Kamptråd: AaB - Vejle B 06/03/22 klokken 16:00
Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 06/03/22 klokken 16:00
Pallesen for helvede..
Hvor er det bare uskarpt..
Hvor er det bare uskarpt..
-
R Rosenberg
- Allstar

Børsting?
De må virkelig hade Kusk på den bænk.
De må virkelig hade Kusk på den bænk.
Ædruelighedens stemme
Det var da en offensiv udskiftning - ud med en forsvarsspiller og en midtbane og ind med en angriber og en Børsting
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det kan vise sig at de 3 point vi fik i Herning bliver ekstremt vigtige. Som vi præsterer pt så får vi ikke flere sejre i grundspillet. I guder en jammerlig, ideforladt og kønsløs indsats idag 
Kom nu igang AaB!!!
Uanset om vi skulle få lusket en ind til sidst, hvilket der ikke er meget der tyder på, så er det endnu en dumpet kamp af både holdet og Hiljemark. Alt for defensivt igen, alt for ufarligt igen. Vejle har ikke engang været ret gode. Bare ikke godt nok AaB!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vejle kommer med masser af gejst. Vi har lige fået buksevand af en oprykker. Jeg havde ikke regnet med stordominans, men havde sgu håbet på at se mere fra Høgh, eksempelvis. Og så er der slet ikke den bevægelse, vi havde mod FCM. Mentalt lader vi til at være tilbage til det punkt, hvor vi var mest fri i underdog-rollen.
Nå, 2. halvleg har da i det mindste været lidt bedre end 1. Ingen store chancer givet væk. Et Fossum-spark på stolpen. Kedeligste AaB-kamp længe, men vi har altså ikke helt været os selv på hjemmebane siden vi blev smadret af Viborg.
Nå, 2. halvleg har da i det mindste været lidt bedre end 1. Ingen store chancer givet væk. Et Fossum-spark på stolpen. Kedeligste AaB-kamp længe, men vi har altså ikke helt været os selv på hjemmebane siden vi blev smadret af Viborg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Yes nemlig
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Tjene flere penge, møde bedre modstandere end i bunden og have ro til udvikling under ny træner (forhåbentlig).
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Så kender vi danske dommere, som ikke tør dømme efter reglerne til sidst..
Kæmpe frispark på kanten af feltet..
Kæmpe frispark på kanten af feltet..
Mon ikke LF er på plads i morgen 
En indsats under al' kritik. Kæmpe dumpekarakter til Hiljemark. Forhåbentlig kan snakken om forlængelse til Magnus også forstumme.
Jeg er godt nok nervøs for det her hold i næste sæson. Hvis Inges rædselskabinet af middelmådige transfers og endnu dårligere lejespillere fortsætter, så er vi helt sikkert en dark-horse til billetten ned. Kæmpe skuffelse.
Jeg er godt nok nervøs for det her hold i næste sæson. Hvis Inges rædselskabinet af middelmådige transfers og endnu dårligere lejespillere fortsætter, så er vi helt sikkert en dark-horse til billetten ned. Kæmpe skuffelse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Skidt kamp igen. Men i det mindste holdt vi nullet.
Lad os nu for helvede få Lars Friis på plads!!!
Lad os nu for helvede få Lars Friis på plads!!!
2-5 nederlag til oprykkerne fra Viborg, 1-4 til oprykkerne fra Silkeborg. 0-0 mod prügelknaberne fra Vejle. 0 sejre de sidste 5 hjemmekampe. Mon ikke Bælum og banden får regnet sig frem til, at et par boldjonglører og noget halvdårlig country-musik er det der skal til for at lokke flere mennesker på stadion?
Gu får i da røv vasket skampletten væk ved at spille så dårlig en kamp på ny, Pallesen...
2 point i de seneste 5 hjemmekampe.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
2 point i de seneste 5 hjemmekampe.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14