Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
John Guidetti og Allan Sousa. Så skal der nok komme larm omkring AaB.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Øh nej. BIF, FCM, FCK måske.
Hvor i alverden skulle vi finde i nærheden af 10 millioner for en spiller, der ikke er salgspotentiale i? Ikke engang 5 millioner ville Inge putte i en 30-årig. Jens Stryger Larsen kan dække begge backs. Kan han lokkes ham til AaB. Nej vel.
Vi mangler i den grad spillere, vi kan udvikle på, for at sælge for +20 millioner.
Inge har en kæmpe opgave foran sig, hvor han på en og samme tid skal forsøge at opbygge et hold der kan konkurrere med om top 4, samtidig med der skal ske en foryngelse, så vi får flere salgsemner.
Jeg synes til gengæld, at Allan Sousa er et godt budt på den angriber vi angiveligt har skrevet med kontrakt til sommer.
Så blev der forlænget 3 år med Theo! Vigtigt
Virkelig vigtig forlængelse, selvom jeg havde foretrukket en længere aftale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
PonySlaystation
- Superliga

Meget pæn sign on.. Men han kunne sgu være spændende.
Det giver mening. I så fald har jeg intet at brokke mig over
Sønderhof skrev: ↑16. feb 2022, 12:04Øh nej. BIF, FCM, FCK måske.
Hvor i alverden skulle vi finde i nærheden af 10 millioner for en spiller, der ikke er salgspotentiale i? Ikke engang 5 millioner ville Inge putte i en 30-årig. Jens Stryger Larsen kan dække begge backs. Kan han lokkes ham til AaB. Nej vel.
Vi mangler i den grad spillere, vi kan udvikle på, for at sælge for +20 millioner.
Inge har en kæmpe opgave foran sig, hvor han på en og samme tid skal forsøge at opbygge et hold der kan konkurrere med om top 4, samtidig med der skal ske en foryngelse, så vi får flere salgsemner.
Jeg synes til gengæld, at Allan Sousa er et godt budt på den angriber vi angiveligt har skrevet med kontrakt til sommer.
Sousa passer i hvert fald i forhold til at det blev som beskrevet som en angriber, en spiller med kontraktudløb og også en på en høj hylde. (han har i hvert fald været eftertragtet i Brøndby).
Har nogen set ham spille i denne sæson? Har han været god?
-
R Rosenberg
- Allstar

-
R Rosenberg
- Allstar

Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Nu tror jeg så slet ikke, at AaB er interessant for Guidetti, så jeg tillod mig bare et par sekunders irrationel dagdrømmeri om store signings som i Lynges tid.Buzz Killington skrev: ↑16. feb 2022, 12:38Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
Ædruelighedens stemme
Samme her. Har stadig min tvivl om den hemmelige angriber, men det afholder mig ikke fra at drømme (for) stortR Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:40Nu tror jeg så slet ikke, at AaB er interessant for Guidetti, så jeg tillod mig bare et par sekunders irrationel dagdrømmeri om store signings som i Lynges tid.Buzz Killington skrev: ↑16. feb 2022, 12:38Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
Og selv hvis AaB er interessant, så er det nok først hvis højere hylder ikke er mulige. Dermed vil han næppe allerede skriver under på noget nu, som angriberen eftersigende har gjort.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:40Nu tror jeg så slet ikke, at AaB er interessant for Guidetti, så jeg tillod mig bare et par sekunders irrationel dagdrømmeri om store signings som i Lynges tid.Buzz Killington skrev: ↑16. feb 2022, 12:38Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
-
R Rosenberg
- Allstar

Medmindre han kommer, fordi det et fedt at hænge ud med Hilje.Forza skrev: ↑16. feb 2022, 13:10Og selv hvis AaB er interessant, så er det nok først hvis højere hylder ikke er mulige. Dermed vil han næppe allerede skriver under på noget nu, som angriberen eftersigende har gjort.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:40Nu tror jeg så slet ikke, at AaB er interessant for Guidetti, så jeg tillod mig bare et par sekunders irrationel dagdrømmeri om store signings som i Lynges tid.Buzz Killington skrev: ↑16. feb 2022, 12:38Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
Ædruelighedens stemme
Sousa slår mig ikke som typen der ville være bekymret for at melde noget ud.Forza skrev: ↑16. feb 2022, 12:26Sønderhof skrev: ↑16. feb 2022, 12:04Øh nej. BIF, FCM, FCK måske.
Sousa passer i hvert fald i forhold til at det blev som beskrevet som en angriber, en spiller med kontraktudløb og også en på en høj hylde. (han har i hvert fald været eftertragtet i Brøndby).
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Enig i det.Funky skrev:Sousa slår mig ikke som typen der ville være bekymret for at melde noget ud.Forza skrev: ↑16. feb 2022, 12:26Sønderhof skrev: ↑16. feb 2022, 12:04Øh nej. BIF, FCM, FCK måske.
Ved ikke helt hvad jeg ville synes om at signe ham. Synes hans rygte er lidt blakket uden jeg lige kan hænge det op på noget konkret. Derudover skal vi vel gerne have salgbare emner og som en 25 årig spiller som må anses som hylde 2-3 i Superligaen kan det måske blive en god performancespiller, men næppe en mega transfer efter han har været her i 2-3 år medmindre Kina og lignende melder sig.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Men er Guidetti interessant for AaB? En mand på snart 30 med pil ned gennem flere sæsoner, som sjældent spiller og ikke scorer nogen mål? Det bliver et nej tak herfra.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 13:42Medmindre han kommer, fordi det et fedt at hænge ud med Hilje.Forza skrev: ↑16. feb 2022, 13:10Og selv hvis AaB er interessant, så er det nok først hvis højere hylder ikke er mulige. Dermed vil han næppe allerede skriver under på noget nu, som angriberen eftersigende har gjort.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:40Nu tror jeg så slet ikke, at AaB er interessant for Guidetti, så jeg tillod mig bare et par sekunders irrationel dagdrømmeri om store signings som i Lynges tid.Buzz Killington skrev: ↑16. feb 2022, 12:38Jeg kan ikke se hvordan det passer på Guidetti at det er en mand som man ikke tør melde noget ud omkring. Han får ikke andet end et par indhop for Alaves i ny og næ, så de gider da ikke forlænge med ham og deres fans er vel også ligeglade.R Rosenberg skrev: ↑16. feb 2022, 12:29Det ville være klasse. En Hilje-signing 2.0. Eller en Lynge Classic.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022