Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Hvis man vil af med Makaric, så sejle rAaB da fuld stændigt. Man påstod han var scoutet og så må man gå ud fra han passer ind i den spille stil man have have. At man så også bruger ham forkert, begynder at give mig bange anelser om en van vert på kanten i AaB.
Nu må man simpelthen stramme op og finde ud af hvad man vil, og så få smidt Pallesen osv af helvede til. Vil man spille med 4 back kæde, så start med at byg den op. Makaric er en boks angriber som Standli osv var, og med de penge AaB har finder man flere Høgh spillere end Makaric til de penge han har kostet.
Det kan godt være AaB sælger ideen om hvordan de analysere alt, men det begynder jeg sku at tvivle en del på, for det ligner stadig spillere bliver købt til et system, man ikke spiller.
Som jeg se rdet er vores offensiv ok, men det handler om at få et ordenlig forsvar bygget op, og en højre back med bedre kvalitet.
Nu må man simpelthen stramme op og finde ud af hvad man vil, og så få smidt Pallesen osv af helvede til. Vil man spille med 4 back kæde, så start med at byg den op. Makaric er en boks angriber som Standli osv var, og med de penge AaB har finder man flere Høgh spillere end Makaric til de penge han har kostet.
Det kan godt være AaB sælger ideen om hvordan de analysere alt, men det begynder jeg sku at tvivle en del på, for det ligner stadig spillere bliver købt til et system, man ikke spiller.
Som jeg se rdet er vores offensiv ok, men det handler om at få et ordenlig forsvar bygget op, og en højre back med bedre kvalitet.
Siger ikke at det er realistisk, siger bare at Schmeichel røg på bænken i weekenden....
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg ønsker mig enten end ny sportschef(IAO) eller nye scouts. Find ud af hvem den ansvarlige er for at have hentet Hagelskjær, Høgh, Nkada, Trajkovski, Rufo etc.
Send personen væk nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Send personen væk nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
R Rosenberg
- Allstar

En Schmeichel på Aalborg Stadion bringer mindelser til OL-landsholdets kampe, hvor jeg som purk sparkede døren ind til omklædningsrummet, så jeg kunne få en snak med Schmeichel.
Det var så også første og eneste gang, jeg har det ham nøgen.
Ædruelighedens stemme
Men du har trods alt set ham nøgen.. Det kan jeg kun sige om okore og Kasper P :-/R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2022, 10:05En Schmeichel på Aalborg Stadion bringer mindelser til OL-landsholdets kampe, hvor jeg som purk sparkede døren ind til omklædningsrummet, så jeg kunne få en snak med Schmeichel.
Nå - her min ønskeliste fra de nedre danske rækker. Alle spillere, der har prøvet noget og har potentialet til at kunne spille sig ind i vores startelver inden for et år. Flere af dem har udløb inden for det næste års tid.
Oskar Snorre (målmand), pt i Køge, men oprindeligt skolet i Lyngby og har siden været forbi Haugesund.
Mikkel Juel (højre back), pt i Nykøbing, men skolet på Silkeborgs akademi, hvor Carstensen stod i vejen for gennembruddet.
Gustav Marcussen (venstre kant), pt i Fremad Amager, men oprindelig Lyngby-dreng, der var en tur forbi Uerdingen i 3. liga.
Elias Sørensen (angriber), pt i EfB, men oprindeligt skolet i Newcastle.
Oskar Snorre (målmand), pt i Køge, men oprindeligt skolet i Lyngby og har siden været forbi Haugesund.
Mikkel Juel (højre back), pt i Nykøbing, men skolet på Silkeborgs akademi, hvor Carstensen stod i vejen for gennembruddet.
Gustav Marcussen (venstre kant), pt i Fremad Amager, men oprindelig Lyngby-dreng, der var en tur forbi Uerdingen i 3. liga.
In verbis simus faciles
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Spændende vinkel. Personligt tror jeg, at Gustav Marcussen ikke er bedre end Thellufsen og dermed ikke interessant for os. Hvidovre har også et par unge med kontraktudløb, som burde være interessante, mener det er Marc Nielsen, venstreback(?) og Fredrik Nielsen, centralmidt(?).Rams skrev: ↑16. maj 2022, 10:37Nå - her min ønskeliste fra de nedre danske rækker. Alle spillere, der har prøvet noget og har potentialet til at kunne spille sig ind i vores startelver inden for et år. Flere af dem har udløb inden for det næste års tid.
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

Øv.RicoBR02 skrev: ↑16. maj 2022, 10:19Men du har trods alt set ham nøgen.. Det kan jeg kun sige om okore og Kasper P :-/R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2022, 10:05En Schmeichel på Aalborg Stadion bringer mindelser til OL-landsholdets kampe, hvor jeg som purk sparkede døren ind til omklædningsrummet, så jeg kunne få en snak med Schmeichel.
Ædruelighedens stemme
Fuldstændig enig. Makaric er i mine øjne den bedste angriber, vi har haft siden Spalvis. Den evige tro herinde på, at man bare kan gå ud og købe en angriber, der scorer 15 mål i første sæson må forhåbentlig snart høre op. Det sker ikke i en klub som AaB - og jo ikke engang i klubber som FCK og FCM, der har brugt mange millioner på nye angribere - uden succes.Yankee skrev: ↑16. maj 2022, 08:33Men netop derfor skal man jo virkelig tænke sig om. Hvorfor er han ikke interessant for AaB længere? Lad os lave den klassiske test:Buzz Killington skrev: ↑15. maj 2022, 17:48
Som altid en fornøjelse at høre fra dig. Spændende med Maka. Det må også give genlyd at han kunne overføre noget af hans malfarlighed (pr minut) til en bedre liga. Og så er angribere med hans fysik altid i høj kurs.
En 26-årig angriber, der sidste år var topscorer i den serbiske liga og udtaget til det serbiske landshold. Han bliver solgt til Vålerenga, hvor han laver 8 mål i 28 kampe i første sæson i en helt ny liga. Ville vi ikke være oppe at køre hvis AaB landede sådan et navn?
Jeg er helt enig i kritikpunkterne omkring Makaric, men hvis hans første sæson er nok til at vi hælder ham ud med badevandet, så får vi aldrig en angriber, der laver 15-20 kasser. Vi er simpelthen nødt til at give spillerne noget tid til at falde til og passe ind i taktikken. I AaB's prisramme (3-5 mio. kr.) finder man simpelthen ikke en spiller, der med stor sandsynlighed laver flere mål end Makaric næste sæson.
Så kan man selvfølgelig have besluttet at man vil have en anden type ind på 9'eren. Men så skal Høgh og Ementa vel også ud? Og så skal vi vel også til at stille nogle alvorlige spørgsmålstegn ved rekrutteringsstrategien i AaB.
Makaric har både nogle indlysende fodboldkvaliteter, men lige så vigtigt en mentalitet, der kan bringe ham langt: Han klynker ikke, arbejder stenhårdt og har ikke mindst forstået, hvad tilhængerne betyder i denne klub. At han selvfølgelig også har spillemæssige udfordringer siger sig selv. Ellers spillede han jo ikke her.
Forlæng med Kusk og udvikl den forståelse, som de to virker til at have. Så kan det blive godt.
Det er sjældent det sker, men er fuldstændig enig med dig. Kusk og makaric SKAL blive. Kusk, Lukas makaric og prip ender med at blive rygraden på holdet fra næste sæson og vi skal have bygget op omkring dem.BoT skrev: ↑16. maj 2022, 11:04Fuldstændig enig. Makaric er i mine øjne den bedste angriber, vi har haft siden Spalvis. Den evige tro herinde på, at man bare kan gå ud og købe en angriber, der scorer 15 mål i første sæson må forhåbentlig snart høre op. Det sker ikke i en klub som AaB - og jo ikke engang i klubber som FCK og FCM, der har brugt mange millioner på nye angribere - uden succes.Yankee skrev: ↑16. maj 2022, 08:33Men netop derfor skal man jo virkelig tænke sig om. Hvorfor er han ikke interessant for AaB længere? Lad os lave den klassiske test:Buzz Killington skrev: ↑15. maj 2022, 17:48
Som altid en fornøjelse at høre fra dig. Spændende med Maka. Det må også give genlyd at han kunne overføre noget af hans malfarlighed (pr minut) til en bedre liga. Og så er angribere med hans fysik altid i høj kurs.
En 26-årig angriber, der sidste år var topscorer i den serbiske liga og udtaget til det serbiske landshold. Han bliver solgt til Vålerenga, hvor han laver 8 mål i 28 kampe i første sæson i en helt ny liga. Ville vi ikke være oppe at køre hvis AaB landede sådan et navn?
Jeg er helt enig i kritikpunkterne omkring Makaric, men hvis hans første sæson er nok til at vi hælder ham ud med badevandet, så får vi aldrig en angriber, der laver 15-20 kasser. Vi er simpelthen nødt til at give spillerne noget tid til at falde til og passe ind i taktikken. I AaB's prisramme (3-5 mio. kr.) finder man simpelthen ikke en spiller, der med stor sandsynlighed laver flere mål end Makaric næste sæson.
Så kan man selvfølgelig have besluttet at man vil have en anden type ind på 9'eren. Men så skal Høgh og Ementa vel også ud? Og så skal vi vel også til at stille nogle alvorlige spørgsmålstegn ved rekrutteringsstrategien i AaB.
Makaric har både nogle indlysende fodboldkvaliteter, men lige så vigtigt en mentalitet, der kan bringe ham langt: Han klynker ikke, arbejder stenhårdt og har ikke mindst forstået, hvad tilhængerne betyder i denne klub. At han selvfølgelig også har spillemæssige udfordringer siger sig selv. Ellers spillede han jo ikke her.
Forlæng med Kusk og udvikl den forståelse, som de to virker til at have. Så kan det blive godt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig fra ende til anden. Som så ofte før.BoT skrev: ↑16. maj 2022, 11:04Fuldstændig enig. Makaric er i mine øjne den bedste angriber, vi har haft siden Spalvis. Den evige tro herinde på, at man bare kan gå ud og købe en angriber, der scorer 15 mål i første sæson må forhåbentlig snart høre op. Det sker ikke i en klub som AaB - og jo ikke engang i klubber som FCK og FCM, der har brugt mange millioner på nye angribere - uden succes.Yankee skrev: ↑16. maj 2022, 08:33Men netop derfor skal man jo virkelig tænke sig om. Hvorfor er han ikke interessant for AaB længere? Lad os lave den klassiske test:Buzz Killington skrev: ↑15. maj 2022, 17:48
Jeg undres også over, at så mange ikke forstår, at Makaric er en fremragende spiller til vores niveau. Og helt enig i det med Spalleren.
Vi har ikke just midler til at gå ud og give 40-50 mio for en angriber, så Makaric er virkelig godt fundet til en meget pæn pris.
Ædruelighedens stemme
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Medmindre Sousa KAN bruges som spidsangriber, så kunne jeg godt ønske mig et kvalificeret alternativ til Makaric. Jeg mener ikke, at hverken Ementa eller Høgh besidder det der skal til, hvis vi vil op i toppen. En på niveau med Makaric, så Makaric ikke kan føle sig sikker på pladsen, men også for, at vi alternativt kan skifte ud, uden at falde mærkbart i niveau ELLER spille med to i front, hvis det bliver nødvendigt.
Nu til namedropping (for jeg ser ganske simpelt ikke nok bold udover mine favorithold, til at kunne komme med direkte ønsker). Da vi næppe kan forvente de store salg = knap så god økonomi er det altid interessant at kigge på spillere med kontraktudløb:
Det er altid spændende at skele mod fcn, som har unge spillere med spidskompetencer, som vi godt kan bruge. Men er de realistiske (og noget vi har brug for)???
Magnus Kofoed er naturligvis den første, der springer i øjnene - ikke mindst, da Chukwuani rygtes til Italien.
Martin Frese - han er ikke nævnt med udløb i en artikel i Tipsbladet, men står som sådan på Transfermarkt. Ok med spilletid, dog ikke fast. Passer han ind og er han realistisk? Hvis vi fortsætter med Thorarinsson er han naturligvis ikke relevant.
Lars Kramer - den regner jeg stort set for sikker. Ikke ud fra egen viden, men efter hvad jeg har læst (bla. herinde) gennem længere tid. Med udgangspunkt i, at Thelander smutter, så er Kramer imidlertid kun en af to CB´s, som jeg mener, vi skal have ind. Kvaliteten på de andre i truppen er simpelthen for ringe, når vi mangler styrmanden. Hvis vi er ligeglad med alder, så kunne Raúl Albentosa måske være et bud. Igen en spiller fra en nedrykker, hvilket måske taler MOD kvaliteten, men jeg synes dog ofte, at han er blevet rost og er nok næppe interesseret i et "eventyr" i den næstbedste danske række, som afslutning på sin karriere.
Dominik Kaiser - kender ikke hans nuværende niveau, men har spillet en del kampe for Hannover. Kunne han være den midtbanestyrmand, som vi
mangler eller er han bare for gammel?
Mølgaard fra Vejle til højre back. Pallesen KAN ikke være 1. valg længere, og jeg synes egentlig, at Mølgaard har været meget driftsikker i de kampe, jeg har set dem/ham. Med nedrykningen kan han ikke koste det helt store?
Jeg tror, at man kigger meget bredt i forhold til målmandsposten, men hvis man gerne vil have en dansk keeper, kunne Jakob Busk måske være en mulighed. Spilletiden har mig bekendt været meget begrænset de seneste sæsoner, så hvis han vægter spilletid højt kunne han måske lokkes til at gå ned i løn? Spørgsmålet er så også, om vi vil være tilfreds med hans niveau, eller om vi sigter højere.
Her er alle tale om spillere, som kender ligaen, hvilket i mine øjne altid er et plus.
Hvad det nu end ender med, så bliver det spændende at se, hvad IO disker op med - han skal snart til at vise sit værd.
Nu til namedropping (for jeg ser ganske simpelt ikke nok bold udover mine favorithold, til at kunne komme med direkte ønsker). Da vi næppe kan forvente de store salg = knap så god økonomi er det altid interessant at kigge på spillere med kontraktudløb:
Det er altid spændende at skele mod fcn, som har unge spillere med spidskompetencer, som vi godt kan bruge. Men er de realistiske (og noget vi har brug for)???
Magnus Kofoed er naturligvis den første, der springer i øjnene - ikke mindst, da Chukwuani rygtes til Italien.
Martin Frese - han er ikke nævnt med udløb i en artikel i Tipsbladet, men står som sådan på Transfermarkt. Ok med spilletid, dog ikke fast. Passer han ind og er han realistisk? Hvis vi fortsætter med Thorarinsson er han naturligvis ikke relevant.
Lars Kramer - den regner jeg stort set for sikker. Ikke ud fra egen viden, men efter hvad jeg har læst (bla. herinde) gennem længere tid. Med udgangspunkt i, at Thelander smutter, så er Kramer imidlertid kun en af to CB´s, som jeg mener, vi skal have ind. Kvaliteten på de andre i truppen er simpelthen for ringe, når vi mangler styrmanden. Hvis vi er ligeglad med alder, så kunne Raúl Albentosa måske være et bud. Igen en spiller fra en nedrykker, hvilket måske taler MOD kvaliteten, men jeg synes dog ofte, at han er blevet rost og er nok næppe interesseret i et "eventyr" i den næstbedste danske række, som afslutning på sin karriere.
Dominik Kaiser - kender ikke hans nuværende niveau, men har spillet en del kampe for Hannover. Kunne han være den midtbanestyrmand, som vi
mangler eller er han bare for gammel?
Mølgaard fra Vejle til højre back. Pallesen KAN ikke være 1. valg længere, og jeg synes egentlig, at Mølgaard har været meget driftsikker i de kampe, jeg har set dem/ham. Med nedrykningen kan han ikke koste det helt store?
Jeg tror, at man kigger meget bredt i forhold til målmandsposten, men hvis man gerne vil have en dansk keeper, kunne Jakob Busk måske være en mulighed. Spilletiden har mig bekendt været meget begrænset de seneste sæsoner, så hvis han vægter spilletid højt kunne han måske lokkes til at gå ned i løn? Spørgsmålet er så også, om vi vil være tilfreds med hans niveau, eller om vi sigter højere.
Her er alle tale om spillere, som kender ligaen, hvilket i mine øjne altid er et plus.
Hvad det nu end ender med, så bliver det spændende at se, hvad IO disker op med - han skal snart til at vise sit værd.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Hvilken nummer træner er vi nu på, der ikke mener Kusk er god nok til bare at være starter på holdet?BoT skrev: ↑16. maj 2022, 11:04Fuldstændig enig. Makaric er i mine øjne den bedste angriber, vi har haft siden Spalvis. Den evige tro herinde på, at man bare kan gå ud og købe en angriber, der scorer 15 mål i første sæson må forhåbentlig snart høre op. Det sker ikke i en klub som AaB - og jo ikke engang i klubber som FCK og FCM, der har brugt mange millioner på nye angribere - uden succes.Yankee skrev: ↑16. maj 2022, 08:33Men netop derfor skal man jo virkelig tænke sig om. Hvorfor er han ikke interessant for AaB længere? Lad os lave den klassiske test:Buzz Killington skrev: ↑15. maj 2022, 17:48
Det ville være uansvarligt at forlænge med Kusk, medmindre kontrakten afspejler at han er en marginalspiller.
Jeg er helt med på at vi ser langt bedre ud offensivt med Kusk på banen, og jeg kan ikke forklare hvorfor han ikke starter inde hver gang. Ikke desto mindre ser det ud til at han ikke kan holde sig i kridthuset hos andre trænere end Kent mere end nogle få kampe af gangen, og meget sjældent spiller fuld tid, selv når han er inde i varmen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Men du må indrømme, at det fandme da er underligt, når nu han snart sagt er den eneste kilde til iscenesættelse af andre, og at vores offensiv bare er så meget bedre, når han er på banen.Pastorius skrev: ↑16. maj 2022, 13:43Hvilken nummer træner er vi nu på, der ikke mener Kusk er god nok til bare at være starter på holdet?BoT skrev: ↑16. maj 2022, 11:04Fuldstændig enig. Makaric er i mine øjne den bedste angriber, vi har haft siden Spalvis. Den evige tro herinde på, at man bare kan gå ud og købe en angriber, der scorer 15 mål i første sæson må forhåbentlig snart høre op. Det sker ikke i en klub som AaB - og jo ikke engang i klubber som FCK og FCM, der har brugt mange millioner på nye angribere - uden succes.Yankee skrev: ↑16. maj 2022, 08:33Men netop derfor skal man jo virkelig tænke sig om. Hvorfor er han ikke interessant for AaB længere? Lad os lave den klassiske test:Buzz Killington skrev: ↑15. maj 2022, 17:48
Det ville være uansvarligt at forlænge med Kusk, medmindre kontrakten afspejler at han er en marginalspiller.
Jeg er helt med på at vi ser langt bedre ud offensivt med Kusk på banen, og jeg kan ikke forklare hvorfor han ikke starter inde hver gang. Ikke desto mindre ser det ud til at han ikke kan holde sig i kridthuset hos andre trænere end Kent mere end nogle få kampe af gangen, og meget sjældent spiller fuld tid, selv når han er inde i varmen.
Ædruelighedens stemme
Ja, men jeg køber ikke at de skiftende sportslige ledelser på Hornevej der har bænket ham igen og igen er tåber, der intet ved om fodbold. Der er en grund, også selvom vi ikke kan gennemskue den.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2022, 13:46
Men du må indrømme, at det fandme da er underligt, når nu han snart sagt er den eneste kilde til iscenesættelse af andre, og at vores offensiv bare er så meget bedre, når han er på banen.
Jeg kan nu også huske kampe, hvor han har været helt væk og ikke bidraget med noget som helst andet end boldtab.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
enig - men hvor mange kan vi ikke efterhånden nævne som ikke har været HELT væk og ikke bidraget med noget som helst.Pastorius skrev: ↑16. maj 2022, 13:49Ja, men jeg køber ikke at de skiftende sportslige ledelser på Hornevej der har bænket ham igen og igen er tåber, der intet ved om fodbold. Der er en grund, også selvom vi ikke kan gennemskue den.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2022, 13:46
Men du må indrømme, at det fandme da er underligt, når nu han snart sagt er den eneste kilde til iscenesættelse af andre, og at vores offensiv bare er så meget bedre, når han er på banen.
Jeg kan nu også huske kampe, hvor han har været helt væk og ikke bidraget med noget som helst andet end boldtab.
den eneste på nuv. hold der næsten altid holder nivea er Thelander og til dels Rinne
Prip har udfald
fossum udfald
pedro, højholt, lucas, ja alle har sommetider store udfald.
Det der er med kusk er at trods udfald er en af de få der er kampafgørende i positiv forstand, og dem har vi ikke mange af.
Jeg tror at Kusk ofte bliver fravalgt på at vise for lidt til træning og ikke have de defensive kvaliteter det kræver at spille i AaBs formationer vi har kørt de sidste mange år. Hans forsvarskvalifikationer gør simpelthen spillerne bag ham endnu dårligere.Man ser ofte modstanderne lurer at det er i hullet mellem Kusk og Pallesen, der ofte er en nem indgang for dem offensivt og det har kostet en del mål.
Dog syntes jeg at det skal nævnes han igår laver en fremragende defensiv aktion, som leder til målet.
Desværre skal man give eller opfinde en offensiv rolle til Kusk, hvor man ikke er afhængig af hans defensive mangler. Den rolle er jeg nok selv en romantiker som drømmer om kan findes og Kusk forlænger på en måde der gør både AaB og Kusk tilfredse.
Jeg drømmer også om man måske overvejer at køre en ny formation ind frem til den nye sæson. Mange nye spillere og folk som smutter og så fungerer vi jo bare ikke med den nuværende 3/5-backkæde. Forhåbentligt gør man brug af de mange offensive esser vi besidder, hvis dette overvejes.
Dog syntes jeg at det skal nævnes han igår laver en fremragende defensiv aktion, som leder til målet.
Desværre skal man give eller opfinde en offensiv rolle til Kusk, hvor man ikke er afhængig af hans defensive mangler. Den rolle er jeg nok selv en romantiker som drømmer om kan findes og Kusk forlænger på en måde der gør både AaB og Kusk tilfredse.
Jeg drømmer også om man måske overvejer at køre en ny formation ind frem til den nye sæson. Mange nye spillere og folk som smutter og så fungerer vi jo bare ikke med den nuværende 3/5-backkæde. Forhåbentligt gør man brug af de mange offensive esser vi besidder, hvis dette overvejes.
Det er korrekt, at en del trænere har valgt ham fra - men han har dog under Lars Friis spillet en del. En vigtig detalje er, at han ved en forlængelse - måske endda med en lidt lavere løn - vil belaste budgettet meget mindre, da hans høje transfersum vil være afskrevet til jul. Ergo vil han blive en væsentligt billigere spiller, som vi VED kan præstere (men også være svingende).Pastorius skrev: ↑16. maj 2022, 13:43Hvilken nummer træner er vi nu på, der ikke mener Kusk er god nok til bare at være starter på holdet?
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, naturligvis er der en grund. Det er bare ejendommeligt, hvad det kan være.Pastorius skrev: ↑16. maj 2022, 13:49Ja, men jeg køber ikke at de skiftende sportslige ledelser på Hornevej der har bænket ham igen og igen er tåber, der intet ved om fodbold. Der er en grund, også selvom vi ikke kan gennemskue den.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2022, 13:46
Og ja, men i denne sæson har han været ret god offensivt.
Ædruelighedens stemme
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Jeg så lige sammenligningen af Strandli og Makaric længere oppe og tænkte at jeg ville sammeligne deres mål pr minut stats.
De er faktisk uhyggeligt ens.
Strandli brugte 223 min pr mål.
Makaric bruger 224 min pr mål.
Strandli iøvrigt på et mesterskabshold, så man kan argumentere for at han havde bedre arbejdsvilkår.
De er faktisk uhyggeligt ens.
Strandli brugte 223 min pr mål.
Makaric bruger 224 min pr mål.
Strandli iøvrigt på et mesterskabshold, så man kan argumentere for at han havde bedre arbejdsvilkår.
A slightly more sophisticated hooligan...