Jeg synes det giver super god mening hvis vi kan hente Abildgaard resten af sæsonen. Der vil da oven i købet være en chance for at hente ham længere hvis hans kontrakt helt ophæves i mellemtiden. Spørgsmålet er om Abildgaard synes det er interessant at komme tilbage til AaB.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
PonySlaystation
- Superliga

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Jeg gætter på, han ser mod større ligaer - hvis altså han overhovedet er interesseret i at flytte sig. Han er jo gået all-in på at være i det russiske, men det kan da godt være, en europæisk mellemstørrelse-klub kunne lokke ham.PonySlaystation skrev: ↑12. mar 2022, 17:39Jeg synes det giver super god mening hvis vi kan hente Abildgaard resten af sæsonen. Der vil da oven i købet være en chance for at hente ham længere hvis hans kontrakt helt ophæves i mellemtiden. Spørgsmålet er om Abildgaard synes det er interessant at komme tilbage til AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Abildgaard er jo på alle måder utænkelig i AaB. Han har gjort det super godt i det russiske, og der må simpelthen være større klubber end AaB der vil have ham, og selvom han vil AaB, vil han helt sikkert skulle have mere i løn end vi vil give.
Abildgaard er kun aktuel frem til sommer, hvis det er. Jeg kan slet ikke forestille mig ham i AaB på længere sigt. Og det tror jeg faktisk heller ikke AaB eller Abildgaard kan lige nu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis det her vanvid fortsætter, er der jo en reel mulighed for at spillerne kan få deres kontrakter permanent ophævet - men enig, tror ikke på Abildgaard kan se værdien i at komme tilbage - AaB kunne nok godt under de rette forudsætninger.
...men der er ikke en reel mulighed for at vi kan aflønne Abildgaard til hans markedspris.9000AA skrev: ↑13. mar 2022, 09:18Hvis det her vanvid fortsætter, er der jo en reel mulighed for at spillerne kan få deres kontrakter permanent ophævet - men enig, tror ikke på Abildgaard kan se værdien i at komme tilbage - AaB kunne nok godt under de rette forudsætninger.
Der er ikke den store værdi i det for AaB i resten af sæsonen. Vi har 12 kampe tilbage og han har været skadet i en periode og vil sikkert være det lidt endnu. Derfor skal det være nogenlunde økonomisk neutral for os, og det kommer maks til at vare foråret ud, uanset hvad situationen bliver i Rusland fremover.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det skulle da bare være sådan som, når kontraktfrie spillere holder sig i gang hos deres gamle klub.Pastorius skrev: ↑13. mar 2022, 09:26...men der er ikke en reel mulighed for at vi kan aflønne Abildgaard til hans markedspris.9000AA skrev: ↑13. mar 2022, 09:18Hvis det her vanvid fortsætter, er der jo en reel mulighed for at spillerne kan få deres kontrakter permanent ophævet - men enig, tror ikke på Abildgaard kan se værdien i at komme tilbage - AaB kunne nok godt under de rette forudsætninger.
Der er ikke den store værdi i det for AaB i resten af sæsonen. Vi har 12 kampe tilbage og han har været skadet i en periode og vil sikkert være det lidt endnu. Derfor skal det være nogenlunde økonomisk neutral for os, og det kommer maks til at vare foråret ud, uanset hvad situationen bliver i Rusland fremover.
Abildgaard er ærgerrig og ambitiøs - han har da ingen intentioner om at tage til AaB nu.
Ædruelighedens stemme
Der er ifølge kasper ørkild på Twitter, AaB - interesse for Jon dagur fra agf. Men intet konkret endnu. Underligt rygte imo.
-
Stegosaurus
- Allstar

God spiller men forfærdelig usympatisk. Lad ham blive i AGF hvor han passer perfekt ind.Stegosaurus skrev: ↑13. mar 2022, 13:21Tja, han har været meget stærk i nogle kampe, og usynlig i andre. Jeg så hellere en Kusk-forlængelse end den teatralske islænding i 9000.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, det lyder underligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Er ikke fan af ham og håber ikke han hentes, men Friis kender ham jo fra AGF. Kan også se han følger ham på IG, så må være en spiller han er ret glad for.
Og IAO er jo blevet glad for transferfri spillere. Så den på den måde giver interessen jo mening.
------------------------------------------------
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Islændingen har åbenlyst talentet, men han bruger for meget energi på at skabe sig, filme og på svinestreger.
Kommer han til AaB skal han selvfølgelig have chancen for at opføre sig som en voksen, men jeg tvivler på, at vi kan få ham på rette spor.
Kommer han til AaB skal han selvfølgelig have chancen for at opføre sig som en voksen, men jeg tvivler på, at vi kan få ham på rette spor.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Enig. Men han må da også have muligheder på hånden udover DK? Hvis han kunne lægge den mere skabagtige side fra sig, så var det dog helt sikkert en spillertype jeg gerne så i vores offensiv. Det er dog ikke der jeg synes vi skal prioritere vores penge, og jeg er også lidt i tvivl om der er plads, hvis planen er at have Lucas, Prip og Sousa som de offensive spillere bag en angriber.Hanga skrev: ↑13. mar 2022, 13:26God spiller men forfærdelig usympatisk. Lad ham blive i AGF hvor han passer perfekt ind.Stegosaurus skrev: ↑13. mar 2022, 13:21Tja, han har været meget stærk i nogle kampe, og usynlig i andre. Jeg så hellere en Kusk-forlængelse end den teatralske islænding i 9000.
Men okay, hvis både Fossum og Kusk er fortid når sommervinduet lukker, så vil vi nok være kede af, at Thorsteinsson (eller en lignende type) ikke kom til.
Jeg vil dog snart hellere høre om nogle backs, forsvarsspillere og centrale midtbanespillere. Måske en 9'er, hvis der kigges på offensiven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han er en forrygende spiller. Men vel også i top 2 - måske nærmere top 1 - over de mest kawe og usympatiske spillere i ligaen.
Kunne man få ham til at være lidt mere mandig, ville han være en klassesigning.
Kunne man få ham til at være lidt mere mandig, ville han være en klassesigning.
Ædruelighedens stemme
Helt enig ift. positionerne.jonas386 skrev: ↑13. mar 2022, 13:47Enig. Men han må da også have muligheder på hånden udover DK? Hvis han kunne lægge den mere skabagtige side fra sig, så var det dog helt sikkert en spillertype jeg gerne så i vores offensiv. Det er dog ikke der jeg synes vi skal prioritere vores penge, og jeg er også lidt i tvivl om der er plads, hvis planen er at have Lucas, Prip og Sousa som de offensive spillere bag en angriber.Hanga skrev: ↑13. mar 2022, 13:26God spiller men forfærdelig usympatisk. Lad ham blive i AGF hvor han passer perfekt ind.Stegosaurus skrev: ↑13. mar 2022, 13:21Tja, han har været meget stærk i nogle kampe, og usynlig i andre. Jeg så hellere en Kusk-forlængelse end den teatralske islænding i 9000.
Men okay, hvis både Fossum og Kusk er fortid når sommervinduet lukker, så vil vi nok være kede af, at Thorsteinsson (eller en lignende type) ikke kom til.
Jeg vil dog snart hellere høre om nogle backs, forsvarsspillere og centrale midtbanespillere. Måske en 9'er, hvis der kigges på offensiven.
Det at vi bliver ved og ved med at hente/kigge kantspillere må også tyde på, at vi har planer om at skulle over i en anden formation på et tidspunkt. Det giver simpelthen ikke mening at blive ved med at hente kantspillere til et system uden kanter.
Få nu styrket midtbanen og få Rinnes og Thelanders afløsere på plads tidligt i vinduet. Det får vi brug for.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg bemærker, at det ikke bare er fra den russiske liga, at man kan hente spillere, men også den ukrainske. Sidstnævnte er nok væsentlig nemmere at hente fra og der er gået en del nordiske spillere til den liga de senere år så måske man skulle kigge mere der.
Hvad betyder iøvrigt "maksimalt 1 international spiller" - at hver klub kun må hente en spiller fra de to ligaer eller kun 1 spiller udover de danskere som må være interessant. Det sidste er måske kun relevant for FCK og FCM pga. økonomien.
Hvad betyder iøvrigt "maksimalt 1 international spiller" - at hver klub kun må hente en spiller fra de to ligaer eller kun 1 spiller udover de danskere som må være interessant. Det sidste er måske kun relevant for FCK og FCM pga. økonomien.
- FlæskeFrank
Hvor er Souza egentlig bedst? Kan han ikke også spille på toppen? Derudover har vi brug for alternativer i offensiven alt efter hvilken type modstander vi møder og på talentfronten virker det jo ikke til akademiet kommer med alverden. Derudover vil der jo altid være en usikkerhed omkring Lucas og jo flere strenge vi har desto mere kan vi også genopbygge Lucas ordentligt og vi står ikke med håret i postkassen, hvis han bliver skadet.jonas386 skrev: ↑13. mar 2022, 13:47Enig. Men han må da også have muligheder på hånden udover DK? Hvis han kunne lægge den mere skabagtige side fra sig, så var det dog helt sikkert en spillertype jeg gerne så i vores offensiv. Det er dog ikke der jeg synes vi skal prioritere vores penge, og jeg er også lidt i tvivl om der er plads, hvis planen er at have Lucas, Prip og Sousa som de offensive spillere bag en angriber.Hanga skrev: ↑13. mar 2022, 13:26God spiller men forfærdelig usympatisk. Lad ham blive i AGF hvor han passer perfekt ind.Stegosaurus skrev: ↑13. mar 2022, 13:21Tja, han har været meget stærk i nogle kampe, og usynlig i andre. Jeg så hellere en Kusk-forlængelse end den teatralske islænding i 9000.
Mht. Jan Dagur så ved jeg sgu ikke helt. Synes han bliver snakket bedre end han er og bryder mig ikke så meget om ham. Omvendt mangler AaB lidt de der fanden i voldske typer og måske det kommer anerledes til udtryk under Friis end David Nielsen. Nicolai Poulsen var jo heller ikke en der pissede folk af før han tog til AGF. Det må dog også kommet meget an på lønnen - synes ikke Jan Dagur har kvaliteter til at være top 5 lønmæssigt.
RAUS RAUS SSE!
Den eneste logiske forklaring jeg kan finde er at IAO (elller hvem der nu har plantet rygtet), synes det kunne være sjovt at prikke lidt til AGF. Der er vist ikke nogen reel chance for at det kommer til at ske.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Præcis det jeg skrev. Der må simpelthen være større ligaer/klubber der kan se noget i Abildgaard. Så han er jo langt fra at komme til Aalborg. Hvis han kommer til Aalborg, giver jeg en omgang til hele stadion i sidste hjemmekamp.Pastorius skrev: ↑13. mar 2022, 09:26...men der er ikke en reel mulighed for at vi kan aflønne Abildgaard til hans markedspris.9000AA skrev: ↑13. mar 2022, 09:18Hvis det her vanvid fortsætter, er der jo en reel mulighed for at spillerne kan få deres kontrakter permanent ophævet - men enig, tror ikke på Abildgaard kan se værdien i at komme tilbage - AaB kunne nok godt under de rette forudsætninger.