Kamptråd: AaB - Brøndby IF 20/03/22 klokken 14:30
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF 20/03/22 klokken 14:30
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Kører man ikke stadig gratis med bus, hvis man har sæsonkort/billet til kampen i morgen??
-
Stegosaurus
- Allstar

Hvem kender noget til ham Oscar Meedom? Baggrund, position?
Spiller på begge kanter. Højrebenet. Kom til fra FCM i sommeren 2020. 05’er.
-
PonySlaystation
- Superliga

-
Stegosaurus
- Allstar

Gætter på, vi får Noshe og Young Ross at seStegosaurus skrev: ↑19. mar 2022, 18:08Gracias. Mon ikke vi får en debut eller to i morgen.
- KongGulerod
- Landshold

Kan Noshe spille back?
-
Stegosaurus
- Allstar

Kan Pallesen og Ahlmann?KongGulerod skrev: ↑19. mar 2022, 18:24Kan Noshe spille back?
Nok ikke på et højt nok niveau endnu. Men altså jaKongGulerod skrev: ↑19. mar 2022, 18:24Kan Noshe spille back?
Stegosaurus skrev: ↑19. mar 2022, 18:29Kan Pallesen og Ahlmann?KongGulerod skrev: ↑19. mar 2022, 18:24Kan Noshe spille back?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Med de afbud vi har mod stærkt kørende Brøndby IF bliver det svært, jeg tror at vi bliver mast på midtbanen hvor vi ser underlegen ud. Gætter på et 2-0 nederlag.
Oraklet Tøffe ser gode muligheder for AaB i dag..
Bl.a. Kan Kusk gå direkte ind og afløse Højholt...
Heldigt for Tøffe, at EB ikke stiller krav til indholdet, men åbenbart kun tæller antal tegn i artiklen...
Bl.a. Kan Kusk gå direkte ind og afløse Højholt...
Heldigt for Tøffe, at EB ikke stiller krav til indholdet, men åbenbart kun tæller antal tegn i artiklen...
Tøffe er ubetinget den dummeste "ekspert" i dansk fodbold. Når han engang imellem formår at sige noget klogt, så er det blot den blinde høne der har fundet korn.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Retfærdigvis må man så også sige, at det ikke ligefrem virker oplagt med Højholts erstatning, når der kun er 1½ midtbanespiller til rådighed i hele truppen forud for kampen.
Når det er sagt, så regner jeg da med, at Fossum spiller ved siden af Magnus og at Kusk (hvis klar) spiller sammen med Prip bagved Høgh eller Makaric. Begge gjorde en helt fin figur imod OB, så det er for mig at se lidt hip som hap.
Isoleret set vil en uafgjort slet ikek være en katatrofe, mens et nederlag vil betyde, at vi nok ikke skal regne med at se medaljer på Aalborg stadion til Maj. Mit håb for dagens kamp er, at vi ser et hold der gerne vil vinde, og som ikke går på banen for at forsvare det ene point vi trods alt starter med. 3 point vil være sjovt og kaste os direkte ind i medaljekampen igen, men det ser svært ud. Både med vores egen forfatning, men også BIFs form. Så et hold der faktisk vil spille fodbold og tager noget initiativ er mit højeste ønske for dagens kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

+at nogle af dem på de yderste mandater får muligheden for at vise sig frem. Så må vi jo håbe, at de er ærgerrige nok til, at det er en motivationsfaktor.jonas386 skrev: ↑20. mar 2022, 10:15Retfærdigvis må man så også sige, at det ikke ligefrem virker oplagt med Højholts erstatning, når der kun er 1½ midtbanespiller til rådighed i hele truppen forud for kampen.
Når det er sagt, så regner jeg da med, at Fossum spiller ved siden af Magnus og at Kusk (hvis klar) spiller sammen med Prip bagved Høgh eller Makaric. Begge gjorde en helt fin figur imod OB, så det er for mig at se lidt hip som hap.
Isoleret set vil en uafgjort slet ikek være en katatrofe, mens et nederlag vil betyde, at vi nok ikke skal regne med at se medaljer på Aalborg stadion til Maj. Mit håb for dagens kamp er, at vi ser et hold der gerne vil vinde, og som ikke går på banen for at forsvare det ene point vi trods alt starter med. 3 point vil være sjovt og kaste os direkte ind i medaljekampen igen, men det ser svært ud. Både med vores egen forfatning, men også BIFs form. Så et hold der faktisk vil spille fodbold og tager noget initiativ er mit højeste ønske for dagens kamp.
Ædruelighedens stemme
Enig i at løsningen ikke er åbenlys..jonas386 skrev: ↑20. mar 2022, 10:15Retfærdigvis må man så også sige, at det ikke ligefrem virker oplagt med Højholts erstatning, når der kun er 1½ midtbanespiller til rådighed i hele truppen forud for kampen.
Men det viser så også bare, at Tøffe bare "snakker" fordi han har fået penge for det..
Som om at han havde besluttet sig for, at AaB skulle tales op, fordi det går imod logikken.. Men han kan samtidigt godt se, at de to karantæner taler imod ham, og så slynger man ud, at det reelt ikke er noget problem, fordi Kusk glider direkte ind i startopstillingen, og så er det ikke noget problem at der mangler defensiv/balancemidtbanespiller..
Havde vi ikke haft karantæner, så var det en 50/50 kamp..
Med karantænerne/skaderne, så kan jeg ikke give AaB mere end 20/30..
Hvis man skal hænge sin hat på noget, så er det at det er naturstridigt, at BIF har kunne sammensætte en stime, som de har gjort.. Den trup er nok bred, men burde mangle topkvalitet.. Men deres træner har bare fået skabt noget a la Kent i Aalborg, så humlebien flyver videre..
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Er det ikke dig, som kan ikke kan læse artiklen? Han skriver vel bare, at Thelander og Højholt skal afløses af Ross og Kusk. Ikke noget om, at de to skal tage samme plads og opgave.
- FlæskeFrank