RicoBR02 skrev: ↑2. aug 2022, 20:02Jeg smider bare talen sammen inde i mit hoved selv, så kan du snuppe dig en bid mad istedetR Rosenberg skrev: ↑2. aug 2022, 20:00Jeg skulle lige til at skrive en hyldesttale af Castro'ske dimensioner til dit forrige indlæg, men så tænkte jeg lige at scrolle helt ned først - og så ville jeg pludselig hellere bare have et stykke mad.RicoBR02 skrev: ↑2. aug 2022, 19:55Jeg har det meget svært med enkelte brugere herinde, men du må ALDRIG NOGENSINDE sammenligne Debatsiden med folk fra Ikast. Det fortjener hverken @Proppen @KlaskmyggenNoah @JakobsenStegosaurus skrev: ↑2. aug 2022, 19:22Yes. Yes. Det her forums største problem er brugerne. Der er mange trolls, og der er mange brugere, som lige synes de skal vise de er bedre end alle os andre fjolser der holder med AaB. Tjek i øvrigt Ulvegraven - FCMs forum. Det har endnu større problemer - alt er negativt og alle skal fyres.
Eller nogen andre herinde. Måske @R Rosenberg Men så er det vist os det..
(Men jeg er træls nok stadig enig).![]()
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Transferønsker???
Rygter???
?
Rygter???
?
@baresi eller @Moen , er jeres vandrør helt udtørret? 
AaB - nu, i morgen & altid! 
jeg har intet nyt - kun gentagelser.
central midt er en prioritet og jeg tror der lander en uagtet om fossum sælges. Det er jeg faktisk ret sikker på.
angriber - jeg tror det bliver en blanding af at makaric forsøges afskibet og hvis det lykkes så henter man måske en (men nu er prica begyndt at score mål, så hold nu øje med ham)
salg:
Granli tror jeg kan være et billigt salgsemne
Fossum - min frygt er at den ender som rinne / thelander og at vi intet økonomisk får ud af ham, og desværre som det er pt, heller intet sportsligt. Han er for mig færdig i AaB trøjen. har spillet godt, men er ikke længere manden der løfter vores niveau. Det er alibi. han skulle være solgt og 100% i dette vindue - men han er pt ikke særligt attraktiv.
kusk: Kusk får ikke forlænget i AaB - det ved jeg - som om han ryger nu eller om 6 mdr - tja - men han får ikke forlænget. Men jeg synes han næsten er ene om at gøre en forskel når han skiftes ind. Der kommer et meget direkte drive i spillet når han er på banen pt. Han virker i spillehumør, og når han er det skal han altså bruges. tror der er både mål og assist i ham. Ærgerligt han ikke bruges mere.
Prip: han ligner en amatør version af sig selv i øjeblikket. MEN han har været skadet og så bliver han brugt på positioner hvor han er ufarlig. Central Midt eller venstre kanten. Han er klart bedst på højrekanten (sousa ) eller bag en angriber i en 4-2-3-1 som den forrste offensive. Vi får simpelthen ikke nok ud af ham, og derfor bliver et salg også svært.
makaric - som sagt tror jeg man prøver at afhænde ham retur til et balkan land.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det ville være verdens største selvmål at afhænde Kusk.baresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
central midt er en prioritet og jeg tror der lander en uagtet om fossum sælges. Det er jeg faktisk ret sikker på.
angriber - jeg tror det bliver en blanding af at makaric forsøges afskibet og hvis det lykkes så henter man måske en (men nu er prica begyndt at score mål, så hold nu øje med ham)
salg:
Fossum - min frygt er at den ender som rinne / thelander og at vi intet økonomisk får ud af ham, og desværre som det er pt, heller intet sportsligt. Han er for mig færdig i AaB trøjen. har spillet godt, men er ikke længere manden der løfter vores niveau. Det er alibi. han skulle være solgt og 100% i dette vindue - men han er pt ikke særligt attraktiv.
kusk: Kusk får ikke forlænget i AaB - det ved jeg - som om han ryger nu eller om 6 mdr - tja - men han får ikke forlænget. Men jeg synes han næsten er ene om at gøre en forskel når han skiftes ind. Der kommer et meget direkte drive i spillet når han er på banen pt. Han virker i spillehumør, og når han er det skal han altså bruges. tror der er både mål og assist i ham. Ærgerligt han ikke bruges mere.
Prip: han ligner en amatør version af sig selv i øjeblikket. MEN han har været skadet og så bliver han brugt på positioner hvor han er ufarlig. Central Midt eller venstre kanten. Han er klart bedst på højrekanten (sousa ) eller bag en angriber i en 4-2-3-1 som den forrste offensive. Vi får simpelthen ikke nok ud af ham, og derfor bliver et salg også svært.
Ja, Prip er bedst på højre. Problemet for Prip er bare, at Sousa er (meget) bedre og skaber meget mere offensivt postyr.
Ædruelighedens stemme
jeg er helt enig med dig "problemet" er bare at vores bedste og mest afgørende spiller sidste sæson er bænket - og den del helt isoleret set (uden at tænke sousa ind i sammenligningen) virker lidt underlig. For så er sousa jo købt til at erstatte både kusk og prip :-) :-)R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2022, 10:51Det ville være verdens største selvmål at afhænde Kusk.baresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
salg:
Ja, Prip er bedst på højre. Problemet for Prip er bare, at Sousa er (meget) bedre og skaber meget mere offensivt postyr.
kunne du ikke se en 2 mands central midt med Højholt og pedro (hvor de skulle tænke i at være 6ere) og så Sousa, prip og lucas foran dem med ementa som opspilsstation. Det kunne være fedt. Prip lige bag angriberen. På den måde er fossum også ude af ligningen hvilket jeg virkelig godt gad.
Du var også ret sikker på den midtbanespiller sidste sommer... Vi endte med at stå med Trajkovski i stedetbaresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
salg:
Men enig i alt hvad du skriver. Kæmpe skam at man åbenbart bare vil af med Kusk, uagtet at han konsekvent er en af de mest chanceskabende spillere for os. Men som skrevet tidligere, tror jeg den beslutning er truffet af Inge for længe siden. Prip skal nok komme op i niveau igen, det tror jeg på, men du har ret i at han er bedst når han tager udgangspunkt i højresiden, og her er der kommet en ret seriøs konkurrent.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
ja og undgik også den flove smiley :-)Hanga skrev: ↑3. aug 2022, 11:00Du var også ret sikker på den midtbanespiller sidste sommer... Vi endte med at stå med Trajkovski i stedetbaresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
salg:
makaric - som sagt tror jeg man prøver at afhænde ham retur til et balkan land.![]()
Lad os håbe du får ret denne gang og at spilleren der kommer viser sig at være bedre.
Men enig i alt hvad du skriver. Kæmpe skam at man åbenbart bare vil af med Kusk, uagtet at han konsekvent er en af de mest chanceskabende spillere for os. Men som skrevet tidligere, tror jeg den beslutning er truffet af Inge for længe siden. Prip skal nok komme op i niveau igen, det tror jeg på, men du har ret i at han er bedst når han tager udgangspunkt i højresiden, og her er der kommet en ret seriøs konkurrent.
gad bare godt der som min var plads til både sousa (for han gør det satme godt) og prip - for prip har noget andet der er mere direkte på mål med skud og det savner vi også.
baresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:57jeg er helt enig med dig "problemet" er bare at vores bedste og mest afgørende spiller sidste sæson er bænket - og den del helt isoleret set (uden at tænke sousa ind i sammenligningen) virker lidt underlig. For så er sousa jo købt til at erstatte både kusk og prip :-) :-)R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2022, 10:51Det ville være verdens største selvmål at afhænde Kusk.baresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
salg:
kunne du ikke se en 2 mands central midt med Højholt og pedro (hvor de skulle tænke i at være 6ere) og så Sousa, prip og lucas foran dem med ementa som opspilsstation. Det kunne være fedt. Prip lige bag angriberen. På den måde er fossum også ude af ligningen hvilket jeg virkelig godt gad.![]()
Tak fir opdateringen - for mig er problemet Lucas Andersen - en spiller uden selvtillid, og uden nogen form for gennembrudskraft
Hellere Kusk end Lucas på banen IMO
AaB - nu, i morgen & altid! 
Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
Men ikke rigtigt noget nyt.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis AaB får hvad der tilfalder dem kan det vel være ligegyldigt hvad en agent og kinesisk klub aftaler.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

dælme pudsigt med makaric.
der var forlydender om, at han ikke trænede ordentlig. Gad vide om han er for uprofessionel?
Han har også en lille smule mave og i 2022 hvor spillet foregår i et højt tempo, så kan et par kg for meget eller fordelt forkert betyde en del.
der var forlydender om, at han ikke trænede ordentlig. Gad vide om han er for uprofessionel?
Han har også en lille smule mave og i 2022 hvor spillet foregår i et højt tempo, så kan et par kg for meget eller fordelt forkert betyde en del.
Det er en elendig case - selv hvis AaB skulle ende med at tjene 1-2 mio. på ham. AaB har brugt en hel sæson og 3 transfervinduer på Makaric i stedet for at finde en angriber, man rent faktisk tror på og som passer til spillestilen. Reelt bliver det hurtigt til 1½-2 sæsoner idet en erstatning for Makaric ikke kan forventes at være i kampform eller at kunne toppræstere før tidligst efter VM.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05
Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.
Vi kan godt grine af at FCN har givet mange penge for Andreas Hansen, men det koster altså bare at få spillere ind som kan præstere fra dag 1, passer perfekt til spillestilen som bidrager positivt til træningskultur og omklædningsrum. Alternativet er at bruge semimange penge på en type som Makaric, som ikke passer til spillestilen og som man mister tålmodigheden med inden han har nået at finde til rette i Aalborg.
- Buzz Killington
- Allstar

Enig. Hvis alt er gået til lovligt, og AaB får nogle gode penge er det bare fint.FIDEL skrev: ↑3. aug 2022, 13:19Hvis AaB får hvad der tilfalder dem kan det vel være ligegyldigt hvad en agent og kinesisk klub aftaler.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det giver godt nok et indtryk af total kaos, når Inge handler. Man henter Prip, som så åbenbart kun kan spille på højrekanten, så henter man Sousa et halvt år senere, som spiller samme plads. Hvad pokker er idéen her...baresi skrev: ↑3. aug 2022, 10:24jeg har intet nyt - kun gentagelser.
salg:
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Overhovedet ikke enig. Det kan ikke være rigtigt, at en agent skal have 70-80% af det den købende klub betaler, så er man for dårlig til at forhandle. Derudover synes jeg slet ikke man skal benytte sig af så grådige agenter. Kan mærke jeg stadig er enormt forarget over det Okore-forløb.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:50Enig. Hvis alt er gået til lovligt, og AaB får nogle gode penge er det bare fint.FIDEL skrev: ↑3. aug 2022, 13:19Hvis AaB får hvad der tilfalder dem kan det vel være ligegyldigt hvad en agent og kinesisk klub aftaler.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Buzz Killington
- Allstar

Hvis AaB får 20 mio, hvilken forskel gør det så om agenten får en milliard ved siden af, eller en femmer? Det ligner at du antager at AaB kunne have fået mere gennem på en eller anden fornuftig måde. Men det er jo ikke sikkert er tilfældet.Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2022, 13:56Overhovedet ikke enig. Det kan ikke være rigtigt, at en agent skal have 70-80% af det den købende klub betaler, så er man for dårlig til at forhandle. Derudover synes jeg slet ikke man skal benytte sig af så grådige agenter. Kan mærke jeg stadig er enormt forarget over det Okore-forløb.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:50Enig. Hvis alt er gået til lovligt, og AaB får nogle gode penge er det bare fint.FIDEL skrev: ↑3. aug 2022, 13:19Hvis AaB får hvad der tilfalder dem kan det vel være ligegyldigt hvad en agent og kinesisk klub aftaler.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
I Kina handler alt om relationer. Saalaenge AaB ikke har ordentlig navn derude er man noedsaget til at bruge agenter med det rette kontakter. De tager sig selvfoelgelig godt betalt pga. den monopol de har. Man skal huske selvom Kina staar for det meste af verdens handel, og production er det stadig et et-parti system, der er bygget paa relationships og at kende de rette menneskerBuzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:59Hvis AaB får 20 mio, hvilken forskel gør det så om agenten får en milliard ved siden af, eller en femmer? Det ligner at du antager at AaB kunne have fået mere gennem på en eller anden fornuftig måde. Men det er jo ikke sikkert er tilfældet.Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2022, 13:56Overhovedet ikke enig. Det kan ikke være rigtigt, at en agent skal have 70-80% af det den købende klub betaler, så er man for dårlig til at forhandle. Derudover synes jeg slet ikke man skal benytte sig af så grådige agenter. Kan mærke jeg stadig er enormt forarget over det Okore-forløb.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:50Enig. Hvis alt er gået til lovligt, og AaB får nogle gode penge er det bare fint.FIDEL skrev: ↑3. aug 2022, 13:19Hvis AaB får hvad der tilfalder dem kan det vel være ligegyldigt hvad en agent og kinesisk klub aftaler.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.Moen skrev: ↑3. aug 2022, 13:00
Fossum og Makaric forsøges afskippet. Makaric evt. til Kina. M. Ross er lige den varmeste AaB’er, med flere (indtil videre) knap så konkrete henvendelser. Der ledes efter en midtbanespiller og som med Salétros, er det også andre emner med udløb. En angriber ledes der stadig efter.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Enig, Makaric er en dårlig case, selv hvis man lykkes med at få skrabet nogle millioner sammen for ham - så meget tid, træning og spilletid man kunne have investeret på anden vis.Yankee skrev: ↑3. aug 2022, 13:45Det er en elendig case - selv hvis AaB skulle ende med at tjene 1-2 mio. på ham. AaB har brugt en hel sæson og 3 transfervinduer på Makaric i stedet for at finde en angriber, man rent faktisk tror på og som passer til spillestilen. Reelt bliver det hurtigt til 1½-2 sæsoner idet en erstatning for Makaric ikke kan forventes at være i kampform eller at kunne toppræstere før tidligst efter VM.Buzz Killington skrev: ↑3. aug 2022, 13:05
Jeg vil da sige at Makaric til Kina lyder som en spændende handel, hvis det hele altså ikke går op agenthonorar. Det kan jo vise sig at være en helt fornuftig käse, altså, hvis han bliver erstattet med noget mere fornuftigt.
Vi kan godt grine af at FCN har givet mange penge for Andreas Hansen, men det koster altså bare at få spillere ind som kan præstere fra dag 1, passer perfekt til spillestilen som bidrager positivt til træningskultur og omklædningsrum. Alternativet er at bruge semimange penge på en type som Makaric, som ikke passer til spillestilen og som man mister tålmodigheden med inden han har nået at finde til rette i Aalborg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"