Jeg tænker egentlig at det er formålet med en debatside.RicoBR02 skrev: ↑9. jun 2022, 23:02Du har godtnok nogle vilde indlæg. Det giver jo ingen mening OVERHOVEDET at sælge prip til den pris. Han er af flere valgt som bedste transfer i seneste sæson, han har lavet mål og assists, han er stadig forholdsvis ung og kan udvikle sig meget endnu. Det er et latterligt beløb at hive ud af røven når vi lige har solgt AH for 8 mil. Nogle gange mistænker jeg dog for at smide kommentarer herinde for at se om du kan skabe en diskussion..9000AA skrev: ↑9. jun 2022, 22:12Det er min egen vurdering at det er det vi sælger ham for. Vi er jo ikke just kendt for at sælge dyrt. Jeg tror at kommer der en klub (som ikke er dansk) med 12 millioner, så tror jeg sgu han er ud dag døren.Maglau skrev: ↑9. jun 2022, 21:20Hvor fanden har de 10-12 mio været nævnt.9000AA skrev: ↑9. jun 2022, 17:38Vi sælger vel prip for en 10-12 millioner. Og jeg forstår det virkelig ikke. Udlandet ved ved også godt at vi er klar til at sælge vores bedste spillere for en slik. Vi er simpelthen nødt til at have lidt is i maven. Herning er jo en af de klubber der har været ved at gå mere på røven end vi var, og nu ikke vil sælge spillere til under 50 millioner.emenike skrev: ↑9. jun 2022, 17:10I dag er store Spørg-Inge-Dag i medierne virker det til, her også nogle interessante ting fra Nordjyske; https://nordjyske.dk/nyheder/sport/inge ... EAK102R5l8
- Planen er en ny keeper inden træningsopstart 19/6.
- At hente 3-4 nye spillere inklusiv målmand, forudsat at der ikke sælges nogen.
- Stor interesse for Højholt, Fossum og Prip. Sidstnævnte har fået et bud afvist hvor bestyrelsen har været inde over.
Prip bliver næppe solgt for under 20 mio grundet præstationer og kontraktlængde.