Enig.baresi skrev: ↑18. jul 2022, 10:24vi kan ikke sige at truppen ikke er god nok, ej heller pga af Rinne og Thelander.R Rosenberg skrev: ↑18. jul 2022, 10:15Jeg er faktisk grundlæggende enig med Inge her: https://bold.dk/short/FCaU
Truppen, set spiller for spiller, burde være stærk nok til at komme i top 6 (men heller ikke højere), hvis man sammenligner med de andre klubber. Problemet er nærmere, at truppen ikke performer godt nok som enhed, og at der ikke virker til at være en klart defineret plan med klart definerede mønstre, som spillerne føler ro i.
Og så virker det jo til, at det årelange problem med mentaliteten spøger og spøger.
Der er større konkurrence på holdet i år.
MEN der er nogle ting der er nødvendige for at opnå succes som jeg ser det:
1 - der skal findes et fast makkerpar til det centrale forsvar - Kramer + 1
2 - begge backs bør blive udkonkurreret af de nye spillere - de er ikke længere gode nok. A -Poulsen giver sig selv, man er Ludewig en lottokupen eller?
3 - hvis vi skal spille med 3 på midten skal de være meget meget mere dynamiske og de 2 8ere komme mere i boksen, samt agere assist spillere. Fossum ser jeg som en der skal væk, og så skal der handles ind til denne plads.
4 - angrebet, eller de 3 forreste , hvem skal det bestå af? Makaric, som om det ikke bliver forløst - måske skal ementa have chancen. Prip på venstre kant duer slet ikke - og sousa er nok købt ind til højre pinden, og hvad med lucas og kusk, samt evt. O.Ross - vi har igen for mange afgørende spillere på bænken. FEDT med konkurrencen, men vi har for stort et overskud på disse positioner og de bliver bare ikke forløst.
5 - HVEM eller hvilke ledere er der på holdet. Jeg savner LEDEREN + et par vicesheriffer der hiver medspillerne rundt på banen, og leder og dirigierer.
MEN enig med dig rosenberg - vi har altså et top 6 hold på papiret, så der er ikke flere undskyldninger for ikke at få det forløst.
Som jeg ser det og remsede op i går, er der pt NUL ledere på det hold. NUL samlende figurer. NUL personer, der går forrest og hiver de andre med.
Det er en flok mere eller mindre introverte satellitter, som alle gør det bedste, de kan, men ikke fungerer som en enhed. Og det har jo været et problem i mange, mange år.
Og så synes jeg, at det er beskæmmende, at man ikke har løst det midtbaneproblem endnu, efter Hiljemark gik i stykker - for det var jo helt rigtigt set, at det var ét af de største problemer, før man hentede ham.
Og så backs. Jeg er inderligt skuffet over, at man endnu engang har forsømt at hente en back på højere niveau end Pallesen. For var LudEwig det, spillede han jo.
Det er satme sløjt arbejde af Inge, hvis LudEwig bare er en måske'er.