Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Endelig en kontra, hvor det så ud til, at de vidste, hvor de skulle løbe hen.

- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Synes Ahlmanns første aflevering ligger helt forkert, den skal ligge foran Sousa. ( kunne ikke se om det var Sousa )
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ringe aktion af Ahlmann ved den kontra..
Han ved godt at han er langsom, og derfor spiller han den hurtigt, men det kunne være blevet meget større, hvis den havde "kørt" rigtig den kontra..
Han ved godt at han er langsom, og derfor spiller han den hurtigt, men det kunne være blevet meget større, hvis den havde "kørt" rigtig den kontra..
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvis Inge får tilbudt en ramme slotspilsnere for Prip, så håber jeg, han slår til. Han er jo helt væk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ja hans skadesplagede opstart har været noget rigtig skidt for ham. Har slet ikke ramt hans niveau endnu.Brodernumsi skrev: ↑8. aug 2022, 19:31Hvis Inge får tilbudt en ramme slotspilsnere for Prip, så håber jeg, han slår til. Han er jo helt væk.
Pallesen og indlæg... 
synes godt nok vi kommer langt ned og stå, men okay, så får vi vel ikke en kontra imod os...men vi kommer dælme til at rende meget rundt efter bolden. Det går vi død på i længden. Friis får brug for alle 5 indskiftere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi har parkeret bussen og alligevel kombinerer SIF sig igennem
For dælen silkeborg spiller godt... Kent har virkelig fået meget ud af det hold!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Kan virkelig ikke se hvad angrebs plan AaB har.
Vi er heldige med ikke at være bagud
Vi er heldige med ikke at være bagud
Tja, nu er vi blevet most ned og står på flad fod.Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. aug 2022, 19:37Vi har parkeret bussen og alligevel kombinerer SIF sig igennem
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det sidste kvarter har godt nok været på Silkeborgs præmisser. Jeg fatter simpelthen hat af dispositionen med Prip centralt og Lucas på kanten. Byt dem dog.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det ligner, at Silkeborg spiller en træningskamp. De står bare og spiller rundt, som var det et serie 3-hold, de var oppe imod. Når de gider, skruer de lige tempoet op, og så opstår der en stor chance.
Er vi virkelig så langt efter Silkeborg nu?
Er vi virkelig så langt efter Silkeborg nu?
Nøj, hvor er Lucas blevet langsom. Var det ikke bedre st få ham centralt og Prip, hvis han absolut skal være på banen, på kanten?
Jeg - det er helt pinligt. Silkeborg kører den bare rundt om vores folk. Ét skud på mål og en boldbesiddelse på 31 pct. siger alt.
Vores offensiv sejler og vi er kun med i kampen endnu takket være Posavec. Ellers går det ok.
Ludewig ind i pausen. Pallesen er ulidelig at se på. Hvilket niveau eller mangel på samme.