Ja, puha. Det lyder ikke godt. Der må simpelthen være en plan B. Ellers har de jo sovet i timen. Og der skal snart ske noget. Det er altså skidt, at vi er måske 5-6 kampe inde i et grundspil uden at have en konkurrencedygtig trup klar.martinaalborg skrev: ↑5. aug 2022, 11:18det håber jeg i den grad!
ellers er jeg stærkt bekymret for denne halvsæson.....
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Drop angriberjagten og gør ham til falsk ni'er. Ementa er en fed type ja, men også stadig meget meget usleben og Fossum giver noget af den bevægelighed som vores angreb virkelig mangler til tider. At bruge ham som spids i nogle kampe var virkelig godt set af Jacob Friis.Funky skrev: ↑5. aug 2022, 15:04Tjah, det giver da Friis et interessant dilemma: Brug Fossum hvor han er bedst, med den pris det har i fht. en anden spiller, som så må bænkes, eller bænk Fossum. En skarp Fossum brugt rigtigt kan sagtens gøre det godt for os, og idet han skal gøre sig interessant for større klubber end dem, som åbenbart har kigget på ham nu, så vil han givetvis også være ganske motiveret for det.jonas386 skrev: ↑5. aug 2022, 11:10Nå, jeg hører at vi nok ikke kommer af med Fossum. Der har været interesse, men det har ikke været økonomisk interessant for hverken AaB eller Fossum, hvorfor han tilsyneladende har set en fordel i at lade kontrakten udløbe og score en evt. overgangssum selv.
Alteros forbindelsen, hører jeg, skulle være død for nu, da vi åbenbart er afhængige af et Fossum salg for at kunne købe ham fri her og nu. Det skulle stadig være en mulighed at han kommer efter udløb. Mathew forbindelsen har jeg ikke kunne få hverken be-eller afkræftet. Men det er nok samme situation. Derudover hører jeg, at der har været konkrete tilbud på to andre midtbanespillere før vinduets åbning, som dog ikke har været fremme i medierne. Den ene skulle have taget et andet tilbud, og den anden var bare ikke interesseret i AaB og superligaen. Skal se om jeg kan få fat i navne på et tidspunkt.
Det er ikke så godt hvis vi skal køre hele efteråret med den nuværende besætning på midtbanen. Håber jeg har fået fat i forkerte oplysninger
RAUS RAUS SSE!
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Fossum er ikke den type, som skal spille angriber. For svag i duellen og bedst i løb bagfra og fra kanten. Hvis vi skal af med nogen i den ligning, så er det ud med lucas på venstre kant og ind med fossum.Jakobsen skrev: ↑5. aug 2022, 17:30Drop angriberjagten og gør ham til falsk ni'er. Ementa er en fed type ja, men også stadig meget meget usleben og Fossum giver noget af den bevægelighed som vores angreb virkelig mangler til tider. At bruge ham som spids i nogle kampe var virkelig godt set af Jacob Friis.Funky skrev: ↑5. aug 2022, 15:04Tjah, det giver da Friis et interessant dilemma: Brug Fossum hvor han er bedst, med den pris det har i fht. en anden spiller, som så må bænkes, eller bænk Fossum. En skarp Fossum brugt rigtigt kan sagtens gøre det godt for os, og idet han skal gøre sig interessant for større klubber end dem, som åbenbart har kigget på ham nu, så vil han givetvis også være ganske motiveret for det.jonas386 skrev: ↑5. aug 2022, 11:10Nå, jeg hører at vi nok ikke kommer af med Fossum. Der har været interesse, men det har ikke været økonomisk interessant for hverken AaB eller Fossum, hvorfor han tilsyneladende har set en fordel i at lade kontrakten udløbe og score en evt. overgangssum selv.
Alteros forbindelsen, hører jeg, skulle være død for nu, da vi åbenbart er afhængige af et Fossum salg for at kunne købe ham fri her og nu. Det skulle stadig være en mulighed at han kommer efter udløb. Mathew forbindelsen har jeg ikke kunne få hverken be-eller afkræftet. Men det er nok samme situation. Derudover hører jeg, at der har været konkrete tilbud på to andre midtbanespillere før vinduets åbning, som dog ikke har været fremme i medierne. Den ene skulle have taget et andet tilbud, og den anden var bare ikke interesseret i AaB og superligaen. Skal se om jeg kan få fat i navne på et tidspunkt.
Det er ikke så godt hvis vi skal køre hele efteråret med den nuværende besætning på midtbanen. Håber jeg har fået fat i forkerte oplysninger
Der er Fossum i 2 versioner.
På den centrale midtbane mangler der power, de rette positioner og fodbold iq
På venstre kant er der er gode løb, gode positioner og god fodbold iq.
Det minder mig lidt om Nikolaj Thomsen. På venstre kanten var han herlig og centralt fungerede det slet ikke.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Dennis Nielsen skrev: ↑5. aug 2022, 19:03Fossum er ikke den type, som skal spille angriber. For svag i duellen og bedst i løb bagfra og fra kanten. Hvis vi skal af med nogen i den ligning, så er det ud med lucas på venstre kant og ind med fossum.Jakobsen skrev: ↑5. aug 2022, 17:30Drop angriberjagten og gør ham til falsk ni'er. Ementa er en fed type ja, men også stadig meget meget usleben og Fossum giver noget af den bevægelighed som vores angreb virkelig mangler til tider. At bruge ham som spids i nogle kampe var virkelig godt set af Jacob Friis.Funky skrev: ↑5. aug 2022, 15:04Tjah, det giver da Friis et interessant dilemma: Brug Fossum hvor han er bedst, med den pris det har i fht. en anden spiller, som så må bænkes, eller bænk Fossum. En skarp Fossum brugt rigtigt kan sagtens gøre det godt for os, og idet han skal gøre sig interessant for større klubber end dem, som åbenbart har kigget på ham nu, så vil han givetvis også være ganske motiveret for det.jonas386 skrev: ↑5. aug 2022, 11:10Nå, jeg hører at vi nok ikke kommer af med Fossum. Der har været interesse, men det har ikke været økonomisk interessant for hverken AaB eller Fossum, hvorfor han tilsyneladende har set en fordel i at lade kontrakten udløbe og score en evt. overgangssum selv.
Det minder mig lidt om Nikolaj Thomsen. På venstre kanten var han herlig og centralt fungerede det slet ikke.
Nemlig!
Fossum er IKKE blevet dårligere - han bliver bare brugt forkert!...
Helt enig i den del og sådan set også Thomsen paralellen, men vi har jo set ham som spids i nogle scenarier. Sågår kunne vi måske bare spille mere 4-2-3-1 og så rykke han op bag Ementa/Maka, hvor han er bedst fremfor at ligge ham som en af de tre 6'ere/8'ere.martinaalborg skrev: ↑5. aug 2022, 19:10Dennis Nielsen skrev: ↑5. aug 2022, 19:03Fossum er ikke den type, som skal spille angriber. For svag i duellen og bedst i løb bagfra og fra kanten. Hvis vi skal af med nogen i den ligning, så er det ud med lucas på venstre kant og ind med fossum.Jakobsen skrev: ↑5. aug 2022, 17:30Drop angriberjagten og gør ham til falsk ni'er. Ementa er en fed type ja, men også stadig meget meget usleben og Fossum giver noget af den bevægelighed som vores angreb virkelig mangler til tider. At bruge ham som spids i nogle kampe var virkelig godt set af Jacob Friis.Funky skrev: ↑5. aug 2022, 15:04Tjah, det giver da Friis et interessant dilemma: Brug Fossum hvor han er bedst, med den pris det har i fht. en anden spiller, som så må bænkes, eller bænk Fossum. En skarp Fossum brugt rigtigt kan sagtens gøre det godt for os, og idet han skal gøre sig interessant for større klubber end dem, som åbenbart har kigget på ham nu, så vil han givetvis også være ganske motiveret for det.jonas386 skrev: ↑5. aug 2022, 11:10Nå, jeg hører at vi nok ikke kommer af med Fossum. Der har været interesse, men det har ikke været økonomisk interessant for hverken AaB eller Fossum, hvorfor han tilsyneladende har set en fordel i at lade kontrakten udløbe og score en evt. overgangssum selv.
Nemlig!
RAUS RAUS SSE!
-
martinaalborg
- Allstar

Friis står fast på 4-4-3 !
Og det ændrer han IKKE på!
Og det ændrer han IKKE på!
Og heller ikke selvom det er imod reglerne!!!
Tilbage til emnet!!!!!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tilbage i sporet! Transfers!martinaalborg skrev: ↑5. aug 2022, 19:10Nemlig!
-
martinaalborg
- Allstar

Nemlig!Patmand skrev: ↑6. aug 2022, 08:36Tilbage i sporet! Transfers!martinaalborg skrev: ↑5. aug 2022, 19:10Nemlig!
I er ved at lære det
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Så håber jeg saftsuseme Fossum spiller sig op. Det vil være fint for hans mentale tilstand at få en afklaring. Og så håber jeg Salétros kan vente til januar, ham ligner en velvalgt erstatning.jonas386 skrev: ↑5. aug 2022, 11:10Nå, jeg hører at vi nok ikke kommer af med Fossum. Der har været interesse, men det har ikke været økonomisk interessant for hverken AaB eller Fossum, hvorfor han tilsyneladende har set en fordel i at lade kontrakten udløbe og score en evt. overgangssum selv.
https://bold.dk/fodbold/nyheder/viborg- ... paa-bakiz/
Kunne se i kommentarfeltet at der er en der nævner os. Er der nogle der ved noget ?
Kunne se i kommentarfeltet at der er en der nævner os. Er der nogle der ved noget ?
Håber det i hvert fald ikke. Synes ikke han er hvad vi mangler og så god er han sku heller ikke.Nautrup88 skrev: ↑6. aug 2022, 16:38https://bold.dk/fodbold/nyheder/viborg- ... paa-bakiz/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kender ikke rigtig noget til ham så det bare lige.Hanga skrev: ↑6. aug 2022, 16:39Håber det i hvert fald ikke. Synes ikke han er hvad vi mangler og så god er han sku heller ikke.Nautrup88 skrev: ↑6. aug 2022, 16:38https://bold.dk/fodbold/nyheder/viborg- ... paa-bakiz/
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Efterhånden ville det vel være en klassisk Inge.
Fri transfer. Erstatning for Kusk. Muligt salgspotentiale og udvikling. På papiret fornuftigt nok.
Han er finurlig. Men ser ham meget som en medgangsspiller med for lidt output.
Synes det stinker lidt af en OB-transfer. Men altså. Kan vel sikkert være ok.
Fri transfer. Erstatning for Kusk. Muligt salgspotentiale og udvikling. På papiret fornuftigt nok.
Han er finurlig. Men ser ham meget som en medgangsspiller med for lidt output.
Synes det stinker lidt af en OB-transfer. Men altså. Kan vel sikkert være ok.
Ham Bakiz har ikke gjort noget indtryk der gør, at jeg tænker han er noget. Vi har jo også masser af kantspilere/mellemrumsspillere lige nu. Skal vi have en kant yderligere så skal det være en fløjraket der kan noget andet end dem vi har og kan det bedre end dem vi har. Der ser jeg ikke Bakiz.
Speed og bevægelighed til frontkæden - det bør absolut være noget vi får tilført, men jeg ser for at være ærlig hellere at vi får rekrutteret de centrale midtbanespillere der skal til for at spille Friis's nye koncept hvad det så end er og desværre burde det være AaBs koncept og ikke Friis's koncept, men well man må snart lægge sig fast på noget og så rekruttere aktiv efter det fremfor IAO bare lave diverse random bargains i bedste brugtvognsforhandler stil, hvor der ikke er nogen klar linje i det han gør.
Speed og bevægelighed til frontkæden - det bør absolut være noget vi får tilført, men jeg ser for at være ærlig hellere at vi får rekrutteret de centrale midtbanespillere der skal til for at spille Friis's nye koncept hvad det så end er og desværre burde det være AaBs koncept og ikke Friis's koncept, men well man må snart lægge sig fast på noget og så rekruttere aktiv efter det fremfor IAO bare lave diverse random bargains i bedste brugtvognsforhandler stil, hvor der ikke er nogen klar linje i det han gør.
RAUS RAUS SSE!
A. Poulsen sidder endnu engang over mod Silkeborg. Jeg synes, det er dybt problematisk, at vi ikke har en trup klar til sæsonstart, og at én af Inges “fine” nye signings på en plads, hvor vi - ligesom højre back - er kritisk dårligt besat, nu stort set intet har bidraget med i 20 procent af grundspillet.
Objektivt set er det jo en meget dårlig transfer. Selvfølgelig kan man være uheldig med skader, men mængden af “uheldige” transfer under Inge er simpelthen grotesk stor. Indtil dette vindue har han kun hentet Prip, som i perioder har løftet vores spil. Resten har været nitter eller grå middelmådighed. Læg dertil en yderst uheldig hånd på trænerfronten.
Selvom vi i dette vindue har hentet Sousa og Kramer, som er startet lovende, er det altså en ufattelig dårlig track record fra Inge. Og imens smuldrer endnu en sæson mellem hænderne på os nærmest inden den er kommet i gang.
Objektivt set er det jo en meget dårlig transfer. Selvfølgelig kan man være uheldig med skader, men mængden af “uheldige” transfer under Inge er simpelthen grotesk stor. Indtil dette vindue har han kun hentet Prip, som i perioder har løftet vores spil. Resten har været nitter eller grå middelmådighed. Læg dertil en yderst uheldig hånd på trænerfronten.
Selvom vi i dette vindue har hentet Sousa og Kramer, som er startet lovende, er det altså en ufattelig dårlig track record fra Inge. Og imens smuldrer endnu en sæson mellem hænderne på os nærmest inden den er kommet i gang.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ok.Proppen skrev: ↑7. aug 2022, 13:46A. Poulsen sidder endnu engang over mod Silkeborg. Jeg synes, det er dybt problematisk, at vi ikke har en trup klar til sæsonstart, og at én af Inges “fine” nye signings på en plads, hvor vi - ligesom højre back - er kritisk dårligt besat, nu stort set intet har bidraget med i 20 procent af grundspillet.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Man kan ikke klandre ham for at en spiller bliver skadet, hvis der ikke lå indikationer på dette ved købstidspunktet.Proppen skrev: ↑7. aug 2022, 13:46A. Poulsen sidder endnu engang over mod Silkeborg. Jeg synes, det er dybt problematisk, at vi ikke har en trup klar til sæsonstart, og at én af Inges “fine” nye signings på en plads, hvor vi - ligesom højre back - er kritisk dårligt besat, nu stort set intet har bidraget med i 20 procent af grundspillet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
I stedet for et nedladende “ok” kunne du så forholde dig til skrivet.R Rosenberg skrev:Ok.Proppen skrev: ↑7. aug 2022, 13:46A. Poulsen sidder endnu engang over mod Silkeborg. Jeg synes, det er dybt problematisk, at vi ikke har en trup klar til sæsonstart, og at én af Inges “fine” nye signings på en plads, hvor vi - ligesom højre back - er kritisk dårligt besat, nu stort set intet har bidraget med i 20 procent af grundspillet.
IAO har ingen skyld i at folk bliver skadet, det tror jeg simpelthen ikke på. Lucas, Hiljemark og nu A Poulsen kan nok henlægges i kassen uheldigt.
Men det andet i skrivet er jeg enig i, IAO har ikke bidraget med noget som helst. Han ligner efterhånden en mega dårlig version af Gaarde, og burde ryge ud af klubben.
Hvis han havde heddet Gaarde, ville alle kræve hans afgang med den trackrekord.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Ok9520AaB skrev: ↑7. aug 2022, 14:20I stedet for et nedladende “ok” kunne du så forholde dig til skrivet.R Rosenberg skrev:Ok.Proppen skrev: ↑7. aug 2022, 13:46A. Poulsen sidder endnu engang over mod Silkeborg. Jeg synes, det er dybt problematisk, at vi ikke har en trup klar til sæsonstart, og at én af Inges “fine” nye signings på en plads, hvor vi - ligesom højre back - er kritisk dårligt besat, nu stort set intet har bidraget med i 20 procent af grundspillet.
IAO har ingen skyld i at folk bliver skadet, det tror jeg simpelthen ikke på. Lucas, Hiljemark og nu A Poulsen kan nok henlægges i kassen uheldigt.
Men det andet i skrivet er jeg enig i, IAO har ikke bidraget med noget som helst. Han ligner efterhånden en mega dårlig version af Gaarde, og burde ryge ud af klubben.
Hvis han havde heddet Gaarde, ville alle kræve hans afgang med den trackrekord.
Sent from my iPhone using Tapatalk