Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kunji » 15. feb 2022, 12:20

R Rosenberg skrev:
15. feb 2022, 11:36
Jakobsen skrev:
15. feb 2022, 10:08
Eksil skrev:
R Rosenberg skrev:
14. feb 2022, 23:31
bedstefar skrev:
14. feb 2022, 22:28
Friis kommer ind og smider 3-5-2 formationen i skraldespanden og disker op med en ny spændende 4-3-3.

Bud på nye spillere:

Målmænd:

CB: Stefan Gartenmann (SønderjyskE), Denis Kolinger (Vejle), Lars Kramer (Viborg)

VB:

HB: Tobias Mølgaard (Vejle)

CM: Victor Jensen (Ajax), Justin Lonwijk (Viborg), Tesfaldet Tekie (Fortuna Sittard)

Venstre fløj: Younes Bakiz (Viborg)

Højre fløj:

Angriber: Samson Iyede (Fredericia)

Hvem tror folk kommer til? Det burde være til at gætte et par stykker med alle de spillere vi skal have ind til sommer :aabfan: :aabfan:
Jeg så gerne Grytebust i AaB efter Rinne. Dog lige et lille aberdabei med lægetjek i Göteborg, der ikke gik igennem.
Grytebust går til en kongeløn, fordi han skiftede på en fri som ligaens bedste målmand på det tidspunkt. Tror det ville koste godt på lønsiden at få ham til og det kan risikere at blive spildte kroner hvis Theo Sander kan gribe chancen. Ville se mere imod FC Helsingørs Christoffer Petersen, hvis det skal være en "voksen keeper" (24 år) på en fri transfer der sætte sammen med det unge talent.
Dumpede Grytebust ikke også lægetjek i IFK Göteborg? Dyr gammel spiller med tvivlsom fysik - det lyder som et nogo

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jo, jeg skriver også netop det med lægetjek.

Men jeg synes netop, at vi skal have en erfaren keeper, som Theo dels kan lære af, og som dels ikke kommer til at "holde så længe", så Theo kan komme i spil inden for et år eller to.
Jeg tror, der er en ret konkret plan for Sander, der gør, at han skal have pladsen til sommer. Jeg forudser en 3-årig forlængelse inden sommer, og så skal han skydes af inden for et år, og prisen skal maxes gennem spilletid.

Derefter skal vi klart ha’ en profil igen. For jeg er enig. AaB og gode målmænd hænger sammen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 15. feb 2022, 12:21

Meget sigende formulering omkring Børsting, at han næsten altid finder vej til holdopstillingen.

Og godt vi holder ham foråret ud.

Men vi skal også turde prøve noget nyt, men Inges evner bliver sat på noget af en prøve til sommer. Men det skyldes jo også delvis den manglende løbende udskiftning.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 15. feb 2022, 12:36

Virkelig blandede følelser med Børsting. Synes ikke han er dygtig nok at være så fast mand, men han er en god funkionsspiller som kan udfylde mange pladser og derfor god for bredden. Derudover Lan jeg virkelig godt lide Børsting som type og person selv om det fodboldmæssige ikke er helt godt nok. Det er nok helt rigtigt for Børsting at komme et sted og udvikle sig ved at spille en plads mere kontinuerligt. Det kan han desværre ikke få her.

RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2022, 12:39

Jakobsen skrev:
15. feb 2022, 12:36
Virkelig blandede følelser med Børsting. Synes ikke han er dygtig nok at være så fast mand, men han er en god funkionsspiller som kan udfylde mange pladser og derfor god for bredden. Derudover Lan jeg virkelig godt lide Børsting som type og person selv om det fodboldmæssige ikke er helt godt nok. Det er nok helt rigtigt for Børsting at komme et sted og udvikle sig ved at spille en plads mere kontinuerligt. Det kan han desværre ikke få her.

Man kan da håbe for Børsting, at han kommer et sted hen hvor træneren faktisk vil levere på den udviklingsplan, man aftaler.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 15. feb 2022, 12:42

R Rosenberg skrev:
15. feb 2022, 11:36
Jakobsen skrev:
15. feb 2022, 10:08
Eksil skrev:
R Rosenberg skrev:
14. feb 2022, 23:31
bedstefar skrev:
14. feb 2022, 22:28
Friis kommer ind og smider 3-5-2 formationen i skraldespanden og disker op med en ny spændende 4-3-3.

Bud på nye spillere:

Målmænd:

CB: Stefan Gartenmann (SønderjyskE), Denis Kolinger (Vejle), Lars Kramer (Viborg)

VB:

HB: Tobias Mølgaard (Vejle)

CM: Victor Jensen (Ajax), Justin Lonwijk (Viborg), Tesfaldet Tekie (Fortuna Sittard)

Venstre fløj: Younes Bakiz (Viborg)

Højre fløj:

Angriber: Samson Iyede (Fredericia)

Hvem tror folk kommer til? Det burde være til at gætte et par stykker med alle de spillere vi skal have ind til sommer :aabfan: :aabfan:
Jeg så gerne Grytebust i AaB efter Rinne. Dog lige et lille aberdabei med lægetjek i Göteborg, der ikke gik igennem.
Grytebust går til en kongeløn, fordi han skiftede på en fri som ligaens bedste målmand på det tidspunkt. Tror det ville koste godt på lønsiden at få ham til og det kan risikere at blive spildte kroner hvis Theo Sander kan gribe chancen. Ville se mere imod FC Helsingørs Christoffer Petersen, hvis det skal være en "voksen keeper" (24 år) på en fri transfer der sætte sammen med det unge talent.
Dumpede Grytebust ikke også lægetjek i IFK Göteborg? Dyr gammel spiller med tvivlsom fysik - det lyder som et nogo

Jo, jeg skriver også netop det med lægetjek.

Men jeg synes netop, at vi skal have en erfaren keeper, som Theo dels kan lære af, og som dels ikke kommer til at "holde så længe", så Theo kan komme i spil inden for et år eller to.
Der synes jeg FC Helsingørs Christoffer Petersen er et godt bud på en Andreas Hansen 2.0. Mere erfaren end unge Theo, men stadig ikke for stort et navn til at man kan bænke. Er presset i egen klub, da de har køb en gammel tysker så han vil nok gerne videre, også selvom pladsen i AaB ikke er totalt sikker.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 15. feb 2022, 12:48

Hold nu kæft, hvor kommer jeg til at savne Børstings indstilling. Til gengæld vil jeg sikkert også råbe frustreret af TV'et noget sjældnere...!

Med de penge som klubben nu sparer i trøjevask burde der dog være plads til en fuldgod erstatning ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 15. feb 2022, 13:01

med Børsting forsvinder 80% af debatsidens grundlag :'( :'( :'( :'( :'(
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2022, 13:02

hit666 skrev:
15. feb 2022, 13:01
med Børsting forsvinder 80% af debatsidens grundlag :'( :'( :'( :'( :'(
Rolig nu. MC er stadig på holdkortet.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 15. feb 2022, 13:02

Omkring målmandspladsen er jeg faktisk ikke så nervøs. Det virker til, at vi har været gode til at udvikle målmænd og det skal vi nok også med den næste - uanset om han hedder Theo Sander eller noget andet.

Ift. Rinne og "nedgradering", så tror jeg faktisk, at udskiftning af Rinne vil måske kunne løfte vores offensive spil. Det kan lyde lidt omvendt, men det har faktisk været for nemt for midtbanen at spille tilbage, fordi Rinne var så langt fremme og relativ god med fødderne.

Så udskiftningen på målmandsposten er jeg ikke så nervøs for - synes også Theo Sander ser meget spændende ud og forstår AaB spillet, trods alderen.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 15. feb 2022, 13:03

Hanga skrev:
15. feb 2022, 12:17
Funky skrev:
15. feb 2022, 12:12
Farvel til en ægte AaB’er til sommer:

https://aabsport.dk/nyheder/2022/februa ... aktudloeb/

Håber på, der bliver mulighed for at klappe ham fra banen i sidste hjemmekamp.
Uanset hvad man mener om Børstings evner så kan ingen være uenig i at han har fightet og forsøgt at yde sit ypperste i samtlige minutter i AaB trøjen. Tilmed en rigtig sympatisk knægt. Ønsker ham alt det bedste fremover.
Fuldstændig enig. En dejlig gut, giver alt for holdet og trøjen.
Lad os håbe, at han brænder OBOS-ligaen af - han har fortjent at shine.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 15. feb 2022, 13:07

Tak for alt Børsting. Han fortjener at nå at opleve udlandet inden karrieren er ovre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2022, 13:13

Forza skrev:
15. feb 2022, 13:07
Tak for alt Børsting. Han fortjener at nå at opleve udlandet inden karrieren er ovre.
Gætter på, karrieren fører ham tilbage til DK før den slutter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 15. feb 2022, 13:28

Funky skrev:
15. feb 2022, 13:13
Forza skrev:
15. feb 2022, 13:07
Gætter på, karrieren fører ham tilbage til DK før den slutter.
Tja - Norge er jo på ufatteligt mange måder federe at bo i end dk, så man kan jo bare blive hængende.
Ædruelighedens stemme

degn
1. div
1. div
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af degn » 15. feb 2022, 13:33

AaB har i dag skrevet kontrakt med en angriber fra 1. Juli. De er utroligt forsigtige med at melde noget som helst ud da spilleren ikke vil miste sin faste plads på sit nuværende hold. Efter hvad jeg ved er det en spiller der ligger over vores normale niveau - graver videre for at finde et navn...

Ang. Træneren, så arbejdes der intensivt på at finde en løsning med Viborg. Man satser benhårdt på at en aftale falder på plads inden turneringen starter. Hiljemark har en enorm stjerne blandt spillerne så hvis det glippe med Friis, så er man ikke bange for at lade Hilje større holdet i foråret.

Desuden kan jeg som et aberdabei sige at Hilje stadig er på samme kontrakt som da han var spiller. Så han er uden sammenligning den dyreste vi har i træner teamet...
[/quote]

Noget nyt på denne?

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div

Indlæg af Runschen » 15. feb 2022, 13:43

Jeg har hørt det samme. Første forstærkning er på plads fra næste sommer.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 15. feb 2022, 13:47

Runschen skrev:
15. feb 2022, 13:43
Land, liga?? Kom med et eller andet 😄

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 15. feb 2022, 13:48

Runschen skrev:
Det virker bare sådan lidt hmmm... Hvis spilleren er på plads, så må hans nuværende klub jo vide det, også selvom spilleren er transferfri til sommer. Eller er jeg helt galt på den her?

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 15. feb 2022, 13:50

degn skrev:
15. feb 2022, 13:33
AaB har i dag skrevet kontrakt med en angriber fra 1. Juli. De er utroligt forsigtige med at melde noget som helst ud da spilleren ikke vil miste sin faste plads på sit nuværende hold. Efter hvad jeg ved er det en spiller der ligger over vores normale niveau - graver videre for at finde et navn...

Ang. Træneren, så arbejdes der intensivt på at finde en løsning med Viborg. Man satser benhårdt på at en aftale falder på plads inden turneringen starter. Hiljemark har en enorm stjerne blandt spillerne så hvis det glippe med Friis, så er man ikke bange for at lade Hilje større holdet i foråret.

Desuden kan jeg som et aberdabei sige at Hilje stadig er på samme kontrakt som da han var spiller. Så han er uden sammenligning den dyreste vi har i træner teamet...
Noget nyt på denne?
[/quote]

Det må jo næsten være en fri transfer. Men så undrer det mig at det er en spiller “over vores normale niveau”, for den slags plejer ikke at have travlt med at skriver under på så tidligt et stadie.

Er dog meget spændt på at høre nærmere. Er det en angriber er det vel også for at dække ind når Rufo smutter til sommer.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 15. feb 2022, 13:51

FIDEL skrev:
15. feb 2022, 13:48
Runschen skrev:
Det virker bare sådan lidt hmmm... Hvis spilleren er på plads, så må hans nuværende klub jo vide det, også selvom spilleren er transferfri til sommer. Eller er jeg helt galt på den her?
Hvis hans kontrakt udløber så behøver han jo ikke informere dem om noget som helst. Men det virker overraskende hvis den slags kan holdes hemmeligt. Der er jo agenter og diverse kilder, så den slags plejer hurtigt at sprede sig.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 15. feb 2022, 13:53

Forza skrev:
15. feb 2022, 13:51
FIDEL skrev:
15. feb 2022, 13:48
Runschen skrev:
Hvis hans kontrakt udløber så behøver han jo ikke informere dem om noget som helst. Men det virker overraskende hvis den slags kan holdes hemmeligt. Der er jo agenter og diverse kilder, så den slags plejer hurtigt at sprede sig.
Ja, vildt hvis det kan holdes hemmeligt.

Besvar