TOTALT ENIG - SÅ SKØRT HAN IKKE SPILLER.Hanga skrev: ↑14. mar 2022, 20:28Det er simpelthen mig komplet uforståeligt at man har brugt Kusk så lidt, med tanke på hvor svært vi ofte har det med vores spil på bolden. Han er stadig - med afstand - vores bedste kreatør og den spiller der skaber flest chancer (minus Lucas selvfølgelig). Jeg er så pisse træt af at vi ikke kan finde plads til ham fordi vi er så fokuseret på at vores spillere skal kunne arbejde begge veje. Vi er et farligere hold med Kusk - basta.
Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
-
DenGamleMand
- 1. div

Det var satme tidligt at dømme ham ude.Aalborgmanden skrev: ↑14. mar 2022, 20:18Hvis man havde et lille håb om at Friis kunne komme med friske øjne, må man godt nok være skuffet. Samme leverpostej, ingen fornyelse, ingen satsning.
Dumpet allerede i første forsøg.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Rent gætværk, men kan jo tænkes at alderen og fysikken begynder at kunne mærkes hos den gode Ahlmann. Han har jo trods alt bakset med benene igennem karrieren.Forza skrev: ↑14. mar 2022, 20:32Jeg undrer mig virkelig over hvad der er sket ham. Så sent som sidste sæson var han blandt vores bedste.
Det er nu også lidt vildt så meget plads han får. Det går jo ikke særligt hurtigt op til, og alligevel har han vel ti meter til nærmeste OB'er.
Hvis det havde været i den modsatte ende havde vi nok slagtet forsvar OG midtbane.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Gudmundur, Kusk og Pedro på banen og pludselig kan vi faktisk spille bold.
Jeg er ret sikker på at det fokus kommer ovenfra (Inge).Kunji skrev: ↑14. mar 2022, 20:32Alle bulletiner går på, at det udelukkende handler om træning. At han er så ugidelig, at man ikke kan forsvare at udtage ham. Det er historien fra Dickoh, som også snakker med Kusk med jævne mellemrum.Hanga skrev: ↑14. mar 2022, 20:28Det er simpelthen mig komplet uforståeligt at man har brugt Kusk så lidt, med tanke på hvor svært vi ofte har det med vores spil på bolden. Han er stadig - med afstand - vores bedste kreatør og den spiller der skaber flest chancer (minus Lucas selvfølgelig). Jeg er så pisse træt af at vi ikke kan finde plads til ham fordi vi er så fokuseret på at vores spillere skal kunne arbejde begge veje. Vi er et farligere hold med Kusk - basta.
Jeg er så til gengæld uenig, og jeg tror også Lars Friis er en anden type end Hiljemark og Cifuentes. Men det virker “logisk” med det enorme fokus Cifuentes havde på intensitet til træning.
Men jeg tror du har ret. Og det er sådan set også fint at man forsøger at komme dårlig træningskultur til livs. Men så må Inge sku få hentet spillere der kan give os det, som vi mangler når Kusk ikke spiller. Indtil da, skal han spille, for vi er et bedre fodboldhold med ham.
Jeg håber godt også at Inge denne gang giver mig hvad jeg har skreget på længe - forstærkning til midtbanen! Nøj vores midtbane er ringe. Pedro svinger helt abnormt. MC er og bliver aldrig god nok... så er der Højholt tilbage, som heller ikke just er inde i sin bedste periode. Der SKAL afsættes midler til det. Det har været manglet lige siden PO salget / Hiljes skade.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Pedro simpelthen skadet i et af hans vanvittige tacklingsforsøg. Jøsses.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Så har vi nul midtbanespillere på banen igen. Jeg misunder ikke Friis at sætte starteren til næste kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvis du vil tages seriøst, så skal du nok skrue bare en lille smule ned for dit had til Magnus Christensen.Pastorius skrev: ↑14. mar 2022, 19:53Præcis! Vi står dog også dårligt defensivt fordi MC ikke fatter en brik af hvad der foregår omkring ham. Hans aktioner koster både advarslen til Højholt (som så ikke var der) og den til Thelander (som så også selv kunne have håndteret situationen smartere).andreasaab89 skrev: ↑14. mar 2022, 19:36Men tingene hænger jo sammen?
De spiller godt offensivt fordi de går på kompromis med deres defensiv. Vi står godt defensivt fordi vi ofrer vores offensiv.
Vi er nr 4 og de er nr 9 så vores taktik virker bedst
KUUUUUUUSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
KASPER FUCKING KUSK !!!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
KUUUUUUSSSKKKKK

Klassespiller
Klassespiller
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kuuuuuuuuusk!!!!!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
*host* Kasper Kusk…Patmand skrev: ↑14. mar 2022, 20:36Hvis du vil tages seriøst, så skal du nok skrue bare en lille smule ned for dit had til Magnus Christensen.Pastorius skrev: ↑14. mar 2022, 19:53Præcis! Vi står dog også dårligt defensivt fordi MC ikke fatter en brik af hvad der foregår omkring ham. Hans aktioner koster både advarslen til Højholt (som så ikke var der) og den til Thelander (som så også selv kunne have håndteret situationen smartere).andreasaab89 skrev: ↑14. mar 2022, 19:36Men tingene hænger jo sammen?
De spiller godt offensivt fordi de går på kompromis med deres defensiv. Vi står godt defensivt fordi vi ofrer vores offensiv.
Vi er nr 4 og de er nr 9 så vores taktik virker bedst
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ahahaha, KUSK!!

Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Vores trup er alt for tynd.
Hvis Pedro og Højholt er ude næste kamp, så bliver det sgu spændende at se hvem vi starter med.
Hvis Pedro og Højholt er ude næste kamp, så bliver det sgu spændende at se hvem vi starter med.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
og så startet han inde i næste kamp.
Der er kun 1 måde at reagere på og det er at lade fødderne tale.
ORK han er dejlig.
Der er kun 1 måde at reagere på og det er at lade fødderne tale.
ORK han er dejlig.
Fossum ned. Ind med Kusk måske.
Nu ser Abildgaard på en kort kontrakt ikke helt dum ud…
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.