Superligaen 2021/2022
Re: Superligaen 2021/2022
Må indrømme, at jeg synes at Jack Wilshere til GF er genialt. Chancen for at det bliver godt er ret lille, men det giver det da spas i ligaen og han er sikkert videre til sommer. I mellemtiden har det måske kostet dem 1-2 mio og i det store hele er det ikke alverden i det budget AG-Inge sidder med.
herfra
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Var der virkelig meget spas i ligaen da RvW kom til Herning? Jeg husker det ærligt talt ikke. Han var evigheder om at komme i gang og skuffede totalt da han endelig fik lidt minutter.Eksil skrev: ↑21. feb 2022, 08:42Må indrømme, at jeg synes at Jack Wilshere til GF er genialt. Chancen for at det bliver godt er ret lille, men det giver det da spas i ligaen og han er sikkert videre til sommer. I mellemtiden har det måske kostet dem 1-2 mio og i det store hele er det ikke alverden i det budget AG-Inge sidder med.
herfra
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg synes personligt det både var sjovt at han kom til og at han var pivringe.Buzz Killington skrev: ↑21. feb 2022, 09:35Var der virkelig meget spas i ligaen da RvW kom til Herning? Jeg husker det ærligt talt ikke. Han var evigheder om at komme i gang og skuffede totalt da han endelig fik lidt minutter.Eksil skrev: ↑21. feb 2022, 08:42Må indrømme, at jeg synes at Jack Wilshere til GF er genialt. Chancen for at det bliver godt er ret lille, men det giver det da spas i ligaen og han er sikkert videre til sommer. I mellemtiden har det måske kostet dem 1-2 mio og i det store hele er det ikke alverden i det budget AG-Inge sidder med.
herfra
Alternativet han nok været en scandinav med et CV fra en række mellemklubber og så synes jeg det er sjovere at se det store navn i ligaen, også selvom han falder igennem. Forstår sagtens at smag og behag er forskelligt og bryder man sig ikke om det er han nok borte og videre om lidt.
Det er altid en god dag når AGF taber

Jeg har jo egentlig skrevet i en anden tråd, at jeg ikke ville tænde for Wheelchairs kamp, men nå nu GF var ved at tabe kunne man godt lige tage det sidste af kampen. Ham Albentosa fra Vejle - kæft en character. Kan vi få ham som backup til sommer skal vi gøre det. Kæft et skur og imponerende mentalitet som joruneyman at udstråle så meget gejst og passion. Ikke et decideret transferønke, men det virker sgu som en fed karakter.
RAUS RAUS SSE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Sad og tænkte det samme. Kendte ham ikke, men hold da op en gejst og udstråling ...og så er han høj!Jakobsen skrev: ↑25. feb 2022, 23:09Jeg har jo egentlig skrevet i en anden tråd, at jeg ikke ville tænde for Wheelchairs kamp, men nå nu GF var ved at tabe kunne man godt lige tage det sidste af kampen. Ham Albentosa fra Vejle - kæft en character. Kan vi få ham som backup til sommer skal vi gøre det. Kæft et skur og imponerende mentalitet som joruneyman at udstråle så meget gejst og passion. Ikke et decideret transferønke, men det virker sgu som en fed karakter.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- KongGulerod
- Landshold

AGF scorer til 2-1. Kæmpe drop af Andreas Hansen…
Og så 2-3 nu. Holder den er top-6 hjemme.
Tak til AGF hvis den holder hjem..
Vi kan vist så småt lade champagnepropperne springe 
Forude venter 12 mere eller mindre betydningsløse kampe...
Forude venter 12 mere eller mindre betydningsløse kampe...
-
Stegosaurus
- Allstar

Den. Er. Hjemme. 
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Vi har været deciderede ringe de seneste 2 kampe, men det er en stor forløsning endelig at have sikret top-6.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
Stegosaurus
- Allstar

Jep. Lad os håbe vi tør bruge de sidste kampe til at bringe nyt blod på banenNordjyden HY skrev: ↑7. mar 2022, 20:56Vi har været deciderede ringe de seneste 2 kampe, men det er en stor forløsning endelig at have sikret top-6.
Top-6 skal hjem til 9000,
Hjem til Limfjordens by,
Aalborg Boldklub,
Tager 4.-6. pladsen på ny!
Hjem til Limfjordens by,
Aalborg Boldklub,
Tager 4.-6. pladsen på ny!
Men fandme skønnere at møde FCK, Brøndby og FCM på hjemmebane end de andre ligegyldige hold.
Vi er der hvor vi høre til. Sæsonen taget i betragtning er det fortjent at top 6 er hjemme. De sidste to kampe eller ej!! De har været pisse ringe.
Selvfølgelig, det har du helt ret i. Bare lidt ærgerligt, at vi - næsten - har mistet kontakten med førerfeltet, før slutspillet begynder.
3 og 4 pladsen giver dog samme adgang til europa så vi har måske 7 point op men vi har stadig 4 pladsen og spille om.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg må tilstå, at jeg næsten ikke kan klare det scenario, hvor vi bliver nr. 4 - og taber play off - kampen til AGF på 7. pladsen...
Må jeg så bede om vores gode, gamle standardplacering som nr. 5
Bare rolig - det kommer ikke til at ske. AGF bliver ikke nummer 7. Det er VM-år i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vinder FCM pokalen, så er det vel 5. pladsen, der skal spille mod nr 7??Pastorius skrev:Bare rolig - det kommer ikke til at ske. AGF bliver ikke nummer 7. Det er VM-år i år.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!