Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Re: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Så er vores nye keeper igen ved at koste et mål! Hvad fanden sker der??!
Posavec koster min 1 mål i dag, I hørte det først her
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Og den kære kroat med endnu en retur direkte ud i feltet
Vi får det vist også svært i den her kamp.
Hader København!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Se bort fra ovenståendeBuzz Killington skrev: ↑31. jul 2022, 14:20Ja, ikke en virvelvind indtil videre, men vores spil syner i det mindste ikke af usikkerhed som man kunne frygte. Vi står udemærket. Men ok, Horsens vil vist heller ikke så meget.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
De fleste målmænd på divisionsniveau havde holdt den. Den kommer ikke specielt hurtigt og han kan følge den hele vejen.
Flå nu Prip ud og smid Ross ind. Kæft, hvor er han lad at se på.
Aarh, direkte ud i feltet var det så ikke. Men okay, det var ikke ud over baglinien.alithebeast skrev: ↑31. jul 2022, 14:26Og den kære kroat med endnu en retur direkte ud i feltetVi får det vist også svært i den her kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- alithebeast
- Allstar

Lucas er altså endnu ringere..
Hader København!
Lucas søger i det mindste bolden. Prip lunter rundt og gemmer sig.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Vi har bolden meget, og har egentlig ok styr på Horsens.
Bare uendelig trist at se, at vi ingen plan har med bolden....der sker intet overraskende for at true Horsens mål, og så ender det jo med at være en kamp på Horsens principper.
Der skal ske et eller andet - bare svært at se, hvordan vi skal kunne spille med flere kreative offensive kræfter end vi gør - de er desværre bare ikke så kreative i dag.
Bare uendelig trist at se, at vi ingen plan har med bolden....der sker intet overraskende for at true Horsens mål, og så ender det jo med at være en kamp på Horsens principper.
Der skal ske et eller andet - bare svært at se, hvordan vi skal kunne spille med flere kreative offensive kræfter end vi gør - de er desværre bare ikke så kreative i dag.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Men altså jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har været gode til at åbne defensive hold. Vi er notorisk ringe i de her situationer medmindre vi får puttet den første ind.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Øj, defensiven sover der. Fint af Posavec.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Posavec oser af usikkerhed. Horsens ved at de bare skal sparke fra distancen og satse på en retur. Det ligner godt nok endnu et kolossalt fejlkøb af IAO. Det er ikke kun i starten af sæsonen, men også i træningskampene.
Der gjorde han det da godt så mon ikke som tiden går de andre ting og usikkerheder forsvinder
- alithebeast
- Allstar

Når hele holdet står på flade fødder, og spiller til siden eller bagud, så sker der altså ingenting.
Hader København!
FCKs første mål var ikke en god aktion fra Posavec, men ikke et drop..
Den her.. Ja, det er skidt, fordi der er væsentlig mere tid, og han har vinkel til at slå den ud mod baglinjen..
Der tegner sig et tydeligt billede af, at han faktisk ikke kan gribe ret mange bolde.. Kan være noget han er skolet til, men så er det skidt scouting, fordi det passer ikke til dansk måde at skole keepere på, og dermed aner forsvarsspillerne ikke hvad de skal regne med..
Øv, det begynder at ligne et skidt indkøb, fordi det er fejl som ikke ser tilfældige ud, men noget som vil ske igen og igen..
Og så hjælper det ikke, at man er skarp 1-mod-1
Den her.. Ja, det er skidt, fordi der er væsentlig mere tid, og han har vinkel til at slå den ud mod baglinjen..
Der tegner sig et tydeligt billede af, at han faktisk ikke kan gribe ret mange bolde.. Kan være noget han er skolet til, men så er det skidt scouting, fordi det passer ikke til dansk måde at skole keepere på, og dermed aner forsvarsspillerne ikke hvad de skal regne med..
Øv, det begynder at ligne et skidt indkøb, fordi det er fejl som ikke ser tilfældige ud, men noget som vil ske igen og igen..
Og så hjælper det ikke, at man er skarp 1-mod-1
Hvorfor skulle den op i luften Ementa?
Ååååh der mangler slutproduktet.. Men han ser god ud
Ååååh der mangler slutproduktet.. Men han ser god ud
Ementa er utvivlsomt vores farligste våben
Gad vide om Pallesen som stod LÆNGE og signalerede til Ross at han skulle have bolden bedre kunne tænke sig Granli på banen? Ross lader til kun at have 2 modes: Short passing og langt los i blinde.
Edit: Der så vi så, hvorfor Ross nok tøver med at prøve andet. Meget tæt på frispilning af en Horsens-mand i forsøget på at spille bolden til Pallesen.
Edit: Der så vi så, hvorfor Ross nok tøver med at prøve andet. Meget tæt på frispilning af en Horsens-mand i forsøget på at spille bolden til Pallesen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
På den lyse side har vi da fået en angriber.