AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lyfe » 18. feb 2022, 17:27

RicoBR02 skrev:
Stegosaurus skrev:
16. feb 2022, 08:32
doukas skrev:
16. feb 2022, 07:43
Kæft en sløj video :|
Det er den sjoveste video jeg har set i hele mit liv. Tak, tak, tak!!! :thumbsup:
Jeg synes faktisk den er pisse fed.. PO er ikke på min favorit liste, men videoen er sgu da fed og sjov
What? Hvilken del af den? Den hvor han ryger på en cigar der ikke er tændt eller den med han har en nytårs hat på?

Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 18. feb 2022, 17:57

DenGamleMand skrev:
18. feb 2022, 17:22
Wessam Abou Ali skadet.

“Her brækkede han to ribben, bøjede tre andre og punkterede en lunge, hvilket har krævet operation på et tyrkisk hospital.”

God bedring til Wessam
Er han ikke stadig i Vendsyssel?! Hvorfor så Tyrkisk hospital?! Og hvordan kom han til skade??

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 18. feb 2022, 18:12

Lyfe skrev:
18. feb 2022, 17:27
RicoBR02 skrev:
Stegosaurus skrev:
doukas skrev:
Det er den sjoveste video jeg har set i hele mit liv. Tak, tak, tak!!! :thumbsup:
Jeg synes faktisk den er pisse fed.. PO er ikke på min favorit liste, men videoen er sgu da fed og sjov
What? Hvilken del af den? Den hvor han ryger på en cigar der ikke er tændt eller den med han har en nytårs hat på?

Jamen lige præcis de ting. Det er sgu da humor på højt niveau.. Det er sgu da sjovere end de samme videoer igen og igen hvor der står en bov lam spiller med armene over kors med den nye trøje..

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2022, 18:15

9000AA skrev:
18. feb 2022, 17:57
DenGamleMand skrev:
18. feb 2022, 17:22
Wessam Abou Ali skadet.

“Her brækkede han to ribben, bøjede tre andre og punkterede en lunge, hvilket har krævet operation på et tyrkisk hospital.”

God bedring til Wessam
Er han ikke stadig i Vendsyssel?! Hvorfor så Tyrkisk hospital?! Og hvordan kom han til skade??
Træningslejr med Hjørring.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 19. feb 2022, 09:25

RicoBR02 skrev:
18. feb 2022, 18:12
Lyfe skrev:
18. feb 2022, 17:27
RicoBR02 skrev:
Stegosaurus skrev:
doukas skrev:

Jamen lige præcis de ting. Det er sgu da humor på højt niveau.. Det er sgu da sjovere end de samme videoer igen og igen hvor der står en bov lam spiller med armene over kors med den nye trøje..
Enig. Det er sgu ret god lir.

Siden AaB hentede Iver Fossum med en Football Manager video har vi jo ikke lavet noget som helst kreativt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 20. feb 2022, 17:27

Andreas Hansen ser ikke alt for god ud :thumbsdown:

PonySlaystation
Superliga
Superliga

Indlæg af PonySlaystation » 20. feb 2022, 18:08

Salle17 skrev:
20. feb 2022, 17:27
Andreas Hansen ser ikke alt for god ud :thumbsdown:
Han havde da hen fin dobbelt redning. Det første mål kunne han ikke gøre meget ved. Det andet burde han nok have reddet.
Jeg har dog ikke set hele kampen, men jeg synes det var en fin indsats af det jeg så.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 20. feb 2022, 18:35

Nummer to var et klokkeklart drop.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

PonySlaystation
Superliga
Superliga

Indlæg af PonySlaystation » 20. feb 2022, 18:53

Kunji skrev:
20. feb 2022, 18:35
Nummer to var et klokkeklart drop.
Ja, han burde have den. Men jeg er ikke helt enig i at det er et klokkeklart drop. Måske fordi jeg så Lawrence Thomas fumle alle 3 point hen til AGF i fredags.
Men jeg synes han så god ud i flere andre situationer. F.eks. den før omtalte dobbelt redning.

Dalbjerg
Allstar
Allstar

Indlæg af Dalbjerg » 20. feb 2022, 23:41

At tale om klokkeklart drop på en åben chance fra kort afstand, ja det er lidt søgt..

Ville han gerne "tage den tilbage" og prøve igen.. Ja selvfølgelig, det er en som han også selv vil mene, at han burde tage.. Men hvis det er et klokkeklart drop, så er der godt nok mange af dem..

Når det så er sagt, så tror jeg at han kommer til at lave mange af disse, hvor man ikke kan sige at det direkte er et drop, men hvor man samtidigt tænker, at top 6 af keeperne i SL tager dem 8 ud af 10..

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 21. feb 2022, 12:56

Dalbjerg skrev:
20. feb 2022, 23:41
At tale om klokkeklart drop på en åben chance fra kort afstand, ja det er lidt søgt..

Ville han gerne "tage den tilbage" og prøve igen.. Ja selvfølgelig, det er en som han også selv vil mene, at han burde tage.. Men hvis det er et klokkeklart drop, så er der godt nok mange af dem..

Når det så er sagt, så tror jeg at han kommer til at lave mange af disse, hvor man ikke kan sige at det direkte er et drop, men hvor man samtidigt tænker, at top 6 af keeperne i SL tager dem 8 ud af 10..
Jeg har ikke set AH´s indsats, og generelt er jeg ikke imponeret af karaktergivninger, men BT gav AH 2 for gårsdagens indsats - ikke prangende.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

kjeldgaard12
Junior
Junior
Favoritspiller: Ib Simonsen

Indlæg af kjeldgaard12 » 21. feb 2022, 13:26

Jeg håber altid på succes til Aalborgdrenge lige fra Jacob Barrett Laursen til Nicolai Thomsen...selvfølgelig helst i AaB. Men nogle gange fange jeg mig selv i, at fryde mig lidt over Aalborg drenge der vælge AaB fra ikke har succes ;)

Søren Tengstedt (21år) fik 2 min for Silkeborg i Vejlekampen og Christian Wagner(19) ikke udtaget til Viborgs kamp.....Er vi stadig super sure over vi ikke formåede at forlænge med de 2 spillere.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 21. feb 2022, 13:28

Mogens skrev:
21. feb 2022, 12:56
Dalbjerg skrev:

Jeg har ikke set AH´s indsats, og generelt er jeg ikke imponeret af karaktergivninger, men BT gav AH 2 for gårsdagens indsats - ikke prangende.
Til sammenligning gav BT et 3-tal til Prip, Højholt og Thelander efter kampen i går. Det samme som Sisto. Jeg har heller ikke set AHs præstation i går, men ville ikke stole på BT-karakterer som en retvisende indikator.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 21. feb 2022, 21:00

Den tidligere AaB-spiller Thomas Thomasberg var her til aften i spidsen for et bovlamt Randers hold, der tabte til Viborg FF med en anden gammel AaB-kending - nemlig AaBs tidligere cheftræner Jacob Friis.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 21. feb 2022, 21:10

Buzz Killington skrev:
21. feb 2022, 21:00
Den tidligere AaB-spiller Thomas Thomasberg var her til aften i spidsen for et bovlamt Randers hold, der tabte til Viborg FF med en anden gammel AaB-kending - nemlig AaBs tidligere cheftræner Jacob Friis.
Hvad er odds på Thomasberg som årets første trænerfyring?

Kommentatorene mente at Randers historisk set har klaret sig dårligt i foråret BORTSET fra sidste sæson. Den lader vi lige stå:

https://superstats.dk/stilling/dato?dat ... 2021-05-24

En delt sidsteplads med ACH i forårsstillingen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AaB-Jones
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB-Jones » 21. feb 2022, 22:23

Sauer skrev:
21. feb 2022, 13:28
Mogens skrev:
21. feb 2022, 12:56
Dalbjerg skrev:

Til sammenligning gav BT et 3-tal til Prip, Højholt og Thelander efter kampen i går. Det samme som Sisto. Jeg har heller ikke set AHs præstation i går, men ville ikke stole på BT-karakterer som en retvisende indikator.
BT og EBs såkaldte karakterer er det mest ligegyldige og elendige makværk i dansk sportsjoutnalistik - og der er ellers en del konkurrence om den titel...

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 23. feb 2022, 19:31

Hvordan og hvorledes er det egentlig med de udenlandske spillere i russisk fodbold? Tænker selvfølgelig på Oliver Abildgaard. Nogen melding omkring om de bliver trukket hjem grundet det anstrengte forhold mellem Rusland og resten af verden?
Jeg er ikke så skide nervøs, bare nysgerrig

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. feb 2022, 19:39

RicoBR02 skrev:
23. feb 2022, 19:31
Hvordan og hvorledes er det egentlig med de udenlandske spillere i russisk fodbold? Tænker selvfølgelig på Oliver Abildgaard. Nogen melding omkring om de bliver trukket hjem grundet det anstrengte forhold mellem Rusland og resten af verden?
Hvem skulle trække dem hjem?

Hvis der bliver full-blown krig kunne det tænkes at udlændinge udvises eller at han måske ikke kan komme hjem. Som det er lige nu er der vel ikke noget problem, medmindre han begynder at vifte med Nato- eller Ukrainske flag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 23. feb 2022, 20:37

Pastorius skrev:
23. feb 2022, 19:39
RicoBR02 skrev:

Hvis der bliver full-blown krig kunne det tænkes at udlændinge udvises eller at han måske ikke kan komme hjem. Som det er lige nu er der vel ikke noget problem, medmindre han begynder at vifte med Nato- eller Ukrainske flag.
Det var os forkert formuleret af mig. For selvfølgelig kan man ikke trække ham hjem som sådan. Men Rusland er måske ikke et fandens fedt sted at være lige nu som dansker (eller alt andet end russer for den sags skyld) det må være en vildt stressende situation at stå i tænker jeg.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. feb 2022, 20:40

RicoBR02 skrev:
23. feb 2022, 20:37
Pastorius skrev:
23. feb 2022, 19:39
RicoBR02 skrev:

Det var os forkert formuleret af mig. For selvfølgelig kan man ikke trække ham hjem som sådan. Men Rusland er måske ikke et fandens fedt sted at være lige nu som dansker (eller alt andet end russer for den sags skyld) det må være en vildt stressende situation at stå i tænker jeg.
Ja, måske, men tænker du at en russer i Danmark ville være i alvorlig fare?

Selvfølgelig er det ikke verdens fedeste situation, og uvisheden er stor, men jeg tror faktisk ikke at det er noget større problem, heller ikke selvom det skulle blive en større konflikt. Det er en konflikt mellem stater og ledere. Ikke mellem mennesker - bortset lige fra et par enkelte regioner i Ukraine.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar