Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Brodernumsi » 27. apr 2022, 20:18

R Rosenberg skrev:
27. apr 2022, 19:10
RicoBR02 skrev:
27. apr 2022, 16:53
R Rosenberg skrev:
27. apr 2022, 16:50
Hanga skrev:
27. apr 2022, 16:47
R Rosenberg skrev:
27. apr 2022, 16:44
Af de tre ville det være noget af en røvtur at ende med havemanden.
Jeg er nu heller ikke meget for at betale en transfer for 31årige Daniel Høgh, som jeg aldrig har set et lys i, nok mest fordi han altid sejlede rundt i kampene mod os da han var i OB. Generelt er det kun Lars Kramer af de 3 som jeg kunne håbe på.
Helt enig.
Generelt er det, ifølge de rygter, en ret lav hylde vi vader rundt på. Harmonerer ikke skide godt med ambitionerne.
Nu kender jeg ikke Høgh fra fcm så godt, men var der ikke snak om at han var urealistisk for os fordi han spillede for fcm?
Pas. Dog virker det til, at Inge kigger (lige lovligt meget) på det danske marked pludselig. Jeg ved ikke, om han er blevet "bange" efter visse uheldige spillere fra udlandet.
Hvis Thelander smutter, er det jo den vigtigste spiller på holdet, der skal erstattes. Så jeg er godt tilfreds med, hvis Inge kigger efter noget kendt, i stedet for flere baltiske lottokuponer.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 27. apr 2022, 20:45

Brodernumsi skrev:
27. apr 2022, 20:18
R Rosenberg skrev:
27. apr 2022, 19:10
RicoBR02 skrev:
27. apr 2022, 16:53
R Rosenberg skrev:
27. apr 2022, 16:50
Hanga skrev:
27. apr 2022, 16:47
R Rosenberg skrev:

Jeg er nu heller ikke meget for at betale en transfer for 31årige Daniel Høgh, som jeg aldrig har set et lys i, nok mest fordi han altid sejlede rundt i kampene mod os da han var i OB. Generelt er det kun Lars Kramer af de 3 som jeg kunne håbe på.
Helt enig.
Generelt er det, ifølge de rygter, en ret lav hylde vi vader rundt på. Harmonerer ikke skide godt med ambitionerne.
Nu kender jeg ikke Høgh fra fcm så godt, men var der ikke snak om at han var urealistisk for os fordi han spillede for fcm?
Pas. Dog virker det til, at Inge kigger (lige lovligt meget) på det danske marked pludselig. Jeg ved ikke, om han er blevet "bange" efter visse uheldige spillere fra udlandet.
Hvis Thelander smutter, er det jo den vigtigste spiller på holdet, der skal erstattes. Så jeg er godt tilfreds med, hvis Inge kigger efter noget kendt, i stedet for flere baltiske lottokuponer.
Tjo. Men sgu ikke, hvis niveauet hedder Garten Ann eller Høegh.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 27. apr 2022, 20:48

Den der Højholt-AZ ting skulle vidst ikke være så varm, som de siger i BTs podcast. Han er ikke i så høj kurs i markedet lige pt. og en god kilde siger, at det formentligt bare er god spin.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 27. apr 2022, 21:53

R Rosenberg skrev:
Høgh og Gartenmann skal godt nok passe ind på en måde jeg ikke lige har fået øje på, hvis ikke det blever en voldsom nedgradering ift Thelander.
Håber sgu der er noget andet igang bag kulisserne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 27. apr 2022, 21:55

Dorezha skrev:
25. apr 2022, 18:31
Legum Magister skrev:
25. apr 2022, 13:01
Dorezha skrev:
25. apr 2022, 11:46
Salle17 skrev:
25. apr 2022, 11:32
baresi skrev:
25. apr 2022, 10:56
nu var jeg på stadion igår, og har efter kampen desværre samme indtryk som med alle andre trænere i AaB med den her 3 eller 5 back kæde.
Noget Friis gør godt, er at han har en offensiv spiller mere inde generelt, så det er lidt mere 3-4-3 - men lige så tit er det nærmest 5-4-1.
Det er tydeligt at der under friis spilles med vildt stor intensitet. Mod FCK, Mod Bif, Mod FCM, Mod Silkeborg - de sidste 4 kampe. Samme billede, vi knokler røven ud af bukserne - men der bliver bare ikke skabt ret meget, og alligevel bliver der scoret mod os.

Den helt store synder i det her system er i min verden begge wingbacks - vi har ikke en ordentlig wingback på nogen af siderne. Og spiller man med 3 el 5 back kæder, så kræver det wingbacks der kan forsvare agressivt men som også kan komme i masser af overlap og være assist spillere.
De skaber intet, og jeg ved ikke hvor mange gange igår palle han tog forkert løb både offensivt og defensivt.

Så hvis det system nogensinde skal blive godt, kræver det 2 nye start 11er wingbacks

Men det der ærgrer mig det er hvorfor man ikke har en plan b i kampene med at gå over i et 4 mands forsvar, og prøver noget andet. Igår kunne vi med lethed have prøvet noget andet.

Og så den værste. Hvorfor prøver friis ikke at implementere sin foretrukne spillestil med 4-3-3. Den sværger han til, og når man kigger på AaBs materiale, så ligger der da potentielt en trup der passer bedre til det.

Og seriøst - det kan sguda ikke passe AaB er verdens eneste klub der ikke kan spille med et 4 mands forsvar. lyder utroligt.

Og så har jeg satme svært ved at se Kasper Høghs berretigelse på det hold - han er totalt uvenner med bold og motorik.
og så har hagelskjær satme også vist et lavt bundnivaeau nogle gange nu. Det er nogle giga børnefejl han laver. Dribler rundt med bolden istedet for bare at slippe den, og får ikke markeret eller brugt sin fysik.

nå men lige lidt efterkritik efter igår - vi er gået i stå igen, men vejret var godt.

MEN MIT ØNSKE TIL TRANSFERS ER AT FINDE ET SYSTEM SOM ER PLAN A OG SÅ KØBE SPILLERE TIL DET, OG JEG HÅBER AT VI GÅR OVER I EN 4 BACK.
Ny HB - Granli - Thelander(hvis han forlænger) - Thorinsson (forlæng med ham, ser ikke dumt ud)
Højholt - Pedro -
Kusk/sousa - prip - lucas
makaric
Og så ryd op i det man har.

Helt enig i ovenstående. Jeg håber virkelig at man gentænker formationen ifm. sommerens transfervindue. Ahlmann viser i glimt sine styrker, men jeg synes at det er lidt problematisk at han ikke kan spille en hel kamp. Pallesens niveau er alt for svigende - I starten af sæsonen var han virkelig dygtig, men jeg synes at han er faldet alt for langt ned i niveau.
Helt enig i, at man muligvis bliver nødt til at gentænke formationen til næste sæson. Der kan potentielt være mange afgange til sommer:

Rinne
Thelander
Fossum
Ross
Højholt
Prip
Kusk (hvis ikke man vælger at forlænge, og gerne vil tjene lidt mønt på ham)

Thelander og Fossum har åbnet op for at blive. Dog mener jeg, at man bør skyde Fossum afsted, såfremt der kommer et acceptabelt bud.

Vi har et kæmpe overflod af offensive spillere (som IKKE skal ned på midtbanen og spille). Lucas, Kusk, Prip, Sousa, Macaric, Høgh, Ementa og Ross. Disse otte spillere skal kæmpe om tre-fire pladser. Høgh bør kommer på udlån, meget gerne til Tyskland, så han kan få hår på brystet. Ementa bør få indhop, han er ekstremt spændende. Derudover kommer Klitten og Hannesbo tilbage fra lån, samt Prica om et år.

Eftersom Bo og Ikast ikke gider at bruge Max Meyer, så så jeg gerne, at vi hentede ham på en leje. Efter min mening, har han set rigtig god ud, i de kampe jeg har set med ham for FCM. Europæisk fodbold kan måske trække ham længere nordpå.
Skal Ross ind og aftjene værnepligt?
Det er selvfølgelig storebror Ross, der menes. Der har tidligere været bud, og potentialet er der. Det trækker kunder i butikken.
Regnede bestemt med, at det var den ældre Ross, der var tale om. Kan bare ikke se, at nogen klub skulle være interesseret i at give alverden for en spiller, der dybest set er Sebastian Hausner version 2.0 med et permanent uvenskab med bolden og en sjælden evne til at gøre det forkerte i pressede situationer. De luftige rygter om interesse for Ross, der var fremme for noget tid siden, er i øvrigt heller ikke noget, man hører det store til længere. (Tanken om at FCK skulle være villig til at kaste beløb i samme størrelse, som Kauf blev solgt for efter Ross, forekommer ikke længere blot jubeloptimistisk; men snarere helt på månen..)

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Johansson

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. apr 2022, 21:57

Prica22 skrev:
27. apr 2022, 20:48
Den der Højholt-AZ ting skulle vidst ikke være så varm, som de siger i BTs podcast. Han er ikke i så høj kurs i markedet lige pt. og en god kilde siger, at det formentligt bare er god spin.
Giver meget god mening i forhold til den lidt skuffende forårssæson Højholt har gang i, han har ikke ramt efterårets niveau

Brugeravatar
Dorezha
2. div
2. div
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Dorezha » 27. apr 2022, 22:38

Legum Magister skrev:
27. apr 2022, 21:55
Dorezha skrev:
Legum Magister skrev:
Dorezha skrev:
Salle17 skrev:
baresi skrev:
25. apr 2022, 10:56
nu var jeg på stadion igår, og har efter kampen desværre samme indtryk som med alle andre trænere i AaB med den her 3 eller 5 back kæde.
Noget Friis gør godt, er at han har en offensiv spiller mere inde generelt, så det er lidt mere 3-4-3 - men lige så tit er det nærmest 5-4-1.
Det er tydeligt at der under friis spilles med vildt stor intensitet. Mod FCK, Mod Bif, Mod FCM, Mod Silkeborg - de sidste 4 kampe. Samme billede, vi knokler røven ud af bukserne - men der bliver bare ikke skabt ret meget, og alligevel bliver der scoret mod os.

Den helt store synder i det her system er i min verden begge wingbacks - vi har ikke en ordentlig wingback på nogen af siderne. Og spiller man med 3 el 5 back kæder, så kræver det wingbacks der kan forsvare agressivt men som også kan komme i masser af overlap og være assist spillere.
De skaber intet, og jeg ved ikke hvor mange gange igår palle han tog forkert løb både offensivt og defensivt.

Så hvis det system nogensinde skal blive godt, kræver det 2 nye start 11er wingbacks

Men det der ærgrer mig det er hvorfor man ikke har en plan b i kampene med at gå over i et 4 mands forsvar, og prøver noget andet. Igår kunne vi med lethed have prøvet noget andet.

Og så den værste. Hvorfor prøver friis ikke at implementere sin foretrukne spillestil med 4-3-3. Den sværger han til, og når man kigger på AaBs materiale, så ligger der da potentielt en trup der passer bedre til det.

Og seriøst - det kan sguda ikke passe AaB er verdens eneste klub der ikke kan spille med et 4 mands forsvar. lyder utroligt.

Og så har jeg satme svært ved at se Kasper Høghs berretigelse på det hold - han er totalt uvenner med bold og motorik.
og så har hagelskjær satme også vist et lavt bundnivaeau nogle gange nu. Det er nogle giga børnefejl han laver. Dribler rundt med bolden istedet for bare at slippe den, og får ikke markeret eller brugt sin fysik.

nå men lige lidt efterkritik efter igår - vi er gået i stå igen, men vejret var godt.

MEN MIT ØNSKE TIL TRANSFERS ER AT FINDE ET SYSTEM SOM ER PLAN A OG SÅ KØBE SPILLERE TIL DET, OG JEG HÅBER AT VI GÅR OVER I EN 4 BACK.
Ny HB - Granli - Thelander(hvis han forlænger) - Thorinsson (forlæng med ham, ser ikke dumt ud)
Højholt - Pedro -
Kusk/sousa - prip - lucas
makaric
Og så ryd op i det man har.

Helt enig i ovenstående. Jeg håber virkelig at man gentænker formationen ifm. sommerens transfervindue. Ahlmann viser i glimt sine styrker, men jeg synes at det er lidt problematisk at han ikke kan spille en hel kamp. Pallesens niveau er alt for svigende - I starten af sæsonen var han virkelig dygtig, men jeg synes at han er faldet alt for langt ned i niveau.
Helt enig i, at man muligvis bliver nødt til at gentænke formationen til næste sæson. Der kan potentielt være mange afgange til sommer:

Rinne
Thelander
Fossum
Ross
Højholt
Prip

Thelander og Fossum har åbnet op for at blive. Dog mener jeg, at man bør skyde Fossum afsted, såfremt der kommer et acceptabelt bud.

Vi har et kæmpe overflod af offensive spillere (som IKKE skal ned på midtbanen og spille). Lucas, Kusk, Prip, Sousa, Macaric, Høgh, Ementa og Ross. Disse otte spillere skal kæmpe om tre-fire pladser. Høgh bør kommer på udlån, meget gerne til Tyskland, så han kan få hår på brystet. Ementa bør få indhop, han er ekstremt spændende. Derudover kommer Klitten og Hannesbo tilbage fra lån, samt Prica om et år.

Eftersom Bo og Ikast ikke gider at bruge Max Meyer, så så jeg gerne, at vi hentede ham på en leje. Efter min mening, har han set rigtig god ud, i de kampe jeg har set med ham for FCM. Europæisk fodbold kan måske trække ham længere nordpå.
Det er selvfølgelig storebror Ross, der menes. Der har tidligere været bud, og potentialet er der. Det trækker kunder i butikken.
Regnede bestemt med, at det var den ældre Ross, der var tale om. Kan bare ikke se, at nogen klub skulle være interesseret i at give alverden for en spiller, der dybest set er Sebastian Hausner version 2.0 med et permanent uvenskab med bolden og en sjælden evne til at gøre det forkerte i pressede situationer. De luftige rygter om interesse for Ross, der var fremme for noget tid siden, er i øvrigt heller ikke noget, man hører det store til længere. (Tanken om at FCK skulle være villig til at kaste beløb i samme størrelse, som Kauf blev solgt for efter Ross, forekommer ikke længere blot jubeloptimistisk; men snarere helt på månen..)
At kalde ham for en Hausner 2.0 er helt til månen. Jeg er sikker på, at mange klubber har en solid lup placeret på ham. Har han en god halv sæson kan han gå dyrt.
Et hjerte - En klub

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 27. apr 2022, 23:45

Ross er stadig et fint salgsobjekt, men han bliver næppe lige så dyr som Kaufmann. Hans pris bliver nok skuffende ift. hvad vi snakkede om for 1-2 år siden. Man skal huske på, at han lukkede Loïs Openda totalt ned i en U21-landskamp for en måneds tid siden. Sådan noget skaber interesse.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. apr 2022, 09:33

Prica22 skrev:
27. apr 2022, 23:45
Ross er stadig et fint salgsobjekt, men han bliver næppe lige så dyr som Kaufmann. Hans pris bliver nok skuffende ift. hvad vi snakkede om for 1-2 år siden. Man skal huske på, at han lukkede Loïs Openda totalt ned i en U21-landskamp for en måneds tid siden. Sådan noget skaber interesse.
Lige nu er han slet ikke noget salgsobjekt. Da han var et salgsobjekt for 1-2 år siden var det fordi han var en af de første 2001-stoppere i Europa, der fik fast spilletid i en top 20-liga. Det gjorde at han pr. automatik poppede op på skærmen overalt i Europa. Lige nu er han en 21-årig spiller på kanten af fast spilletid og med ret middelmådige statistiske parametre og det rejser ingen flag rundt omkring.

That aside - min drømmeerstatning for Rasmus Thelander hedder stadig Emil Bergström. Kontraktudløb til sommer i Utrecht, hvorfra han har været lejet ud til Basel og Willem II de sidste par år. Han erikke slået helt igennem i nogen af de klubber, men har spillet rimelig regelmæssigt og stort set ikke været skadet. Bergström er en duelstærk stopper med kæmpe lederegenskaber og et super mindset. Han er 28 år, men jeg tror ikke han får tilbudt kontrakter i væsentligt bedre ligaer end Danmark - især ikke som markedet er i øjeblikket. Lønmæssigt tror jeg også han ville ligge lidt lavere end Thelander, men det er selvfølgelig svært at sige.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 28. apr 2022, 09:43

Yankee skrev:
28. apr 2022, 09:33
Prica22 skrev:
Lige nu er han slet ikke noget salgsobjekt. Da han var et salgsobjekt for 1-2 år siden var det fordi han var en af de første 2001-stoppere i Europa, der fik fast spilletid i en top 20-liga. Det gjorde at han pr. automatik poppede op på skærmen overalt i Europa. Lige nu er han en 21-årig spiller på kanten af fast spilletid og med ret middelmådige statistiske parametre og det rejser ingen flag rundt omkring.
Ikke i Kaufmann-klassen, men stadig et potentielt fint salg i AaB-regi. Og så popper han stadig op af og til. Jeg ved, han er på radaren i en top 5-liga-klub.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. apr 2022, 09:59

Prica22 skrev:
28. apr 2022, 09:43

Ikke i Kaufmann-klassen, men stadig et potentielt fint salg i AaB-regi. Og så popper han stadig op af og til. Jeg ved, han er på radaren i en top 5-liga-klub.
Godt at høre! Og det er netop den slags statistikker han poppede op på - men der er så også sket meget fra august 2021 til maj 2022. Lige nu er han jo dårligt nok fast mand.

Jeg ville gætte på at top 5-liga-klubben er italiensk? Han er sådan en type som italienske hold elsker.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 28. apr 2022, 11:51

Yankee skrev:
28. apr 2022, 09:59
Prica22 skrev:

Godt at høre! Og det er netop den slags statistikker han poppede op på - men der er så også sket meget fra august 2021 til maj 2022. Lige nu er han jo dårligt nok fast mand.

Jeg ville gætte på at top 5-liga-klubben er italiensk? Han er sådan en type som italienske hold elsker.
Sandt. Men tvivler på han glemt selvom han er mindre hot nu. Klubben er fra Frankrig

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 28. apr 2022, 15:00

Jamen, så er det da bare med at få ham skudt af til sommer, hvis han er på radaren nogen steder.

En spiller i periferien af starteren, som andre evt. vil betale en ok sum for, så er det da bare med at slå til.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 28. apr 2022, 15:07

R Rosenberg skrev:
28. apr 2022, 15:00
Jamen, så er det da bare med at få ham skudt af til sommer, hvis han er på radaren nogen steder.

En spiller i periferien af starteren, som andre evt. vil betale en ok sum for, så er det da bare med at slå til.
Enig. Derudover er det også ved at være tid. Han har været undervejs længe.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 28. apr 2022, 16:38

Prica22 skrev:
28. apr 2022, 15:07
R Rosenberg skrev:

Præcis. Og han er jo tilsyneladende ikke god nok til at spille en bærende rolle i AaB (hvilket jeg er enig i), så det er jo ganske perfekt, hvis man kan tjene en skilling på ham.
Ædruelighedens stemme

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 28. apr 2022, 16:39

Dorezha skrev:
27. apr 2022, 22:38
Legum Magister skrev:
27. apr 2022, 21:55
Dorezha skrev:
Legum Magister skrev:
Dorezha skrev:
Salle17 skrev:

Rinne
Thelander
Fossum
Ross
Højholt
Prip

At kalde ham for en Hausner 2.0 er helt til månen. Jeg er sikker på, at mange klubber har en solid lup placeret på ham. Har han en god halv sæson kan han gå dyrt.
Nej, han er netop en kopi af Hausner, der på samme vis som Hausner, har været udskreget til at være et stort talent; men som på ingen måde har kunnet leve op til hypen, og på visse punkter ikke blot synes at være gået udviklingsmæssigt i stå; men nærmest at være gået baglæns. Og nu er han så ovenikøbet reduceret til at være andetvalg i forhold til idealopstillingen (hvilket Hausner trods alt ikke er, så måske der er forkert at sammenligne ham med Hausner, der således klarer sig bedre...) Hvis AaB på nogen måde kan få penge for ham, er det bare med at slå til; men de summer, der blev luftet for 1-1½ år siden er helt urealistisk. Og for øvrigt er det noget af en hypotese, at forudsætte, at han skulle have en god halvsæson. Intet tyder på, at noget sådant skulle ske. Det er mere sandsynligt, at Prip banker 10 kasser ind i de sidste kampe, bliver topscorer i Superligaen og ryger for et beløb i Bassogog-klassen.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 28. apr 2022, 18:15

Prica22 skrev:
Yankee skrev:
Prica22 skrev:
Hvad er det for en database det der? FM-scout?

Hvis Henrik Heggheim fra Brøndby, kan ligge nr. 3 på listen, er den kun til at grine af, for han er fandme dårlig!
- der stpr desuden han spiller i Viking, så den liste er vel ikke opdateret?

.... sælg Ross for 2 mio euro. Videre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. apr 2022, 18:52

Sønderhof skrev:
28. apr 2022, 18:15
Prica22 skrev:
Yankee skrev:
Prica22 skrev:
Hvad er det for en database det der? FM-scout?

Hvis Henrik Heggheim fra Brøndby, kan ligge nr. 3 på listen, er den kun til at grine af, for han er fandme dårlig!
- der stpr desuden han spiller i Viking, så den liste er vel ikke opdateret?

.... sælg Ross for 2 mio euro. Videre.
Tweeted er fra August. Så nej, der er nok forældet en del.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 28. apr 2022, 19:37

R Rosenberg skrev:
28. apr 2022, 16:38
Prica22 skrev:
28. apr 2022, 15:07
R Rosenberg skrev:

Præcis. Og han er jo tilsyneladende ikke god nok til at spille en bærende rolle i AaB (hvilket jeg er enig i), så det er jo ganske perfekt, hvis man kan tjene en skilling på ham.
Jeg har altid haft det sådan, at han aldrig bliver *rigtig* god i AaB, så længe han spiller i forsvar med typer som ham selv. Han kunne være blevet en langt større succes, hvis han makker en Bjelland-type eller Boilesen-type. Han skal bare videre til et bundhold i en større liga, for han er fin til at være på det "dårlige" hold.

Og i øvrigt er Hausner langt dårligere end Ross.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 29. apr 2022, 09:31

Nu skriver bold.dk om Oliver Ross. Vil han kunne spille frontangriber ? Talentet er uomtvistelig, men hvor langt fremme kan han spille.

Personligt så jeg ham gerne længere fremme end han er blevet indskiftet til. Men sådan en tordenhammer, han lavede mod Silkeborg er jo dejlig at have bag ved de forreste.
- FlæskeFrank

Besvar