Kamptråd: AaB - FC København 03/04/22 klokken 18:00
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Re: Kamptråd: AaB - FC København 03/04/22 klokken 18:00
Det er fan… god fodbold vi ser i dag. Og kan de holde motivationen oppe på det niveau efter pausen - så kan det fint give 3 pinde 

Fin, fin første halvleg. Højholt skiller sig især ud fra mit sæde. Milan gør også mange fine ting.
Dødboldene skuffer.
Spændt på anden halvleg. Vinden er markant herude.
Dødboldene skuffer.
Spændt på anden halvleg. Vinden er markant herude.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ham med den tykke københavnske accent, der vil have gult til AaB, ved hver eneste frispark?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
En rigtig god første halvleg, hvor vi med lidt held, sagtens kunne have været foran.
Jeg elsker at vi tør at presse højt og tvinger FCK til at begå fejl.
Fortsæt, AaB.
Jeg elsker at vi tør at presse højt og tvinger FCK til at begå fejl.
Fortsæt, AaB.
Jeg tror i hvert fald at man er mere tilfredse i AaBs omklædningsrum end i gæsternes. Men kampen har dog været ret lige i chancemæssig forstand. Vi presser dem rigtig godt men mangler ofte lige det sidste for at gøre chancerne store. Vi har fået mange dødbolde som vi ikke har fået noget ud af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kommer muligvis til at blive en udfording med FCK's kontraangreb efter pausen, når de får vinden i ryggen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja, men man må også give, at FCK-forsvaret består af nogle rimeligt solide folk. Hvis ikke alt udføres til 100% når de at gribe ind og komme imellem. Det er de kommende mestre, vi spiller imod.Brodernumsi skrev: ↑3. apr 2022, 18:52Overordnet en dejlig halvleg. Makaric og Højholt har været outstanding.
Dog synes jeg, vi ofte lige mangler 10 gram, hver gang der er optræk til noget farligt. Synes Kusk, Prip og Pallesen har taget nogle forkerte, og forhastede beslutninger med bolden.
Nu bliver det spændende at se, hvordan Friis vil holde fast i initiativet til 2. halvleg. FCK kommer helt sikkert ud med nogle tilpasninger og en skideballe i ryggen. Samtidig får vi vinden imod. 1. halvleg var mere end godkendt, nu får vi at se, om vi kan tilpasse os. Eller om det overhovedet bliver nødvendigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Husk nu du er debatsiden.. Her hader folk Makaric selvom han gør det super godt..Brodernumsi skrev: ↑3. apr 2022, 18:52Overordnet en dejlig halvleg. Makaric og Højholt har været outstanding.
Dog synes jeg, vi ofte lige mangler 10 gram, hver gang der er optræk til noget farligt. Synes Kusk, Prip og Pallesen har taget nogle forkerte, og forhastede beslutninger med bolden.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jævnbyrdig og chancefattig 1. halvleg, masser af fight og til tider aggressivt presspil. Synes Højholt og Granli har stået stærkest i billedet.
Stemningsmæssigt er det lidt skuffende
Det er altså komisk hvordan den ene kommentator bliver ved med at insistere på, at det sørme har været en lige første halvleg. Selv Martin Jørgensen må rette ham.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Stemningen på stadion, kan ofte være svær at fornemme, ude foran TV-skærmen.Aalborg frederikshavner skrev: ↑3. apr 2022, 19:04Jævnbyrdig og chancefattig 1. halvleg, masser af fight og til tider aggressivt presspil. Synes Højholt og Granli har stået stærkest i billedet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det lyder i alt fald som om 3+ har stillet en større mængde mikrofoner op foran FCK-fansene.Brodernumsi skrev: ↑3. apr 2022, 19:07Stemningen på stadion, kan ofte være svær at fornemme, ude foran TV-skærmen.Aalborg frederikshavner skrev: ↑3. apr 2022, 19:04Jævnbyrdig og chancefattig 1. halvleg, masser af fight og til tider aggressivt presspil. Synes Højholt og Granli har stået stærkest i billedet.
Stemningen er lidt sløj. Klassisk når der kommer ekstra folk på vesttribunen. Så bliver det svært at få folk med.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Er der virkelig så meget vind som de snakker om? bor få kilometer fra stadion og kan ikke mærke vinden
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Ja!
Nu har FCK haft 2 ret store chancer, nu skal AaB til at vågne op
Makaric vender sig mod vest og ber om mere stemning! Fuck jeg elsker det.. hvornår har vi sidst set en spiller der gjorde det?
Puha de fanger os på de kontra nu og to kæmpe chancer til Rooney.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Kampbilledet er desværre vendt lidt og FCK er kommet længere frem (og har haft to ret store chancer).
Kom nu, vi skal fandeme have et point.
Kom nu, vi skal fandeme have et point.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14