Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Arh. Prestige, ja. Men det er jo Van der Vaart på dagpenge - bare med skader.
Altid sjovt med store navne i ligaen, men jeg vil godt nok gerne se niveauet før jeg falder i svime. Gad vide, hvad han siger til nedrykningsslutspillet. Det bliver da en fest.
Altid sjovt med store navne i ligaen, men jeg vil godt nok gerne se niveauet før jeg falder i svime. Gad vide, hvad han siger til nedrykningsslutspillet. Det bliver da en fest.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Stiften bekræfter. Shit en signing.
Hvorfor blev han opsagt i Bournemouth?
Navneværdien er sjov, men jeg har godt nok heller ikke set meget til ham de sidste mange år. Alderen er dog ikke helt katastrofal.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Hvis jeg lige namedropper fra stående fod: Preben Elkjær, Brian Laudrup, Boularouz (noget i den stil i Brøndby), Daniel Agger, van der Vaart.
Jeg er ret overbevist om, at spillere som Max Meyer og Roger Love kommer til at ende i ovenstående kategori. Al ære og respekt for FCMs gøren og laden gennem de sidste 6-7 år, men jeg ville godt nok have undret mig, om et pengestærkt AaB var kommet rendende med den type spillere.
Den ene er 37 år og har været på aftægt i flere år, den anden befinder sig på bænken i en tyrkisk midterklub.
Kort kontrakt pga. skader. Da de missede oprykning, forlængede de ikke.
Han her været skadet i snit 100 dage pr. sæson de sidste 4 år.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Valget har vel stået mellem pension eller AGF for ham. Wilshere har været kontraktløs siden i sommer og vil formentlig kræve en god rum tid før han er i kampform, hvis han da ikke løber ind i en af hans mange skader i mellemtiden.
Ser ikke rigtig en pointe med den handel fra AGF's side, andet end at det naturligvis bliver en mediehistorie.
Ser ikke rigtig en pointe med den handel fra AGF's side, andet end at det naturligvis bliver en mediehistorie.
Tak for oplysningen :-) - og ja, det lyder jo vildt. Og når dét er sagt konstaterer jeg, at han er endt i AGF og Superligaen, hvilket indikerer, at der har tale om et talent for mange år siden, der må være kørt helt af sporet (og så lige det med skaderne). Jeg ville forbløffes, om ikke han kan sendes i samme kategori som mit tidligere indlæg.
Og i sådanne tilfælde vil jeg altså blive noget fortørnet over, at AaB f.eks. havde hældt penge i sådant et projekt.
AaB fik jo også tilbudt Denilson (den dyreste spiller i verden i 1998) da han var i 30’erne, men afviste ham. Navnet og talentet var uomtvisteligt, men jeg tænker alligevel det var en klog beslutning.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Hvis jeg lige namedropper fra stående fod: Preben Elkjær, Brian Laudrup, Boularouz (noget i den stil i Brøndby), Daniel Agger, van der Vaart.
Jeg er ret overbevist om, at spillere som Max Meyer og Roger Love kommer til at ende i ovenstående kategori. Al ære og respekt for FCMs gøren og laden gennem de sidste 6-7 år, men jeg ville godt nok have undret mig, om et pengestærkt AaB var kommet rendende med den type spillere.
Den ene er 37 år og har været på aftægt i flere år, den anden befinder sig på bænken i en tyrkisk midterklub.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Åh ja, ham husker jeg, men nu ikke at AaB var indover. Men klog beslutning ikke desto mindre for sådanne spillere ender simpelthen ikke i AaB og Superligaen, medmindre der er flere ugler i mosen end mælkebøtter i maj. Og der vel ingen, der hørte mere til ham, efter at AaB sagde nej?Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:21AaB fik jo også tilbudt Denilson (den dyreste spiller i verden i 1998) da han var i 30’erne, men afviste ham. Navnet og talentet var uomtvisteligt, men jeg tænker alligevel det var en klog beslutning.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Det giver god mening. Tak
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Han har spillet 36 kampe på 4 år. Svare til at der går 40 dage i mellem han spiller en kamp. Det er vist en mand der skal i form..
Det var i 2009 man fik ham tilbudt. Han sluttede karrieren i 2010 efter 3 klubber på 2 år, hvor han ifølge Wikipedia sammenlagt spillede 2 kampeHovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:24Åh ja, ham husker jeg, men nu ikke at AaB var indover. Men klog beslutning ikke desto mindre for sådanne spillere ender simpelthen ikke i AaB og Superligaen, medmindre der er flere ugler i mosen end mælkebøtter i maj. Og der vel ingen, der hørte mere til ham, efter at AaB sagde nej?Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:21AaB fik jo også tilbudt Denilson (den dyreste spiller i verden i 1998) da han var i 30’erne, men afviste ham. Navnet og talentet var uomtvisteligt, men jeg tænker alligevel det var en klog beslutning.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
------------------------------------------------
Tak for info. Og ja, det beviser jo bare pointen endnu engang. Jeg glemte i øvrigt at tilføje Roger Moore til ovenstående liste. Han endte i 1978 i - hvor ellers? - Herning, der dengang spillede i den danske 3. division, efter at han havde vundet verdensmesterskabet 12 år tidligere. Men ak, selv den danske 3. division anno 1978 var for en mundfuld for den gode Moore.Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:29Det var i 2009 man fik ham tilbudt. Han sluttede karrieren i 2010 efter 3 klubber på 2 år, hvor han ifølge Wikipedia sammenlagt spillede 2 kampeHovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:24Åh ja, ham husker jeg, men nu ikke at AaB var indover. Men klog beslutning ikke desto mindre for sådanne spillere ender simpelthen ikke i AaB og Superligaen, medmindre der er flere ugler i mosen end mælkebøtter i maj. Og der vel ingen, der hørte mere til ham, efter at AaB sagde nej?Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:21AaB fik jo også tilbudt Denilson (den dyreste spiller i verden i 1998) da han var i 30’erne, men afviste ham. Navnet og talentet var uomtvisteligt, men jeg tænker alligevel det var en klog beslutning.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Den ene er 37 år og har været på aftægt i flere år, den anden befinder sig på bænken i en tyrkisk midterklub.we dodged a bullet.
Så moralen burde være tydelig; og nu kan AGF så få deres piktransfer med på listen...
Den sportslig værdi er ikke særlig stor, men den kommercielle værdi vil dog være kæmpe - både for AGF og superligaen.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Den historie kendte jeg ikke. Men jeg har altid haft mistanke om, at 007 var inde over den VM-titel i 1966.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:32Tak for info. Og ja, det beviser jo bare pointen endnu engang. Jeg glemte i øvrigt at tilføje Roger Moore til ovenstående liste. Han endte i 1978 i - hvor ellers? - Herning, der dengang spillede i den danske 3. division, efter at han havde vundet verdensmesterskabet 12 år tidligere. Men ak, selv den danske 3. division anno 1978 var for en mundfuld for den gode Moore.Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:29Det var i 2009 man fik ham tilbudt. Han sluttede karrieren i 2010 efter 3 klubber på 2 år, hvor han ifølge Wikipedia sammenlagt spillede 2 kampeHovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:24Åh ja, ham husker jeg, men nu ikke at AaB var indover. Men klog beslutning ikke desto mindre for sådanne spillere ender simpelthen ikke i AaB og Superligaen, medmindre der er flere ugler i mosen end mælkebøtter i maj. Og der vel ingen, der hørte mere til ham, efter at AaB sagde nej?Forza skrev: ↑20. feb 2022, 17:21AaB fik jo også tilbudt Denilson (den dyreste spiller i verden i 1998) da han var i 30’erne, men afviste ham. Navnet og talentet var uomtvisteligt, men jeg tænker alligevel det var en klog beslutning.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Den ene er 37 år og har været på aftægt i flere år, den anden befinder sig på bænken i en tyrkisk midterklub.we dodged a bullet.
Så moralen burde være tydelig; og nu kan AGF så få deres piktransfer med på listen...
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Du mangler Bendtner på listen over katastrofer i Superligaen.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:17Ja, og med undtagelse af Jesper Grønkjær har der vel ikke været en eneste succeshistorie på den konto. Vi bidrog jo i sin tid selv med ham Zwijnenberg.
Skulle vi kalde ham Bobby? Han var 37 år på det tidspunkt.Hovedet skrev: ↑20. feb 2022, 17:32
Tak for info. Og ja, det beviser jo bare pointen endnu engang. Jeg glemte i øvrigt at tilføje Roger Moore til ovenstående liste. Han endte i 1978 i - hvor ellers? - Herning, der dengang spillede i den danske 3. division, efter at han havde vundet verdensmesterskabet 12 år tidligere. Men ak, selv den danske 3. division anno 1978 var for en mundfuld for den gode Moore.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert