Enig og egentligt et sjovt eksperiment hvis man tog fck og fcm væk og sagde man ville samle et hold af den bedste fra hver af de 10 andre hold. Er ret sikker på at man kunne skabe et ret fedt hold. Og hvordan ville det se ud hvis man gjorde det samme i 1 div.R Rosenberg skrev: ↑1. jun 2022, 09:48Ja, og indtil videre ser det navnemæssigt særdeles fornuftigt ud dette vindue, set i lyset af, hvad AaB kan tilbyde rent sportsligt og økonomisk.Maglau skrev: ↑1. jun 2022, 09:42Super fin tilføjelse.RicoBR02 skrev: ↑1. jun 2022, 09:38Enig, jeg tror dog stadig at det er misvisende i forhold til en spiller fra superligaen. Kramer har ikke stået med alle kort på hånden på samme måde som mbappe, så jeg tænker at det er umuligt at udregne i procent. Mappe har fået forhandlet en procentvis større gevinst hjem end Kramer på alle parametre.. Men velkommen til Kramer uanset signon fee..Maglau skrev: ↑1. jun 2022, 09:24Nej sgu daRicoBR02 skrev: ↑1. jun 2022, 09:21For tallene for mbappe er retvisende for en klub som AaB? Jeg er meget tilfreds med Kramer, meeeeen mon ikke psg har strukket sig en del længere?Maglau skrev: ↑1. jun 2022, 09:19
Gratis - har ikke set det ord brugt men det betyder vel, som der står i artiklen - transferfri.
Men som jeg læser debattørens spørgsmål så går det på det typiske sign on fee. Det tror jeg ikke der er regler for - er helt sikker på at de kan spænde fra et par måneders løn til det samme som lønnen i hele perioden.
Check evt de tal der var fremme om Mbappe.![]()
Men spørgsmålet er da sindssygt diffust og derfor brugte jeg den seneste transferfri spiller hvor der har været tal fremme til at man kunne regne en procentfordeling om man vil.
Ja som jeg skrev tror jeg sign on kan strække sig fra et mdr løn til det samme som lønnen i hele perioden
Men er generelt vild med den nye strategi fra Inge om at købe spillere man kender og ved har performer i DK.
Vi er en klub med begrænset midler så derfor er vi tvunget til at ramme plet lidt flere gange end hvis vi havde råd til en køb og smid væk.
Jeg tænker ikke, at vi kan komme meget højere op på hylden over spillere i superligaen end Kramer og Sousa med vores evindelige 5. pladser, tvivlsomme økonomi og kroniske mangel på Europa. Men de to er fandme også en pæn hylde set i netop dét lys.
Pointen er at vi med lidt omtanke ikke skal være bange for at købe ind herhjemme.