I mine øjne er det, der er uholdbart for debatten, at man ikke må stille spørgsmål ved en træner, som nu er på 8. kamp uden sejr, med et historisk lavt pointsnit i nærheden af 1, som står i spidsen for et hold, som intet sætter sammen offensivt, hvilket har gjort sig gældende længe, og som vader i defensive fejl?Kunji skrev: ↑17. jul 2022, 15:18Enig. Der er tydeligt spillere, som ikke har fundet deres pladser endnu, og så er der for mange, der ikke præsterer.Sauer skrev: ↑17. jul 2022, 15:15Selv hvis vi havde Ancelotti på bænken, tror jeg, det vil tage noget tid for spillerne at finde ro i et nyt system med nye sidemakkere. Men derfor er det da klart stadig frustrerende at kigge på.Proppen skrev: ↑17. jul 2022, 15:13Jeg er meget enig i dine bullets. Og det betyder, at AaB har meget svært ved at skabe chancer. Det er så frustrerende at være vidne til, fordi de objektivt set egentligt burde have offensiv kvalitet nok. Det er dårligt trænerarbejde.baresi skrev: ↑17. jul 2022, 15:031. halvlegs analyse.
- Som hold spiller vi:
- for langsomt
- vi laver ingen offensive løb for hinanden
- vi er for lette at spille bolden bagom
- og så er vi slet ikke agressive nok i vores pres og holder i øvrigt dårligt på bolden.
vores centrale midt er simpelthen for langsom
Og så er offensiven uden BID. ingen kreativitet, ingen overlap, ingen kryds, og ingen direktethed på mål.
Men synes overordnet set system skiftet ser rigtigt ud, dejligt at være fri for det ligegyldige wingbacks spil som overhovedet ikke fungerede.
Vi mangler at sætte os på modstanderen og vi manglere flere overlaps og løb fra både backs og skiftevis fossum, højholt.
det er igen Mararic alene i verden.
KOM NU LIDT - nu skal der altså en anden indstilling til i 2. halvleg.
Vi spillre for stresset.
SKIFT ud efter kort tid i 2. halvleg.
Så længe vi ikke roder rundt omkring stregen, så skal Friis som minimum have sæsonen ud. Det her med at skyde på træneren og kræve dem fyret hvert halve år er uholdbart for klubben og debatten.
Er din tilgang virkelig, at vi bare skal lade stå til og lade endnu en sæson forsvinde mellem hænderne på os? Hvis tendensen fortsætter kommer den her sæson kun til at handle om én ting, og det er at kæmpe indædt for at indgå nedrykning.