Nå jaForza skrev: ↑24. jun 2022, 14:02Nu skal du ikke bringe nuancer på banen. Fodbold skal helst være sort/hvidt.KlaskmyggenNoah skrev: ↑24. jun 2022, 14:01Altså Pallesen der er nr 12 på assist listen i superligaen, konsekvent banens dårligste ?. Jeg er helt med på at han ikke har leveret et super forår meeen .Alexis skrev: ↑24. jun 2022, 13:53Okay, uden at være prangende er da en kæmpe forstærkning kontra Pallesen der bare konsekvent er banens dårligsteForza skrev: ↑24. jun 2022, 13:34Han var okay, uden at være prangende. Men det er jo heller ikke en forstærkning.andreasaab89 skrev: ↑24. jun 2022, 13:32Nu ser vi alle Phillip Ochs kommentarerne komme frem
Men syntes altså ikke han var så dårlig som han gøres til? Han blev kastet rundt på forskellige formationer og ind og ud af opstillingen på et hold hvor tingene ikke helt spillede.
Han slog ikke igennem, men syntes godt nok heller ikke han faldt igennem eller var decideret dårlig.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Til dem der mener, at så ringe er Pallesen heller ikke. Kan godt være han er lykkedes med at skabe lidt assist her og der, men han har stået i så mange situationer, hvor han kunne slå et farligt indlæg, fordi modstanderen ingen gang forsøger at lukke ned for ham. Så ringe er han til den del.
I det hele taget har det været tydeligt for mig, at modstanderens oplæg ofte har været, at Pallesen helst skulle være den fra vores hold som skulle føre bolden frem. Pallesen kan på ingen måde bidrage til det opbyggende spil eller med simple afleveringer, som kan sætte tempo og hvis han bliver bare det mindste presset smider han bolden væk med det samme. Det har været pinefuldt at se på i så mange sæsoner.
Håber denne tilgang hjælper på det.
I det hele taget har det været tydeligt for mig, at modstanderens oplæg ofte har været, at Pallesen helst skulle være den fra vores hold som skulle føre bolden frem. Pallesen kan på ingen måde bidrage til det opbyggende spil eller med simple afleveringer, som kan sætte tempo og hvis han bliver bare det mindste presset smider han bolden væk med det samme. Det har været pinefuldt at se på i så mange sæsoner.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Tror alle mener vi er svage på den plads. Jeg ser heller ikke nogen argumentere for at Pallesen skal spille. Men at han konsekvent er den dårligste hver kamp er jeg simpelthen ikke enig i.doukas skrev: ↑24. jun 2022, 14:11Til dem der mener, at så ringe er Pallesen heller ikke. Kan godt være han er lykkedes med at skabe lidt assist her og der, men han har stået i så mange situationer, hvor han kunne slå et farligt indlæg, fordi modstanderen ingen gang forsøger at lukke ned for ham. Så ringe er han til den del.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det undrer mig helt vildt at INGEN har opsnappet det eller noget som helst om det. Ikke engang et indlæg fra en nyoprettet bruger herinde
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær
Fantatisk de langt om længe adressere højrebacken. Selvfølgelig ærgerligt for Klitten der må være på vej videre.
Jeg har altså ikke de højeste forventninger til Ludewig, virker som mange klubber han har været i uden at skille sig ud i nogle af dem? Men det er bare mit førstehåndsindtryk
Enig. Det spændende bliver hvem den næste prügelknabe bliver. Først var det MC, derefter Pallesen. Hvis ham tyskeren faktisk kan spille, så kunne Anders Hagelskjær være den næste.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 14:16Tror alle mener vi er svage på den plads. Jeg ser heller ikke nogen argumentere for at Pallesen skal spille. Men at han konsekvent er den dårligste hver kamp er jeg simpelthen ikke enig i.doukas skrev: ↑24. jun 2022, 14:11Til dem der mener, at så ringe er Pallesen heller ikke. Kan godt være han er lykkedes med at skabe lidt assist her og der, men han har stået i så mange situationer, hvor han kunne slå et farligt indlæg, fordi modstanderen ingen gang forsøger at lukke ned for ham. Så ringe er han til den del.
Jeg synes, du glemmer BørstenEksil skrev: ↑24. jun 2022, 14:32Enig. Det spændende bliver hvem den næste prügelknabe bliver. Først var det MC, derefter Pallesen. Hvis ham tyskeren faktisk kan spille, så kunne Anders Hagelskjær være den næste.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 14:16Tror alle mener vi er svage på den plads. Jeg ser heller ikke nogen argumentere for at Pallesen skal spille. Men at han konsekvent er den dårligste hver kamp er jeg simpelthen ikke enig i.doukas skrev: ↑24. jun 2022, 14:11Til dem der mener, at så ringe er Pallesen heller ikke. Kan godt være han er lykkedes med at skabe lidt assist her og der, men han har stået i så mange situationer, hvor han kunne slå et farligt indlæg, fordi modstanderen ingen gang forsøger at lukke ned for ham. Så ringe er han til den del.
Haha ja. Jeg har stadig intet hørt udover det andre skriver. Eneste jeg har hørt er at man leder efter en midtbanespiller.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 14:23Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær![]()
Fantatisk de langt om længe adressere højrebacken. Selvfølgelig ærgerligt for Klitten der må være på vej videre.
Og tror du stadig på Andreas Poulsen?Moen skrev: ↑24. jun 2022, 14:35Haha ja. Jeg har stadig intet hørt udover det andre skriver. Eneste jeg har hørt er at man leder efter en midtbanespiller.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 14:23Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær![]()
Når man ser videoer af den unge mand, ser det ud til han også er at finde på venstre kanten - kan altså spille i begge sider… kan da godt frygte, at noget er gået i hårdknude ift Andreas Poulsen og vi så har hentet ham her istedet… håber det ikke..
Synes han ser spændende ud! Aggressiv og masser af fart - og det har vi savnet
Synes han ser spændende ud! Aggressiv og masser af fart - og det har vi savnet
Ja. Har ikke hørt noget der indikerer andet end at han kommer, selvom det selvfølgelig er lidt underligt hvis han er med i træningen hos Gladbach nuDGK skrev: ↑24. jun 2022, 14:36Og tror du stadig på Andreas Poulsen?Moen skrev: ↑24. jun 2022, 14:35Haha ja. Jeg har stadig intet hørt udover det andre skriver. Eneste jeg har hørt er at man leder efter en midtbanespiller.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 14:23Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær![]()
Fantatisk de langt om længe adressere højrebacken. Selvfølgelig ærgerligt for Klitten der må være på vej videre.![]()
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er meget muligt at det er mig der nægter at se et eventuelt problem, men hvis du er på kontrakt i en klub så møder du vel ind til træningen indtil der ligger en ny kontrakt på bordetMoen skrev: ↑24. jun 2022, 14:49Ja. Har ikke hørt noget der indikerer andet end at han kommer, selvom det selvfølgelig er lidt underligt hvis han er med i træningen hos Gladbach nuDGK skrev: ↑24. jun 2022, 14:36Og tror du stadig på Andreas Poulsen?Moen skrev: ↑24. jun 2022, 14:35Haha ja. Jeg har stadig intet hørt udover det andre skriver. Eneste jeg har hørt er at man leder efter en midtbanespiller.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 14:23Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær![]()
Fantatisk de langt om længe adressere højrebacken. Selvfølgelig ærgerligt for Klitten der må være på vej videre.![]()
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Det lyder spændende.
Minusset er, at han ikke har præsteret alverden i de forrige klubber (men så havde han næppe endt hos os).
Plusset er, at han har forlænget med RBS, som viser fortsat tiltro til, at han ligger et niveau (eller to) på. Det kan han så passende gøre hos os.
Minusset er, at han ikke har præsteret alverden i de forrige klubber (men så havde han næppe endt hos os).
Plusset er, at han har forlænget med RBS, som viser fortsat tiltro til, at han ligger et niveau (eller to) på. Det kan han så passende gøre hos os.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Enig, der er kæmpe potentiale i Pedro. Det er svært ikke at få et man crush på ham, når han piller bolden fra gode spillere, som var de miniputs. Til gengæld må han for min skyld gerne spille med mindre risicis. Det er ikke få gange han han mistet bolden på en overilede dribling eller satset aflevering. En sekser må gerne gøre det simple..baresi skrev: ↑24. jun 2022, 09:29Men til gengæld tror jeg Pedro kommer til at shine for vildt som 6er, han har altid spillet i en 3 midt inden AaB og befinder sig bedst som isoleret 6er.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 09:15Anser A. Poulsen for være et spørgsmål om tid.. Næste på listen må være en 6’er? Taktikbrættet fra gårsdagens træning viste vi næste sæson spiller 4-3-3 med en regulær 6’er. Magnus har udløb, og det efterlader os med Pedro, som mangler en konkurrent/backup..
Jeppe P kan vel ikke udfylde den rolle?
Synes det lyder spændende.
-
R Rosenberg
- Allstar

Lad nu være med det der ynke-snak. Ingen er prügelknabe, men de tre spillere, du nævner, samt fx Børsting, er jo bare slet og ret for dårlige i en klub, der ønsker at blande sig i toppen.Eksil skrev: ↑24. jun 2022, 14:32Enig. Det spændende bliver hvem den næste prügelknabe bliver. Først var det MC, derefter Pallesen. Hvis ham tyskeren faktisk kan spille, så kunne Anders Hagelskjær være den næste.Forza skrev: ↑24. jun 2022, 14:16Tror alle mener vi er svage på den plads. Jeg ser heller ikke nogen argumentere for at Pallesen skal spille. Men at han konsekvent er den dårligste hver kamp er jeg simpelthen ikke enig i.doukas skrev: ↑24. jun 2022, 14:11Til dem der mener, at så ringe er Pallesen heller ikke. Kan godt være han er lykkedes med at skabe lidt assist her og der, men han har stået i så mange situationer, hvor han kunne slå et farligt indlæg, fordi modstanderen ingen gang forsøger at lukke ned for ham. Så ringe er han til den del.
Der er ingen bashen, hetz eller andet, man kan pive over, men slet og ret nogle spillere, der alt for ofte har stukket ud på den virkelig dårlige måde, og det er såmænd ikke mere end det.
Ædruelighedens stemme
Du har ret, det er ikke et problem. Havde bare ikke forestillet mig at han skulle møde ind, når han nærmest har fået fripas til at finde en ny klubPonySlaystation skrev: ↑24. jun 2022, 14:56Det er meget muligt at det er mig der nægter at se et eventuelt problem, men hvis du er på kontrakt i en klub så møder du vel ind til træningen indtil der ligger en ny kontrakt på bordetMoen skrev: ↑24. jun 2022, 14:49Ja. Har ikke hørt noget der indikerer andet end at han kommer, selvom det selvfølgelig er lidt underligt hvis han er med i træningen hos Gladbach nuDGK skrev: ↑24. jun 2022, 14:36Og tror du stadig på Andreas Poulsen?Moen skrev: ↑24. jun 2022, 14:35Haha ja. Jeg har stadig intet hørt udover det andre skriver. Eneste jeg har hørt er at man leder efter en midtbanespiller.DarkHorse9000 skrev: ↑24. jun 2022, 14:23Jeres Kilder må lige oppe sig, og fortæller navnet på den midtbanespiller vi er snublende nær![]()
![]()
Er jeg den eneste der har bemærket at Marco ramkilde er udtaget til træningskampen i morgen mod agf?? Jeg vidste godt han trænede med men at skulle spille kamp med os? Er det ikke usædvanligt når han "blot" holdt formen ved lige
Som jeg nævnte da han begyndte at træne med står der Figo skrevet over det hele på den “prøvetræning”. Håber de stikker ham en kontrakt
Jeg savner Winsnes
Det virker godtnok underligt, men hvis det kan virke så skal jeg ikke brokke mig..