To gange Champions League, tak. Dertil er der to europea league /Uefa Cup gruppespil. Både i 2007, hvor vi slog Gent og Sampdoria, men også i 2015 - hvor vi gik videre, men blev ydmyget af Brugge i to kampe. I 2007 mindes jeg også, at det var marginaler der gjorde vi kunne være gået videre blandt de 3/5.Hanga skrev: ↑29. maj 2022, 12:12Vi har også set fire mesteskaber, én pokaltitel, ét champions league gruppespil med efterfølgende ottendedelsfinale i UEFA Cup'en samt ét Europa League gruppespil. Stabilitet har man aldrig kunnet klandre AaB for, og jeg er enig i at vi også ofte har set os smide gode situationer væk, men den selvmelidenhed og negativitet du udgyder er sku lidt ynkelig.9000AA skrev: ↑29. maj 2022, 11:16Nu har jeg holdt med AaB i +20 år. Hvis man ikke er pessimistisk med alt der omhandler AaB har man ikke været fan i lang nok tid. Det er jo en uskreven regel at AaB fucker det op, når der er allermest at spille for, og man har bare en smule forventninger til dem.Forza skrev: ↑29. maj 2022, 10:56Du må godt nok leve en sørgelig tilværelse hvis du har den pessimistisk tilgang til alt i livet. Oddsmakerne har os til at være en lille favorit. Fair nok du ikke mener vi vinder, men læs lige hvad du selv skriver9000AA skrev: ↑29. maj 2022, 08:39Jeg tror da virkelig ikke der er andre i hele verden end os selv der tror på vi har en chance. Jeg vil godt sætte penge på at vi taber. Ellers skal der da ske noget fuldstændig uventet og magisk hvis vi skal vinde. Og det forestiller jeg mig ikke kommer til at ske. Viborg er meget bedre kørende, og organiseret end vi er lige i tiden.Gaarde6 skrev: ↑29. maj 2022, 07:59Har en dårlig mave fornemmelse.
Det ville være så typisk at smide hele pisset.
Der er 0 fokus på Viborg og en masse fokus på os. De kommer og spiller fuldstændig frit. Vi derimod, har alt presset på skuldrene. Noget vi tidligere har haft meget svært ved at præstere under![]()
Jeg synes det er klassisk AaB i disse år at smide sådan en kamp, så jeg frygter den også. Men på papiret burde vi vinde den.
Kom så AaB!
2015 sæsonen var på papiret ok. Men meget havde nok set anderledes ud, hvis ikke vi var blevet taget på sengen nede på Cypern, og formået at komme helt i ChL. Det store problem er nok desværre, at vi ikke har formået at kapitalisere ordentligt på de muligheder vi har fået. Efter ChL i 2008 blev vi ramt af finanskrisen, men efter 2014 skulle vi have været bedre til at udnytte en faktisk fin europæisk seeding i 2015, og have ramt europæisk kvalifikation min. 3 af de følgende 5 sæsoner, hvor vi kunne have nydt godt af vores seeding. I stedet blev det til 0..