baresi skrev: ↑17. feb 2022, 09:13
Ind af INge (måske glemt nogen)
Pedro -

(godt hentet)
Prijovic -

(elendig)
hiljemark -

(den skal have chancen)
Rufo -

(ikke nogen forstærkning som sådan)
Prica - (

) godkendt trods udlejning, men godt spottet stadig.
Granli -

god til pengene, habil og stabil forsvarer
Samuelsen -

blev ikke forløst, men forstår godt man hentede ham. prototypen på sådan en AaB henter.
Nkada -

for ringe
makaric -

jeg tror på ham med den rigtige formation og fokus på bolde i feltet.
hagelskjær -

godt spottet
prip -

godt spottet
kasper høgh -

den forstår jeg ikke, og han er en notorisk ringe afslutter
trajkovski -

levede slet og ret ikke op til forventningerne
ementa -

godt spottet
Der mangler et par større profiler der havde sat et markant større aftryk. Respekt for man prøver at finde nogle talenter til fremtiden. Men der skal sluses ud i Nkada, Prijovic, Trajkovski missere. Men med den økonomi AaB har til rådighed forstår jeg godt de transfers man laver. Er som sådan ikke så utilfreds.
UD af Inge, oprydning af inge:
Van Weert - kontraktudløb, men tror nu jeg havde forlænget med ham. han er sgu god nok og en dejlig type
Lukas klitten - fint, blev aldrig til noget
o.abildgaard - godt solgt
p.olsen - godt solgt
j.okore - godt solgt
abou ali - fint, blev ik til noget
lesniak - helt fint
s.tengsted - jamen han har da ødelagt sin egen karriere, så måske godt set af Inge, han gad ikke AaB
r. thellufsen - blev ikke til noget, fint.
k. pedersen - fint.
anders bertelsen - hmm ham kunne jeg godt have set i truppen
aramis kouzine - var han overhovedet inde, fint fint.
blåbjerg - selv stoppet.
Udlejninger.
prica - OK
Hannesbo - ok
o. klitten - ok
a. hansen - ok
kakeeto - ok men skal bare væk
j.pedersen - ok men skal bare væk
o. børsing - ok og bør man se mere an
manglende salg:
Fossum - skulle være fyret af da han peakede, og det er ikke godt nok man ikke får ham solgt.
thelander - skulle være skudt af for 6mio (det er altså 6 mio for 4 mdr)
Rinne - er ambivalent, for gad godt han ville forlænge, og bare blive en endnu større AaB legende. Men hvis han vil væk, skulle vi have haft mønt for ham.
MC - bare fordi han skulle have været væk for 3 vinduer siden.
OVERORDNET SET.
jeg mangler nogle enkelte salg, og det ses også økonomisk at det mangler.
jeg mangler lidt mere på profilsiden IND i huset, istedet for det fyld der har været.
tilfredse med man prøver at finde talenter eller 1 / 2. div. spillere der kan taget et step op. Tilfreds med man prøver makaric/pedro nationaliteter mm. Bliv endelig ved med det. skaber også konkurrence evne.
SUPER tilfreds med den oprydning af ligegyldige spillere, og jeg er glad for at det er blevet mere IKKE AALBORG spillere på holdet. Der er kommet en større kultur ift. at man ikke bare er på holdet, eller i truppen fordi sån plejer det at være.
SÅ oprydningssiden synes jeg er super - fortsæt og mere af det.
PRØVELSEN FOR MIG ER DOG SOMMER VINDUET MED EN NY TRÆNER OG SPILLERE DER SKAL PASSSE TIL DEN STIL.
EFTER SOMMER VIL JEG VÆRE ÆRLIG AT SIGE AT DER SKAL INGE SGU BESTÅ TESTEN, FOR DEN KAN LET DUMPES.