Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
For helvede T... Skuffende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Rolig nu.
Den er god nok, Mogens Jørgensen har lagt det op på sin facebook.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan seriøst ikke røre mig, at Thelander ryger til FCK. Ærkekøbenhavner rykker tilbage til København, hvor den står på europæisk og formentlig gigaløn.
Om han så er god nok til at være fast starter er lidt tvivlsomt i mine øjne. Men han var tabt for os uanset.
Bittert, ja, men slet ikke sammenligneligt med Kusk, Thomsen, Grønkjær i mine øjne.
Om han så er god nok til at være fast starter er lidt tvivlsomt i mine øjne. Men han var tabt for os uanset.
Bittert, ja, men slet ikke sammenligneligt med Kusk, Thomsen, Grønkjær i mine øjne.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det står jo enhver frit at smadre sit eftermæle og sin legendestatus. Føj.
Ædruelighedens stemme
Han var en legende... Nu er han bare endnu et overstået kapitel.R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2022, 16:24Det står jo enhver frit at smadre sit eftermæle og sin legendestatus. Føj.
-
R Rosenberg
- Allstar

"Jeg vil gerne have en sidste tur til udlandet" min bare røv. Mon ikke han mente u-landet.
Ædruelighedens stemme
AaB eller udlandet udtalte han for mindre end et år siden......R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2022, 16:29"Jeg vil gerne have en sidste tur til udlandet" min bare røv. Mon ikke han mente u-landet.
EB spekulerede i en 4-årig til Kramer. Håber meget på 4 fremfor 3. Det stiller os væsentligt bedre i forhold til et videresalg.lapal89 skrev: ↑27. maj 2022, 16:11Mogens Jørgensen (Mogens kom forbi) har lagt det op idag, så den er god nok.
Jeg citerer:
AaB jagter billet til Europa, og Rasmus Thelander til FCK
AaB’s superligahold der skuffende måtte nøjes med en 5 plads i mesterskabsslutspillet har fået en ny chance for at få lidt oprejsning, det skete i går, uden AaBs spillere selv var på banen, og havde indflydelse på afgørelsen, men da FC Midtjylland slog OB fra Odense i pokalfinalen, var vejen banet for en Play Off kamp om en plads i UEFA Conference League hvor modstanderen bliver nummer 7 i superligaen Viborg, havde OB vundet ville AaB kunne gå på sommerferie.
Men mon ikke spilleren gerne tage et par ekstra dage for spille om en plads i Europæisk klubturnering, vinderen af kampen på Søndag ryger ind i 2 . Kvalifikationsrunde til Conference League.
For en person bliver det en speciel kamp, AaB’s nuværende træner Lars Friis, der lige nu, nok er en af de mest upopulære person i domkirkebyen. Lars Friis valgte nemlig at afbryde samarbejdet med Viborg før tid, for netop at sige ja tak til trænerjobbet i AaB, og det er ikke faldet i god jord.
- jeg har stadig mange venner i Viborg, jeg snakker med jævnligt - siger Lars Friis, da vi møder ham efter træningen i dag på Aalborg Portland Park.
Men Lars Friis skal nok ikke vente klapsalver fra de medrejsende Viborg fans der Søndag kl 18.30 har taget plads bag målet.
- det regner jeg bestemt heller ikke med - smiler Lars Friis, men jeg har prøvet det før
På den anden side, hos Viborg, står der også en Friis, nemlig AaB’s tidligere populærere træner Jacob Friis, der er vendt tilbage til trænergerningen efter Jacob Friis også afbrød sit samarbejde men med daværende AaB, men det var af en helt anden karakter, Jacob Friis datter var syg med kræft på det tidspunkt, men nu er datteren heldigvis i så god bedring at Jacob Friis valgte at sige ja tak til trænerjobbet i Viborg efter Lars Friis, og nej de to er ikke i familie.
Så to gange Friis i duel om en plads i Europa.
Og uden for kridtstregerne er der også sket noget i de to klubber, i følge BT har AaB igen været på “ fangst” i Viborg og har sikret sig en tre årige kontrakt med forsvarsspilleren Lars Kramer, der nok ikke skal regne med megen spilletid mod hans nye klub. Og med indkøbet af Lars Kramer tolker man nok rigtig at Rasmus Thelander forlader AaB, og i følge TV2 Nords oplysninger så flytter Rasmus Thelander til København for at spille for FCK
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

They always do...RicoBR02 skrev: ↑27. maj 2022, 16:31AaB eller udlandet udtalte han for mindre end et år siden......R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2022, 16:29"Jeg vil gerne have en sidste tur til udlandet" min bare røv. Mon ikke han mente u-landet.
Ædruelighedens stemme
Så skylder jeg en undskyldning..lapal89 skrev: ↑27. maj 2022, 16:11Mogens Jørgensen (Mogens kom forbi) har lagt det op idag, så den er god nok.
Jeg citerer:
AaB’s superligahold der skuffende måtte nøjes med en 5 plads i mesterskabsslutspillet har fået en ny chance for at få lidt oprejsning, det skete i går, uden AaBs spillere selv var på banen, og havde indflydelse på afgørelsen, men da FC Midtjylland slog OB fra Odense i pokalfinalen, var vejen banet for en Play Off kamp om en plads i UEFA Conference League hvor modstanderen bliver nummer 7 i superligaen Viborg, havde OB vundet ville AaB kunne gå på sommerferie.
Men mon ikke spilleren gerne tage et par ekstra dage for spille om en plads i Europæisk klubturnering, vinderen af kampen på Søndag ryger ind i 2 . Kvalifikationsrunde til Conference League.
For en person bliver det en speciel kamp, AaB’s nuværende træner Lars Friis, der lige nu, nok er en af de mest upopulære person i domkirkebyen. Lars Friis valgte nemlig at afbryde samarbejdet med Viborg før tid, for netop at sige ja tak til trænerjobbet i AaB, og det er ikke faldet i god jord.
- jeg har stadig mange venner i Viborg, jeg snakker med jævnligt - siger Lars Friis, da vi møder ham efter træningen i dag på Aalborg Portland Park.
Men Lars Friis skal nok ikke vente klapsalver fra de medrejsende Viborg fans der Søndag kl 18.30 har taget plads bag målet.
- det regner jeg bestemt heller ikke med - smiler Lars Friis, men jeg har prøvet det før
På den anden side, hos Viborg, står der også en Friis, nemlig AaB’s tidligere populærere træner Jacob Friis, der er vendt tilbage til trænergerningen efter Jacob Friis også afbrød sit samarbejde men med daværende AaB, men det var af en helt anden karakter, Jacob Friis datter var syg med kræft på det tidspunkt, men nu er datteren heldigvis i så god bedring at Jacob Friis valgte at sige ja tak til trænerjobbet i Viborg efter Lars Friis, og nej de to er ikke i familie.
Og uden for kridtstregerne er der også sket noget i de to klubber, i følge BT har AaB igen været på “ fangst” i Viborg og har sikret sig en tre årige kontrakt med forsvarsspilleren Lars Kramer, der nok ikke skal regne med megen spilletid mod hans nye klub. Og med indkøbet af Lars Kramer tolker man nok rigtig at Rasmus Thelander forlader AaB, og i følge TV2 Nords oplysninger så flytter Rasmus Thelander til København for at spille for FCK
Men næste gang, så være lige sød at linke til det
Skuffende med Thelander. Fair nok hvis der ikke dukkede noget interessant op i udlandet. FCK betyder højere løn, flere pokaler og bopæl i hovedstaden. Jeg kan ikke sætte en finger på Thelanders indsats i AaB tiden.
Han har igennem to perioder spillet en stor rolle for os. Men hans eftermæle i AaB er selvfølgelig ændret nu. Og kommentarer om udlandet gør intet godt for respekten for ham.
Håber han spenderer resten af sin karriere på deres bænk.
Han har igennem to perioder spillet en stor rolle for os. Men hans eftermæle i AaB er selvfølgelig ændret nu. Og kommentarer om udlandet gør intet godt for respekten for ham.
Håber han spenderer resten af sin karriere på deres bænk.
FCK fan mediet Copenhagen Sundays påstår på twitter at vide at Thelander IKKE skifter til FCK.
FEDE skrev: ↑27. maj 2022, 16:34Så skylder jeg en undskyldning..lapal89 skrev: ↑27. maj 2022, 16:11Mogens Jørgensen (Mogens kom forbi) har lagt det op idag, så den er god nok.
Jeg citerer:
Men næste gang, så være lige sød at linke til det
Jeg aner ikke hvordan jeg linker til Facebook på telefonen, derfor jeg var nødt til at kopiere .
Jeg håber manden ender på bænken resten af hans karriere hvis han skifter til FCC.
Er med på at manden er københavner og gerne vil hjem og alt det der, men det hele klinger bare hult når manden flere gange har været ude og sige AaB eller udlandet .
Jeg håber inderligt at Copenhagen Sundays har ret i at han ikke skifter til dem. Men er i tvivl hvem der er mest troværdige af dem og Mogens Jørgensen
-
R Rosenberg
- Allstar

Lad os håbe, de har ret. For vores og Thelanders skyld.
Ædruelighedens stemme
Nu er artiklen oppe på TV2 Nord. Ordlyden er markant anderledes.
FCK-medierne har formentligt ret. For mit vedkommende har jeg heller ikke hørt om andet end udlandet siden februar
https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaB-jagt ... iske-kampe
FCK-medierne har formentligt ret. For mit vedkommende har jeg heller ikke hørt om andet end udlandet siden februar
Hvis det viser sig at han ikke ryger til FCK, så ændrer jeg også min ordlyd markantPrica22 skrev: ↑27. maj 2022, 16:53Nu er artiklen oppe på TV2 Nord. Ordlyden er markant anderledes.
Fra legende til ligegyldig til legende til ligegyldig til legende igen. Det kan nogetRicoBR02 skrev: ↑27. maj 2022, 16:58Hvis det viser sig at han ikke ryger til FCK, så ændrer jeg også min ordlyd markantPrica22 skrev: ↑27. maj 2022, 16:53Nu er artiklen oppe på TV2 Nord. Ordlyden er markant anderledes.
https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaB-jagt ... iske-kampe![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Samme her - men jeg forbeholder mig stadig retten til automatreaktion, når vores legender rygtes til nogle af de klamme.RicoBR02 skrev: ↑27. maj 2022, 16:58Hvis det viser sig at han ikke ryger til FCK, så ændrer jeg også min ordlyd markantPrica22 skrev: ↑27. maj 2022, 16:53Nu er artiklen oppe på TV2 Nord. Ordlyden er markant anderledes.
Ædruelighedens stemme
Der er ikke langt fra top til bund som lejesvendPrica22 skrev: ↑27. maj 2022, 17:07Fra legende til ligegyldig til legende til ligegyldig til legende igen. Det kan nogetRicoBR02 skrev: ↑27. maj 2022, 16:58Hvis det viser sig at han ikke ryger til FCK, så ændrer jeg også min ordlyd markantPrica22 skrev: ↑27. maj 2022, 16:53Nu er artiklen oppe på TV2 Nord. Ordlyden er markant anderledes.
![]()