U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
U17 spillede 0-0 mod FCK og tabte på straffe.
Jeg så kampen og AaB spillede faktisk en fin kamp. Momentum svingede en del, men AaB var bedst i anden halvleg. Noterede mig ikke nogle vilde individuelle præstationer fra nogen.
Jeg så kampen og AaB spillede faktisk en fin kamp. Momentum svingede en del, men AaB var bedst i anden halvleg. Noterede mig ikke nogle vilde individuelle præstationer fra nogen.
Anders Noshe (06) ser ud til at være en fast del af førsteholdstruppen fremover. Han står som en del af førsteholdstruppen på aabsport.dk
- KongGulerod
- Landshold

-
R Rosenberg
- Allstar

Det er fandme ret cool, når man er 16 år.
Det må være fasen, hvor man har set talentet, og nu skal man se, om der kan vokse hår på brystet (og ikke kun overlæben).
Det må være fasen, hvor man har set talentet, og nu skal man se, om der kan vokse hår på brystet (og ikke kun overlæben).
Ædruelighedens stemme
Helt enig.R Rosenberg skrev: ↑25. feb 2022, 17:31Det er fandme ret cool, når man er 16 år.
Og ja, det tænker jeg også. Han er stadig usleben, men har en gigantisk fart, der kan bidrage på førsteholdet. Så ikke bare en "gratis" udviklingsplads, som jeg ser det.
Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
- KongGulerod
- Landshold

Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.Prica22 skrev: ↑25. feb 2022, 17:34Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.Prica22 skrev: ↑25. feb 2022, 17:34Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
Kan han rent faktisk noget defensivt?Prica22 skrev: ↑26. feb 2022, 12:31Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.Prica22 skrev: ↑25. feb 2022, 17:34Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
Det nye (inden for de næste 2-3 år) bliver I øvrigt centrale midtbanespillere omskolet til backs. I hørte det her først
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Njae. Forcerne er i det offensive.jonas386 skrev: ↑26. feb 2022, 12:33Kan han rent faktisk noget defensivt?Prica22 skrev: ↑26. feb 2022, 12:31Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.Prica22 skrev: ↑25. feb 2022, 17:34Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
Det nye (inden for de næste 2-3 år) bliver I øvrigt centrale midtbanespillere omskolet til backs. I hørte det her først![]()
I AaB? Guardiola-trenden.
Vi laver sgu en bytter Magnus ud på wingbacken og så Palle ind som playmakerPrica22 skrev: ↑26. feb 2022, 14:44Njae. Forcerne er i det offensive.jonas386 skrev: ↑26. feb 2022, 12:33Kan han rent faktisk noget defensivt?Prica22 skrev: ↑26. feb 2022, 12:31Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.Prica22 skrev: ↑25. feb 2022, 17:34Jeg mener ikke, han sagde fast. Spurgte også journalisten bag interviewet om, hvordan det skulle tolkes og han var heller ikke sikker.KongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 17:28
Hiljemark har udtalt til Nordjyske, at Noshe fremover skal træne fast med førsteholdet.
Det nye (inden for de næste 2-3 år) bliver I øvrigt centrale midtbanespillere omskolet til backs. I hørte det her først![]()
I AaB? Guardiola-trenden.
RAUS RAUS SSE!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Det lyder ikke vanvittigt spændende, men med tanke på gårsdagens snitter, så kunne det da godt være, at det skulle prøves.Jakobsen skrev: ↑27. feb 2022, 00:53Vi laver sgu en bytter Magnus ud på wingbacken og så Palle ind som playmakerPrica22 skrev: ↑26. feb 2022, 14:44Njae. Forcerne er i det offensive.jonas386 skrev: ↑26. feb 2022, 12:33Kan han rent faktisk noget defensivt?Prica22 skrev: ↑26. feb 2022, 12:31Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.
I AaB? Guardiola-trenden.![]()
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Hehe. Han er nok ikke lige arketypen til det positionsskifte.Jakobsen skrev: ↑27. feb 2022, 00:53Vi laver sgu en bytter Magnus ud på wingbacken og så Palle ind som playmakerPrica22 skrev: ↑26. feb 2022, 14:44Njae. Forcerne er i det offensive.jonas386 skrev: ↑26. feb 2022, 12:33Kan han rent faktisk noget defensivt?Prica22 skrev: ↑26. feb 2022, 12:31Han kan reelt spille på hele højresiden. Kant og wingback, vil jeg kalde hamKongGulerod skrev: ↑25. feb 2022, 18:36Modtaget. Ved du i øvrigt om han er back eller kant? Han omtales ofte som kant, men jeg har tidligere fået at vide at han er back.
I AaB? Guardiola-trenden.![]()
Det var vist en 2013-ting. Kasper Hjulmand gjorde det i sin første FCN-tid og Guardiola gjorde det i Bayern (bla. med Pierre Emile Højbjerg). I dag går trafikken mere den anden vej.
Kasper Davidsen (05) har forlænget sin kontrakt til 2024. Han har startet inde på den centrale midtbane for U19 i årets to første kampe, trods han stadig er U17-spiller.
Bedømt på første halvleg af U19-kampen imod SønderjyskE, ligner Sebastian Otoa også en mand vi får at se på Superliganiveau i fremtiden. Vild halvleg fra hans side. Giver totalt Van Dijk-vibes.
AaB kom foran 2-0 ret hurtigt men er bagud med 2-3 ved pausen. 3 lortemål fordelt på et keeperdrop og ringe clearinger. AaB klart bedst spillende, men målene imod var lidt af en mavepuster og SønderjyskE sluttede halvlegen bedst.
Gedsted startede ringe, men har spillet sig ind i kampen.
Oliver Ross har det vildeste silketouch, men bliver ikke sat op til meget indtil videre
AaB kom foran 2-0 ret hurtigt men er bagud med 2-3 ved pausen. 3 lortemål fordelt på et keeperdrop og ringe clearinger. AaB klart bedst spillende, men målene imod var lidt af en mavepuster og SønderjyskE sluttede halvlegen bedst.
Oliver Ross har det vildeste silketouch, men bliver ikke sat op til meget indtil videre
Det ender 2-3 hos U19 og 3-2 hos U15.
Anden halvleg af U19-kampen var noget makværk. Sebastian Otoa og Jakob Gaardsøe var AaBs bedste, synes jeg.
Anden halvleg af U19-kampen var noget makværk. Sebastian Otoa og Jakob Gaardsøe var AaBs bedste, synes jeg.
-
Stegosaurus
- Allstar

Så Otoa spille mod OB for nogle uger siden, og da var han også meget stærk. Klart den bedste midterforsvarer jeg har set på U19 uendeligt længe. Hvor har han spillet før?Prica22 skrev: ↑5. mar 2022, 13:54Bedømt på første halvleg af U19-kampen imod SønderjyskE, ligner Sebastian Otoa også en mand vi får at se på Superliganiveau i fremtiden. Vild halvleg fra hans side. Giver totalt Van Dijk-vibes.
Han kom fra Roskilde i sommer. Tidligere FCK.Stegosaurus skrev: ↑5. mar 2022, 15:03Så Otoa spille mod OB for nogle uger siden, og da var han også meget stærk. Klart den bedste midterforsvarer jeg har set på U19 uendeligt længe. Hvor har han spillet før?Prica22 skrev: ↑5. mar 2022, 13:54Bedømt på første halvleg af U19-kampen imod SønderjyskE, ligner Sebastian Otoa også en mand vi får at se på Superliganiveau i fremtiden. Vild halvleg fra hans side. Giver totalt Van Dijk-vibes.
Undrer mig lidt over, hvorfor han kun fik 45, men der kan være nogle skavanker. Min kammerat og jeg var ved at tabe kæben over ham i dag.
- KongGulerod
- Landshold

Off topic: Ved du hvorfor AaB er stoppet med at uploade højdepunkter fra U17 og U19's kampe? De gjorde det konsekvent i en periode, men det ser ud til, at det er noget de er stoppet med - desværre.Prica22 skrev: ↑5. mar 2022, 15:21Han kom fra Roskilde i sommer. Tidligere FCK.Stegosaurus skrev: ↑5. mar 2022, 15:03Så Otoa spille mod OB for nogle uger siden, og da var han også meget stærk. Klart den bedste midterforsvarer jeg har set på U19 uendeligt længe. Hvor har han spillet før?Prica22 skrev: ↑5. mar 2022, 13:54Bedømt på første halvleg af U19-kampen imod SønderjyskE, ligner Sebastian Otoa også en mand vi får at se på Superliganiveau i fremtiden. Vild halvleg fra hans side. Giver totalt Van Dijk-vibes.
Undrer mig lidt over, hvorfor han kun fik 45, men der kan være nogle skavanker. Min kammerat og jeg var ved at tabe kæben over ham i dag.