Hvem tænker du skal ind istedet for? Jammerlig bænk jo..
Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22
Assist hattrick til Kasper Kusk

Edit: Nææh, hvordan kunne jeg se det forkert? Prip assist!
Edit: Nææh, hvordan kunne jeg se det forkert? Prip assist!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fanme et godt mål af Makaric.. Han er lige hvor han skal være
Og selvfølge godt arbejde af kusk og ham der spillede bolden til kusk
Og selvfølge godt arbejde af kusk og ham der spillede bolden til kusk
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Og så fra 2 store chancer imod til et dejligt mål.
Nu tør jeg sige, at den er hjemme
Nu tør jeg sige, at den er hjemme
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Så moderne er jeg ikke i mine udtryk. Hvorfor spille bolden til ham i den situation? Jeg mener, han er for presset.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Rinne er godt nok blevet meget mytisk på hans lange spark.. Det har været i samtlige kampe siden nytår..
Enten ligger han en gudebold, eller så i de andre 75 % rammer han den virkelig dårligt, og bolden får en mærkelig flugt..
(dog lever vi med det, når han ellers står som i dag..)
Og så lige et ægte goal getter mål af vores 9er.. På assist af prip!!
Og nu Lucas ind...arrrhmen hvad har vi da gjort for at fortjene dette...
(Lad os nu også få Høeg ind, så han kan vise sig frem mod gammel klub)
Enten ligger han en gudebold, eller så i de andre 75 % rammer han den virkelig dårligt, og bolden får en mærkelig flugt..
(dog lever vi med det, når han ellers står som i dag..)
Og så lige et ægte goal getter mål af vores 9er.. På assist af prip!!
Og nu Lucas ind...arrrhmen hvad har vi da gjort for at fortjene dette...
(Lad os nu også få Høeg ind, så han kan vise sig frem mod gammel klub)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er svært at bevare pessimismen når man oppe 3-0 står og er ved at indskifte LA og Høgh.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ser intet galt herover..
Fantastisk med 3-0… ved godt at mange har været efter Makaric, men jeg synes tydeligt, at han viser hvorfor vi investerede i ham. Han er ikke en ørn til at skabe noget på egen hånd, men når han bliver serviceret rigtigt, så scorer han..
Selvfølgelig bittert med en stor afbrænder i samme sekund..
Men er meget enig..
Hvis man regnede med en angriber som gik direkte ind med 15 mål på en sæson, så er man selvfølgelig (altid) skuffet..
Men jeg synes det er et solidt køb, som man ikke kan afvise vil udvikle sig endnu mere i næste sæson..
og hvem sagde at kusk og prip ikke kunne være på banen samme tid. SIKKE EN DUO - fuck de er vilde. OG er totalt makaric fan - Han stjæler mål inde i feltet, han skal bare serveres. elsker ham sgu.
Enig! Så lækkert at se at vi endelig finder Makaric til de her "poacher mål". Kusk og Prip spiller bare fremragende sammen... sikke en overraskelse at vi får bedre offensivt spil når vi bringer vores gode offensive spillere samtidig
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
8 kampe tilbage i slutspillet… han kan nå det endnuDalbjerg skrev: ↑8. apr 2022, 19:55Selvfølgelig bittert med en stor afbrænder i samme sekund..
Men er meget enig..
Hvis man regnede med en angriber som gik direkte ind med 15 mål på en sæson, så er man selvfølgelig (altid) skuffet..
Men jeg synes det er et solidt køb, som man ikke kan afvise vil udvikle sig endnu mere i næste sæson..
jeg kan sgu godt forstå at makaric er træt af at blive skiftet ud. KÆFT han shiner under LF . tager de rigtige løb, og i boksen der er han altså god.
Lf får godt nok også kusken til at shine.
og ja fedt at man slipper de offensive kræfter løs og giver dem frihed til at FEJLE. Det var ALT for stift tidligere :-)
Kæft man blir glad, og hvor har specielt makaric og kusk fortjent det.
6500 tilskuere... ja nu sidder jeg jo selv hjemme, men det er fredag og jeg bor 200 km. væk, så jeg tillader mig alligevel at kalde det sløjt.
Der er stadig lang vej til dine 10.000 i snit Bælum.
Der er stadig lang vej til dine 10.000 i snit Bælum.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tror ikke jeg har set en løbe mere offside end Odey end Søren F i hans velmagtsdage.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså, vi har gennem flere sæsoner (indeværende inkl) råbt og skreget og hevet os selv og hinanden i skægget over, hvor bovlam en offensiv vi har.
Og nu fjerde kamp i streg med offensiv konge-bold. Var det bare en ny træner, der skulle til?
Og nu fjerde kamp i streg med offensiv konge-bold. Var det bare en ny træner, der skulle til?
Ædruelighedens stemme
Vi lavede ca. ½ chance mod FCK... men ja, ellers har du ret. Men altså det hjælper jo at vi rent faktisk stiller med flere offensive spilere, der kan spille fodbold. Nærmer sig kriminel aktivitet at vi i lange perioder har spillet med f.eks. Børsting i offensiven i stedet for spillere som Kusk, Tom med flere.R Rosenberg skrev: ↑8. apr 2022, 20:10Altså, vi har gennem flere sæsoner (indeværende inkl) råbt og skreget og hevet os selv og hinanden i skægget over, hvor bovlam en offensiv vi har.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14