Jeg siger ikke, at det var det rigtige at gøre, og ja, det var småligt, men han HAR jo ikke noget at lave derinde. En capo har ikke andre rettigheder end en alm. tilskuer. Optimalt havde han spurgt om lov og havde fået et ok. Med omvendt fortegn havde jeg ikke været tilfreds, hvis en brøndby-mand havde betrådt grønsværen i Aalborg.
Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Re: Kamptråd: OB - AaB 14/03/22 klokken 19:00
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Korrekt, at der er noget økonomi bundet op i dem, selvom jeg ikke nødvendigvis tror at Prip (og Makaric???) er i nærheden af at være lønførende, menraekkeettre skrev: ↑14. mar 2022, 22:21Der er godt nok bundet noget økonomi op i de 7 spillereSønderhof skrev: ↑14. mar 2022, 22:14Der er 4 offensiv-pladser. Kusk, Prip, Sousa, Fossum, Lucas samt Makaric og Høgh. Det er numerisk ok. De mest formstærke spiller. Man kan samtidig vælge at spille med falsk nier eller Prip, Lucas eller Fossum længere tilbage.FlemmingG skrev: ↑14. mar 2022, 21:58Allan SousaHovedet skrev: ↑14. mar 2022, 21:54Ja, det var nederen. Og hvem pokker er Allan?Stegosaurus skrev: ↑14. mar 2022, 21:45Øv da også at AaB vandt i dag, hva'?raekkeettre skrev: ↑14. mar 2022, 21:41Hvia Kusk nu brænder ligaen af nu, som han jo reelt set godt kan gøre, kan man jo godt stille spørgsmålstegn ved:
1) Hvad skal vi med Allan så?
2) Måden at forsøge at presse Kusk ud af klubben på?
Jeg kan overhovedet ikke se problemet. Jo hvis man vil stille med 8 forsvarsspiller som mod SIF, men det lyder gudskelov ikke til at være Friis’ tilgang.Og så lige 3 venstrefodsspillere som alle minder om hinanden. Men ja, jo bedre spillere vi har jo bedre.
1. Fossum er formentlig væk. Med ham ude er vi nede på 6 til de offensive pladser.
2. Kusk kan ligeledes meget vel være historie.
3. Høgh kan vel ikke koste alverden i løn?
4. Lukas er en ubekendt, som alle naturligvis håber at have tilbage for fuld kraft, men hånden på hjertet, så tør jeg ikke tro på det.
Med ovenstående in mente, så har vi et godt antal (hvis Kusk leverer og bliver) og gode alternativer til opstilling samt indskiftere af høj kvalitet. Pengene kan vi ikke gøre så meget ved, men et forventet salg af Fossum hjælper selvfølgelig på den del.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- BongasBingoaften
- Drenge

- Favoritspiller: Bo Tim Rade Tiger Prica
- Geografisk sted: 2300
Kusk på rundens hold. Imponerende, hvad han fik ud af den halve time han fik i går: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ra ... uperligaen
God med fødderne
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meter usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meter usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk
Umiddelbart synes jeg der er et stykke vej, før Prip kunne være klar til en sådan rolle. Bevares, han får da scoret nogle mål, men jeg synes ofte han får sløset contra'er/overtalssituationer væk, ved overhovedet ikke at have blik for sine medspillere. Skal han fordele spillet i en 6'er rolle, skal han have meget bedre blik for sine medspillere.raekkeettre skrev: ↑15. mar 2022, 11:48Nu kan vi jo godt kigge lidt mod FCK og se hvordan Falk klare den 6'er rolle - måske kan Prip komme derned og styre spillet, med sinde vendinger og afleveringerMåske et long shot, men vi har et problem mod BIF - så ser gerne en midtbane med Fossum, Prip og Kusk - bagved Høgh og Makatic - og så må de 5 bagved gerne være rimelig defensive
![]()
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Friis II er uden tvivl Kusk' sidste chance i AaB. Leverer han ikke nu, er han fortid.Kristian skrev: ↑15. mar 2022, 11:47Friis vil også have at man viser det til træning og ikke kun i kamp. Derfor er Kusk nødt til at stemple ind nu.Pastorius skrev: ↑15. mar 2022, 10:02Jeg læser understregningen af at han har trænet godt i løbet af ugen, som en skjult hentydning til at det faktisk er anderledes end det har været tidligere i sæsonen. Jeg tænker ikke Kusk er ugidelig og doven, men jeg tror heller ikke han træner optimalt - og det er altså et problem, og bliver det også under Friis, hvis det ikke ændrer sig.jonas386 skrev: ↑15. mar 2022, 09:12
Og så er jeg i øvrigt enig med vores nye træner i nedenstående
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fri ... iftninger/
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Fossum kan vel godt indbringe en ok sum. Hvis Inge kan sælge Børsting for 1,5 mil med 4 mdr tilbage af kontrakten, så bør det også være muligt at sælge Fossum for 10-12 mil. Han har trods alt 1 år tilbage af hans aftale ( til sommer ), og er inde omkring det norske landshold.
Plus at vi vel sparer 2,5 - 3 mil på lønbudgettet, når han ryger. Han har været rigtig god i perioder, men også alt for anonym og usynlig i andre
Plus at vi vel sparer 2,5 - 3 mil på lønbudgettet, når han ryger. Han har været rigtig god i perioder, men også alt for anonym og usynlig i andre
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi kan i hvert fald få både bedre og nok også billigere for den lønpose, han henter hver måned.FlemmingG skrev: ↑15. mar 2022, 14:57Fossum kan vel godt indbringe en ok sum. Hvis Inge kan sælge Børsting for 1,5 mil med 4 mdr tilbage af kontrakten, så bør det også være muligt at sælge Fossum for 10-12 mil. Han har trods alt 1 år tilbage af hans aftale ( til sommer ), og er inde omkring det norske landshold.
Ædruelighedens stemme
synes desværre bare at man også med Fossum lander i samme problemer som med tidligere spillere man kunne have solgt.R Rosenberg skrev: ↑15. mar 2022, 15:24Vi kan i hvert fald få både bedre og nok også billigere for den lønpose, han henter hver måned.FlemmingG skrev: ↑15. mar 2022, 14:57Fossum kan vel godt indbringe en ok sum. Hvis Inge kan sælge Børsting for 1,5 mil med 4 mdr tilbage af kontrakten, så bør det også være muligt at sælge Fossum for 10-12 mil. Han har trods alt 1 år tilbage af hans aftale ( til sommer ), og er inde omkring det norske landshold.
Han skulle sælges for et par vinduer siden da han var på toppen, og jernede ligaen af. Nu er han helt væk, og totalt anonym.
og den måde der spilles på passer heller ikke til ham. i øvrigt en spiller jeg synes får alt alt alt for lang snor.
Men han ryger også til sommer, for han ender på bænken med lucas og sousa ankomst.
Enig. Prip er en rigtig dygtig spiller, men hans svaghed er afgjort det manglende blik for medspillerne. Kunsten bliver at udvikle det, uden at fjerne hans fightervilje...AnyFellow skrev: ↑15. mar 2022, 14:30Umiddelbart synes jeg der er et stykke vej, før Prip kunne være klar til en sådan rolle. Bevares, han får da scoret nogle mål, men jeg synes ofte han får sløset contra'er/overtalssituationer væk, ved overhovedet ikke at have blik for sine medspillere. Skal han fordele spillet i en 6'er rolle, skal han have meget bedre blik for sine medspillere.raekkeettre skrev: ↑15. mar 2022, 11:48Nu kan vi jo godt kigge lidt mod FCK og se hvordan Falk klare den 6'er rolle - måske kan Prip komme derned og styre spillet, med sinde vendinger og afleveringerMåske et long shot, men vi har et problem mod BIF - så ser gerne en midtbane med Fossum, Prip og Kusk - bagved Høgh og Makatic - og så må de 5 bagved gerne være rimelig defensive
![]()
Nu så jeg ikke kampen live igår, så må nøjes med højdepunkterne på AaB’s hjemmeside. Det er meget muligt, at OB var det bedst spillende hold igår, men når man kigger højdepunkter ser det da ud til at være fuldt fortjent vi vandt. 4-5 100% chancer misbruger vi, plus et par løse muligheder. OB har også muligheder, men ikke i nærheden af samme antal som os. Og så ser det, specielt i slutningen af kampen, ud til at vi har flere fine gennemspillede angreb
Målt på chancer kan man bestemt ikke sige noget imod sejren - godt hjulpet på vej af en vanvittig gavmild OB defensiv. Men spillemæssigt var OB ovenpå i det meste af kampen og havde os presset godt tilbage. Du hører jo også Lars Friis sige, at vi tager det positive med vi kan, men der var meget der ikke var som det skulle være.FlemmingG skrev: ↑15. mar 2022, 16:53Nu så jeg ikke kampen live igår, så må nøjes med højdepunkterne på AaB’s hjemmeside. Det er meget muligt, at OB var det bedst spillende hold igår, men når man kigger højdepunkter ser det da ud til at være fuldt fortjent vi vandt. 4-5 100% chancer misbruger vi, plus et par løse muligheder. OB har også muligheder, men ikke i nærheden af samme antal som os. Og så ser det, specielt i slutningen af kampen, ud til at vi har flere fine gennemspillede angreb
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kusk udgået af dagens træning. Tvivlsom til BIF kampen. Det er gånnok noget pis
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Lort at han er udgået.. Men jeg kan ikke se nogle steder at han er tvivlsom til Brøndby kampen. Nordjyske skriver at han ikke så ud til at være hårdt ramt. Håber bare det er en lille overbelastning efter kampen igår..
De skriver "at ved første øjekast så han ikke ud til at være hårdt ramt, men noget var der galt". Når jeg læser artiklen får jeg i hvert fald intryk af, at han er tvivlsom til kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han gad vel bare ikke træneHanga skrev: ↑15. mar 2022, 19:34De skriver "at ved første øjekast så han ikke ud til at være hårdt ramt, men noget var der galt". Når jeg læser artiklen får jeg i hvert fald intryk af, at han er tvivlsom til kampen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Haha, truePastorius skrev: ↑15. mar 2022, 22:58Han gad vel bare ikke træneHanga skrev: ↑15. mar 2022, 19:34De skriver "at ved første øjekast så han ikke ud til at være hårdt ramt, men noget var der galt". Når jeg læser artiklen får jeg i hvert fald intryk af, at han er tvivlsom til kampen.![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14