AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Re: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
For ikke længe siden blev Ahlmann dømt ude. Og mlige nu er han klart bedste AaB’er 

Hvis AaB bare annoncerer det var hans afskedskamp, så er jeg faktisk ligeglad med resultatet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Så kom vi i det mindste med i kampen. Tydeligt at vi skal satse på få spillet presset op - vi er papirstynde i defensiven.
Ja, det er sgu godt gået af ham. Så må vi bare håbe, det ikke følges op af den obligatoriske skade…svenderikpoulsen skrev: ↑29. maj 2022, 18:48For ikke længe siden blev Ahlmann dømt ude. Og mlige nu er han klart bedste AaB’er![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Så fik vi endelig noget ud af et Hagelskjær kast.

AaB fan since 1991 
Det er selvfølgelig derfor vi spiller med tre I bagkæden 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Store- og lillebror som hopper op sammen. Smukt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Dobbelt Ross oppe og heade men en var nok … nu skal vi ikke falde tilbage men i stedet få lukket kampen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Viborg ser godt nok svage ud på indlæg/dødbolde
Stærkt pres de sidste 10 min, fortsætte drenge!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
De mangler også deres stjerneforsvarer
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg synes, vi stadig er sårbare overfor deres diagonalskift venstre - højre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Pallesen..
Jeg er efterhånden ude i, at jeg heller ser at de får fat i en højre back, end at man henter en ekstra keeper..

Jeg er efterhånden ude i, at jeg heller ser at de får fat i en højre back, end at man henter en ekstra keeper..
Vi er så dårlige.