste ledelse, som enten ser igennem fingre med det eller ikke fatter noget som helst.
Så nej, jeg tror ikke, at det er Inges sløvhed, langsomhed, had til AaB, der gør, at Friis ikke er ankommet endnu.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Gaarde sad i direktionen. Der er en markant forskel på ansvaret.Bum skrev: ↑8. feb 2022, 20:21Inge overvejer da, om han skal prøve at ringe til Viborg. Skal - skal ikke? Skal - skal ikke? Der er jo for og imod. Noget taler for, mens andet taler imod. Måske det overvejes at arrangere et strategiseminar med overnatning i foråret, hvor sagen kan drøftes? Men hvilket hotel skal der vælges til sådan et seminar? Hvor er maden bedst? Og hvad skal vægtningen være af fagligt og socialt indhold? Der er skam meget, der skal overvejes. Heldigvis har vi jo god tid.Patmand skrev: ↑8. feb 2022, 20:03Men hvad tror du det er for overvejelser man gør sig i AaB?Funky skrev: ↑8. feb 2022, 19:16Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.
Nå… sådan forholder det sig måske ikke. Men det er ubegribeligt, at der endnu ikke er kommet en afklaring på trænersituationen i AaB. Havde det været Gaarde, der havde haft ansvaret, så var han blevet lynchet på nuværende tidspunkt for denne konkrete situation. Godt for Inge, at han har så meget goodwill og forståelse blandt en stor del af AaBs fans (bedømt på debatten herinde).
I øvrigt er det jo en gang gætværk, du er ude i med ham.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Orkja, når Inge ikke sidder i direktionen, så kan han selvfølgelig ikke ringe til Viborg. Det ændrer alt!R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:30Gaarde sad i direktionen. Der er en markant forskel på ansvaret.Bum skrev: ↑8. feb 2022, 20:21Inge overvejer da, om han skal prøve at ringe til Viborg. Skal - skal ikke? Skal - skal ikke? Der er jo for og imod. Noget taler for, mens andet taler imod. Måske det overvejes at arrangere et strategiseminar med overnatning i foråret, hvor sagen kan drøftes? Men hvilket hotel skal der vælges til sådan et seminar? Hvor er maden bedst? Og hvad skal vægtningen være af fagligt og socialt indhold? Der er skam meget, der skal overvejes. Heldigvis har vi jo god tid.Patmand skrev: ↑8. feb 2022, 20:03Men hvad tror du det er for overvejelser man gør sig i AaB?Funky skrev: ↑8. feb 2022, 19:16Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44
Gør vi? Det tvivler jeg på.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Says who?Gnu skrev: ↑8. feb 2022, 20:38Orkja, når Inge ikke sidder i direktionen, så kan han selvfølgelig ikke ringe til Viborg. Det ændrer alt!R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:30Gaarde sad i direktionen. Der er en markant forskel på ansvaret.Bum skrev: ↑8. feb 2022, 20:21Inge overvejer da, om han skal prøve at ringe til Viborg. Skal - skal ikke? Skal - skal ikke? Der er jo for og imod. Noget taler for, mens andet taler imod. Måske det overvejes at arrangere et strategiseminar med overnatning i foråret, hvor sagen kan drøftes? Men hvilket hotel skal der vælges til sådan et seminar? Hvor er maden bedst? Og hvad skal vægtningen være af fagligt og socialt indhold? Der er skam meget, der skal overvejes. Heldigvis har vi jo god tid.Patmand skrev: ↑8. feb 2022, 20:03Men hvad tror du det er for overvejelser man gør sig i AaB?Funky skrev: ↑8. feb 2022, 19:16Det kan jo være, han rent faktisk taler sandt når han siger, at de (AaB) har brugt noget tid på at overveje, om man kan vente på Friis, og at der deri ligger, at han ikke alene har stået med det ansvar.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11
En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...
Ædruelighedens stemme
Hvorfor er det, at enkelte bliver ved med at påstå, at der ikke er kontakt mellem AaB og Viborg?
Inge har udtalt, at han ikke har haft kontakt med Viborg, da de skulle have lov til at få tingene til at falde på plads. De har de nu, så derfor har der selvfølgelig været kontakt. Om de så bliver enige er jo så noget andet. Men Inge og ansættelsesudvalget er jo enige om beslutningen om at hyre ham pr. 1/8, hvorfor han vel næppe er presset internt på baggrund af det her forløb.
At en enkelt hysterisk bruger pisker en stemning op omkring mytteri o.l. giver jeg ikke meget for.
Inge skal bedømmes på klubbens udvikling og resultater, og det bliver han naturligvis både internt og eksternt, når hans beslutninger bliver testet over foråret.
Inge har udtalt, at han ikke har haft kontakt med Viborg, da de skulle have lov til at få tingene til at falde på plads. De har de nu, så derfor har der selvfølgelig været kontakt. Om de så bliver enige er jo så noget andet. Men Inge og ansættelsesudvalget er jo enige om beslutningen om at hyre ham pr. 1/8, hvorfor han vel næppe er presset internt på baggrund af det her forløb.
At en enkelt hysterisk bruger pisker en stemning op omkring mytteri o.l. giver jeg ikke meget for.
Inge skal bedømmes på klubbens udvikling og resultater, og det bliver han naturligvis både internt og eksternt, når hans beslutninger bliver testet over foråret.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
raekkeettre
- Allstar

Jeg tror det sidste AaB har brug for lige nu er en fyret sportschef, lige meget hvor dårlig han har gjort det. Jeg tror de inderligt håber at Inge lykkes. Plus en af de ting jeg altid har kunne lig ved AaB er at man ikke er trickerhappy, og fyrer løs ved den første mulighed. Så selvfølgelig bliver han ikke fyret nu, det ville sætte hele AaB ud på en sort pist nedadR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:28Der er da absolut heller ingen, der diskuterer det. Endnu et fint eksempel på fordrejning af debatten fra din side.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?Bisgaard skrev: ↑8. feb 2022, 17:47Bevares, det er da vældigt fint med en fankoordinator....... Men i min optik er det ved at være en større skandale at man ikke har en træner klar her 12 dage før end turneringen starter igen. Syntes at det er et voldsomt sats af IngeNu syntes jeg at pokerfjæset skal fjernes asap og så skal han se efter at få landet den aftale med Viborg.
Tæl bare efter..
Det, der anføres, er, at Inge næppe ville sidde længe med fingeren inde eller arbejde aktivt på at få AaB til at smuldre eller forhale tingene, hvis klubbens ledelse (direktion og bestyrelse) mente, at det var helt galt.
Hvis en mellemleder noget sted gennem så lang tid smadrer alt, forhaler, hænger i bremsen, ødelægger og hvad der ellers postuleres herinde, så peger ansvaret entydigt et sted: På den øverste ledelse, som enten ser igennem fingre med det eller ikke fatter noget som helst.
Så nej, jeg tror ikke, at det er Inges sløvhed, langsomhed, had til AaB, der gør, at Friis ikke er ankommet endnu.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvem faen snakker om fyring?raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 21:31Jeg tror det sidste AaB har brug for lige nu er en fyret sportschef, lige meget hvor dårlig han har gjort det. Jeg tror de inderligt håber at Inge lykkes. Plus en af de ting jeg altid har kunne lig ved AaB er at man ikke er trickerhappy, og fyrer løs ved den første mulighed. Så selvfølgelig bliver han ikke fyret nu, det ville sætte hele AaB ud på en sort pist nedadR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:28Der er da absolut heller ingen, der diskuterer det. Endnu et fint eksempel på fordrejning af debatten fra din side.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.FEDE skrev: ↑8. feb 2022, 18:08Er du blind.? Eller vil du bare ikke se klubben smuldre langsomt. Vi står med en trup der tæller 15 spillere når sæsonen er slut..R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:00
Og du er helt 100 på, at det er et sats af Inge og ikke andet, der afgør, at Friis ikke er landet?
Tæl bare efter..
Så nej, jeg tror ikke, at det er Inges sløvhed, langsomhed, had til AaB, der gør, at Friis ikke er ankommet endnu.Men derfor tror jeg bestemt ikke de sidder og nyder hvad der sker lige nu. Og der er kun en der kan bringe os ud af den her situation og det er Inge, now go to work!
Nej, det tror du ikke. Omvendt tror jeg, at de ville reagere, hvis de ikke var tilfredse. Og nej, det er ikke nødvendigvis kun ham - tænk engang, at hans ledere måske har givet ham en instruks. Men det er vel utænkeligt for dig og dine.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

Oh yesR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 21:42Hvem faen snakker om fyring?raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 21:31Jeg tror det sidste AaB har brug for lige nu er en fyret sportschef, lige meget hvor dårlig han har gjort det. Jeg tror de inderligt håber at Inge lykkes. Plus en af de ting jeg altid har kunne lig ved AaB er at man ikke er trickerhappy, og fyrer løs ved den første mulighed. Så selvfølgelig bliver han ikke fyret nu, det ville sætte hele AaB ud på en sort pist nedadR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:28Der er da absolut heller ingen, der diskuterer det. Endnu et fint eksempel på fordrejning af debatten fra din side.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44Gør vi? Det tvivler jeg på.
Så nej, jeg tror ikke, at det er Inges sløvhed, langsomhed, had til AaB, der gør, at Friis ikke er ankommet endnu.Men derfor tror jeg bestemt ikke de sidder og nyder hvad der sker lige nu. Og der er kun en der kan bringe os ud af den her situation og det er Inge, now go to work!
Nej, det tror du ikke. Omvendt tror jeg, at de ville reagere, hvis de ikke var tilfredse. Og nej, det er ikke nødvendigvis kun ham - tænk engang, at hans ledere måske har givet ham en instruks. Men det er vel utænkeligt for dig og dine.
Du aner da ikke om han er ansvarlig for situationen - overhovedet. Du gætter bare.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 21:59Oh yesR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 21:42Hvem faen snakker om fyring?raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 21:31Jeg tror det sidste AaB har brug for lige nu er en fyret sportschef, lige meget hvor dårlig han har gjort det. Jeg tror de inderligt håber at Inge lykkes. Plus en af de ting jeg altid har kunne lig ved AaB er at man ikke er trickerhappy, og fyrer løs ved den første mulighed. Så selvfølgelig bliver han ikke fyret nu, det ville sætte hele AaB ud på en sort pist nedadR Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 20:28Der er da absolut heller ingen, der diskuterer det. Endnu et fint eksempel på fordrejning af debatten fra din side.raekkeettre skrev: ↑8. feb 2022, 19:11En cheftræner er Inges ansvar og høre under ham, og derfor hans ansvar. Det kan ikke diskuteres, men det kan jo være at direktionen har efter beslutning fra bestyrelsen sagt, at han skal holdes sig til et fastlagt budget, og så må Inge ager derefter. Og så må han stå inde for at han har valgt en træner der først kan tiltræde godt inde i den næste sæson, hvis han ikke kan få forhandlet noget hjem, men ville det så ikke være sket. Jeg tænker, at Inge har et issue han åbenbart ikke kan få løst lige nu, noget skal ændrer sig...R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 18:44
Gør vi? Det tvivler jeg på.
Nej, det tror du ikke. Omvendt tror jeg, at de ville reagere, hvis de ikke var tilfredse. Og nej, det er ikke nødvendigvis kun ham - tænk engang, at hans ledere måske har givet ham en instruks. Men det er vel utænkeligt for dig og dine.selvom jeg synes det er flot at du forsøger at bortforklare hans ansvar som om han er en praktikant der er kommet til at klippe en ledning over
Vi er enige om at Inge er ansvarlig for denne her situation ikke? Og derfor kan både du og jeg og alle andre holde ham til ansvar så længe han stadigvæk er sportschef i AaB. Vi kan så holde direktionen til Ansvar for at have ansat Inge, men da du synes det er en god ansættelse, burde de ikke nævnes i denne her sammenhæng.
AaB - BIF 13/4 2014