Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30Spot-on. Jeg tror bare vi ser på fakta, og synes ikke det kan være rimelig at AaB sidder her med en manglende chef træner. Og så må den der er ansvarlig for at ansætte ham stå for skud. Andet er underligt. Der ud over, så mangler der så så meget andet men, det er jo subjektive holdninger som kan debatteres. Selv om Inge snart må give efter for hvad Viborg forlanger, så er skaden sket, men den kan dog minimeres hvis han kommer i denne her uge, så der bare er lidt tid.Patmand skrev: ↑9. feb 2022, 01:22Nej, det der fordummer debatten er at du, og andre, gør det til en krig mellem det du kalder anti-Inge-folkene og jer der tilsyneladende forsvarer alt omkring Inge.R Rosenberg skrev: ↑8. feb 2022, 23:11Jeg forsøger ikke at bortforklare noget. Og jeg decimerer det slet ikke.
Naturligvis er det Inge, der er ansvarlig for ansættelsen. Er der da nogen, der har udtryk uenighed i dette - eller er det bare endnu et udslag af dine sædvanlige stråmænd/ganske livlige fantasi i din antipati mod manden?
Hvad der er uenighed om, er processen fra ansættelsen og frem til nu.
Og der ved ingen, udover de implicerede parter, hvilket mandat Inge er udstyret med, hvad der er taget af kontakt, hvordan Viborg forholder sig oma.
Det er det, der er problemet med anti-inge-folkene her på siden: De tror, de ligger inde med de vises sten omkring forløbet, og dermed får de bekræftet deres allerede forudindtagede holdninger til manden. Og det er det, der gør det så usigeligt dumt.
Jeg kan godt lide Inge, eller jeg kan godt lide meget at det han siger til medierne. Jeg syntes det halter noget med hans ageren på transfermarkedet og ja, så syntes jeg at manglen på en cheftræner op til en forårssæson hvor AaB for en gangs skyld ligger til i toppen, at det er virkelig dårligt af AaB/Inge.
Så jeg er ikke anti-Inge. Jeg tror ærlig talt ikke der er mange der er decideret anti-Inge.
Ellers ja, så er jeg dælme ikke nogle fan af Inge, det siger jeg gerne - men fordi jeg elsker AaB håber jeg dælme da jeg bliver!!![]()
Men fakta er vi har ingen træner og Inge er organisatorisk ansvarlig for træneren og hele den sportslige stab, og det er også fakta. Andet kan vi ikke vide - og vi ved ellers ikke hvad der er op eller ned - ud over ovenstående. Så hvorfor man ikke må sige det her falder tilbage på ham, forstår jeg ikke.
EDIT: Kan nu også se, du lige har slettet den del hvor jeg siger Inge er en dejlig person, og han har taget på medierne og det er fedt. Så du virkelig kan holde den her krig kørende om, at jeg/vi bare hader alt omkring Inge. Nice work...
Dine "fakta" er stadig absolutter uden mellemregningerne. Vis mig dine uomtvistelige fakta hele vejen, at det entydigt er Inges ansvar, at Friis ikke er her endnu, og jeg skal være den første til at finde mine gamle fakler og høtyve frem samt tjæren i den gamle tønde og resterne af fjer fra sidste års pride.
Ny træner og sportdirektør?
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Ny træner og sportdirektør?
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja ja, jeg har også en stribe år i selvsamme virksomhed - det betyder ikke, at man ikke kan ræsonnere. Men det afhænger måske af graden af funktionsniveau - og har ikke en skid med dette at gøre.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30Spot-on. Jeg tror bare vi ser på fakta, og synes ikke det kan være rimelig at AaB sidder her med en manglende chef træner. Og så må den der er ansvarlig for at ansætte ham stå for skud. Andet er underligt. Der ud over, så mangler der så så meget andet men, det er jo subjektive holdninger som kan debatteres. Selv om Inge snart må give efter for hvad Viborg forlanger, så er skaden sket, men den kan dog minimeres hvis han kommer i denne her uge, så der bare er lidt tid.Patmand skrev: ↑9. feb 2022, 01:22
Nej, det der fordummer debatten er at du, og andre, gør det til en krig mellem det du kalder anti-Inge-folkene og jer der tilsyneladende forsvarer alt omkring Inge.
Jeg kan godt lide Inge, eller jeg kan godt lide meget at det han siger til medierne. Jeg syntes det halter noget med hans ageren på transfermarkedet og ja, så syntes jeg at manglen på en cheftræner op til en forårssæson hvor AaB for en gangs skyld ligger til i toppen, at det er virkelig dårligt af AaB/Inge.
Så jeg er ikke anti-Inge. Jeg tror ærlig talt ikke der er mange der er decideret anti-Inge.
Ellers ja, så er jeg dælme ikke nogle fan af Inge, det siger jeg gerne - men fordi jeg elsker AaB håber jeg dælme da jeg bliver!!![]()
Men fakta er vi har ingen træner og Inge er organisatorisk ansvarlig for træneren og hele den sportslige stab, og det er også fakta. Andet kan vi ikke vide - og vi ved ellers ikke hvad der er op eller ned - ud over ovenstående. Så hvorfor man ikke må sige det her falder tilbage på ham, forstår jeg ikke.
EDIT: Kan nu også se, du lige har slettet den del hvor jeg siger Inge er en dejlig person, og han har taget på medierne og det er fedt. Så du virkelig kan holde den her krig kørende om, at jeg/vi bare hader alt omkring Inge. Nice work...
Dine "fakta" er stadig absolutter uden mellemregningerne. Vis mig dine uomtvistelige fakta hele vejen, at det entydigt er Inges ansvar, at Friis ikke er her endnu, og jeg skal være den første til at finde mine gamle fakler og høtyve frem samt tjæren i den gamle tønde og resterne af fjer fra sidste års pride.
Men selvfølgelig er det sort/hvidt - nok 12 år i militæret der har sat sine spor, at man ikke kan diskture ansvar, og eller bortforklare ansvar - punktum
Men ja, mine fakta er absolutte, vi har ingen træner, og Inge er ansvarlig for den del.
Jeg har aldrig sagt, at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Jeg er bare den lidt mere nuancerede type, der mener, at det er helt vildt fedt at kende fakta, hvis man skal stille nogen til ansvar. Men hvorfor deler du ikke fakta med os andre, når du nu kender dem?
Ædruelighedens stemme
Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30Spot-on. Jeg tror bare vi ser på fakta, og synes ikke det kan være rimelig at AaB sidder her med en manglende chef træner. Og så må den der er ansvarlig for at ansætte ham stå for skud. Andet er underligt. Der ud over, så mangler der så så meget andet men, det er jo subjektive holdninger som kan debatteres. Selv om Inge snart må give efter for hvad Viborg forlanger, så er skaden sket, men den kan dog minimeres hvis han kommer i denne her uge, så der bare er lidt tid.Patmand skrev: ↑9. feb 2022, 01:22
Nej, det der fordummer debatten er at du, og andre, gør det til en krig mellem det du kalder anti-Inge-folkene og jer der tilsyneladende forsvarer alt omkring Inge.
Men selvfølgelig er det sort/hvidt - nok 12 år i militæret der har sat sine spor, at man ikke kan diskture ansvar, og eller bortforklare ansvar - punktum
Men ja, mine fakta er absolutte, vi har ingen træner, og Inge er ansvarlig for den del.
Inge meldte ud fra dag 1 at Friis først fra 1/8 bliver AaB træner.
Det har han sagt MANGE gange undervejs.
Uanset hvad vi andre synes og ik synes så er det fakta som vi bare må forholde os til!!!!
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er - uanset, at det er en virkelig lortesituation - det eneste, vi offentligt ved er korrekt.Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30
Spot-on. Jeg tror bare vi ser på fakta, og synes ikke det kan være rimelig at AaB sidder her med en manglende chef træner. Og så må den der er ansvarlig for at ansætte ham stå for skud. Andet er underligt. Der ud over, så mangler der så så meget andet men, det er jo subjektive holdninger som kan debatteres. Selv om Inge snart må give efter for hvad Viborg forlanger, så er skaden sket, men den kan dog minimeres hvis han kommer i denne her uge, så der bare er lidt tid.
Uanset hvad vi andre synes og ik synes så er det fakta som vi bare må forholde os til!!!!
Ædruelighedens stemme
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Ja; men du må forstå, at debatsiden er begavet med en lang række brugere, der har årelang erfaring som sportsdirektører i store europæiske klubber og i tillæg dertil er clairvoyante, og derfor ved alting langt bedre; end såvel den nuværende ledelse i AaB, som noget tidligere medlem af samme ledelse.Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30
Spot-on. Jeg tror bare vi ser på fakta, og synes ikke det kan være rimelig at AaB sidder her med en manglende chef træner. Og så må den der er ansvarlig for at ansætte ham stå for skud. Andet er underligt. Der ud over, så mangler der så så meget andet men, det er jo subjektive holdninger som kan debatteres. Selv om Inge snart må give efter for hvad Viborg forlanger, så er skaden sket, men den kan dog minimeres hvis han kommer i denne her uge, så der bare er lidt tid.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Du har ikke fulgt så godt med: https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... riisstart/Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 09:30
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Eller så har du ikGnu skrev: ↑9. feb 2022, 12:40Du har ikke fulgt så godt med: https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... riisstart/Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32
Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.
Prøv og læs hvad jeg skriver.
Fra den 25/1 til den artikel har han hele tiden sagt det sådan
Legum Magister skrev: ↑9. feb 2022, 12:24Ja; men du må forstå, at debatsiden er begavet med en lang række brugere, der har årelang erfaring som sportsdirektører i store europæiske klubber og i tillæg dertil er clairvoyante, og derfor ved alting langt bedre; end såvel den nuværende ledelse i AaB, som noget tidligere medlem af samme ledelse.Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 09:32
Det er jo netop det, du ikke (aldrig) gør. Du ser på det, du selv tror og mener, er fakta. Godt forsøg ellers - igen.
Uanset hvad vi andre synes og ik synes så er det fakta som vi bare må forholde os til!!!!![]()
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Så fra dag 1 til d. 25/1 - skulle vi ikke diskutere om AaB skal forsøge på at få Friis nu og her, men efter d. 25/1 er det okay, at vi debattere om, hvad dælen der sker, da vi ikke har en træner pt.? Jeg skal bare følge logikken?Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 13:28Eller så har du ikGnu skrev: ↑9. feb 2022, 12:40Du har ikke fulgt så godt med: https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... riisstart/Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22
Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.
Uanset hvad vi andre synes og ik synes så er det fakta som vi bare må forholde os til!!!!![]()
Men med alle de fantastiske indsigtsfule debattører: Ud over at Viborg kan have sat en så høj pris, alla Randers på Friis hoved, at vi ikke vil gribe så meget til lommerne. Hvad dælen kan så være forklaringen på det. Jeg har personligt sindssygt svært ved at se andet end pris. Men ja, der kan være den pigesure tilgang, men som flere har sagt, det kan sgu ikke passe, af en leder kan have den tilgang.
Såfremt han ikke kommer, så er der flere der har sagt at vi kan bruge vores yderst uerfarne assistenter til jobbet, selvom de ikke har en licens - noget med det er en mulighed i 6 måneder. Men så er 2021/22 jo også over, så mon ikke prisen er faldet så meget, at vi kan få Friis til opstart etc. til næste sæson. Ved bare ikke hvad det gør ved truppen - ikke at have en kompetent cheftræner i så lang tid, nogle har skrevet der vist er lidt muggen i krogene allerede - det kan bare være sladder. Eller om de bare RYKKER GIGA sammen og frem i bussen som hold, og bare vil overvinde alt det negative, og vise - det her kan vi sgu godt klare. Det kan man håbe
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Ja, præcis. Når Inge selv åbner op for at Friis kan tiltræde før 1/8, fordi præmisserne har ændret sig, så er det naturligvis det, man forholder sig til. Ikke hvad der være måtte være sagt før.Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 13:28Eller så har du ikGnu skrev: ↑9. feb 2022, 12:40Du har ikke fulgt så godt med: https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... riisstart/Mr Gold skrev: ↑9. feb 2022, 12:02Mærkelig og underlig diskussion i har.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 11:08Så kan vi vist ikke vende de her fjer mere. Jeg mener den ansvarlige skal gøres ansvarlig - for det er det eneste jeg kan forholde mig til, samtidig med vi ikke har en træner - 2 punkter. Og du mener at Inge ikke skal gøres ansvarlig. Så vi er enig om at være uenig.R Rosenberg skrev: ↑9. feb 2022, 10:36Jeg sletter ikke, jeg kommenterer på relevans, ikke på rygdækning.raekkeettre skrev: ↑9. feb 2022, 10:22
Haha - er fakta ikke, at vi ikke har en træner? Og den der er ansvarlig for at have ansat en træner er Inge - derfor må den ansvarlige holdes ansvarlig. Men hvis du bedre kan lig, at vi siger det ikke er Inges skyld men AaBs som organisation, og så fratager vi Inge ansvaret. Så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er pisse dårligt at vi står her uden en træner eftersom vi har offentligt siden d. 5. januar hvor MC ikke kan love han er cheftræner i AaB til foråret - der har Inge/AaB nok også vist noget - haft rigelig tid, selv Viborg klarede det her på 1 uge.
Dertil kommer, at ethvert selvstændigt tænkende individ kan se det uholdbare ved at Friis først tiltræder 1/8. Samt at det er set mange gange før i fodboldverden, at spillere og trænere har tegnet kontrakt fra en bestemt dato for derefter at blive købt fri før tid. Eksempelvis ved Anders K Jacobsens skifte fra AaB til OB.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Så jeg vil godt bekræfte, at vi har talt med Viborg, men det er altid svært at sige, hvor konkret den dialog er. Vi er i hvert fald ikke der, hvor der er nogen afklaring, siger AaB's sportschef.
Han virker ikke selv super overbevist om, at der skulle komme noget videre ud af den dialog.Timingen er jo ikke noget, vi selv helt bestemmer. Vi må se, om der kommer noget ud af dialogen, men ellers er vi helt trygge ved at køre videre med vores aktuelle stab
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er vel heller ikke så vigtigt at få LF nu, selvom det selvfølgelig er at foretrække.jonas386 skrev: ↑10. feb 2022, 13:54https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Så jeg vil godt bekræfte, at vi har talt med Viborg, men det er altid svært at sige, hvor konkret den dialog er. Vi er i hvert fald ikke der, hvor der er nogen afklaring, siger AaB's sportschef.Han virker ikke selv super overbevist om, at der skulle komme noget videre ud af den dialog.Timingen er jo ikke noget, vi selv helt bestemmer. Vi må se, om der kommer noget ud af dialogen, men ellers er vi helt trygge ved at køre videre med vores aktuelle stab
Han når ikke at kunne ændre noget i forberedelserne, og Hiljemark/Würtz med en caretaker (på papiret) kan vel sagtens køre Cifuentes tilgangen videre frem til sommer.
Skal vi have ham nu, skal det ikke blive alt for dyrt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Fuldstændig uenig - det er super vigtigt at vi får træneren ind så hurtigt som muligt. Både i forhold til den igangværende sæson men også for fremtiden.Forza skrev: ↑10. feb 2022, 14:04Det er vel heller ikke så vigtigt at få LF nu, selvom det selvfølgelig er at foretrække.jonas386 skrev: ↑10. feb 2022, 13:54https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Så jeg vil godt bekræfte, at vi har talt med Viborg, men det er altid svært at sige, hvor konkret den dialog er. Vi er i hvert fald ikke der, hvor der er nogen afklaring, siger AaB's sportschef.Han virker ikke selv super overbevist om, at der skulle komme noget videre ud af den dialog.Timingen er jo ikke noget, vi selv helt bestemmer. Vi må se, om der kommer noget ud af dialogen, men ellers er vi helt trygge ved at køre videre med vores aktuelle stab
Han når ikke at kunne ændre noget i forberedelserne, og Hiljemark/Würtz med en caretaker (på papiret) kan vel sagtens køre Cifuentes tilgangen videre frem til sommer.
En træners funktion er alt for vigtig til at det kan være ligegyldigt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Præcis! Det er virkelig en mærkværdig devaluering af en cheftræners betydning. Det kan kun gå for langsomt med at få ham købt fri. Desværre virker det til at vi ikke vil betale hvad der skal til, men dermed må jeg stille spørgsmålstegn ved, om vi har skrevet under med den rigtige mand... Det burde AaB efter min mening have afklaret på forhånd. Men de virker trygge ved at køre uden cheftræner indtil videre, og det skal da sikkert også nok gå på den korte bane, men på den lange bane er det altså pænt uhensigtsmæssigt at køre uden cheftræner i et halvt år. Ikke mindst med øje på næste sæson.Maglau skrev: ↑10. feb 2022, 14:06Fuldstændig uenig - det er super vigtigt at vi får træneren ind så hurtigt som muligt. Både i forhold til den igangværende sæson men også for fremtiden.Forza skrev: ↑10. feb 2022, 14:04Det er vel heller ikke så vigtigt at få LF nu, selvom det selvfølgelig er at foretrække.jonas386 skrev: ↑10. feb 2022, 13:54https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13Præcis! Det er virkelig en mærkværdig devaluering af en cheftræners betydning. Det kan kun gå for langsomt med at få ham købt fri. Desværre virker det til at vi ikke vil betale hvad der skal til, men dermed må jeg stille spørgsmålstegn ved, om vi har skrevet under med den rigtige mand... Det burde AaB efter min mening have afklaret på forhånd. Men de virker trygge ved at køre uden cheftræner indtil videre, og det skal da sikkert også nok gå på den korte bane, men på den lange bane er det altså pænt uhensigtsmæssigt at køre uden cheftræner i et halvt år. Ikke mindst med øje på næste sæson.Maglau skrev: ↑10. feb 2022, 14:06Fuldstændig uenig - det er super vigtigt at vi får træneren ind så hurtigt som muligt. Både i forhold til den igangværende sæson men også for fremtiden.Forza skrev: ↑10. feb 2022, 14:04Det er vel heller ikke så vigtigt at få LF nu, selvom det selvfølgelig er at foretrække.jonas386 skrev: ↑10. feb 2022, 13:54https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Korrekt. Det er jo offentlig kendt, at Viborg meget klart afviste enhver mulighed for forhandling om LF tidligt i forløbet. Hvad skulle AaB have sagt? "Hør, hvis LF nu selv siger op, hvor meget skal I så have?".Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 16:15AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13Præcis! Det er virkelig en mærkværdig devaluering af en cheftræners betydning. Det kan kun gå for langsomt med at få ham købt fri. Desværre virker det til at vi ikke vil betale hvad der skal til, men dermed må jeg stille spørgsmålstegn ved, om vi har skrevet under med den rigtige mand... Det burde AaB efter min mening have afklaret på forhånd. Men de virker trygge ved at køre uden cheftræner indtil videre, og det skal da sikkert også nok gå på den korte bane, men på den lange bane er det altså pænt uhensigtsmæssigt at køre uden cheftræner i et halvt år. Ikke mindst med øje på næste sæson.Maglau skrev: ↑10. feb 2022, 14:06Fuldstændig uenig - det er super vigtigt at vi får træneren ind så hurtigt som muligt. Både i forhold til den igangværende sæson men også for fremtiden.Forza skrev: ↑10. feb 2022, 14:04Det er vel heller ikke så vigtigt at få LF nu, selvom det selvfølgelig er at foretrække.jonas386 skrev: ↑10. feb 2022, 13:54https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-m ... 12445b3708
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
I har muligvis ret i at AaB på forhånd var bekendt med, at han ville blive svær at købe fri før 1/8... så har jeg bare svært ved at forstå, at man har valgt ham. At køre over et halvt år uden cheftræner, der også misser opstarten til næste sæson, er i mine øjne en for stor omkostning.Funky skrev: ↑10. feb 2022, 16:25Korrekt. Det er jo offentlig kendt, at Viborg meget klart afviste enhver mulighed for forhandling om LF tidligt i forløbet. Hvad skulle AaB have sagt? "Hør, hvis LF nu selv siger op, hvor meget skal I så have?".Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 16:15AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13
Præcis! Det er virkelig en mærkværdig devaluering af en cheftræners betydning. Det kan kun gå for langsomt med at få ham købt fri. Desværre virker det til at vi ikke vil betale hvad der skal til, men dermed må jeg stille spørgsmålstegn ved, om vi har skrevet under med den rigtige mand... Det burde AaB efter min mening have afklaret på forhånd. Men de virker trygge ved at køre uden cheftræner indtil videre, og det skal da sikkert også nok gå på den korte bane, men på den lange bane er det altså pænt uhensigtsmæssigt at køre uden cheftræner i et halvt år. Ikke mindst med øje på næste sæson.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi kender jo heller ikke alternativet. Hvis Thomasberg var umulig, er det ikke sikkert det har været andre gode muligheder.Hanga skrev:I har muligvis ret i at AaB på forhånd var bekendt med, at han ville blive svær at købe fri før 1/8... så har jeg bare svært ved at forstå, at man har valgt ham. At køre over et halvt år uden cheftræner, der også misser opstarten til næste sæson, er i mine øjne en for stor omkostning.Funky skrev: ↑10. feb 2022, 16:25Korrekt. Det er jo offentlig kendt, at Viborg meget klart afviste enhver mulighed for forhandling om LF tidligt i forløbet. Hvad skulle AaB have sagt? "Hør, hvis LF nu selv siger op, hvor meget skal I så have?".Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 16:15AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13
Præcis! Det er virkelig en mærkværdig devaluering af en cheftræners betydning. Det kan kun gå for langsomt med at få ham købt fri. Desværre virker det til at vi ikke vil betale hvad der skal til, men dermed må jeg stille spørgsmålstegn ved, om vi har skrevet under med den rigtige mand... Det burde AaB efter min mening have afklaret på forhånd. Men de virker trygge ved at køre uden cheftræner indtil videre, og det skal da sikkert også nok gå på den korte bane, men på den lange bane er det altså pænt uhensigtsmæssigt at køre uden cheftræner i et halvt år. Ikke mindst med øje på næste sæson.
Man har muligvis stået med valget mellem den ene Friis nu og den anden muligvis først 1/8.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Meeen, hvis alternativet er 1/8 så er der dælme et stykke tid til at afsøge markedet for at finde et alternativ. Jeg tror dog stadig på vi får ham snart.Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 17:11Vi kender jo heller ikke alternativet. Hvis Thomasberg var umulig, er det ikke sikkert det har været andre gode muligheder.Hanga skrev:I har muligvis ret i at AaB på forhånd var bekendt med, at han ville blive svær at købe fri før 1/8... så har jeg bare svært ved at forstå, at man har valgt ham. At køre over et halvt år uden cheftræner, der også misser opstarten til næste sæson, er i mine øjne en for stor omkostning.Funky skrev: ↑10. feb 2022, 16:25Korrekt. Det er jo offentlig kendt, at Viborg meget klart afviste enhver mulighed for forhandling om LF tidligt i forløbet. Hvad skulle AaB have sagt? "Hør, hvis LF nu selv siger op, hvor meget skal I så have?".Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 16:15AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13
Man har muligvis stået med valget mellem den ene Friis nu og den anden muligvis først 1/8.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Korrekt. Men Lars Friis er jo kun tilgængelig 1/8, fordi vi ansatte ham. Så hvis vi nu brugte 3 mdr., og stadig besluttede os for Friis, så ville datoen jo igen rykke sig tilsvarende.Buzz Killington skrev: ↑10. feb 2022, 17:36Meeen, hvis alternativet er 1/8 så er der dælme et stykke tid til at afsøge markedet for at finde et alternativ. Jeg tror dog stadig på vi får ham snart.Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 17:11Vi kender jo heller ikke alternativet. Hvis Thomasberg var umulig, er det ikke sikkert det har været andre gode muligheder.Hanga skrev:I har muligvis ret i at AaB på forhånd var bekendt med, at han ville blive svær at købe fri før 1/8... så har jeg bare svært ved at forstå, at man har valgt ham. At køre over et halvt år uden cheftræner, der også misser opstarten til næste sæson, er i mine øjne en for stor omkostning.Funky skrev: ↑10. feb 2022, 16:25Korrekt. Det er jo offentlig kendt, at Viborg meget klart afviste enhver mulighed for forhandling om LF tidligt i forløbet. Hvad skulle AaB have sagt? "Hør, hvis LF nu selv siger op, hvor meget skal I så have?".Pastorius skrev: ↑10. feb 2022, 16:15AaB har tydeligvis vurderet at det er vigtigere at få den rigtige mand end det er at få en mand hurtigt. På den måde det er kommunikeret, kan man ikke konkludere andet end at de allerede der godt vidste at det kunne blive svært at købe ham fri.Hanga skrev: ↑10. feb 2022, 16:13
Jeg er enig i, at det ikke er optimalt, men det er tydeligvis en informeret beslutning, som man har truffet i ansættelsesudvalget. Men hvis ellers Viborg mener det, når de siger de ikke vil stå i vejen, så bliver man jo nok enige før eller siden. Viborg forsøger naturligvis at få en forholdsvis ublu pris, ligesom AaB gjorde med Cifuentes. Det kan ingen bebrejde dem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.