AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... uspenderet
Pæn nedtur for den unge mand. Måske tid til at komme hjem og genstarte? Han gik jo for at have nogle vilde stats.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
-
Stegosaurus
- Allstar

Mine kilder oplyser i øvrigt, at Oliver Klitten er en dygtig og entusiastisk padel-spiller, som stiller op i turneringer de fleste weekender.Stegosaurus skrev: ↑12. mar 2022, 07:07Oliver Klitten har jeg afskrevet for længst. Han er simpelthen for langsom til at spille superliga. Hannesbo har fart, men kan indtil videre slet ikke få det udnyttet i kampene. Der er ikke meget teknik eller driblinger i Hannesbo men lad os nu se, om udlejningen alligevel kan flytte lidt.SGLoco skrev: ↑11. mar 2022, 22:31Ja Hannesbo er faldet helt igennem i de første par kampe. Har set 2 af dem og han er virkelig anonym og skaber ikke noget. Der skal virkelig en vild udvikling med ham, hvis han nogensinde bliver superliga spiller... Klitten heller ikke... Der er lidt Andreas Bruun over ham.. Hvis vi skal udvikle talenter, så er der simpelthen for få der har en decideret spidskompetance.. Det viser sig virkelig først når de kommer i voksenrækkerne..Sønderhof skrev: ↑11. mar 2022, 22:26Ditto Klitten.
Frustrerende, at de talenter vi satser på har SÅ svært ved at lykkedes. Som pointeret i u-tråden herinde, så er det essentielt både sportsligt og økonomisk at succesraten de næste år skal være markant bedre for de talenter der rykkes op, end den har været siden ‘14.
-
Stegosaurus
- Allstar

Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
For førstnævnte er måske den mest krudtede af fodboldspiller nogensinde i Danmark - og at du foretrækker det frem for én, der sløser med tiden eller er en diver på en fodboldbane, ja det har jeg godt nok svært ved at forstå.
Ædruelighedens stemme
Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
For førstnævnte er måske den mest krudtede af fodboldspiller nogensinde i Danmark - og at du foretrækker det frem for én, der sløser med tiden eller er en diver på en fodboldbane, ja det har jeg godt nok svært ved at forstå.
Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.
...men den bliver helt sikkert bedre af at få en "headcase"-type ind. Sådan en, der med tydelighed har bevist at det mentale har stået i vejen for et ellers lovende fodboldtalent.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 07:47Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27
Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo jo, jeg er med på, at det er fint med nogle spillere mere lidt mere kant, enig.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.
Det var nok bare dit eksempel, jeg studsede lidt over - og selv havde nedgraderet en smule, for det er vist lidt mere end kant.
Enig mht. Kaufmann. Men det er mest, fordi jeg ikke synes, han er god nok.
Han traf desværre - som så mange unge spillere i disse år - et forkert valg i jagten på fame og Instagram worthy moments.
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes faktisk, at det er forkert ift. Kaufmann.R Rosenberg skrev: ↑18. mar 2022, 08:52Enig mht. Kaufmann. Men det er mest, fordi jeg ikke synes, han er god nok.
Han traf desværre - som så mange unge spillere i disse år - et forkert valg i jagten på fame og Instagram worthy moments.
Han brød igennem hos os i efteråret. FCK vil så gerne købe ham inden alle regnede med, at han rendte til udlandet for rigtig mange penge. Så han tog et lille skridt op ad rangstigen.
At han så missede succesen hos FCK pga. skader/Staale eller hvad årsagen nu var, er ikke noget med fame eller Instagram.
Jeg havde troet, at HSV ville være et godt sted at komme hen for ham(selvom det er særlig klub). Det har det så vist sig ikke at være og jeg vil være meget bekymret, hvis en spiller pludselig får prædikat om ikke at møde til tiden mm. Det er oftere tegn på en karriere ned i kloakken end op mod skyerne.
Han skal ramme den rigtige klub efter sommerferien og ret sikker på, at det ikke er AaB. Men jeg mener, at han efter skiftet fra os tog det rigtige skifte - dog kan man sige, at han måske skulle være blevet sæsonen ud hos os.
- FlæskeFrank
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Simpelthen et bizarts synspunkt, som ofte dukker op herinde. At det skulle gøre noget godt, at en eller anden båtnakke, kommer og spreder dårlig stemning.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.
Ville du selv synes, det ville være fedt, hvis en kegle blev ansat på dit arbejde, bare for at 'ruske op i tingene'?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Man kan sige meget om Nicki Bille. Men han har da i hvert fald givet hele armen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Der er intet der vinder mesterskaber som sådan en type. Det er en sikker succes......Pastorius skrev: ↑18. mar 2022, 08:33...men den bliver helt sikkert bedre af at få en "headcase"-type ind. Sådan en, der med tydelighed har bevist at det mentale har stået i vejen for et ellers lovende fodboldtalent.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 07:47Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31
Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.
Det kommer nok til at tage noget tid inden du får et kvalificeret svar. Jeg skal lige have talt alle Nicki Billes mesterskaber sammen først.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 11:37Der er intet der vinder mesterskaber som sådan en type. Det er en sikker succes......Pastorius skrev: ↑18. mar 2022, 08:33...men den bliver helt sikkert bedre af at få en "headcase"-type ind. Sådan en, der med tydelighed har bevist at det mentale har stået i vejen for et ellers lovende fodboldtalent.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 07:47Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47
Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Det er alligevel det vildeste indlæg, jeg har læst herinde. Har du glemt, hvem Nicki Bille er?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.Eksil skrev: ↑17. mar 2022, 18:27Tror han skal fritstilles i FCK før det bliver aktuelt. Kan ikke se AaB bruge penge på en mand på en 2 år lang nedtur.Aalborg frederikshavner skrev: ↑17. mar 2022, 16:59Kaufmann Sørensen er blevet suspenderet i HSV, han er åbenbart mødt for sent nogle gange
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Hvor tit har man ikke set vores spillere slå ud med armene, og virke fuldstændig opgivende, når vi er bagud med 1?! Lige der synes jeg det kunne være fedt at få en type ind som Nicki Bille, måske ikke lige ham, men en der er lidt et dumt svin der vil vinde for enhver pris, og kan ruske lidt op i sine holdkammerater.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 07:47Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 19:27
Vi skal sgu da heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af noget så basalt som at møde op til træning til tiden. Og så er den tyske 2 bundesliga vildere end Superligaen på alle punkter - både løn og tilskuere. Så det ville jo slet ikke give mening at skifte tilbage til AaB. Det tror jeg heller ikke vi ville bruge pengene på.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg må indrømme jeg stadig ikke kan forstå hvad det har med dumt svin at gøre. Det lyder mere som en leder du savner.9000AA skrev: ↑19. mar 2022, 17:37Hvor tit har man ikke set vores spillere slå ud med armene, og virke fuldstændig opgivende, når vi er bagud med 1?! Lige der synes jeg det kunne være fedt at få en type ind som Nicki Bille, måske ikke lige ham, men en der er lidt et dumt svin der vil vinde for enhver pris, og kan ruske lidt op i sine holdkammerater.SkumF skrev: ↑18. mar 2022, 07:47Hvad er det for en kultur der er lidt for pæn i AaB? Det bliver altså ikke rigtigt af at blive gentaget konstant.9000AA skrev: ↑18. mar 2022, 06:12Ikk nødvendigvis Bille, men en type som ham, som kan ruske lidt op i kulturen, og det nogle gange lidt for pæne. Måske er jeg farvet af at Kaufmann tog til København, men ham ønsker jeg virkelig ikke at se i Aalborg. Også fordi med den tilgang til tingene han har haft i Tyskland, tror jeg ikke på han har mindsettet til at ville få karrieren på rette køl i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑17. mar 2022, 22:40Altså dén Bille, Nicki Bille? Eller Bille August?9000AA skrev: ↑17. mar 2022, 20:47Jeg er kæmpe fortaler for at vi burde have fået en spiller som Bille ind, eller lignende - jeg synes han er et kæmpe fjols, men der måtte godt blive rustet op i kulturen ude på Hornevej. Men en tidligere AaB spiller som ikke kan finde ud af at møde op og tage sig arbejde seriøst, kan jeg ikke se nogen grund til at få til AaB - ligesom ham kæmpe idioten fra Århus som vi angiveligt er ude efter - jeg ville krumme tæer til evig tid hver gang jeg så ham i Aalborg, fordi jeg synes han er en kæmpe hat.Stegosaurus skrev: ↑17. mar 2022, 20:31
Kaufmann var urørlig på u17 og u19 og et gedigent svin, som gerne slagtede sine holdkammerater til træning. Han var i ungdomsårene kendt for at tackle med knopperne forrest og har fået mange røde kort på den bekostning. Han har ikke oplevet reel modgang før han røg til HSV, og den håndterer han, ikke overraskende, ikke særligt godt. Kan han i en relativt sen alder få styr på sit mindset, kan han stadig nå et blive en stor profil i superligaen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus