Igen; Ikke helt uenig. Men Prip og Thelander har jo så tilgenæld spillet så mange andre gode kampe i løbet af sæsonen, at man ved det ikke er samme niveau de disker op med næste gang.9520AaB skrev: ↑15. mar 2022, 09:53Og at Ahlmann og MC ikke var gode igår er måske korrekt, men de to største skuffelser igår i mine øjne var Prip(var han med??) og Thelander(ringeste præstation fra ham længe).jonas386 skrev:Slet ikke uenig. Men Ahlmann ved man trods alt besidder et andet niveau. Og hvis den centrale midtbane ikke fungerer, så rammer det os bare offensivt som defensivt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg læser understregningen af at han har trænet godt i løbet af ugen, som en skjult hentydning til at det faktisk er anderledes end det har været tidligere i sæsonen. Jeg tænker ikke Kusk er ugidelig og doven, men jeg tror heller ikke han træner optimalt - og det er altså et problem, og bliver det også under Friis, hvis det ikke ændrer sig.jonas386 skrev: ↑15. mar 2022, 09:12
Og så er jeg i øvrigt enig med vores nye træner i nedenstående
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fri ... iftninger/
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det var de fem udskiftninger og trænerens mulighed for at skifte kurs i løbet af kampene jeg havde i tankerne.Pastorius skrev: ↑15. mar 2022, 10:02Jeg læser understregningen af at han har trænet godt i løbet af ugen, som en skjult hentydning til at det faktisk er anderledes end det har været tidligere i sæsonen. Jeg tænker ikke Kusk er ugidelig og doven, men jeg tror heller ikke han træner optimalt - og det er altså et problem, og bliver det også under Friis, hvis det ikke ændrer sig.jonas386 skrev: ↑15. mar 2022, 09:12
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
R Rosenberg
- Allstar

Íslenskt eldfjall.RicoBR02 skrev: ↑15. mar 2022, 09:39Gudmundur leverede derimod en god indsats og jeg er sikker på at han blive en kæmpe gevinst for holdet. Der var en fighter vilje i ham som vi har manglet længe. Generelt må vi også bare sige at indskiftningerne gjorde udslaget igår som andre os har påpeget. Vi turde pludselig spille fodbold igen..
Ædruelighedens stemme
Nordjyske giver dem begge 1 ud af 5 og ja begge var elendige!
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 5c42bb7c7b
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Iøvrigt fuldstændig sindssygt at vores capo bliver hevet til side og noteret af vagterne for at kravle over banden og give kusk megafonen. Det var satme småligt af dem..
Gad vide hvordan vi stiller op til næste kamp, Højholt i karantæne, Thelander og Palle måske i karantæne, Pedro og Høgh skadet, Gudmundur nok ikke klar til 90 minutter.
Thelander er i karantæne, det er Palle ikketroelsh skrev:Gad vide hvordan vi stiller op til næste kamp, Højholt i karantæne, Thelander og Palle måske i karantæne, Pedro og Høgh skadet, Gudmundur nok ikke klar til 90 minutter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvis Pedro og Høgh er skadede søndag, så bliver det som sidst, men med Kusk i stedet for Højholdt, Makatic i stedet for Høgh og Ross i stedet for Thelander.
Gudmundur er nok første indskiftning, da han kan bruges som erstatning for enten Ahlmann eller på midten. Noshe, Gedsted og Prijovic glider nok ind på den tynde bænk.
Fuldstændig vanvittigt.. Det er jo ikke forsøg på at løbe ind på banen..
men de har alle dage været meget pirrelige og petitesseryttere i Odense..
Lad os lige slå helt fast: Kusk har ikke siddet på bænken, fordi han ikke leverer til træning. Han har siddet på bænken, fordi mange trænere nu har vurderet, at vores hold samlet set var stærkest uden ham.
Havde han leveret indsatser som i går mange gange i løbet af sæsonen, havde han spillet langt mere. Men det lad os blive enige om, at der har været langt mellem snapsene.
Det virkede dog som en helt anden indstilling, han kom med i går. Den satser jeg da stærkt på at se mere af, når han forventeligt starter på banen på søndag.
Havde han leveret indsatser som i går mange gange i løbet af sæsonen, havde han spillet langt mere. Men det lad os blive enige om, at der har været langt mellem snapsene.
Det virkede dog som en helt anden indstilling, han kom med i går. Den satser jeg da stærkt på at se mere af, når han forventeligt starter på banen på søndag.
Friis vil også have at man viser det til træning og ikke kun i kamp. Derfor er Kusk nødt til at stemple ind nu.Pastorius skrev: ↑15. mar 2022, 10:02Jeg læser understregningen af at han har trænet godt i løbet af ugen, som en skjult hentydning til at det faktisk er anderledes end det har været tidligere i sæsonen. Jeg tænker ikke Kusk er ugidelig og doven, men jeg tror heller ikke han træner optimalt - og det er altså et problem, og bliver det også under Friis, hvis det ikke ændrer sig.jonas386 skrev: ↑15. mar 2022, 09:12
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Nu kan vi jo godt kigge lidt mod FCK og se hvordan Falk klare den 6'er rolle - måske kan Prip komme derned og styre spillet, med sinde vendinger og afleveringerEksil skrev: ↑15. mar 2022, 10:26Hvis Pedro og Høgh er skadede søndag, så bliver det som sidst, men med Kusk i stedet for Højholdt, Makatic i stedet for Høgh og Ross i stedet for Thelander.
Gudmundur er nok første indskiftning, da han kan bruges som erstatning for enten Ahlmann eller på midten. Noshe, Gedsted og Prijovic glider nok ind på den tynde bænk.
Hvis vi nu forudsætter at rygterne om hans træningsindsats er sande (det er jeg ikke helt overbevist om, faktisk), hvor realistisk er det så at tro at en fodboldspiller i Kusks alder for alvor kan forandre sig og over længere tid begynde at vise det der skal til for at gøre trænerne tilfredse?Kristian skrev: ↑15. mar 2022, 11:47Friis vil også have at man viser det til træning og ikke kun i kamp. Derfor er Kusk nødt til at stemple ind nu.Pastorius skrev: ↑15. mar 2022, 10:02Jeg læser understregningen af at han har trænet godt i løbet af ugen, som en skjult hentydning til at det faktisk er anderledes end det har været tidligere i sæsonen. Jeg tænker ikke Kusk er ugidelig og doven, men jeg tror heller ikke han træner optimalt - og det er altså et problem, og bliver det også under Friis, hvis det ikke ændrer sig.jonas386 skrev: ↑15. mar 2022, 09:12
Mit eget bud er at det er der ikke store chancer for.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Faldt faktisk i søvn til kampen og vågnede op til en sejr.
Ud fra det jeg så, så er der lidt mere villighed til risiko. Det fadede lidt ud, men sådan er det ofte med forandringer. Det kræver et langt sejt træk, at få ændret på mentalitet og præferencer.
Friis påpegede - vi skal turde - det blev der levet ret godt op til.
Ud fra det jeg så, så er der lidt mere villighed til risiko. Det fadede lidt ud, men sådan er det ofte med forandringer. Det kræver et langt sejt træk, at få ændret på mentalitet og præferencer.
Friis påpegede - vi skal turde - det blev der levet ret godt op til.
Herlig sejr igår! Kusk med et vanvittigt indhop. Respekt for det. Og så fedt med en Makaric scoring.
Lidt malurt i bægeret er naturligvis de karantæner og skader vi fik. Og så havde Hagelskjær endnu en kamp, hvor han havde store problemer defensivt. Jeg synes ikke han er god nok defensivt til at spille fast - især, hvis Friis vil skifte om til en 4-backkæde.
Ang. næste kamp imod Brøndby, så skal Thorarinnson vel ind og spille central midt? Vi får brug for en boldsikker type derinde.
Lidt malurt i bægeret er naturligvis de karantæner og skader vi fik. Og så havde Hagelskjær endnu en kamp, hvor han havde store problemer defensivt. Jeg synes ikke han er god nok defensivt til at spille fast - især, hvis Friis vil skifte om til en 4-backkæde.
Ang. næste kamp imod Brøndby, så skal Thorarinnson vel ind og spille central midt? Vi får brug for en boldsikker type derinde.
Hagelskjær er tydeligt et eksempel på at vi er nødt til at give afklad på noget, hvis vi skal kunne spille offensivt. Hvis vi skal stå så højt som det ligner Friis gerne vil, så er vi simpelthen nødt til at finde nogle der er hurtigere i bagkæden, og som en-mod-en er i stand til stoppe de lange bolde/friløbereFIDEL skrev: ↑15. mar 2022, 12:31Herlig sejr igår! Kusk med et vanvittigt indhop. Respekt for det. Og så fedt med en Makaric scoring.
vi får i hovedet. Okore ville være ret perfekt der.
Det er ikke et sprøgsmål om at Hagelskjær, Roos og Granli ikke er gode nok. Heller ikke Thelander er god der. Så vi mangler simpelthen den type midterforsvarer i truppen, der kunne dække af for nogle af vores svagheder. Hvis planen er at vi skal spiller med 4 bagerst bliver det bare endnu mere tydeligt. Når Pedro ikke spiller er der heller ikke nogen med hurtighed på midtbanen (ikke på vores side af midterlinjen i hvert fald). Det er en kæmpe mangel i truppen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Helt enig ift. fart i bagkæden (fart er bare generelt en mangel på vores hold). Det vil være oplagt at Thelander erstattes med en der har lidt mere fart i stængerne. Det vi mister med Thelander er den spiller der med afstand forsvarer feltet bedst, og det bliver svært at få en der kan både dette og have mere fart. Men hvis vi gerne vil presse højt i de fleste kampe, får vi altså nu engang bare brug for en forsvarsspiller, der bedre kan forsvare modstandernes dybe stikninger i det bagrum som det høje pres uundgåeligt efterlader.Pastorius skrev: ↑15. mar 2022, 12:47Hagelskjær er tydeligt et eksempel på at vi er nødt til at give afklad på noget, hvis vi skal kunne spille offensivt. Hvis vi skal stå så højt som det ligner Friis gerne vil, så er vi simpelthen nødt til at finde nogle der er hurtigere i bagkæden, og som en-mod-en er i stand til stoppe de lange bolde/friløbereFIDEL skrev: ↑15. mar 2022, 12:31Herlig sejr igår! Kusk med et vanvittigt indhop. Respekt for det. Og så fedt med en Makaric scoring.
vi får i hovedet. Okore ville være ret perfekt der.
Det er ikke et sprøgsmål om at Hagelskjær, Roos og Granli ikke er gode nok. Heller ikke Thelander er god der. Så vi mangler simpelthen den type midterforsvarer i truppen, der kunne dække af for nogle af vores svagheder. Hvis planen er at vi skal spiller med 4 bagerst bliver det bare endnu mere tydeligt. Når Pedro ikke spiller er der heller ikke nogen med hurtighed på midtbanen (ikke på vores side af midterlinjen i hvert fald). Det er en kæmpe mangel i truppen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14