Nu var Høgh tæt på gratis. Fatter ikke folk gider brokke sig over ham.Jakobsen skrev: ↑5. jul 2022, 15:37Helt enig i det hele. Kasper Høgh er et ringere køb end Safranko.R Rosenberg skrev:Helt enig. Det er mig en kæmpe gåde, at man lejer Tim ud og henter Høgh ind. Altså, det er jo ikke engang tilnærmelsesvis 1:1. Det er et gevaldigt skridt ned.OrkSatme skrev: ↑5. jul 2022, 14:45Man burde hive Tim Prica hjem og forsøge at sælge/leje Høgh ud. Tim Prica viste glimt af kvalitet. Særligt hans 2 mål i kampen mod OB, hvor Far Prica, var inde og se kampen, var imponerende. Han har vist en god afslutningsfod. Han var desværre tit og ofte overtændt, men det kan han lære at skrue lidt ned for. Jeg ville 10 ud af 10 gange hellere sætte Prica ind end jeg ville sætte Høgh ind.
Der kan selvfølgelig være gode grunde til at leje ham ud (fx at man tror, at han kan bryde igennem i anden luft), men jeg ville da 1000 gange hellere have set, at Tim havde fået de minutter i sidste sæson, som Høgh fik til konstant at klovne rundt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Fordi han er så tæt på vores startopstilling taget i betragtning hans niveau er til bunden af første division i bedste fald. Det er en spiller der bare ikke er god nok uagtet han “kun” er 21 år. Det er spild af plads og han giver noget af det vi mangler.Stegosaurus skrev:Nu var Høgh tæt på gratis. Fatter ikke folk gider brokke sig over ham.Jakobsen skrev: ↑5. jul 2022, 15:37Helt enig i det hele. Kasper Høgh er et ringere køb end Safranko.R Rosenberg skrev:Helt enig. Det er mig en kæmpe gåde, at man lejer Tim ud og henter Høgh ind. Altså, det er jo ikke engang tilnærmelsesvis 1:1. Det er et gevaldigt skridt ned.OrkSatme skrev: ↑5. jul 2022, 14:45Man burde hive Tim Prica hjem og forsøge at sælge/leje Høgh ud. Tim Prica viste glimt af kvalitet. Særligt hans 2 mål i kampen mod OB, hvor Far Prica, var inde og se kampen, var imponerende. Han har vist en god afslutningsfod. Han var desværre tit og ofte overtændt, men det kan han lære at skrue lidt ned for. Jeg ville 10 ud af 10 gange hellere sætte Prica ind end jeg ville sætte Høgh ind.
Der kan selvfølgelig være gode grunde til at leje ham ud (fx at man tror, at han kan bryde igennem i anden luft), men jeg ville da 1000 gange hellere have set, at Tim havde fået de minutter i sidste sæson, som Høgh fik til konstant at klovne rundt.
RAUS RAUS SSE!
Gad vide om det er som konkurrent til vores elskede serbiske Messi som så, må se endnu mere af kampene fra bænken - han har ellers været hårdt nok presset af Kapper The rapper med den obligatoriske udskiftning efter en time når kavaleriet skulle sættes ind. Eller måske den nye tiltænkt som erstatning for Lionel Makaric. Nå men det tiden vise.
Bortset fra den hårde konkurrence om 9er positionen så virker det til at Friis så ikke ser unge Ross som angriber og i stedet vil køre ham ind på midtbanen - måske som Fossum afløser.
Men ER Ross ikke i alle årene på u holdene været placeret som 9er.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Sikke en fed måde at omtale en spiller på det hold man holder med.Maglau skrev: ↑5. jul 2022, 16:14Gad vide om det er som konkurrent til vores elskede serbiske Messi som så, må se endnu mere af kampene fra bænken - han har ellers været hårdt nok presset af Kapper The rapper med den obligatoriske udskiftning efter en time når kavaleriet skulle sættes ind. Eller måske den nye tiltænkt som erstatning for Lionel Makaric. Nå men det tiden vise.
Bortset fra den hårde konkurrence om 9er positionen så virker det til at Friis så ikke ser unge Ross som angriber og i stedet vil køre ham ind på midtbanen - måske som Fossum afløser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Nu har folk jo ikke Børsting og MC længereForza skrev: ↑5. jul 2022, 16:18Sikke en fed måde at omtale en spiller på det hold man holder med.Maglau skrev: ↑5. jul 2022, 16:14Gad vide om det er som konkurrent til vores elskede serbiske Messi som så, må se endnu mere af kampene fra bænken - han har ellers været hårdt nok presset af Kapper The rapper med den obligatoriske udskiftning efter en time når kavaleriet skulle sættes ind. Eller måske den nye tiltænkt som erstatning for Lionel Makaric. Nå men det tiden vise.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Synes det er tyndt at trække syndebukkortet på Høgh. Vi snakker om en reservespiller fra 1. Division som på en halvsæson ikke har vist noget der indikerer hans niveau skulle være højere. Børsting delte vandene og jeg var selv på team “Meh” hvad angik ham, men han havde nogle kompetencer på et vist niveau der gjorde han havde en værdi i truppen så derfor var det også urimeligt han blev gjort til syndebuk. Der synes jeg modsat ikke vi får noget som helst på Superliganiveau fra Høgh og jeg synes det er let købt at sige han bliver gjort til syndebuk fordi de fleste er enige om han ikke er god nok.KlaskmyggenNoah skrev:Nu har folk jo ikke Børsting og MC længereForza skrev: ↑5. jul 2022, 16:18Sikke en fed måde at omtale en spiller på det hold man holder med.Maglau skrev: ↑5. jul 2022, 16:14Gad vide om det er som konkurrent til vores elskede serbiske Messi som så, må se endnu mere af kampene fra bænken - han har ellers været hårdt nok presset af Kapper The rapper med den obligatoriske udskiftning efter en time når kavaleriet skulle sættes ind. Eller måske den nye tiltænkt som erstatning for Lionel Makaric. Nå men det tiden vise.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Mange synes, Børsting var for ringe til dette niveau. Det gav de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte var for ringe og lavede nogle ting, der ikke harmonerede med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Magnus var for ringe til dette niveau. Det gav de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte var for ringe og lavede nogle ting, der ikke harmonerede med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Pallesen er for ringe til dette niveau. Det giver de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte er for ringe og laver nogle ting, der ikke harmonerer med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Høgh er for ringe til dette niveau. Det giver de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte er for ringe og laver nogle ting, der ikke harmonerer med ambitionerne. Punktum.
Nogen (én i udtalt grad) synes det samme om Makaric, nogen om Ferreira, andre om Hagelskjær og nogle om Kusk. Og sådan kunne man blive ved.
De er ikke hverken syndebukke eller prügelknaben. Det er elitesport, mine damer og herrer. I verdens absolut mest populære sportsgren. Ergo har fans en holdning. Heldigvis.
Mange synes, Børsting var for ringe til dette niveau. Det gav de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte var for ringe og lavede nogle ting, der ikke harmonerede med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Magnus var for ringe til dette niveau. Det gav de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte var for ringe og lavede nogle ting, der ikke harmonerede med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Pallesen er for ringe til dette niveau. Det giver de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte er for ringe og laver nogle ting, der ikke harmonerer med ambitionerne. Punktum.
Mange synes, Høgh er for ringe til dette niveau. Det giver de (vi) udtryk for. På et AaB-debatforum. Ofte, fordi han ofte er for ringe og laver nogle ting, der ikke harmonerer med ambitionerne. Punktum.
Nogen (én i udtalt grad) synes det samme om Makaric, nogen om Ferreira, andre om Hagelskjær og nogle om Kusk. Og sådan kunne man blive ved.
De er ikke hverken syndebukke eller prügelknaben. Det er elitesport, mine damer og herrer. I verdens absolut mest populære sportsgren. Ergo har fans en holdning. Heldigvis.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Enig, og nogle synes Kusk har været alt for ringe, og nogle Ross, andre synes også Lucas ikke er på niveau, og alle argumenterer jo godt for det. Og nogle er bestemt glemt men burde også nævnes. Det er elitesport, alle skal igennem debattens kritiske øjneR Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Alle må kritiseres, men pointen er at nogen får kniven lige meget om de har spillet en god kamp eller ej. Eksempelvis havde Pallesen et god efterår og et dårligt forår, men kritikken var totalt konstant, fordi debatside-sandheden er, at alt han foretager sig er lort. Det er kedeligt og debatdræbende.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Jeg er helt enig. Jeg synes dog bare det er på et relativt lavt og meget lidt givende niveau at begynde at kalde Makaric for "Vores elskede serbiske Messi", fordi man tilsyneladende er blevet lidt småfornærmet over at man står alene med en massiv kritik af en spiller, og derfor tyer til martyrrollen. Der er jo på ingen måde nogen der giver udtryk for at Makaric er en topprofil for os eller bliver vores næste 30 mio. kr. salg, men alligevel skal tingene ekstremiseres i bedste Facebook-stil. Der synes jeg godt vi kunne vise lidt mere niveau herinde.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Og så er jeg med på det ikke er dig der skriver ovenstående om Makaric, men det var jo den post der startede måden hvorpå vi omtaler vores spillere på.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det synes jeg så blot simpelthen er en ukorrekt konklusion. Men din observation kan jeg jo ikke tage fra dig.Eksil skrev: ↑6. jul 2022, 08:11Alle må kritiseres, men pointen er at nogen får kniven lige meget om de har spillet en god kamp eller ej. Eksempelvis havde Pallesen et god efterår og et dårligt forår, men kritikken var totalt konstant, fordi debatside-sandheden er, at alt han foretager sig er lort. Det er kedeligt og debatdræbende.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Ædruelighedens stemme
Fair nok, så er vi uenige.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2022, 08:39Det synes jeg så blot simpelthen er ukorrekt.Eksil skrev: ↑6. jul 2022, 08:11Alle må kritiseres, men pointen er at nogen får kniven lige meget om de har spillet en god kamp eller ej. Eksempelvis havde Pallesen et god efterår og et dårligt forår, men kritikken var totalt konstant, fordi debatside-sandheden er, at alt han foretager sig er lort. Det er kedeligt og debatdræbende.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg rettede lige, så det fremgik, at det er kritikken af Pallesen, jeg mener.Eksil skrev: ↑6. jul 2022, 08:39Fair nok, så er vi uenige.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2022, 08:39Det synes jeg så blot simpelthen er ukorrekt.Eksil skrev: ↑6. jul 2022, 08:11Alle må kritiseres, men pointen er at nogen får kniven lige meget om de har spillet en god kamp eller ej. Eksempelvis havde Pallesen et god efterår og et dårligt forår, men kritikken var totalt konstant, fordi debatside-sandheden er, at alt han foretager sig er lort. Det er kedeligt og debatdræbende.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Ædruelighedens stemme
Præcis. Der er ingen der argumenterer for at man ikke må kritisere spillernes evner. Men de der småfornærmede troll stikpiller fra Maglau om Makaric gavner ikke nogen debat. Jeg forstår simpelthen ikke hvad formålet er hvis man vitterligt holder med AaB.Frygah skrev: ↑6. jul 2022, 08:23Jeg er helt enig. Jeg synes dog bare det er på et relativt lavt og meget lidt givende niveau at begynde at kalde Makaric for "Vores elskede serbiske Messi", fordi man tilsyneladende er blevet lidt småfornærmet over at man står alene med en massiv kritik af en spiller, og derfor tyer til martyrrollen. Der er jo på ingen måde nogen der giver udtryk for at Makaric er en topprofil for os eller bliver vores næste 30 mio. kr. salg, men alligevel skal tingene ekstremiseres i bedste Facebook-stil. Der synes jeg godt vi kunne vise lidt mere niveau herinde.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2022, 20:59Åh, kunne vi ikke snart komme over al den ævl om syndebukke og hetz og andet pladderhumanistisk folkeskolebavl, som strømmede det ud af et radikalt gruppeværelse. Det er professionel fodbold på øverste niveau i Danmark. Det er et job, som uden fans ville være røvsygt. Og uden fans ville fodbold ikke eksistere. Det er et job, de selv har valgt.
Og så er jeg med på det ikke er dig der skriver ovenstående om Makaric, men det var jo den post der startede måden hvorpå vi omtaler vores spillere på.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Selvfølgelig må man kritisere spillerne og synes de ikke er gode nok. Men man skal huske på, at du alene synes Pallesen ikke er god nok eller Makaric. Så pilen peger jo ikke kun på Maglau, men ligeså høj grad på Rosenberg og så mange andre.
Eksempelvis har trænere de sidste tre sæsoner valgt Pallesen 87 gange til startopstillingen, Kasper Kusk 55 gange, Magnus Chr. 39 gange og Thelander 68 gange.
Og så meget konkurrence har der ikke været på de andre pladser heller. Så hvis der er noget med offerrollen, så er det de debattørrer, som bliver tøsefornærmet over de ikke må kalde spillerne platte ting, selvom de gang på gang bliver mødt med stats, som viser det modsatte. Men jeg er selvfølgelig ikke facebookven med Vibeke Manninche eller andre sandhedsvidner.
- FlæskeFrank
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Pallesen er ringe, uanset hvor mange stats du bringer på banen Vibeke.FlæskeFrank skrev: ↑6. jul 2022, 11:47Selvfølgelig må man kritisere spillerne og synes de ikke er gode nok. Men man skal huske på, at du alene synes Pallesen ikke er god nok eller Makaric. Så pilen peger jo ikke kun på Maglau, men ligeså høj grad på Rosenberg og så mange andre.
Eksempelvis har trænere de sidste tre sæsoner valgt Pallesen 87 gange til startopstillingen, Kasper Kusk 55 gange, Magnus Chr. 39 gange og Thelander 68 gange.
Og så meget konkurrence har der ikke været på de andre pladser heller. Så hvis der er noget med offerrollen, så er det de debattørrer, som bliver tøsefornærmet over de ikke må kalde spillerne platte ting, selvom de gang på gang bliver mødt med stats, som viser det modsatte. Men jeg er selvfølgelig ikke facebookven med Vibeke Manninche eller andre sandhedsvidner.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Kom nu tilbage på sporet....
Jeg synes nogle har nævnt Sigurd Haugen som en potentiel angriber, men et skifter til AGF på mellem 10-15 millioner er godt nok en sum!
Jeg synes nogle har nævnt Sigurd Haugen som en potentiel angriber, men et skifter til AGF på mellem 10-15 millioner er godt nok en sum!
Jeg tror ikke du læser hvad jeg skriver. Jeg prøver lige igen. Selvfølgelig må man kritisere spillere. Ingen har sagt andet.FlæskeFrank skrev: ↑6. jul 2022, 11:47Selvfølgelig må man kritisere spillerne og synes de ikke er gode nok. Men man skal huske på, at du alene synes Pallesen ikke er god nok eller Makaric. Så pilen peger jo ikke kun på Maglau, men ligeså høj grad på Rosenberg og så mange andre.
Det sidste må stå for din egen regning. Jeg synes ikke den pågældende bruger bidrager til nogen debat ved at omtale spillere på den måde. Færdig slut.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg var sådan set ikke uenig med dig. Men istedet for at hive en nyttesløs lang tråd ind startede jeg med dit indlæg og et "enig". De bøvede "Lionel Makaric" eller "Kapper the Rapper" er meget lidt konstruktivt.Forza skrev: ↑6. jul 2022, 12:44Jeg tror ikke du læser hvad jeg skriver. Jeg prøver lige igen. Selvfølgelig må man kritisere spillere. Ingen har sagt andet.FlæskeFrank skrev: ↑6. jul 2022, 11:47Selvfølgelig må man kritisere spillerne og synes de ikke er gode nok. Men man skal huske på, at du alene synes Pallesen ikke er god nok eller Makaric. Så pilen peger jo ikke kun på Maglau, men ligeså høj grad på Rosenberg og så mange andre.
Det sidste må stå for din egen regning. Jeg synes ikke den pågældende bruger bidrager til nogen debat ved at omtale spillere på den måde. Færdig slut.
- FlæskeFrank
AGF bruger mange penge på spillere er der over de 22-23 år, hvor det bliver svært at få flere penge for dem i et evt. fremtidigt salg. Eks gav de gode penge for PO (25 år, 6-8 mio), Mikeal Andersen (24 år, 15 mio). Ved godt de også køber ungt og lovende ind, men er stadig overraskende sent i fødekæden deres resultater taget i betragtning.raekkeettre skrev: ↑6. jul 2022, 12:37Kom nu tilbage på sporet....
Som markedet er nu skal det være ungt og lovende eller gammelt og gratis.