Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 08.08.22 klokken 19:00
Hvis Granli er klar, kan han så ikke blive lagt ind ved siden af Kramer. Ross bliver ved med at vise, at han ikke har niveauet til SL.
hvor er Prip ringer på den midtbane hvis folk ikke kan se at vi mangler en cm så må de se nogle andre fodboldkampe med AaB ind jeg ser 
AaB AaB AaB AaB
Fuldstændig enig. Det var længe en fin halvleg men vi har altså bare nogle ting der ikke fungerer på det her hold. Og Prip på midtbanen bliver i hvert fald ikke en succes. Slet ikke med det niveau han viser lige nu. Samtidig spilder Lucas sine kræfter ude på kanten hvor han hele tiden kommer til kort på sin manglende fart.Kunji skrev:Jeg er simpelthen så træt af Prip centralt. Han kogler rundt. Og så er altså ringe af Ross.
Nå, jeg tror simpelthen ikke vi scorer to, mens vi holder Silkeborg fra mere.
Suk. Nu bliver der svært.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Midtbanen er igen vores store problem...
Der er ingen af dem der kan holde i bolden, og vende med den, og så sætte noget op..
Og jeg har ikke Friis' licens.. Men jeg aner ikke, hvorfor Prip (som ikke er boldfast, som skal ligge centralt, når vores 10er er ude på fløjen)...
Gode 25 minutter (med chancer til dem, men okay) pisset væk med 15 minutter, hvor ingen tør tage fat i bolden...
Ingen tager ansvar, og vores erfarne løber og gemmer sig...
For helvede hvor det simpelthen ufatteligt, at de ikke kan fastholde noget/stå imod når det er hårdt..
De ligner et 1 div mod et SL hold i pokalen, som skal forsvare et resultat hjem...
Aaaaaaaaarh, det er frustrerende..
Og om 45 minutter kan Odense og Aalborg begynde at snakke om, at top 6 ikke er aktuelt at tale om på nuværende tidspunkt...
Øv
Der er ingen af dem der kan holde i bolden, og vende med den, og så sætte noget op..
Og jeg har ikke Friis' licens.. Men jeg aner ikke, hvorfor Prip (som ikke er boldfast, som skal ligge centralt, når vores 10er er ude på fløjen)...
Gode 25 minutter (med chancer til dem, men okay) pisset væk med 15 minutter, hvor ingen tør tage fat i bolden...
For helvede hvor det simpelthen ufatteligt, at de ikke kan fastholde noget/stå imod når det er hårdt..
De ligner et 1 div mod et SL hold i pokalen, som skal forsvare et resultat hjem...
Og om 45 minutter kan Odense og Aalborg begynde at snakke om, at top 6 ikke er aktuelt at tale om på nuværende tidspunkt...
Øv
han kunne jo lade være med at ha ham på banen bare en tanke
AaB AaB AaB AaB
det hade givet lang mer mening at bytte de toHanga skrev: ↑8. aug 2022, 19:46Fuldstændig enig. Det var længe en fin halvleg men vi har altså bare nogle ting der ikke fungerer på det her hold. Og Prip på midtbanen bliver i hvert fald ikke en succes. Slet ikke med det niveau han viser lige nu. Samtidig spilder Lucas sine kræfter ude på kanten hvor han hele tiden kommer til kort på sin manglende fart.Kunji skrev:Jeg er simpelthen så træt af Prip centralt. Han kogler rundt. Og så er altså ringe af Ross.
Nå, jeg tror simpelthen ikke vi scorer to, mens vi holder Silkeborg fra mere.
Suk. Nu bliver der svært.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
AaB AaB AaB AaB
-
9691_3kroner
- Drenge

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Wow hvor er vi udspillet på alle parametre, det er faktisk sindssygt sørgeligt at Silkeborg har overhalet os med så mange længder på så kort tid.
Og Prip har været en katastrofe i efteråret, han magter jo tydeligvis ikke den plads han bliver bedt om og spille, det er sgu også sørgeligt !
Og Prip har været en katastrofe i efteråret, han magter jo tydeligvis ikke den plads han bliver bedt om og spille, det er sgu også sørgeligt !
Jeg vil fastholde: Det er altså ikke Friis' skyld. Vi har jo for helvede ikke en central midtbane. Prip ligner mere og mere det one-hit wonder, vi også have i Olsen og klogeligt solgte da vi kunne. Lucas er laaaaangsom. De unge SIF'ere æder ham jo bare. Fossum, anonym. Højholt, vistnok go til et eller andet har jeg hørt, glæder mig til at se det. Hvad skal Friis stille op med en midtbane fra 1. div.?
Og Ross, den hjemmegroede knægt som vist bare ikke ER go nok. Ind med Granli.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ok første halvleg, men vi skaber ikke noget. Der virker ikke til at være en plan, når vi angriber.
Silkeborg er bare et formidabelt godt hold, der spiller os ud af banen.
Lucas og Prip bidrager ikke med noget og skal skiftes ud. Pallesen ligeledes med den sædvanlige dårlige halvleg og skal også ud. Jeg ved snart ikke, hvad man kan gøre. Men Friis virker ikke til at magte opgaven.
Lucas og Prip bidrager ikke med noget og skal skiftes ud. Pallesen ligeledes med den sædvanlige dårlige halvleg og skal også ud. Jeg ved snart ikke, hvad man kan gøre. Men Friis virker ikke til at magte opgaven.
Nå, Lars Friis. Hvor meget kan der ændres i pausen? Vi taber lidt grebet sidst i halvlegen, og Silkeborg gør nærmest hvad de vil. Ærgerligt med målet, for halvlegen kom ellers tiltrængt.
Nu skal vi frem og score, hvilket bare giver SIF den plads de gerne vil have. Jeg spår en grim anden halvleg.
Ludewig for Pallesen, Granli for Ross og Kusk for Prip. Lucas går centralt, Kusk til venstre.
Nu skal vi frem og score, hvilket bare giver SIF den plads de gerne vil have. Jeg spår en grim anden halvleg.
Ludewig for Pallesen, Granli for Ross og Kusk for Prip. Lucas går centralt, Kusk til venstre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Her er nogle gode råd til Lars Friis, eller en evt. ny cheftræner.
- Louka Prip er ikke 8'er
- Fossum er videre mentalt = Skal bænkes
- Pallesen skal på bænken/tribunen
- Lucas Andersen er ikke kantspiller
- Alt vores håb kan ikke lægges på Ementa, ung spiller med lys fremtid.
Gode råd til IAO eller en ny sportschef.
- Få nu noget fart i holdet, det ligner kraftedme et oldboys hold derude
- Skaf en god 8'er på niveau med greven.
- En 9'er med gode afslutningsfærdigheder
-
R Rosenberg
- Allstar

Prip "One Season Wonder" er endnu engang en skandale at glo på. Det er jo rystende så ringe, han fortsat er.
Pallesens indlæg er stadig groteske.
Lucas er ikke med i kampen.
Vi har intet tyngde på midtbanen.
Fossum som vanlig totalt usynlig.
Til gengæld lever Posavec op til de ting, der blev sagt inden om hans evner på stregen. For satan, nogle redninger! Det under jeg ham virkelig.
Friis må i den grad ryste posen i pausen. Ind med Kusk, Ludewig, Ferreira. Ud med Prip, Pallesen og Fossum.
Pallesens indlæg er stadig groteske.
Lucas er ikke med i kampen.
Vi har intet tyngde på midtbanen.
Fossum som vanlig totalt usynlig.
Til gengæld lever Posavec op til de ting, der blev sagt inden om hans evner på stregen. For satan, nogle redninger! Det under jeg ham virkelig.
Friis må i den grad ryste posen i pausen. Ind med Kusk, Ludewig, Ferreira. Ud med Prip, Pallesen og Fossum.
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
O.Ross ind, hvis vi skal have hurtighed.
Ellers Høgh eller Makaric ind ved siden af Ementa.
Ud med enten Lucas eller Prip.
Ellers Høgh eller Makaric ind ved siden af Ementa.
Ud med enten Lucas eller Prip.
- FlæskeFrank
Lucas er simpelthen for ringe - ikke mindst pga den manglende fart. Og Prip??Mikki89 skrev: ↑8. aug 2022, 19:51Ok første halvleg, men vi skaber ikke noget. Der virker ikke til at være en plan, når vi angriber.
Og hvor dælen er Fossum lige henne?Dalbjerg skrev: ↑8. aug 2022, 19:47Midtbanen er igen vores store problem...
Øv
Altså hvad der sker med det her hold er en gåde. Vi går jo fuldstændig ned det sidste kvarter og ligner nogle statister.
Hvorfor er det vi absolut skal spille med en spiller i fossum der absolut intet viser og en Prip der ikke er i form.
Fossum skal simpelhen bænken!! Kæft en farce og mon ikke det er Inge der diktere at man skal spille sig til et salg efterhånden.
Det er rystende.
For saten hvor vi mangler den styrmand på midtbanen, hvis Mark Brink lige gad skifte til en AaB trøje ville det være perfekt.
Prip har intet at gøre på den midtbane, ind med O.Ross
Prip har intet at gøre på den midtbane, ind med O.Ross
Det er vist meget godt ramt alt sammen. Men at Prip, Fossum, Lucas (og Højholt) faktisk ikke rigtig kan levere varen, det er altså ikke nemt at løse med den trup, han har lige nu.Salle17 skrev: ↑8. aug 2022, 19:53Her er nogle gode råd til Lars Friis, eller en evt. ny cheftræner.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Prip og Ross er jo lige nøjagtig de to spillere man på forhånd var nervøse for på det hurtige underlag. Synes egentlig vi har gjort meget rigtigt, men alligevel har de haft de 4 største chancer, og vores målmand har været fantastisk. Hvem pokker skal score vores mål???? Ind med Kusk NU og Markaric hvis der ikke er scoret det første kvarter.
Det er Friis som eksperimenterer med Prip.. En Prip som tydeligvis ikke er i form..Funky skrev: ↑8. aug 2022, 19:50Jeg vil fastholde: Det er altså ikke Friis' skyld. Vi har jo for helvede ikke en central midtbane. Prip ligner mere og mere det one-hit wonder, vi også have i Olsen og klogeligt solgte da vi kunne. Lucas er laaaaangsom. De unge SIF'ere æder ham jo bare. Fossum, anonym. Højholt, vistnok go til et eller andet har jeg hørt, glæder mig til at se det. Hvad skal Friis stille op med en midtbane fra 1. div.?
Det er Friis som tager Pallesen ud i halvlegen i sidste uge, hvorefter spillet fik noget flow (måske derfor eller ej), og så vælger han gudhjælpemig at starte med Pallesen igen..
Men nej, han har ikke den rette "ståle" til at tage ansvar på CM, men det må en højt besunget træner så komme ud af taktisk..
Men det virker lidt skræmmende til, at Friis måske mere overtog et koncept i Viborg.. Samme koncept som vores Friis nu arbejder videre med..
Jeg har svært ved at se, hvad der er Friis vil med AaB.. Det burde vi kunne se efterhånden, og ikke bare at han spiller med 4 i bagklden, og så er resten op til tilfældigheder..